Botervliegje, oh nee toch meis..... toch niet weer een vmk?! Eerst wat hoop steeds en dan toch weer mis?! Hebben ze daar ook een reden voor dat dat steeds gebeurd? Logisch toch dat je hoofd even niet naar het forum staat! Knuf! Icsiwonder, jullie eerst nog een cryo..... wel een fijn idee lijkt me dat om mee te starten (en hopelijk meteen als laatste en dan direct weer zwanger). Hoe oud is jullie dochtertje? Miiiiir, en? Hoe bevalt het je...helemaal gestopt met de bv? Ik vond d'r niks aan weet ik nog. 't Is dat het moest omdat ik van start wilde voor een 2e...maar anders was ik nog wel even doorgegaan! Twijfels dus nog bij jou? Das ook het kl*te ervan.....je weet nooit van tevoren hoe het gaat verlopen! Hopelijk doe je mij in elk geval niet na . Appie, nog aan het twijfelen ook dus? Hadden jullie nou ook al een pleegkindje? Josjo, wauw! Direct starten. Vanavond pregnyl en dan dinsdag de TP! Spaaaaannend zeg!! Natuurlijk in eerste instantie of ie ook goed ontdooid?! Toi toi toi!! Maartje, las in DD topic dat jij de trotse bezitter bent van jullie cryootje . Wanneer mag je testen? Hoe is het met de rest van de ladies hier? 't Is hier steeds zo rustig in het topic!! Iedereen lekker aan het genieten van de kindjes!! @Hier: gisteren uitgangsecho gehad, zag er goed uit. Wel weer heel veel follies die klaar liggen waardoor overstimulatie dreigt bij behandelen. Tese bij manlief gaat niet door omdat HSF waarde te hoog was en daaruit dan blijkt dat er in de testes ook weinig zaadcellen aanwezig zijn en Tese dan dus weinig zin heeft aangezien dat een punctie is vand de testes. (waren al bloeduitslagen uit 2008 en is ons nog nooit eerder verteld). Heb spuitschema gekregen voor als ongi komt. Dag 3 beginnen met 75eh puregon en 75eh menopur, de één 's morgens, andere 's avonds. Dan op dag 5 FM. Nu dus wachten op ongi en hopen dat ie snel komt. Medicatie wordt thuis afgeleverd door apotheek waar zij 'zaken mee doen'. Net zo handig . Manlief heeft een hele bups aan vitamines voorgeschreven gekregen wat het zaad nog wel zou kunnen verbeteren in kwaliteit. Voor de liefhebbers die hun man ook aan een medicijnontbijtje willen hebben : Foliumzuur 400 mcg, vit. D3 2000IE, Omega 3 vetzuren visoliecapsules 1000mg, Zink 25-40 mg. Vit. D en Vit. C waren altijd prima. Hij slikt nu dus 's morgens 13 tabletten! Ikzelf gebruik al 6 jaar davitamon zwangerschaps vitamine (met overigens 100% vit. c) en hij zei dat dit prima was. 't Gaat dus weer van start bij ons... hopen dat ongi gauw komt!! Sorry....beetje laaaaaange ego geworden!!
Pregnyl is gezet! Werkte wel wat anders dan de gonal-f destijds maar ik ben er uit gekomen . Ik heb geen uitleg gehad en werd onzeker omdat ik van een paar kanten hoorde 2 eenheden poeder en 1 vloeistof, terwijl ik dacht 1 eenheid van beide (wat later ook bleek). Anyways, blij dat het achter de rug is, op naar dinsdag! Ik wordt tussen tien en twaalf gebeld hoe laat ik moet komen voor de tp.... Mayo, hopen op een snelle ongi dus! Weet niet wat dat precies betekent met de tese maar het is dus wel iets vreemds dat ze daar nooit eerder achter zijn gekomen...? Kan het niet iets zijn van deze maand? Zaad kan bijvoorbeeld extreem slecht zijn nadat de man ziek is geweest met koorts? Dat hebben wij twee keer gehad, dat we daarom twee of drie maanden moesten wachten tussendoor.. En wij gebruikten een multi vitamine voor de man, dat werkte ook echt super!
