Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    foto.jpg

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik ben helemaal door het dolle, ik heb gewoon een posi test!!!! Lijntje is nog wel licht, maar morgen is 2 weken na punctie (NOD). En als je in mijn album kijkt is het lijntje dat ik met Sara had 1 dag voor NOD ook zo licht.

Het kan nog alle kanten op, ik vind het super spannend maar ga proberen er vol vertrouwen in te staan. ben echt super blij!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Waaaaaaaaaaaaaaah Zora je bent zwanger!!!
    Van harte gefeliciteerd.
    Ik vind hem niet licht hoor super:D

4. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Gefeliciteerd meid!!! Test lijkt k op de mijne van vandaag. Wist je al dat je 25 april bent uitgerekend? Ik de 24e dus! Maar wacht nog even bloedtest van morgen af en dan komt mijn banner! Whaaa! Xxx
    Veel hcgtjes naar de andere meiden ook!

5. Tevka

Tevka Niet meer actief

Botervliegje en Zora van harte proficiat!!!

6. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Whaaaaaaa! Wat gaaf Zora! Van harte gefeliciteerd!!
    En ik vind het een mooie streep! Ben echt zo blij voor je!

7. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Hoe is het bij jou botervliegje?

En Tevka welkom en ook hier geen ervaring mt cryo of DD

Majo succes morgen!

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt meiden, botervliegje volgens de freya calculator ben ik de 24e uitgerekend. 1 probleempje mijn schoonzusje trouwt de 26e. Maar goed laten we eerst de 1e echo maar afwachten.

9. Angie 33

Angie 33 Lid

26 jan 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik breek even in met een korte vraag; wie van jullie heeft er ervaring met een bloeding 4 dagen na de punctie en net voor de terugplaatsing?
    en hoe is dat toen verder gegaan?

Alvast bedankt allemaal!

Greetzz Angie

10. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Bedankt voor de felicitaties lieve meiden!
    Eergisteren HCG 66, vandaag 134 :D. Ik ben dus echt zwanger!
    Erg gezellig om dat tegelijk met Zora te zijn, we hebben volgens mij vaak behandelingen tegelijk gehad en nu tegelijk zwanger :p.
    Maar er mogen meer bij... Heel veel succes meiden hier! Ik blijf nog wel eventjes een beetje hangen denk ik als je het niet erg vindt, ben nog een klein beetje bang...

Oh ja Zora, ik dacht dag van punctie = dag dat je uitgerekend bent? Dus voor mij op een woensdag. Ik had met dochterlief de punctie op een vrijdag en op een vrijdag uitgerekend... Maar misschien klopte dat niet dan, hmfz. Ze kwam trouwens wel op een vrijdag, maar weekje eerder ;)

11. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Angie, ik niet... Was de punctie heftig? Zou wel even de arts bellen, misschien toch even goed om voor de tp naar je bms te laten kijken. Succes!! Laat je weten hoe het ging?

12. Angie 33

Angie 33 Lid

26 jan 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Botervliegje, de arts heeft meteen gekeken omdat ik de bloeding in het ziekenhuis had net voor de tp. Dus waarschijnlijk door de langere stimulatie (bijna 5 weken, decapeptyl en 2,5 week Puregon en na de punctie Ustrogan) heeft mijn lichaam niet goed genoeg volgehouden tot aan de tp. Helaas.

Maar wat een goed nieuws las ik hier op de laatste pagina's, positieve testen!!

Greetzz

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Angie, ik sluit me aan bij Botervliegje. Ik heb wel een keer valk na de punctie een bloeding gehad. Mijn arts zegt wel altijd dat als je na punvtie nog erg veel bloed je meteen contact op moet nemen.

Botervliegje, ik heb het gewoon via de Freya calculator gedaan, ga er vanuit dat die klopt. Jouw theorie ken ik niet, maar betekent natuurlijk niet dat jij ongelijk hebt, het zou goed kunnen. Ik ben 2 weken te vroeg bevallen uiteindelijk dus zegt sowieso niet altijd wat. Fijn dat je HCG is verdubbeld. Mijn test was hetzelfde vandaag, ook de kv test gedaan en die was wat donkerder. Morgen doe ik de digitale, die heeft wat meer HCG nodig, spannend! Inderdaad leuk dat we gelijk opgaan.

Majo hoe is het met jou? Eerste echo toch vandaag?

