Miepje, hoop dat je rond deze tijd een prachtige embryo in je buik hebt Fijn dat alles zo goed is gegaan, snap eigenlijk niet dat ze het de vorige keer met een ruggeprik hebben gedaan. Dit is ja veel makkelijker en minder pijnlijk/stressvol.. Nu weer twee weken wachten (die vind ik altijd het minste van alles. Klopt nu we er weer middenin zitten heb ik er weer zin in. Apotheek de Dommel belde gisteren nog, er zijn nu leveringsproblemen met de lucrin.. Moet 15 okt nieuwe microgynon hebben dus we hopen dat ze dan een nieuwe voorraad hebben. Mocht trouwens kiezen tussen lucrin en decapeptyl, lucrin schijnt wat vriendelijker te zijn qua brandend gevoel, enige nadeel is dat je het zelf moet opzuigen.
Appie, lees dat de test negatief was . Knuf voor jou meid! Het is niet eerlijk! Joontje, jij weer aan de pil voor verse poging. Spannend meid! Botervliegje, wat fijn dat de 9 wkn echo ook goed was . Gaat goed komen met dat vertrouwen hoor! Wies, wat vervelend dat je je zo naar voelt zowel mentaal als fysiek . Mogelijk onbewust toch van de hele MMM? Merk hier ook ontzettend dat ik er veel moeite mee heb. Meer dan ik ooit gehad heb. Miepje, gaat weer lekker daar in Meppel en Zwolle lees ik...en Dr. V. idd op vakantie. Maar begrijp dat je door de dormicum er nu idd weinig van hebt meegekregen? Wel goed dat jullie zelf zo doortastend zijn geweest mbt het zaad van vriendlief! Wel slecht hoor dat je er zelf achteraan moet. Heb nu zelf wel weer zoiets van....oh ja.... dat was één v/d redenen dat we toch ook naar DD gingen. En zoals je welf zegt...4 emmies is niet zo gek (túúrlijk heb je er liever meer, zou ik ook hebben!). Maar ze zeggen vaak ook wel dat de kwaliteit v/d eicellen bij minder eicellen vaak beter is dan bij meer eicellen. Dus wie weet.... Als jij woe de punctie hebt gehad....heb je dan morgen de TP? Inmiddels al wat gehoord daarover? En worden er één of twee getpt? Duimen draaien hier voor je hoor!! @Hier: alweer 4 dgn terug van vakantie . Was er liever gebleven . Wat een kou hier zeg . Maar daardoor extra blij dat we tóch weggegaan zijn!! Hebben het heerlijk gehad. 8 dgn lang rond de 30 graden met een heerlijk briesje. Zeer kindvriendelijk hotel, M. heeft het ook enorm naar haar zin gehad. Veel gedaan, maar vakantie is toch altijd weer te kort helaas. Is wel grappig, want met M deden we op vakantie iedere dag natuurlijk wel wat leuks...ze vraagt nu thuis ook al 4 dgn na het ontbijt: 'Wat gaan wij stwaks doen'? Zó grappig! Vond het wel lastig om hele mmm gebeuren van me af te zetten, kwam ook wel beetje doordat we op heenweg naar schiphol nog even bij vrienden langs gingen. Zij twijfelden over wel of geen 2e kindje en kreeg een envelop in mijn handen geduwd met 'foto's van m' erin, was het een echo van hun zwangerschap. Had op de één of andere manier al voorgevoel, had het in auto al tegen manlief gezegd en welja... énorm leuk voor hen natuurlijk en ik gun het ze ook, maar ik was anders evenlang zwanger geweest als vorige poging niet mislukt was.... ach ja... hoe gek kun je jezelf maken.... Maar ook al dacht ik er niet aan overdag, droom ik 's nachts over mijn zwangere collega's en vriendinnen etc. Bah! Nou ja.... verder wel heerlijke vakantie gehad . Meiden, fijn weekend nog verder!!
