Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Wow Zora, 2 embryo's!!! Ik ben ook positief! En ik hoop en bid met jullie mee! Nu weer wachten...wat fijn dat je dan zo geniet van Sara!
    Stom dat ze zo moeilijk deden in het zkh, is bij ons ook wel een beetje zo, maar het is toch wel fijn qua afstand...

Majo, ik hoop toch, ondanks mmm moe! Wel te snappen hoor. Hoe bevalt Duitsland je?

Balen Maartje!

Hier gaat morgen de eerste deca spuit erin, maar de vorige keer heb ik die 4 weken gespoten, dus daar bereid ik me maar op voor (auw!)

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Appie: Succes vandaag met de 1e spuit weer. Wat we toch niet allemaal over hebben voor een klein wondertje.

Ziekenhuis is inderdaad lekker qua afstand. En dr. V. deed nu ook niet moeilijk maar met de TP in U. dus wel. Gelukkig hebben we voet bij stuk gehouden. Positief blijven is lastig hoor, ik word nu wel heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop. Maar inderdaad gelukkig heb ik Sara. Ik ben ook zo verschrikkelijk moe van de Utrogestan en heb enorme (vr) eetbuien echt erg. Maar moet de humor er maar van inzien. Heb jij vorige keer Pregnyl gehad of Utrogestan?

3. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Wat een gedoe Zora inderdaad over die twee terug! Koester ze maar goed :D.
    Ik herken me in jouw gevoelens. Heb ook wel houvast aan het geloof, in elk geval het gevoel dat God bij me is. Maar toch zit ik emotioneel redelijk in een achtbaan. Kom momenteel vooral de dagen 'door' ipv dat ik het heel leuk heb of zo haha. Ook wel af en toe hoor, maar pf, vooral wel wachten. En ik moet me vanaf zaterdag helemaal inhouden. Ik test 'altijd' een week na tp (van 3 dagen oude emmy) positief, maar daar heb ik de laatste 3x helaas niet zoveel aan gehad.
    Heb wel het idee weer iets van innesteling te voelen... Hmz, spannend!
    Mijn beide 8-celligen zijn ook categorie 2. Maar dat is bij 'ons' de één na beste categorie.

Majo: De 3e is niet ingevroren :(. Weet niet waarom niet, maar ja. De vorige keer waren alle emmy's (op één na in mijn buik) na dag 3 gestopt met delen. Ben dus wel blij dat deze emmy's sinds dag 3 veilig in mijn buik zitten. Ik heb trouwens nog 5 bevruchte eicellen in de vriezer, maar daar is de kwaliteit onbekend van.
    Kan me voorstellen dat je mmm-moe aan het worden bent. Maar na de eerste spuit is de bekende Majo-vechtlust vast snel terug. Veel succes meis!!

4. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Spannend hoor Botervliegje... En met een positieve test zal het ook weer spannend zijn. Zou wel te gek zijn als deze (2) nu lekker 8 maanden blijven zitten.

Ik had de vorige keer utrogestan, maar zou oorspronkelijk wel pregnyl hebben. Ik had alleen teveel eitjes bij de punctie en daardoor toch utro. Ik kreeg daar een hele rare smaak van, is gek spul! Zag weer een mooie foto van S! Heerlijk!
    En met dr V is het fijn afspraken maken, was ook voor ons in het alternatieve traject dat wij doen. In U gingen ze het wel steeds hebben over de verminderde kansen, hier maar niet meer op ingegaan.

5. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    @Appie: hoe ging de eerste spuit? heb jij ook altijd zo'n hoofdpijn van de deca?

