Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    sorry dat ik niet eerder heb gereageerd. ik ben uiteindleijk gisterenavond nog ongi geworden. alleen geen stolsels...wel helder bloed, dus zal wel over zijn. toch vanmorgen een lichte tempstijging van 0,1. ik hou het wel even in de gaten aangezien ik de vorige keer ook ongesteld was geworden, 5 dagen lang heel veel, en toch zwanger was. heb vanmorgen wel het zh gebeld of dat ik gelijk weer met de pil mag starten en niet een cyclus wachten, en dat mocht gelukkig. dus ik slik hem vanavond al weer. morgen mag ik al bloedprikken ipv maandag, en vrijdag de uitslag. dan weet ik het in ieder geval echt definitief voor het weekend, maar ga nergens vanuit matuurlijk. zou wel heel sterk zijn, weer ongi en toch zwanger. morgen temp ik wel weer natuurlijk, mocht het nou verrassend zijn dan laat i het weten...

majo, goed dat je nog gebeld hebt, en spannend volgende week de echo. :) en waarom geen tese idd? ben benieuwd naar het antwoord.

majo, hoe is het met jou? flink het balen erin? :( hopelijk kun je lekker je gedachten verzetten aan iets leuks! (de kleine, werkt ook altijd goed :) )

2. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Wies: dus bij jou is het helaas ook mis BAH!

@Majo: eindelijk bericht van DD. Ben wel benieuwd waarom het geen TESE wordt, ik zou toch zeggen dat dat voor jullie een goede optie is. Dinsdag even afwachten dus. En hopen dat je niet ineens eerder ongi wordt. Hopelijk kun je dan ook de volgende cyclus al starten, dat zou natuurlijk helemaal fijn zijn.

@Merah, wij mochten meteen beginnen met onze cryo's. Wat wel belangrijk is, is dat je weer zelf een cyclus hebt.

@Josjo: zou het ook erg raar vinden als je niet meteen mag starten hoor. Waarom eerst zelf proberen als voor de eerste ook IVF nodig is geweest? Vreemd. Hopelijk krijg je maandag het nieuws waar je op hoopt.

@hier: ik ben weer een beetje bijgekomen. Ondanks dat we hier een prachtig wonden hebben, kwam het toch wel even weer aan. En ik weet ook wel dat we niet mogen klagen hoor, er zijn genoeg die niet eens een eerste kunnen krijgen en dat geluk hebben wij uiteindelijk wel.
    Heb trouwens erg veel endometriosepijn gehad. Bah, die is dus in alle hevigheid weer terug. Dit heb ik dus echt niet gemist. Ook heel veel bloed verloren. Was echt misselijk van de pijn en het vele bloedverlies. Maar goed, ik ben er weer. Vandaag of morgen maar eens bellen voor onze volgende cryo. Dan waarschijnlijk volgende week weer een echo.

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    miepje, fijn dat jullie nog cryo's hebben, dan kun je gelukkig gelijk weer door, en hoef je die hormonen niet. balen dat je endiometrose zo'n last brengt zeg, bah, heb je dat ook nog eens erbij. :( schreef trouwens in m'n vorige bericht aan jou, en schreef majo op, sorry. (ook voor jou majo)

raar, vandaag alleen nog wat spotting, voor de rest niks. bwen blij dat ik vanavond nog mag bloedprikken. dit maakt weer onzeker. uiteindelijk alleen dinsdagavond en gisteren ongi geweest, en helemaal niet veel. ook alleen maar dinsdag eind van de dag ongikrampen. wel vanmorgen weer lagere temp helaas...

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    aaaah, blij dat ik vanmiddag bloeduitslag heb, dit maakt me echt onzeker...temp gaat weer omhoog...heb ongi als spotting gezet, dan blijft het kaartje zo, anders maakt ie eennieuwe cyclus.