wauw miepje, er zit nu gewoon een embryotje lekker warm in jouw buik, hoe gaaf! Ik ga me gek duimen dat dit een plakker is... 4 is niet slecht maar ik snap je teleurstelling wel... wij hadden er 10 waarvan 5 A kwaliteit, ik zou bij een nieuwe poging denk ik ook uitgaan van een goede oogst.... nou ja, 1 is genoeg wat je al zegt, dus ik hoop dat dat deze is . Is de rest ingevroren? Sterkte met deze weken, de eerste dagen is vaak nog leuk en spannend op een leuke manier maar daarna... aaaargh... sterkte meis!
miepje, al met al niet een slechte score inderdaad, en wrs heb je niet meer dan deze nodig. ik duim mee voor een plakkerd! majo, hè bah, en dan net zo voor je vakantie, ik snap dat dat even koud op je dak viel. weten zij dat jullie in de mmm zitten voor een 2e kindje? goed dat je wel even weg bent geweest hoor, even andere omgeving, lekker niksen, daar knapt een mesn toch van op. ik zou vandaag over een week uitgerekend zijn van de miskraam in februari. wel raar...had gehoopt en gedacht dat ik met de uitgerekende datum wel weer opnieuw zwanger zou zijn, dat zou toch een hoop verzachten, maar helaas... wel vandaag weer ongesteld, en afspraak staan voor de 1e echo 12 oktober. zo rond 21 oktober zal dan de tp weer zijn. zou wel mooi zijn als deze raak is, dan ben ik volgend jaar begin juli uitgerekdn, lekker in de zomer. we zullen wel weer gaan zien...
Hoi meiden, @Mayo: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Wel een beetje lullig van je vrienden om dit zo confronterend te doen. Neem aan dat ze weten van jullie mmm? Dan is dat natuurlijk helemaal niet tactisch! Kan me voorstellen dat je er weer veel mee bezig bent, je kunt dit natuurlijk ook niet zomaar even van je af zetten. En op de één of andere manier is dan iedereen om je heen wel zwanger, Bah! @Wies: confronterend is dat he? Je had natuurlijk gehoopt nu alweer zwanger te zijn, maar helaas.... Hopelijk gaat het bij de volgende ronde dan wel lukken. @all: Ik ben sinds zaterdag in het bezit van een 8-cellig embryo. Liep perfect op schema. Gisteren kregen we een brief dat de anderen niet geschikt waren om in te vriezen. Ben er gewoon een beetje verdrietig van. Hopelijk is het niet nodig, maar iets achter de hand was toch altijd wel fijn. Dit is wel de slechtste oogst ooit. Ik vraag me ook een beetje af wat dit dan zegt over de kwaliteit van de emmie in mijn buik. Mijn hoop is echt een beetje weg.... Ik heb zo'n gevoel dat ik ook niet op die wolk ga stappen.....
Miepje: spannend meid, je moet je Emmy niet vergelijken met degenen die niet goed zijn om in te vriezen, daarvoor zijn nou eenmaal strengere eisen. Wij hebben nov nooit iets gehad wat maar in de buurt kwam van een cryo en ik ben nu voor de 2e keer zwanger van een matige 6 cellige Emmy. Er zijn zo veel factoren die meespelen het kan alle kanten op, hou hoop, en sterkte nog in de wachtweken.
