Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Miepje, spannend....de 1e echo gepland :). En MvM...dat moet gewoon ook een dikke knaltest worden!!

Wies, jij al een mooie emmie aan boord....op naar een positest de 28e ;).

Josjo, 27 wkn alweer....tjee zeg!! En leuk dat jullie niet weten wat het wordt!! Spannend!!

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat leuk! Kan me voorstellen. In het begin is alles zo onzeker! Straks ga je de kleine voelen en wordt alles anders :D

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend!! Je bent gewoon zwanger nu!!
    Hopen dat het een plakbeeb wordt!! ;)

Lekker warm houden en ik hoop voor je dat het een dikke positieve uitslag wordt!

4. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Majo, heel veel succes vandaag! Ik duimmmmmmmmm!! En dan moet je me snel volgen hoor.

@Wies: gefeliciteerd met je emmie. Dat jij dat durft zeg al die testen. Pffff, ik vind ééntje al doodeng. Ga zeker niet meer testen dan nodig is, brrrrrr.... Maar ik hoop dat je over omgeveer een week een mooie positieve test hebt!

@Josjo: dank je wel meid. Ik vind het nog wel heel eng hoor, kijk inderdaad ook regelmatig of ik geen bloed verlies. En dat mensturatiegevoel werkt ook niet bepaald mee. Maar ik ben wel erruuuug moe, dus dat is dan wel weer een goed teken. Vind het vooral nog erg moeilijk om te geloven. Bij B. heeft het zo lang geduurd en nu eigenlijk maar en half jaar.
    Wat fijn dat het allemaal goed gaat bij jou. En je weet dus niet wat het wordt? Spannend hoor. Heb je wel een gevoel? Of houd je je daar helemaal niet mee bezig? En dus druk met het kamertje bezig, leuk leuk leuk!

@mama-in-love: hoe gaat het met jou?

Verder is het hier rustig. Zora en Botervliegje, hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten??

5. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Josjo: hier is dan de dubbele banner :) Wel gek om het zo te zien staan.

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Haha nooooit banner! :D tja het is toch echt zo meis. En tuurlijk, iedere zwangerschap kan mis gaan maar de kans dat het wel goed blijft gaan is gewoon toch echt velen malen groter hoor :). Ik zeg lekker genieten van de vermoeidheid, maar ik snap wel dat je blij zal zijn met de eerste mijlpaal: kloppend hartje en dan nr twee: 12 weken... Had ik ook hoor :)

Kamertje tja, zouden we doen maar nu kregen we ineens weer n kijker, nu met aankoopmakelaar mee. Kwamen voor de tweede keer. En die kijker van afgelopen maandag komt ook nog n keer. We wachten dus maar even... De kroonluchter is wel binnen en moet me inhouden om de doos open te maken, ml is niet thuis en die wil mee uitpakken :x haha

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Miepje, Wauw!! :) Ik vind 'm práchtig je nieuwe banner!! Staat je GOED :).

Josjo, misschien nog verhuizen bergijp ik uit je verhaal? Tjee... hopelijk lukt het met één van die kopers. Hebben jullie zelf al wat anders of iets op het oog dan?

@Hier: (lang verhaal...sorry alvast....gewoon hier stoppen met lezen als je d'r geen zin in hebt ;)).

Nou....ging de TP toch gewoon bijna niet door zeg!! Wilde eerst even naar eierstokken kijken, eerste wat Dr. S. zei: 'Dát ziet er indrukwekkend uit' :$. En dan niet op hele leuke toon.... Eerst eierstokken opgemeten... links 7cm en rechts 5cm :$. Gelukkig geen vocht (nog) in de vrije buikholte. Hij merkte op dat hij een TP met 1 emmie wel zou aandurven, 2 absoluut niet :( en eventueel zelfs deze invriezen en volgende cyclus terugplaatsen :(. Was behoorlijk teleurgesteld. Gezegd dat we er dan wel sowieso 1 terug wilden, dus zo gedaan. Kwaliteit helaas 'weer wat achter in deling. Was een morula, dag 4 embryo op dag 5. Wéér geen blasto helaas :(. Moet nu heel erg letten of de buikpijn erger wordt of niet, m.n. vanaf dag 5 volgens Dr. S. (embryo's nestelen zich geloof ik normaal gesproken op dag 3 à 4 in, als ze zich innestelen). Mocht ik meer last krijgen, contact opnemen met zkh in Ned en echo laten maken. Misschien dat ik dat v/d week op werk sowieso maar even laat doen om te kijken of het rustiger is of niet. Baal verschrikkelijk dat we er geen 2 terug konden krijgen zeg! Met 1 weet ik het gewoon niet hoor... nooit blijven zitten met 1, meestal ook niet met 2 en de keer dat het lukte waren het er 2 en is het er 1 geworden. Dus met 1.... ik weet dat het kan hoor, maar toch... Meesten bij wie het hier gelukt is ook 2 getpt en/of vaak blasto's. En inmiddels is ons zó vaak ingefkuisterd door artsen in ned en dd dat ons dochtertje écht een mazzeltje geweest is.... nou ja...we zullen wel zien... mag maandag nog bellen voor laatste 2 van de 6 die nog over zijn in embryoscoop, of ze wel/niet ingevroren zijn.

8. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Miepje... GEFELICITEERD!!!!!!! Wat heerlijk voor je! Al kwaaltjes? Bij mij ging het pas na week 7 echt los, daarvoor soms dagen niets.

Lieve Majo, wat fijn dat je zo'n mooie emmy hebt! En een morula op dag 5 is ook prachtig, hoor! Kun je niet een weekje ziekteverlof opnemen? Mijn ervaring bij overstimulatie is dat rust, rust, rust het beste helpt. Gelijk na tp (dus niet wachten op symptomen, die ga je sowieso echt wel merken binnenkort denk ik)!
    Maar verder vind ik deze IVF echt een superscore meis! :D Ik weet hoe moeilijk het is, maar probeer een beetje te ontspannen, doe rustig aan, wrijf over je buikje... Daar zit een hele mooie emmy in. Eén dagje achter op dag 5 is echt niet erg volgens mij. Ik had een foto van de mooiste van mijn emmy's meegekregen en zat op internet te kijken. Was wel 8-cellig op dag 3, maar ik kon het er niet uithalen. Overal fragmentatiedeeltjes en zo, leek in de verste verte niet op de mooie plaatjes. Maar dat doet er allemaal niet toe als het van binnen mooi is, en dat is niet te voorspellen van tevoren. Dochterlief was bij mij ook geen topper, maar we hebben vandaag haar weer op de foto gezet en ze is zo'n mooi meisje, net als die van jou natuurlijk :p. Duim voor je!

@Andere meiden: ik duim ook voor jullie! Lees geregeld mee. Hier gaat het goed! Was wel grote hematoom (bloeding) te zien op de 12-weken echo ***schrik***, maar die kan gelukkig niet meer veel kwaad en lost waarschijnlijk zelf op, pfeeew.

9. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Lieve Majo, wat jammer dat je je weer zo teleurgesteld voelt. Kan ik me wel voorstellen hoor. Maar zoals je zelf altijd zegt, M. was ook geen topper en die loopt nu toch ook lekker bij jullie rond. En wij hebben vaak een blasto teruggeplaatst gekregen en die zijn ook nooit blijven zitten. Alleen B. was een blasto, maar alle anderen hebben het niet gered. Nu hadden we ook geen blasto en kijk eens naar mijn onderschrift.... Meid, doe het nu voorlopig maar heel rustig aan. Je weet hoe het bij mij verlopen is, dus denk goed om jezelf. Misschien kun je inderdaad beter een paar daagjes vrij nemen. Maar misschien vind je de afleiding van het werk ook wel lekker. En als ik het allemaal zo terug lees, heb je nog nooit zo'n goeie score gehad als deze ronde, je hebt zelfs cryo's! Maar die heb je helemaal niet nodig. Mijn duimen draaien op zijn hardst voor je en ik denk dat de andere meiden hier wel hard meedoen. Dikke knuff voor jou en je mooie emmie.

10. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Botervliegje: dank je wel meid. Hier nog geen kwaaltjes, alleen heel moe. En gelukkig geen bloed of bruin. Vandaag laatste progestan gehad, weer een afsluiting en een spannend moment voor de komende dagen. Hopelijk breekt het niet alsnog door.

Maar jeetje, jij zult wel geschrokken zijn zeg van zo'n bloeding. Weten ze ook waar het van komt? Is het echt een bloeding van binnen of heb je er zelf ook iets van gemerkt? Nou, gelukkig kan het verder geen kwaad en hopelijk gaat het inderdaad vanzelf weg. En dan geen gekke dingen meer. Ben je verder lekker aan het genieten?