Uploaded with ImageShack.us

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wies oh jee hoe spannend!! Ik blijf gewoon lekker duimen voor je :D

Ik vond het ook raar maar gelukkig zijn we al bijna een half jaar zonder de pil dus ik verwacht ook geen problemen... Ik hoop zelfs dat ik deze cyclus zou mogen beginnen maar dat zal wel niet haha

Miepje Tuurlijk komt dat hard aan, is iedere keer toch n teleurstelling. Dat heb ik al met mijn natuurlijke cyclus en met een tp is dat helemaal erg.

Gisteren kwamen vrienden vertellen dat ze zwanger zijn van nr twee. Bij de eerste moest ik echt huilen, iedereen werd zwanger behalve ik. Nu we ons lieve meisje hebben merk ik dat ik het alleen maar leuk vind voor ze. Ervaren jullie dat nu ook makkelijker, dat anderen zwanger zijn?

6. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Wies: spannend zeg!

@Josjo: onze vrienden hebben allemaal al meerdere kinderen en willen er niets meer bij. Wij zijn de laatsten. Ook in onze naaste omgeving is eigenlijk iedereen wel uitgezwangerd. Door ons hele traject lopen wij er een beetje achteraan zeg maar. Dus kan niet zeggen of ik het makkelijker vind dat toen B er nog niet was. Maar ik zou me er wel iets bij kunnen voorstellen.

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Appie, in meid dus weer een afspraak....ben benieuwd...

Wies, aaaaahhhhhh....wat een onzekerheid zeg!! Ik hoop toch ook nog heel stiekem mee op toch een klein wondertje!!

Miepje, ja...komt toch weer harder aan dan je in eerste instantie denkt he... En dan ook nog zo'n last gehad van de endo :(. Wel prettig dat jullie nog cryo's hebben en meteen door kunnen!! Succes weer meid!

Josjo, zwanger van een 2e.... tsja.... kan helaas niet zeggen dat ik het hier nu makkelijker vind dan toen.... Komt ook dat echt werkelijkwaar IEDEREEN hier om mij heen (zo lijkt het) zwanger is van een 2e!! 3 vriendinnen, 3 collega's, 2 bij peuterzwemmen..... en dan allemaal terwijl ze pas net weer voor een 2e gingen. Wij zijn alweer bijna een jaar onderweg.... Dus nee...kan hier helaas niet zeggen dat ik het makkelijker vind :(. Degene die nu zwanger worden van een eerste vind ik dan nu wel weer minder moeilijk, want die eerste heb ik (gelukkig) ook al! Maar aan andere kant kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan want schoonzusje staat gewoon met lege handen en heeft voor pleegzorg gekozen. Wij hebben al geluk met M :).

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wies: je maakt het wel SPANNEND! :D

Miepje: dikke knuf...lees dat je toch ongi geworden bent.

Majo: al een jaar bezig voor een tweede....:( Kan me voorstellen dat je er erg verdrietig van wordt. Temeer omdat er in je omgeving veel mensen een tweede verwachten of al hebben. Je zegt wel: "ik heb er gelukkig al eentje". Maar toch...de wens voor de tweede kan net zo sterk zijn als de wens voor de eerste! Wat dat betreft, kan ik je heel goed begrijpen hoor. Vooral als de tweede ook nog erg lang op zich laat wachten. Hoop toch dat het binnenkort mag lukken voor je, dat je geduld eindelijk beloond gaat worden!

Keizersnee: hier is er met geen woord over gerept! Ben vorig jaar via een keizersnee bevallen en zowel het ziekenhuis in Assen als het UMCG hebben niet gezegd dat ik een jaar lang niet zwanger mag worden in verband met de wond.....:( Toch voelt het voor mij ergens niet zo goed, dus mede daarom ben ik blij dat mijn menstruatie lang op zich liet wachten, waardoor wij ongeveer volgende maand met het terugplaatsen van een cryo starten. Zit er toch bijna een jaar tussen mocht ik daarvan zwanger worden.

Heb de recepten vorige week binnengekregen. Heb alleen nog geen tijd gehad om ze bij de apotheek in te leveren. Volgende week dan maar.

Fijn weekend allemaal!