Thanx meiden!! Jullie zijn lief . Vrienden weten idd van onze situatie af en ook dat we alweer een tijd voor een 2e bezig zijn...tenminste... ga ik maar vanuit aangezien ze er een jaar geleden nog naar gevraagd heeft en ik toen nog vertelde dat we begonnen waren en net een afgebroken en mislukte poging hadden gehad. Daarna niet weer naar gevraagd en begin er zelf ook niet meer over. hebben afgesproken...als mensen ernaar vragen prima, zeggen we het en anders niet.... lijkt soms ook wel beetje alsof het mensen nu wat minder interesseert nu het voor een 2e is...alsof ze zoiets hebben van....ja maar jullie hebben er toch al één..... ach tsja... probeer me er maar zo min mogelijk druk om te maken. Ahum..... Josjo, wat ga jij toch hard meid!! Gewoon alweer bijna 25 wkn!! Voel je je goed? Wies, he bah...confronterende datum zit er dan ook aan te komen volgende week . Het is ook gewoon niet eerlijk allemaal! Wel weer starten dus voor de volgende cryo... Spannend weer hoor!! Alvast weer heel veel succes meid! Miepje, gefeliciteerd met je mooie emmie . Maar kan me zeker voorstellen dat je ook erg teleurgesteld bent dat er verder niets ingevroren kon worden. Juist omdat jullie eigenlijk altijd vrij veel cryo's hebben gehad. En dan idd die twijfel over dit embryootje.... . Kon je maat even via een luikje stiekem naar binnen koekeloeren hoe het ervoor staat... dat zou veel schelen! Lastig dan nu om positief te blijven he... maar wie weet meid! Geef de hoop niet meteen op. Het kan natuurlijk ook wel goed gaan. Helaas heb je die zekerheid pas echter over een kleine 2 wkn . Duurt nog zo lang.... heel veel succes met die ellendige ww. Hoop dat je veel afleiding hebt en het een beetje van je af kunt zetten...... Knuf!! Zora, wat ga jij toch hard zeg....11 wkn alweer bijna....spannend hoor!! Alweer echo gehad? Ja toch? Of bijna.... 1 bij de vlos en 1 nog bij de gyn toch? Zal nog ff in andere topic koekeloeren zo . Hoe voel je je?
kwam ook even kijken hoe het met miepje is....ik duim nog voor je meid! vandaag 1e echo, dag 12...zaten er toch al 2 grote eiblaasjes van 18mm! heb wel nog bloed moeten prikken, omdat er wat vocht naast zat. dan konden ze zien of dat het mss geen cyste zou zijn of dat het eitje mss al gesprongen was. maar dat was gelukkig niet, dus heb vanavond al pregnyl gespoten! echt snel, dat heb ik nog nooit gehad. donderdag dus al de tp. gaat lekker snel! hoe is het met de andere meiden?
Miepje, En? Al stiekem testje gewaagd? Dag 14 vandaag toch? Officieel dag 18 testen denk ik? Tenminste dat zeiden ze bij mij altijd in Zwolle. Wies, jij gaat snel zeg! En dan donderdag alweer de TP. Spannend hoor!! Botervliegje, de 12 wkn gepasseerd zie ik .
Wij gaan ook voor een brusje! 17 okt startgesprek en de cyclus erna cryo tp. Evt de cyclus daarna ook een cryo tp en dan zijn ze op en moeten we voor een hele niewe poging..
Miepje: geweldig voor jullie! Van harte geficiteerd, een prachttest. Mama in love: welkom en hopelijk hebben jullie ook weer snel zo'n mooie test. Majo: hoe is het bij jou? Weten jullie al wanneer jullie weer willen starten? En hoe is het met M? Is ze nog zo ondeugend? Hier ook een ondeugende peuterpuber hoor...af en toe..... Botervliegje: hoe gaat het met jou? Wies: wat fijn zeg dat het dit keer zo snel gaat mag ook weleens...hopelijk is een goed begin ook een goed einde! Hier gaat het goed, ook alweer de 12 weken voorbij. In het begin tot de 1e echo kroop de tijd nu gaat het best snel.
miepje, whaaaa!!! super!!! had al een voorgevoel, ik moest gewoon even kijken hier. gefeliciteerd! wanneer moet je voor je bloedtest? geweldig, zeker nu nadat het zo tegenviel betreft de cryo's. zora, al 12 weken weer, fijn hoor, ik vond dat toch wel een mijlpaal, en een geruststelling dat we die doorkwamen. wanneer heb je weer een echo? dan is het alweer een echt mensje he. genieten! MiL: welkom hier! en heel veel succes! hopelijk geen nieuwe poging nodig, en heb je alleen je cryo(s) nodig. ik ben vandaag zo not in the mood, mss van de pregnyl ofzo. ben niet sjagrijnig, maar gewoon rustig, wat moe en weinig zin in iets. zal morgen wel weer over zijn.