Josjo, fijn dat de pregnyl erin zit. Spannende dagen dus nu tot de cryo ontdooiing. De FSH waarde was van 2008. Zaad van manlief was toen overigens nog wel in de honderduizenden. Hij heeft ook 2x koorts gehad in verleden en toen alleen maar dode zaadcellen. Maar bij hem is het aantal wel heeeeel laag!! De icsi waaruit onze dochter is ontstaan had hij na 2x produceren (1ex zat er niets) uiteindelijk maar 8 levende zaadcellen . Bij ons is het helaas niet iets van deze maand . Paar testen nu in begin voor de 2e ook al paar x niks gehad in het ejaculaat en ook al een keer een paar handen vol. Blijft dus iedere keer spannend of ze wel iets vinden!!
Lieve meiden, hcg 37 Voorlopig even rust hier. Ik wens iedereen heeeeeeeeeeel veel succes!! Hoop dat als ik weer kom meeschrijven iedereen hier lekker zwanger is en dat ik niet te lang achterblijf Veel liefs!!
Even een teken van leven van mij, omdat wij pas in juli starten ben ik niet zoveel op ZP te vinden, druk met andere dingen en dat vind ik ook wel even goed. Meiden ik leef en lees wel met jullie mee! Veel succes en sterkte.
Hi meiden maar even een reactie geven. Hihi onze dochter is 8 maanden. Ik mag in mei bellen omdat er een wachtlijst is dus weinig keus. Al hebben we zelf aangegeven dat we in juni verder willen. Weet nog niet hoe of wat dat zullen we tijdens het eerste gesprek wel horen.
Owh ...Botervliegje, wat ontzettend naar en oneerlijk allemaal weer zeg !! Dikke knuffel van hier!! Wel goed dat ze er nu wel onderzoek naar gaan doen! Neem maar ged de rust die je nodig hebt en geniet maar lekker van het mooie meisje dat jullie al hebben!! Knuf!! Zora, kan me heel goed voorstellen dat je je even terugtrekt.... even lekker helemaal niet bezig zijn met de mmm. Groot gelijk!!
Pff botervliegje, wat oneerlijk zeg... Neem lekker je rust, zoek afleiding, en ik hoop je snel weer te zien! Zora: jij ook even stilte voor de storm. Groot gelijk meid! Majo: wow één uit acht dus, jouw dochter... Wat fijn toch dat de wetenschap zo ver is dat jullie toch papa en mama hebben mogen worden zeg...! Ik kan me voorstellen dat het voor jullie heel spannend is om te horen of er zaadcellen worden aangetroffen...
Oh nee toch, botervliegje! Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte en een dikke knuffel.... @Zora: jij nog even lekker genieten van alles, goed zo! @Josjo: spannende dagen nu dus. Hopelijk een terugplaatsing en dan die killing wachtweken in. Ik duim voor je hoor. @Majo: jij dus ook weer van start. En wat een vitamines voor je man zeg. Hopen dat het werkt. Het gaat wel telkens weer anders bij jullie he, ongelooflijk! Maar hopellijk is dit de allerlaatste keer! Wordt nu weleens tijd hoor. Jij zit hier alweer zo lang in. Verder weet ik ff niet meer. Fijn weekend voor jullie allemaal. Hopen op mooi weer!
botervliegje, wat vreselijk weer voor je. heel veel sterkte gewenst. jojo, spannend, jij hebt nu een emmy aan boord toch? duimen draaien voor een plakker! majo, al ongi geworden? spannedn ook weer zeg. icsiwonder, welkom, en heel veel succes! sorry sorry, voor het lange wachten, maar we zijn ook nog een weekje weggeweest. uitslag bloed was negatief, en omdat ik hte niet vertrouwde mocht ik eventueel maandags nog een keer bloed laten prikken, maar dat hebn ik niet meer gedaan. hen zelf nog voor de zekerheid getest toen, en was toch echt nega. wrs kwam het weinige bloedverlies door de pil, wel raar gelijk de ochtend nadat ik de vorige avond de 1e pil had geslikt was mijn ongi weg, en mijn tempverhoging zal ook wel daardoor geweest zijn. Ik zit nu op dag 17 van de pil, en start morgen weer met lucrin. ergens eind mei zal dan de punctie (auchhh) zijn. ben trouwens wel weer depri door de pil zeg, pfff. en ook misselijk af en toe, soms twijfel ik nog of het allemaal wel klopt....