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Botervliegje, OEIIII!! Dat was dan idd schrikken zeg met dat hematoom. Weten ze ook waar die (zommar?) ineens vandaan komt dan? Maar gelukkig kan ie dus geen kwaad :). Heb jij trouwens fotoshoot laten doen dan? Of gewoon zelf hele leuke foto's?

Thanx meiden voor jullie lieve reacties :). Probeer ook zoveel mogelijk rustig aan te doen, maar ga morgen gewoon weer werken. Net 2 weken vrij geweest, waarvan 2 dgn maar valantiedagen opgenomen. Rest was ik vrij door veel werken ervoor en komende week. Zie dan wel hoe het gaat. Werk in een zkh dus als het niet (goed) gaat ben ik op de juiste plek ;).

Vind het idd lastig om positief te blijven. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook gewoon helemaal geen zin in heb. Wij hebben nu geloof ik alle soorten kwaliteit al eens gehad, behalve een blasto en weet inmiddels dat kwaliteit ook niks zegt. Baal gewoon heel erg van 1 ipv 2 TP, voor mijn gevoel met 2 gewoon tóch meer kans. En denk eigenlijk dat de andere 2 in embryoscoop het niet zullen halen en dan is die 2e echt verloren. Maar goed...dat weten we morgen pas. Als ik niet vergeet te bellen omdat ik moet werken.
    Gelukkig duimen genoeg die hier en elders draaien voor ons, hééél lief! Zie het zelf allemaal wel.... maar verde gaat het gewoon helemaal prima met me hoor :). 'k Ga vanaf nu ook niet meer nega doen, maar gewoon lekker mezelf zijn en het gezellig maken met onze dochter :).

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve lieve Majo, ook ik draai als een dolle mijn duimen voor jou!
    Zelf vind je het nu moeilijk om positief te zijn en hoop te hebben, dus dan doen wij dat wel voor jou!
    En bij je kleine schat die nu rondloopt had je ook geen hoop en positief gevoel he...;)

Ik snap heel erg van balen van maar 1 emmy terug.
    Maar ik vind het wel heel verstandig van DD.
    Want de kans dat deze emmy innesteld is er wél!
    En als je 2 van deze emmy's terug had gehad was er kans dat ze allebei zouden innestelen en dat was echt niet goed geweest voor JOU!
    Wel blij dat er nog geen vocht in je buikje is gezien, maar je eierstokken zijn wel echt groot he!
    Doe rustig aan waar mogelijk meis. Alhoewel dat moeilijk zal zijn als je zoveel moet werken deze week.
    Hoe voel je je verder lichamelijk?

Wies, jij ook een tp gehad.
    Ook voor jou duim ik!

Botervliegje, jij ook al een hematoom!
    Ik hoor het best vaak.
    Eng lijkt mij!
    Wel fijn te horen dat ie nu geen kwaad meer kan doen en vanzelf zal verdwijnen!

Miepje, aangemeld bij MvM en de eerste echo gepland.
    Wow!

Josjo, jeetje wat bijzonder dat je zo snel zwanger werd van de tweede!

Maartje, knap dat je voorlopig even rust kunt nemen.

Oooh, ik krijg ook helemaal de kriebels meiden!
    Nog 8 weken geduld.
    En dan eerst eens praten en overleggen. Hoe en wat ook met de borstvoeding en het daardoor niet hebben van een cyclus.
    Dan moet ik die daarna eventueel gaan afbouwen en pas dan weer beginnen.
    Nog even geduld dus hier.

13. Mus82

Mus82 Actief lid

2 aug 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    *breekt even in*

Zie dat ik op pagina 36 voor het laatst iets geschreven heb....dat ik nog wel mee zou lezen en af en toe iets zou laten horen.....nou mooi niet dus...:) Gezellig ben ik he, haha!
    Maar ik heb even een beetje teruggelezen hoor, blij om te zien dat de meeste 'van toen' inmiddels toch zwanger of zelfs al bevallen zijn!!
    Geniet ervan!
    En voor iedereen die nog bezig is, succes!!

*breekt weer uit*

14. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hi Mus, leuk dat je even komt buurten....

@Sikki: nog maar 8 weekjes dus. Grappig dat je er dan ook weer 'zin' in hebt he? Hoe gaat het met je kleine meid? Lekker aan het genieten?

@Majo en Wies: hoe gaat het op het wachtbankje?