Dank voor jullie welkom! Wies, gewoon effe lekker niks vandaag! Ook wel eens lekker. Ik heb vaak nachtdienst en dan mag ik dat ook van mezelf. Slaapzak op de bank en lui zijn Het zou inderdaad mooi zijn als er een cryo bleef plakken Hebben we twee kindjes uit één nestje Maar ga er maar niet vanuit.. De eerste kwam pas na 5 jaar dus hou het in mijn achterhoofd dat het weer lang kan duren.. Zora jij bent zwanger! En ook de 12 weken gepasseerd! Gefeliciteerd en geniet ervan! Heerlijk hoor!
Whaaaaaaaaaaaaaaa MIEPJE . WAUW!! Wat onwijs leuk zeg!! En wat een verschil toch met ál die keren voor B. destijds.... Súper zeg!! Wanneer heb je de 1e echo? Bloedtest niet toch? Doen ze toch niet? Van harte gefeliciteerd meid!! Mama-in Love, welkom hier. Spannend al snel jullie cryotp. Hopelijk dit keer niet zo lang bezig als voor jullie zoontje, maar 'gewoon' de 1e cryotp raak. Hoe gaaf zou dát zijn zeg . Kan me wel voorstellen dat je dan zo snel alweer begint als het vorige keer ook 5 jaar heeft geduurt. Wie weet nu veel sneller, net als bij Miepje . Zora, wanneer heb jij nu weer echo? Pas met 20 wkn? Wies, en? Beter vandaag dan gisteren? Op naar donderdag
Hey lieve meiden, Bedankt voor jullie felicitaties. We zijn er zelf nogal beduusd van. Met B. heeft het erg lang geduurd, met veel tegenslagen en we hadden hier dus niet op gerekend. Zeker na de teleurstelling van de cryo's die we dus niet hebben. Dit zijn we dus helemaal niet gewend, erg onwerkelijk allemaal.... @Wies: we krijgen geen bloedtest. Mogen na 14 dagen gewoon zelf een test doen, dan de uitslag doorbellen en dan meteen een echo plannen. Dus morgen maar bellen naar het ziekenhuis. Jij gaat nu wel heel snel zeg. Maar ook wel eens lekker. Gisteren dus lekker een off-day, dat mag best hoor. Heerlijk van genieten! Voel je je vandaag alweer wat beter? @Majo: zie dat jij morgen de punctie al hebt? Heb ik gemist dat jij alweer begonnen was of ben ik het misschien vergeten ? Weet het even niet meer. Maar wel ontzettend spannend dus weer. Ik hoop echt dat jij nu ook met goed nieuws mag komen hoor. Vind het voor jou erg naar dat ik alweer zo snel ga en dat het bij jou niet mag lukken. Jij bent inmiddels wel het langst bezig van ons allemaal denk ik. Dus nu wordt het jouw tijd hoor! Ik stuur gewoon heel veel HCG jouw kant op! @mama in love: welkom hier. Hopelijk kom je ook snel met goed nieuws. @zora en botervliegje: de 12 weken alweer voorbij! Zijn jullie lekker aan het genieten? Hoe deden jullie dat trouwens met MvM? Ik wil me weer aanmelden, maar vind het nu zo vroeg. Hadden jullie je al zo snel aangemeld? Sorry, weet het even niet meer....
Miepje: bij de zwangerschap van Sara heb ik tot de 8 weken gewacht met mvm. Nu heb ik meteen gebeld ik vond het super spannend maar ook zonde om weer zo lang te wachten nu er een tekort is. Maar je moet je eigen gevoel volgen en doen wat jij prettig vind. Mil: ja heerlijk en een wonder om weer zwanger te zijn! Ik gun alle meiden hier het nog een 2e keer mee te maken! Majo: bij de vak inderdaad weer een echo met 20 weken. Wel 1 nov. Weer afspraak en hartje luisteren. Ik probeer ook nog met 18 weken een echo te plannen bij een echo bureau. Ben erg benieuwd naar het geslacht! Wies: gewoon lekker aan toe geven en relaxen als het kan. Heel veel succes deze poging!