Kreeg gisterochtend (!) toch nog een telefoontje dat maandag de derde emmy een blasto is geworden! Dus die is ook ingevroren :D. Terwijl ze eerst zeiden dat ze dinsdag zouden bellen áls ik nog een extra cryo zou hebben, dus dinsdag de hele dag de telefoon meegezeuld en 's avonds de conclusie trekken dat dat extra kansje dus niet door zou gaan. Ben heel blij mee! Heb ook nog vijf bevruchte eicellen in de vriezer, maar hier is de kwaliteit onbekend van. Hoop dat ik ze voorlopig niet nodig ga hebben! Vandaag redelijk positief dagje, maar wat duurt dat wachten lang...

Zora: hoe kom jij nu de wachtweken door?

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi hoi!

Botervliegje goed nieuws zeg wow! Maar hopelijk heb je deze voorlopig niet nodig.

Hoe ik de ww doorkom? Gaat nu wel weer goed eigenlijk, ben vandaag naar een grote speeltuin geweest met zand en water etc. Met mijn zus, zusje en schoonzus en kinderen. Daarna met de mannen erbij lekker bij mijn zus gegeten met de mannen erbij, en dan vergeet ik het gewoon. Momenten dat ik alleen ben ben ik wel weer aan het Google en. Maar het gaat redelijk heb gewoon veel afleiding van Sara. Heb de ene dag veel hoop en de andere helemaal niet.

7. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Klinkt goed, Zora! Ik hoop heel erg op een brusje in jouw buik voor jouw dochtertje!!

Even off topic: waar is de speeltuin met zand & water? (zoek ik ook voor dochterlief en ik weet dat we niet zover uiteen wonen ;)).

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    In Baarn, heet geloof ik Oosterkwartier oid. Grote speeltuin met zand, water, toestellen, driewielers etc. 1 euro per kind entree en voor de ouders staan er picknicktafels etc. en je kunt er kofie/thee/fris/ijsje/iets lekkers etc. kopen. Was erg leuk.

Red jij het nog met wachten? Ga je vandaag al testen of wacht je nog? Ik twijfel om dinsdag te gaan testen, met Sara testte ik ook die dag positief. Anderzijds vind ik het dan weer zo slopend om te wachten op ongi als die test wit blijft.

9. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Zora en Botervliegje: wat wordt het spannend! Weet je al of je dinsdag test Zora? En hoe gaat het bij jou Botervliegje? Wat goed van die derde embryo zeg!

Spuiten van deca gaat wel goed, gelukkig zonder bijwerkingen.

Hoe gaat het met anderen? Wies, jij al bijna de cryo toch? En Majo, hoe is het met jou?

10. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Thanks voor de info Zora!
    Ik heb vanmorgen, 13dpo getest en positief. Hoop dat het nu goed gaat na drie vroege miskramen... Wil graag helemaal blij zijn en ben dat soms ook, maar weet niet of ik mezelf voor de gek houd. Morgen bloedtest bij de huisarts.
    Durf jij al te testen? Heeeeeel veel succes meis!

Appie, wanneer heb jij weer een afspraak?

Andere meiden ook veel succes!

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    botervliegje, woooww, wat een goed nieuws! al een voorzichtige proficiat, ben benieuwd naar de bloedtest morgen, heb je morgen gelijk de uitslag? succes! en super betreft je 3e embryo, was nog onverwacht goed nieuws!

zora,hoe gaat het met jou, heb je ook al getest? wat spannend allemaal weer zeg. mijn duimen draaien hoor!

appie, fijn dat je geen bijwerkingen hebt, dat scheelt toch een hoop.

begint in ieder geval al goed hier, met al 1 positieve test van botervliegje. :)
    nou, woensdag voor de 1e echo, ben benieuwd. heb ook de otrivelle opgehaald, maar wat een ingewikkeld ding, die prikpen. ik ben pregnyl gewend, dat was gewoon een spuit. ik neem het wel mee naar het zh, dan kunnen ze het ff uitleggen, het is wel makkelijk zeiden ze bij de apotheek. ik hoop woensdag of donderdag al te mogen spuiten, en volgende week dan de tp.
    dan zal ik het net voor onze vakantie weten.

12. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Gefeliciteerd Botervliegje! Wat gaaf! Natuurlijk ook spannend, ik hoop met je mee dat het goed mag gaan!

Wies, spannend hoor! Dus bij jullie geen pregnyl? Ik vond dat ding met dat mengen ook wel een gedoe, maar dit is weer heel anders dus?

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Botervliegje, WAUW!! Hier ook alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Hopelijk morgen een mooie bloedtest!! Spanennd weer hoor!! Maar dat gaat goed....de eerste van ons allemaal die nu weer zwanger is ;). Zora, jij volgt??!!

Zora, wachten wachten wachten....pffff.... hoe is het nu? Al stiekem getest of toch nog maar niet? Officieel nog 3 of 4 daagjes toch? Ik hoop het zó meid!!

Wies, woensdag eerste echo... spannend!! Gaan we aardig gelijk op :).

Appie, jij weer aan het deca'en....hopelijk niet weer 4 wkn....das wel lang zeg!!

@Hier, afgelopen donderdag dan toch nog eindelijk ongi geworden. Nu ook alweer dag 3 v/h spuiten. Donderdag 1e FM.
    Botervliegje, vechten doe ik ook zéker wel hoor. En hoop heb ik natuurlijk ook altijd nog. Maar bedoelde met MMM moe eigenlijk meer dat ik geen zin meer heb me er druk om te gaan lopen maken. Zie wel hoe het gaat lopen. Van spuiten geen last, is fluitje van een cent. Ritje DD vind ik ook geen probleem, houd wel van autorijden, dat scheelt aangezien het wel 2,5 uur enkele reis is ;). Maar dus gewoon geen zin meer om me er heel veel mee bezig te houden. En dat gaat me tnt wel goed af eigenlijk. Kijken hoe lang ik dat volhoud. Ik weet nu gewoon zeker dat we er alles aan gedaan hebben en dat geeft wel een rustig gevoel.

14. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Dankjewel!!
    Majo, zou willen dat ik wat van die rust in mijn lijf had, had me ook zo voorgenomen een beetje relaxed te zijn. Maar kijk wel tig keer per dag naar het streepje en vraag me af of ie wel donker genoeg is en zo. Vierde keer mis gaat best slecht vallen als dat gebeurt...

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Botervliegje: Van harte gefeliciteerd meis! Ik begrijp dat het voor jou nu extra spannend is, maar de 1e stap is er...de streep.

Majo: Ook al aan het spuiten! Dus ongi toch eindelijk aangediend. Je spuit nu kort schema toch? Hopelijk is 4 x scheepsrecht.

Appie: Gaat het spuiten goed? Je bent er zo weer aan gewend he? Geen bijwerkingen?

Wies: Succes morgen met de echo.

Hier: ik zou vanmorgen gaan testen maar na overleg met mannetje toch maar niet gedaan. Hij wil liever gewoon afwachten. Ik word altijd stipt 2 weken na eisprong ongi, dus 2 weken na punctie, ongeacht de Utrogestan. Dat zou betekenen dat ik donderdag a.s. ongi word (of niet natuurlijk). Dus dan zullen we het weten als ik het volhoud om niet te testen. Ik voel van alles krampen etc. zou van een naderende ongi kunnen zijn of niet. Ik voelde me toen ik zwanger van van Sara ook niet anders dan anders dus er zit niets anders op dan afwachten. Vind het super spannend en word echt heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop. Gelukkig kan ik lekker veel knuffelen met kleine meid!

16. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Zora, wat zijn die laatste dagen toch verschrikkelijk he.
    Ik zit helaas zo bomvol angst. Drie keer vmk is er meer ingehakt dan me lief is. Hcg vandaag 66. Is redelijk, maar helaas niet om over te jubelen. Met dochterlief had ik 118.