En Wies: Hoe is jouw echo gegaan?

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Botervliegje GEFELICITEERD!!!!!!! Ik ga duimen voor een plakbeeb, maar aan het HCG te zien zit dat wel goed.

Zora, jij ook nog hier GEFELICITEERD!!!!!
    Wat Botervliegje zegt, klopt wel. Ze gaan van de punctiedag uit als eisprong. Dus als je die op een donderdag hebt gehad zoals ik toen, was je 2 weken later, op die donderdag, 4 weken zwanger.
    En ook op een donderdag uitgerekend!

Ik duim mee voor de rest!!!

Liefs Loesie

*breekt weer uit*

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt Loesie!!!!

Dan zit de zwangerschapspscalculator van Freya ernaast en die rekent ook vanaf de punctie, maar ach eigenwijs als ik ben hou ik he op de 24e. De 25e komt net weer meer dichtbij dan de 26e als mijn schoonzusje trouwt en daar wil ik graag bij zijn........

16. Tevka

Tevka Niet meer actief

Hi! Nou ik heb contact gehad met DD.
    Als mijn cyclus gewoon goed en gemiddeld is dan moet ik ovulatietesten gebruiken en dan contacten met DD en dan datum prikken voor terugplaatsing. En niks geen wachtlijsten.
    Nu nog maar eens met mn man overleggen ;) wanneer en OF we echt nog voor een 2e gaan.

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    dacht,kom even spieken hoe het met zora gaat, en wat zie ik, ZWANGER!!! :) Wat super zeg, en ik vind hem idd ook niet licht hoor, echt duidelijk! Woow, gaat echt goed hier, dit geeft ons weer goede hoop! :)

botervliegje, wat een goede steiging, nu écht gefeliciteerd! en we vinden het hartstikke gezellig dat je nog even blijft kletsen hoor, al zal het niet meer nodig zijn voor jou! :)

ik moet morgen weer voor een echo, had dat niet verwacht, meestal maar 1x. maar mijn eitjes waren gemiddeld nog maar 11mm, en bmslijmvlies maar 4,5. dus ja, hoop toch echt dat het wat doorgegroeid is morgen. zo ja, dan mag ik morgen ovitrelle spuiten en dan donderdag de tp.

angie, balen zeg, moet je nu weer alles opnieuw?? pppff, geduld wordt wel op proef gesteld zo. :(

18. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Zora en botervliegje jaaaaaa proficiat meiden!! Hoe gaaf!! Twee in aug gelukt, nog twee te gaan in aug toch, ben alleen ff kwijt wie ook alweer?

En nu die killing wachtweken tot de echo, ik mocht pas bij 7 weken en 5 dagen, aaargh! Sterkte met die tijd meiden!

Joepieieie :D

19. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Angie, wat balen meis. Mogen de emmys over een week of drie terug of moet je een maand overslaan?

Wies, mag de ovitrelle er al in? Spannend! Hoeveel emmys mogen terug?

Tevka, heb je al met je man kunnen overleggen?

Josjo: is de zwangerschap nu anders dan bij de eerste?

Loesie: dankjewel voor je lieve felicitatie! Hoe is het nu met jou?

Zora: ja, beetje jammer van de datum, maar wie weet zit de kleine dan nog in je buik... Weet je schoonbroer en zus het al?

Majo, hoe is het met jou meis?

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik ben vrijdag dus terug geweest, maar was nog niet in orde, dus zaterdag ook weer, pppff. echt slecht getroffen deze ronde, op al mijn werkdagen naar het zh. maar goed, zaterdag ovitrelle gezet, en as vrijdag de terugplaatsing, weer op een werkdag, maar allee, we zijn blij dat het eindelijk zover is. :) had vanmorge alleen nog een lage temp, mijn ei moet dan toch al wel gesprongen zijn? nou ja, ik hou vandaag maar als mijn eisprong, dus nu over 2 weken mijn nod. hou ik nooit vol natuurlijk,haha. nu eerst duimen op een goede ontdooiing. we laten er 1 terugplaatsen, ze zitten alle 4 apart in een rietje, dus teken dat het goeie zijn.

hoe ist verder hier? zora en botervliegje, al helemaal op de roze wolk? :)

majo, hoe ist bij jou, jij toch ook binnenkort de punctie/tp?

Deel Deze Pagina