One of a kind, wat stoer!! Ik hoop dat het dan mag lukken. Kun je dan van dezelfde donor gebruik maken? Wel ontzettend rot dat jullie veel strijd nu om S. hebben. Ik hoop dat jullie daar op een voor jullie alle drie zo goed mogelijke manier uit zullen mogen komen. Zora en Botervliegje, mooie scores!! Hopelijk leidt het tot goede terugplaatsingen en het o zo gewenste brusje. Fijn dat jullie ook wilden delen hoe het tijdens de pogingen met jullie gaat qua het al dan niet genieten. Jullie herkennen het dus eigenlijk niet zo, gelukkig maar. Ik voel me tijdens de stimulatiefase echt afschuwelijk en ook de eerste periode daarna. Lamlendig, nergens zin in enzo. Ik ben ook vreselijk bang, extra in die periode, dat het nooit zal lukken, voor ons dochtertje vooral. Voor mezelf kan ik nog wel beredeneren dat we alles tenminste 1 keer mogen meemaken, maar juist voor haar vind ik het zo afschuwelijk als er geen brusje komt. Al doe ik het natuurlijk allemaal niet alleen voor haar. Ook voor mijzelf is de wens heel erg groot... Vandaag wel heerlijk kunnen genieten. Ze is fanatiek aan het oefenen met los te staan en dat levert hilarische momenten op. Wat hebben we gelachen. En wat is ze trots!! Ik zit inmiddels trouwens op wachtdag 9. Tijd gaat langzaam, erg langzaam maar heb het kunnen opbrengen om nog niet te gaan testen.
Wauw, mooie scores meiden, dat geeft hoop voor zwangerschappen in augustus of eigenlijk dan zelfs juli al hè , vind dat altijd een beetje gek maar gaaf hoor, ik leef echt met jullie mee! One of à kind, ik ken jouw verhaal niet, maar jij en je partner zijn uit elkaar en is gevecht om de kleine begrijp ik? Jee wat naar... Sterkte! Maartje, geen nieuws is goed nieuws hoor. Bij mij zeiden ze dat ik mocht testen op dag 14 maar kon het op dag tien niet laten en was toen al posi . Ze zeiden ook dat als het niet goed zou gaan, je meestal al een aantal dagen ervoor ongi zou worden... Dus ik zeg dit is hoopvol., maar jeeeee hoe killing zijn deze dagen hè? Ik snap je humeurigheid nu zeker hoor, dit vond ik altijd de moeilijkste dagen: vanaf de punctie eigenlijk was het 1 brok spanning. Nu had ik een cryo en dus geen punctie nodig, maar vanaf tp pfff hoe spannend! Sterkte meis, ik duim!!
hey meiden, wat is het druk hier intussen. Fijn te horen dat er goede scores zijn geweest, hopelijk ook goede tp's! Maartje, spannend zeg, en knap dat je nog niet getest hebt. Zit je op wachtdag 9 na de tp of na je ei? Ik zal voor je duimen, augustus moet een mooie maand gaan worden! Snap wel dat je enorm baalt dat je cryo's hebt, maar voorlopig niet aan denken en je storten op de 2 emmy's in je buik! (makkelijk praten heb ik trouwens, zou dat zelf ook hebben hoor)En geniet lekker van je meisje, het gaat allemaal zo snel! majo, voor jou gaat het ook weer beginnen, spannend weer. Hadden ze voor de rest alle meds bij jouw apotheek? zora, goeie score zeg! en fijn dat de punctie meeviel en dat je weinig napijn hebt. Nu op naar een goede tp! Ik zit te wachten op mijn ongi, verwacht die morgen of van het weekend. Hopelijk morgen al, des te sneller kunnen we weer starten. Pregnyl bij ons ook niet leverbaar, dus krijg wrs ovitrelle. Nog nooit gehad, maar neem aan dat het ongeveer gelijk is aan pregnyl. Ze hebben eht in overleg besteld met het ziekenhuis. Op dag 11 of 12 komen voor de fm, en wrs dan al prikken. We zullen dan vlak voor onze vakantie weten of het gelukt is. Ben alleen heel bang dat de cryo's niet goed ontdooien, aangezien het dus onze laatste poging was/is.