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Botervliegje, wat onzeker dan allemaal toch nog weer he....je gaat vanzelfsprekend ook vergelijken met je dochter toen. Heb zelf nog nooit bloedtest hoeven laten doen dus weet eerlijk gezegd niet hoeveel HCG nou goed is of niet. Maar begrijp van jou dat het nog wel even spannend is of het doorstijgt of niet? Wanneer heb je weer een bloedtest? M'n duimen draaien hier overuren meid, dat dit brusje tot een echt brusje uit mag groeien!

Zora, nog niet getest dus....spannend zeg! Ik wacht ook altijd tot de testdatum, wordt ook altijd door de utro heen ongi, of idd niet en dan wordt het écht spannend ;). Ben benieuwd of je het volhoudt! Ik vind dat jij nu ook 'gewoon' nr 2 moet zijn die in augustus zwanger wordt :).

18. Tevka

Tevka Niet meer actief

Hi meiden! Mag ik hier (voorzichtig) meekletsen?
    Ik ben vorig jaar bevallen van een prachtige dochter. Dmv ICSI in Dusseldorf.
    Wij zijn nu voorzichtig aan het nadenken over een brusje.
    Vraag me af hoe dat in zn werk gaat in Dusseldorf. We hebben nog 1 brusje in de vriezer liggen zeg maar.
    Denk dat ik Dusseldorf anders maar eens bel. Of misschien dat iemand het hier weet?

Ik klets overigens anoniem omdat NIEMAND in onze omgeving weet dat wij hier mee bezig zijn. Ook niet bij ons 1e kindje.

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    tevka, welkom hier! geen ervaring met dusseldorf, maar wil je toch alvast veel succes wensen, hopelijk heb je alleen cryootje nodig! :)

botervliegje, fijn dat de bloedtest positief was, en snap ook goed het gevoel van angst voor een mk, maar de hcg waarde maakt daar niets in uit idd, de 1 maakt veel aan gelijk en de ander niet, en het scheelt ook per zwangerschap. waarschijnlijk weet je dat al, maar wil je toch proberen op te beuren. mag je al snel weer voor een bloedtest?

majo, we lopen idd vrij gelijk op, spannend hè! ;)

zora, spannend zeg, en wat knap dat je nog niet getest hebt. ik hou dat echt nooooit vol. hoop idd dat je nummer 2 mag zijn hier die zwanger is. ik blijf nog even duimen draaien.

goh, mijn temperatuur schommelt zo. ik hou dat eigenlijk de laatste keren in de gaten nadat ik de zwanger bleek te zijn na een ongi. vandaag wel weer laag, maar de afgelopen week ook een paar dagen een temp die ik normaal na mijn eisprong heb. ben blij dat ik morgen de echo heb. hoop zo dat ik gelijk mag spuiten, des te eerder weten we het al voor onze vakantie. :)

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Botervliegje, bij ons prikken ze ook nooit HCG dus heb ook niet veel verstand van die waarden, maar ik denk dat je je er niet teveel op vast moet pinnen. Ik heb al zoveel verchillende waarden langs zien komen op het forum. Nog wel lagere waarden waarbij het gewoon is goed gekomen. Ik begrijp je onzekerheid en angst hoor. Hoe is het vandaag?

Majo: Morgen 1e FM, spannend. Toch heerlijk hoor dat korte schema. Gaat zo lekker snel!

Tevka: Welkom! Heb geen idee hoe het werkt met cryos's en heb ook geen ervaring met Dusseldorf. Maar denk als je ze belt dat je dat snel genoeg te weten komt. Heel veel succes!

Wies: Ik hoop met je mee, hoelaat heb je de echo? Of hebje m inmiddels al gehad? Laat je even weten hoe het ging.

Hier: Ik kon me toch niet inhouden vanochtend, was vroeg wakker en wat ik al dacht een omo witte test. Verdrietig naar slappkamer spullen pakken om te douchen, toch nog maar even naar de test gekeken en............

Deel Deze Pagina