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Tja als je al een jaar onderweg bent of je bent de laatste die nog bezig is voor nr twee dan kan ik me voorstellen dat het toch weer moeilijk is... Wij beginnen pas net, ik tel die zes maanden geen pil maar niet mee, dus voor mij voelt het nog niet zo, maar als wij een half jaar verder zijn is het misschien ook anders...

Wies al nieuws?

Be happy, ik hoor dat vaker van een jaar wachten maar of die paar maanden zou zo veel uitmaken? Je moet dan wel weer in zkh bevallen toch bij een tweede?

10. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Geen nieuws is goed nieuws...... Toch??......

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Wies, hoe is het?

@Keizersnee: heb het meerdere keren gelezen hier op het forum, vandaar dat ik het schreef.... maar miss dat niet alle zkh dit handhaven?

@2e kindje: hoop toch eigenlijk niet dat jullie allemaal ook (weer?) zo lang bezig gaan zijn als ons ;).

@Hier, dinsdag uitgangsecho DD en bloedprikken en spuitschema....ben benieuwd... week later hopelijk mijn ongi!

12. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Dag meiden! Sorry heb dit topic verwaarloosd. Zat zo in de zenuwen. Heb nog nooit verkeerd gedeelde emmys gehad en nu had ik 7 slechte delingen, 3 emmys die stopten na dag 3 en 1 topper op dag 3. Die zit in mijn buik. Zit op 13 dpo en vage posi test! De vorige twee keren had ik dat ook en dat is toen met 5 weken en 7 weken mis gegaan. Not again toch...? Kan het nog...? Foto staat in het testtopic. Wat is de mmm toch kl#te he. Heb er nog steeds troost aan dat ik zon mooie dochter heb, maar ben toch weer een bonk zenuwen. Durf gewoon niet meer te hopen met die vage lijntjes. Bestaat zoiets echt, een trage emmy...? Of kan mn lichaam het niet meer? Misschien is mn baarmoederslijm niet meer goed ofzo. Grrr word gek.
    Wies, hoe is het met jou?
    Meiden die ongesteld zijn geworden hele dikke knuffel!! En veel succes voor de meiden die erin zitten. Ga mn best doen weer wat beter bij te houden hier. Maar de laatste weken zat ik nogal in mijn coconnetje...

13. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    hej meiden ik kom me ook vast bij jullie aansluiten!
    wij beginnen in juni voor een 2de. heb nog 1 cryo uit de verse poging van onze dochter. dus het word weer spannend.
    eind mei mag ik bellen om de afspraak te plannen.

14. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    @botervliegje wat spannend hoor! hoop dat je emmy mooi 9 maanden in je buik mag blijven!

15. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    ICSIwonder: hoe is het bij jullie gegaan? Mocht je gewoon bellen om je cryo op te halen, of moest je weer op de wachtlijst?
    Wat waren de voorwaarden en de eisen?

16. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hi meiden!

Ben (nog) niet zo actief hier.. Ik wacht namelijk gewoon nog rustig mijn eerste afspraak af om de tp van mijn cryo's door te spreken en heb verder niet zo veel te melden. Ik lees en leef wel mee, hoor!

Botervliegje: oh meid, wat een spanning toch weer. En wat kruipen die dagen dan toch voorbij, he? Een troost: eind van de week weet je vast veel meer.... Maar goed, daar heb je nu helemaal NIETS aan grrr!!

Majo: vandaag uitgangsecho... En?

Josjo: ik loop even vooruit op je update hier, maar ... spannend allemaal zeg...!!

Wies: jij hebt vast ook wel wat te vertellen weer... Laat je het even weten??