Mooie score Zora! Ik hoop op heel goed nieuws zondag! En dan ook al meteen die middag erheen toch? Botervliegje, ook al zo'n mooie opbrengst! Spannend weer! Maartje, hoe voel jij je? Wat duurt dat wachten toch irritant lang! Ik hoop op positief nieuws! En wat leuk dat jullie meisje los gaat staan! Majo, jij bent aan het spuiten toch? Gaat het goed? Josjo, gefeliciteerd! Echt gaaf! Wies, spannend! Hoop dat de cryo wel goed ontdooid en dat jullie met een extra wonder op vakantie gaan. Hier is pregnyl nu nog niet leverbaar, maar kon ook maar zo weer veranderen. Anderen, ook succes! Hier gaat het nu ook weer beginnen. Woensdag starten we met de deca en dan in de nieuwe cyclus weer stimuleren met de gonal. Doe het maar weer stap voor stap anders duurt het nog zo lang. Na al die positieve testen in augustus hoop ik dan in september te volgen En ons lieve mannetje is afgelopen woensdag alweer 1 geworden, wat is dat bijzonder zeg! We hebben er allemaal heel erg van genoten en het weer deed mee!
Botervliegje, mooie opbrengst zeg!! En 5 cryo's!! Wow!! Spannend meid....ben benieuwd.... Zora, 14 (!!) eicellen?? *vreugdedansje* Hihi...wat veel meid!! Daar moet dit keer dan toch zeker wel een heeeeele mooie tussen zitten en wie weet heel stiekem ook wel een keer wat meer? Vindt dat je dat nu weleens verdient hebt!! Op naar een mooie TP zondag . Josjo, wat ga jij toch hard....16 wkn alweer!! Nog even en dan de spannende 20 wkn echo. One of kind, goed om weer eens wat van je te lezen!! Alleen jammer dat het niet iets positiever is . Lijkt me zó ontzettend heftig allemaal!! En dan ook nog zo'n getouwtrek om S. Bah! Vraag me dan wel af....heeft je ex dan net zoveel 'recht' op S. nu, ondanks dat het niet zijn biologische zoon is? Moeilijk allemaal meid!! Hopelijk komen jullie eruit met z'n tweeën met een goede 'regeling'. En dan in 2013 als BAM door!! Zoals Maartje al zei, Stoer meid! Petje af!! Wies, jij ook bijijijijna weer van start! Die cryo moét gewoon goed ontdooien en vervolgens 8 mnd lang lekker bij jou bljven vertoefen . Appie, nog van harte gefeliciteerd met jullie ventje . Idd een bijzondere dag...die eerste verjaardag . Ineens zijn ze dan echt baby af en een echte dreumes!! Spannend dat jij ook alweer begonnen bent! Maartje, leuk zeg dat ze gaat staan . En dus nog niet getest....ga je dat wel voortijdig doen of ga je je bedwingen? Nog even geduld meis!! Hopelijk niet voor niets maar voor een pracht brusje!! Herken trouwens enorm wat je zegt over dat de kleine meid anders geen broertje/zusje zal krijgen.... das ook hier de grootste 'angst'. Alhoewel ze nu ouder wordt en ik zie hoe leuk ze zelf kan spelen en ik weet hoe lastog het zal worden en we er écht alles aan doen, ik dat ook wel heel ietsjes losser kan laten.... @All, spannende weken hier nu meiden bij iedereen!! Hier m'n ongi rustig aan het afwachten en dan starten . Hier overigens geen problemen met de medicatie. Heb de hele waslijst bij eigen apotheek ingeleverd, duurde kleine 2 wkn, maar ze hadden alles. Begreep dat ze de pregnyl in Duitsland bestellen omdat er daar nog wel genoeg was?!
Fijn idee Majo, alle meds in huis! Deze poging wordt m gewoon voor jou! Hoop het zo! Spannend Appie! Ben je er nog rustig onder? Wies, veel succes meid! Met de drie emmys gaat het goed! Morgen mogen er twee in mijn buik. Wie weet kan de derde emmy ook nog ingevroren worden maandag.
Majo wauw weer medicatie in huis super!!! Lieve meiden sorry dat ik er een tijd niet ben geweest maar zo'n drukte en kopzorgen telkens. Maar ik denk en lees elke dag met jullie mee!! Majo, Maartje, Zora en Botervliegje bedankt lieverds!! Majo ja helaas heeft hij dezelfde rechten aangezien hij erkend is als zijn vader door ons huwelijk. Er is een onderzoek gaande en in het eerste rapport staat wel dat hij pedagogisch niet capabel is om de hele dag voor S te zorgen. Hij wist niet wanneer, wat en hoe qua eten enz. Maar hij krijgt dus hoogstwaarschijnlijk het minimale waar hij recht op heeft. Mijn wens is enorm groot voor een brusje geen dag gaat voorbij dat ik daar niet aan denk. Al durf ik echt niet meer met een partner gewoon uit angst dit weer mee te maken. En hoop ik stiekem op weer zo'n mooierd Josjo meid je hebt idd mijn verhaal niet meegekregen Wel lief dat je een reactie geeft!!!! Proficiat met je zwangerschap meid!!