wies, spannend allemaal. Maar pff inderdaad die punctie... en vooral het gevoel dat er twee grote appels aan twee veel te dunne twijgjes hangen, zo voelde het bij mij: bij elke stap, dreun dreun... sterkte meis, hopelijk mooi veel eitjes en een paar mooie cryo's! hier idd een emmy aan boord, wat klinkt dat gezellig. Ik probeer er niet teveel aan te denken en dat lukt meestal aardig. 15 mei mag ik testen, superspannend. Ik voel vanalles, was de vorige keer ook. Soort ongikrampjes begint nu. Ik hoop maar dat mijn lichaam dit kan, zo zonder utrogestanbolletjes... Mayo, waar zit jij nu in het traject? En mmiiir, ergens deze maand een afspraak toch? spannend!!
nog 6 daagjes josjo, spannend! voel je al wat meer ondertussen? en waarom geen utrogestanbolletjes? of heb je dat al verteld hier?... ik heb al 4 dagen oud bruin verlies, en ook zeurende buikpijn, soort ongipijn. eergisteren ook een megasteek in mijn buik gehad, echt raar. heb van lucrin nooit bijwerkingen. legt juist je cyclus stil toch? ach ja, het zal er wel bij horen. doordat ik niet zeker was van de laatste menstruatie, ben ik daar nu ook nog steeds onzeker door. ik ga mss toch nog een testje doen voor mijn eigen gemoedsrust.
Wies, . Jammer dat het 'm toch niet geworden afgelopen keer. Snap je onzekerheid wel. Heb je nog getest? Kan over lucrin niks zinnigs zeggen, heb ik nooit gebruikt. Josjo, wat spaaaaaaaannend meid!! Nog een kleine week.... heb je gnoeg afleiding? Of is deze 2e wachtweek meer 'killing' dan de eerste?! Miepje, hoe is het met jou? Ben jij nou ook weer gestart? Je zou toch eind april w.s. weer een echo krijgen voor jullie volgende cryo? Heb zo het gevoel dat je alweer 'stiekem' bezig bent? Nog even en jullie kleine B. is ook alweer een echte dreumes . Wat vliegt de tijd hè.... Al druk met de voorbereidingen van zijn eerste BIG PARTY?? Icsiwonder, fijn dat jullie nu ook iets 'in zicht hebben'. Spannend weer denk ik? En dan is jullie dochtertje 9 1a 10 mnd ongeveer.... mooie tijd toch om weer van start te gaan? Ben je ook weer helemaal 9 mnd ontzwangert zoals ze aanraden Zora, lekker aan het genieten zonder met de MMM bezig te zijn even? (als het goed is beantwoord je dit dus niet....anders stiekem toch een beetje met MMM bezig ). @Hier, Hier weer volop bezig. Vorige week dan tóch nog ongi geworden en ook al 5 dgn spuiten met puregon en menopur achter de rug. Vandaag voor 1e FM naar DD geweest en zag er niet eens zo heel gek uit. Vanavond cetrotide erbij gaan spuiten (leuk leuk....3 spuiten op één dag....!). En dan vrijdag weer 2e FM met mogelijk op maandag de punctie al?! Moet zeggen dat ik er nog niet veel mee bezig ben....vergeet soms gewoon bijna te spuiten. Komt ook van 2x p/d spuiten en vanaf vanavond zelfs 3x! Ben al meer bezig met 2e verjaardagsfeestje van onze lieve kleine grote meid .
@Majo: jij dus alweer volop bezig met spuiten. En al een punctie in zicht, jee wat gaat het snel zeg. Heb je nu een verkort schema of zo? Misschien heb je dat ook al wel verteld, maar heb ik het niet onthouden Je kleine meid al bijna twee jaar. Wordt vast al een hele grote meid. Wordt toch tijd voor een brusje hoor. Laat die nu alsjeblieft maar komen, het is je echt gegund. Wel fijn dat je een beetje afleiding hebt van het feestje van M. Onze B. wordt inderdaad bijna 1 jaar. Ongelooflijk hoe snel dit eerste jaar voorbij is gegaan. Alle cliches zijn echt waar hoor, je moet echt genieten. Wij doen dat volop, maar soms vind ik het nog even heel jammer dat B. al zo groot wordt. Het baby zijn is zo snel voorbij, wordt er soms een beetje melancholisch van.... @Wies: fijn dat je er weer bent. Toch allemaal nog een beetje onzeker dus. @Josjo: spannend voor jou. Nog een weekje, de meest killing week! Hoop dat je genoeg afleiding hebt. @de rest: hoe gaat het meiden? @hier: Majo heeft me door..... Ik ben sinds maandag in het bezit van een mooie cryo. Zondag is er weer één ontdooid, die zag er heel mooi uit en sinds maandag zit ie dus lekker warm in mijn buikje. Spannend dus weer....