Ik ben overigens het afgelopen weekend helemaal gestopt met borstvoeding. Het was sowieso niet zo veel meer allemaal. Maar... Nadat ik een week of twee "schijn-ongi" was (wel wat bloedverlies, maar het was zó weinig dat ik me afvraag of ik het zo wel moet noemen) verlies ik sindsdien af en toe nog steeds een heel klein beetje bloed en slijm. Ik ben dat niet gewend: geen PCO en was altijd netjes regelmatig met een normale cyclus. Als ik inderdaad voor een brusje ga (heb nog steeds af en toe twijfels, hoor!) dan lijkt het me toch echt wel nodig dat ik weer een cyclus heb!
    Dus toch maar gestopt met bv en nu hopen dat het snel normaliseert...

Nog een klein maandje tot de afspraak. Ik weet niet eens op welke datum het is hahaha, zegt genoeg over dat ik er niet te veel mee bezig wil zijn. Pff weer de MMM en het wachten in... zie ik toch wel erg tegenop hoor! Zeker nu ik weer wat meer verhalen aan het volgen ben van andere dames die er (weer) middenin zitten zoals een aantal van jullie...!

17. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ja Mirr, zoals bij mij zeker ;). Het kan zijn dat er een verschrikkelijk traject aankomt, maar kan ook zijn dat je gelijk zwanger bent. En het vervelende is, je weet het niet. Heel erg, maar ik ging er onbewust hoor, vanuit dat ik zo weer zwanger was. Wel gelijk gekregen, maar nu voor de 3e keer posi getest en voor de 3e keer bloed...:(:(. Had dat wel onderschat zeg. Zou nu willen dat ik een jaar had gewacht ipv een half jaar. Misschien zouden mn cryos wel bij me zijn gebleven... Pf weet het niet. Sorry je treft me op een somber moment. Als je twijfelt zou ik nog een paar maandjes wachten, tenzij je leeftijd een grote rol speelt ofzo...

Welkom icsiwonder! Hou oud is jouw kleine meid?

18. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Joh Botervliegje wat een spanning! Nu dus toch weer bloed, zet het door of blijft het een boel onzekerheid?

Ik kan me wel voorstellen dat je eerder teruggaat voor een cryo, wij hebben die niet en voordat we echt weer in een poging zitten zal ons mannetje wel ongeveer een jaar zijn. Als we er nu voor gaan, want misschien toch ook eerst weer pleegzorg... nou ja, we zien het wel!

Mirr: ook hier heeft het even geduurd voordat alles rondom mijn cyclus normaal was. Tussentijds bloedverlies en wisselende lengtes, maar nu lijkt het weer aardig op orde.
    Hoe is het voor jou om nu gestopt te zijn met borstvoeding?

Majo; hoe was het vandaag? Goed gevoel bij DD?

Wies: jij al nieuws?

ICSI wonder: spannend ook voor jullie! Hoe oud is je dochter?

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    hi meiden,

ben maandag in het zkh geweest en mag deze cyclus al starten :D Vanavond pregnyl spuiten (kan ik het nog, hoe ging dat ook alweer aaargh) en dinsdag tp. Ik doe mee aan een onderzoek en ze hebben min of meer verklapt dat ik bij de groep zit waarvan de cryo's dus op de nieuwe manier worden ingevroren/ontdooid (het is erg maar ik weet het niet meer precies). En nu denk ik waarom heb ik daarvoor gekozen? Dat geexperimenteer??? Het zou beter zijn, grotere kans op goed ontdooien maar ja, het is nog wel in de testfase... sjonge ik hoop maar dat het ook echt goed gaat want we laten er 1 ontdooien. SUPERspannend....

maar merah, geen vragen dus over wanneer hoe en wat na de bevalling :)

Wies nog nieuws?

icsiwonder welkom hier! Waarom mag je pas eind mei bellen voor een afspraak? Die kan je nu toch al plannen? :)

majo, spannend, bij jou gaat het ook lekker door allemaal. Fijn dat je niet eerst lang moet wachten op afspraken plannen enzo!

botervliegje duim duim duim

mmiiir, hoop dat dat wachten wel meevalt na je afspraak straks.. ik vind vooral het wachten na de tp zo killing...

20. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    wachten na de tp is ook killing, meis...

Gelukkig nu wel wat meer afleiding door je meisje!

Deel Deze Pagina