Ben nog geabboneerd hier. En las dat one of à kind had gereageerd. Jeetje dat is lang geleden!!! Hoop dat het allemaal goed met je gaat! En volgend jaar een brusje voor s wat ontzettend spannend!! Ik denk aan je meid...
Jessy wat lief dank je wel! Ik wens het niemand toe al deze stress en gedoe om je vlees en bloed. Maar toch is het de beste beslissing voor ons beiden geweest.
Dat denk ik ook ja. Als ik me bedenk wat je toen allemaal schreef! Hoop echt dat je wel veel gelukkiger bent als alles Achter de rug is. Woon je nog steeds ongeveer waar je toen woonde? Z
Ik woon zo'n 10 km daar vanaf. Maar er komen steeds meer dingen aan het licht en alles aan het doen dat ik ook financieel in een kuil val.
Zora, hoe is het gegaan gisteren?? Denk veel aan je. One of kind, ik ken niet je hele verhaal, maar wil jou en je kleine man samen heel veel goeds wensen! Botervliegje, hoe voel jij je?
one of a kind, ook vanaf hier veel succes en geluk met je kleine (en hopelijk ooit een 2e) botervliegje, hoe gaat het? heb je de tp gehad? en al gehoord of de 3e ingevroren kon worden? spannend! ik ben zaterdag ongi geworden, en volgende week woensdag voor de 1e echo, op dag 12. over een weekje of 2 ongeveer de tp, komt weer dichtbij nu!
Gekopieerd uit ander topic; Even snel een update. Wij hebben zondag 2 emmy's terug gekregen. Een 4 cellige en een 6 cellige allebei met wat fragmentatie. Ik weet niet precies hoeveel van de 14 eicellen er bevrucht waren maar er waren er wel een paar die maar tot 3 cellig waren gekomen. Wederom dus geen topemmy's en geen cryo's. Alleen weiger ik dit keer pessimistisch te zijn. Ik heb verhalen op internet gelezen van vrouwen die zwanger zijn van 4 cellige emmy's en Sara was een 6 cellige emmy, dus het kan. Het enige wat we nu kunnen doen is afwachten. En het positieve is dat er geen redelijke emmy's weggegooid hoeven worden nu. Dus wel blij dat we gekozen hebben voor 2 terug plaatsen. Ze deden nog wel even moeilijk bij het terug plaatsen gezien mijn leeftijd, maar heb het van te voren overlegd met arts van streekziekenhuis en toen ik dat benadrukte en dat de bevruchting zo slecht gaat vonden ze het goed. Vorige poging hadden we er ook nog 1 van 6 cellen die is weggegooid en dat vind ik zo zonde gezien onze bevruchtingen en daarbij nog het feit dat ik christen ben en liever geen in principe goede emmy's zomaar weggooi. Hmmmm, toch nog lange update zie ik, sorry......
Maartje: Ik zag dat jij nega had getest, wat ontzettend rot meid en dat is nog zacht uitgedrukt. Sterkte! Botervliegje: Hoe is het met jou? 2 mooie emmy's aan boord? En nog een cryo? Josjo: Je gaat snel meid, voel je je goed? En al een buikje? Wies: Voor jou schiet het dus ook weer op, spannend! Appie: Lief van je, dank je! Jij bent al aan het spuiten toch? Majo: Hoe is het met jou? Ook alweer in de behandel modus? One of a Kind: Nogmaals sterkte meid!
Maartje toch, wat een rotnieuws!! Hele dikke knuffel! Begrijp heel goed dat je enorm baalt! Bah... Zora, jij ook twee emmy's aan boord! Goed zeg! Ik heb er ook twee . Wel met ca. 20 % fragmentatie, dus ook niet top. Maar dat hoeft niets te zeggen. Ik heb me suf gegoogled en ben heel veel positieve verhalen (vooral op Amerikaanse fora) tegengekomen. Nu wil ik inderdaad alleen vol vertrouwen zijn! De ene keer ben ik dat ook echt, maar de andere keer weer niet... Ben er toch wel veel mee bezig. Kun jij je nog een beetje afleiden? Wies: Spannend, weer beginnen, jeee!! Knuffel voor iedereen hier!!