@Majo: jij dus alweer volop bezig met spuiten. En al een punctie in zicht, jee wat gaat het snel zeg. Heb je nu een verkort schema of zo? Misschien heb je dat ook al wel verteld, maar heb ik het niet onthouden Je kleine meid al bijna twee jaar. Wordt vast al een hele grote meid. Wordt toch tijd voor een brusje hoor. Laat die nu alsjeblieft maar komen, het is je echt gegund. Wel fijn dat je een beetje afleiding hebt van het feestje van M. Onze B. wordt inderdaad bijna 1 jaar. Ongelooflijk hoe snel dit eerste jaar voorbij is gegaan. Alle cliches zijn echt waar hoor, je moet echt genieten. Wij doen dat volop, maar soms vind ik het nog even heel jammer dat B. al zo groot wordt. Het baby zijn is zo snel voorbij, wordt er soms een beetje melancholisch van.... En ja, we zijn erg druk met de voorbereiding van zijn eerste verjaardag. Heerlijk! @Wies: fijn dat je er weer bent. Toch allemaal nog een beetje onzeker dus. @Josjo: spannend voor jou. Nog een weekje, de meest killing week! Hoop dat je genoeg afleiding hebt. @de rest: hoe gaat het meiden? @hier: Majo heeft me door..... Ik ben sinds maandag in het bezit van een mooie cryo. Zondag is er weer één ontdooid, die zag er heel mooi uit en sinds maandag zit ie dus lekker warm in mijn buikje. Spannend dus weer....
Ts, was weer eens te ongeduldig. Wilde nog toevoegen dat we druk bezig zijn met voorbereidingen voor B's eerste verjaardag. Staat mijn bericht er nu twee keer.....
ongeduldig miepje hihi. Maar wat cool, een cryotje in je buik!! hoe doe jij dat met testen? Ik mag na 14 dagen testen, maar als ik reken dat de cryo al 3 dagen oud was kom ik op 11 dagen (als ik n vroege tester zou zijn ). Overigens heb ik sinds de tp ineens een beetje een dubbel gevoel over het vertellen hier. Niet de fase tot nu, maar meer vanaf het testen.. Komt denk ik omdat we het dit keer ook niet wereldkundig hebben gemaakt dat we in dit traject zitten en dus denk ik dat ik in elk geval de echo af zou wachten.. heb in het andere topic ook gezegd dat geen nieuws geen goed nieuws hoeft te zijn, dat ik het hoe dan ook pas op zijn vroegst over 3 weken vertel. En tuurlijk zou het kunnen dat ik het toch van de zp daken wil schreeuwen, maar zo niet dan snappen jullie even waarom ik er even wat minder ben... mayo, hoe gaat het met het spuiten? Hoe voel je je? Al het gevoel dat het dreunt bij elke stap die je zet? En goh maandag al de punctie, wauw hoe spannend! Sterkte de komende dagen, zoals ik het me herinner vond ik vooral die laatste week tot de punctie en de week vanaf de punctie het zwaarst.. rustig aan doen he meis!
@Josjo: wij mogen bij een cryo altijd na 12 dagen testen. Dit hebben we nog nooit gered, ik werd altijd 9 dagen na de tp ongi. Deze keer is de testdag de verjaardag van ons zoontje. Mochten we zover komen, dan gaan we die dag niet testen. Het is dan zijn dag! Ach, en als we zover komen, dan is een test niet eens nodig Maar onze cryo is trouwens 5 dagen oud, dus dan zou ik bij jullie denk ik wel die 14 dagen aanhouden hoor. Enne, als je geen zin hebt om je hier te melden, moet je het ook zeker niet doen hoor. Kan me wel voorstellen dat je er anders in staat. Ik heb dat ook. Maar dat is meer omdat ik niet durf te hopen dat ik zwanger zal raken. De vorige keer hebben we er ook 4 jaar over gedaan, dus waarom zal het nu wel snel raak zijn? Niet negatief bedoeld, maar ik dek mezelf gewoon in. En daarbij komt dat ik nu meer afleiding heb dan de vorige keer @Majo:succes morgen met je fm!
Dames... lange stilte van mij geweest. Maar wij hebben vandaag punctie gehad. Er zijn 21 eicellen gevonden en er zijn er 20 geinjecteerd!!!!!