One of kind, balen zeg, dat hij dezelfde rechten heeft i.p. . Hoop dat het gauw wat rustiger wordt bij jullie en je straks alleen maar volop kunt genieten van S. Maartje, lees hierboven dat je nega getest hebt?! Heb je op de testdag getest of eerder? Wat ontzettend k*t zeg!! . Dikke knuffel voor jou meid!! Botervliegje, jij in bezit van 2 emmies!! En nu maar weer wachten.... is de 3e nog ingevroren? Zora, jammer zeg (understatement) dat er wéér geen goede bevruchtingen zijn . Maar wel súper dat je 2 emmies aan boord hebt . 2 is toch net een kansje meer. Maar wat doen ze daar ontzettend moeilijk over zeg bij jullie in het zkh. Ik hoop dat dit 'm gaat worden meid!! Wies, jij inmiddels ook weer bezig. Spannend!! Op naar een mooie eerst echo volgende week!! @Hier, weinig nieuws te melden.... wachtende op ongi. Had gehoopt dat deze zich 3 of 4 aug zou aankondigen, maar helaas...nog steeds niks. Stom eigenlijk he...nu wil ik graag ongi worden, blijft ie weer zo lang uit.... Moet ook niet heel veel langer duren, want dat komt mij met vrijwilligerswerk week over paar weken érg slecht uit!! Dus laat maar komen.... Zora, jij vroeg laatst nog hoe ik tegen deze poging aankijk, of ik er positief in sta.... heb geen idee, eigenlijk zie ik het allemaal wel. Ben er (behalve dat ik op ongi wacht omdat het me anders slecht uitkomt) eigenlijk helemaal niet mee bezig. Zie wel waar het schip strand. Heb m'n meissie al en 4500 eurie zijn we toch al een tijdje kwijt omdat dit poging 4 is en we poging 3 zelf betaald hebben.... dus ach.... . Nee echt....ik zie het wel, geen zin meer om me er druk om te maken.....beetje mmm moe denk ik?!
Botervliegje, jij ook 2 mooie emmy's terug. En ook wat fragmentatie dus? Bij mij was de 6 cellige cat. 2 fragmentatie. En volgens mij is 4 goed en 1 slecht, althans dat las ik ergens op internet. Maar kan ook zijn dat het bij ons ziekenhuis andersom is? Dat hoop ik maar dan. De 4 cellige weet ik niet meer eigenlijk. Ik heb gelukkig veel afleiding van Sara. En verder tsja wachten geblazen, ik ben de ene keer ook vol hoop en de andere minder hoor. Ik ga denk ik rond mijn verjaardag testen als ik niet ongi ben geworden. Misschien iets eerder. Wanneer ga jij testen? Majo: Ja ik vond het ook echt belachelijk. Ik had het overlegt met mijn arts in het streekziekenhuis omdat de bevruchtingen zo slecht zijn had zij ervoor getekend 2 emmy's terug te plaatsen als we die zouden hebben. Dat formulier hebben we in het universitair ziekenhuis ingeleverd en vragen ze nog bij de TP of mijn arts in het streekzieknhuis toestemming gegeven heeft. Ik dacht Pardon? Denken jullie dat ik handtekeningen vervals om mijn zin te krijgen? maar goed ik heb netjes uitgelegd dat het met de bevruchtingen te maken had en dat we er daarom voor kozen we willen niets verloren laten gaan en dat begrepen ze wel. Maar ik vraag me echt af waarom ze zo'n ophef maken over 2 matige kwaliteit emmy's. Ik kreeg het er warm van daar op die stoel haha. Majo: Die ongi blijft ook altijd weg als je erop zit te wachten he, bleh! Je klinkt inderdaad wel een beetje MMM moe. En ik begrijp je volledig. Hoewel wij nog niet zo ver zijn als jullie. Ik hoop toch echt dat 4 x scheepsrecht is bij jullie. Ik gun het jullie zo. Stiekem denk ik ook aan een 3e poging als dat nodig is, erg he? Ik zit nu toch weer in die flow denk ik, ik denk alleen niet dat ik mijn man zo ver krijg. Maar wat in het vat zit verzuurt niet. Die poging blijft staan.....maar laten we hopen m niet meer nodig te hebben.