@All: MvM is vanavond geweest. Een geweldige knaltest gehad! Maar..... ik mag niet meedoen :( Na de bevalling van B. heb ik een bloedtransfusie gehad en dat is één van de dingen waarbij je geen urine mag doneren. Gatver, baal er echt enorm van..... Dus nu moet ik maar anderen gaan motiveren om mee te doen. De informatrice is ook onze kraamhulp geweest en we hebben mede door haar een fantastische kraamtijd gehad, We hebben haar meteen weer gevraagd. Ze wou het graag doen, dus daar zijn we erg blij mee.

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Haai haai Zwaai Zwaai Mus :) Wel alles goed met jou?

Sikki, je bent lief :). Maar dat wist ik al ;). En weet je... die 8 weekjes lijken nu nog lang, maar die zijn zoooo snel voorbij met je kleine mooie meid erbij!! (te snel achteraf, let maar op! Want dan is ze alweer een half jaar geweest :)).

Miepje, wat ontzettend jammer zeg dat je niet mee mag doen aan MvM. Maar in elk geval wel weer een knaltest gehad :). En wat leuk dat het jullie kraamverzorgster was en dat ze strakjes wel weer wil komen :).

Wies, hoe is het met jou? Heb je al een testje gewaagd? Wanneer mocht jij nou ook alweer officieel? Eind deze week?

@Hier: Niet echt bezig met de icsi momenteel. Andere zorgen aan mijn hoofd helaas. Heb knobbeltje in re-borst ontdekt. Vanmorgen bij HA geweest en maandag naar chirurg voor onderzoek en een mammografie. Hopelijk dan meteen duidelijkheid over wat het precies is. Zo niet, dan nog een echo en/of een punctie :(. Beetje kl*te dus allemaal. Test of ongidag van dinsdag kan me dus sowieso wel gestolen worden.

Ook wel beetje goed nieuws nog. V/d 2 emmies die nog in embryoscoop zaten is er ook nog 1 ingevroren. Degene die ze anders ook getpt hadden. Een Morula, dus ook 1 dag achter in deling net als degene die getpt is. Hebben nu dus gewoon 5 cryo's.

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    even teruggekeken,maar niet alles is blijven hangen.

wel van jou majo, wat is dat schrikken zeg. jeetje, krijg je dat er ook nog bij, echt niet eerlijk. ik hoop dat er gelijk duidelijkheid is en dat het iets onschuldigs is, en dat gelijk af kan sluiten.
    Bah, waarom krijgen sommige mensen toch alles tegelijk op hun dak. Vind het echt heel erg voor je. Blij dat je nog een beetje goed nieuws hebt gekregen, hou daar aan vast, al is dat idd niet even makkelijk. Wanneer hoor je de uitslag? ol zal aan je denken meid. X

sikki, het vliegt om, al lijkt het nu nog lang te duren. er naar uit kijken is ook leuk he. ;)

miepje, jammer idd dat je niet mee kunt doen met mvm, maar zou er niet teveel van balen hoor, je wilde het heel graag doen, maar als het niet lukt houdt het gewoon op, daar kun jij ook niets aan doen. lekker genieten hoor!

ik heb gisteren een test gedaan om te kijken of de pregnyl eruit is, en dat was zo, het was een speirwitte test. dus een volgend (vaag ;) ) streepje is hcg! :) nu geduld hebben....aaaaaahhhh!!

17. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Majo: nee, meid ook dat nog. Begrijp heel goed dat je testdag je nu even gestolen kan worden. Je bent nu natuurlijk met hele andere dingen bezig en dat is heel begrijpelijk. Hoop dat jet allemaal goed is en dat je niet nog meer nare behandelingen moet ondergaan. Ondertussen duim ik heel erg hard dat je toch een klein wondertje in je buik hebt. Een hele dikke digiknuf voor jou!!!

@Wies: spannend......Wanneer ga je voor het eggie testen?

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    miepje, ik wil zondag eigenlijk testen, maar ik kan het nooit laten eerder te testen, heb zelfs vanmorgen al getest, haha.
    zelf denk je altijd wat te zien, dus ik heb hem bij de zwangerschapstesten topic gezet. sommigen zien hem ook, en anderen zien niks, dus lekker vaag, haha. ik wacht nu gewoon netjes 2 of 3 dagen, lol.

majo, hoe is het meid, heb je al iets gehoord van de dokter? denk aan je hoor!

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Jeee mayo nee toch hè? Je zal wel flink in de piepzak zitten :( sterkte meis!

Miepje baaaalen zeg dat je niet mee kan doen! Wel fijn dat je dezelfde kraam weer krijgt zeg!

Wies hier ook foto spammen? Kunnen wij mee gluren en turen? En weet je hoe je een foto in negatief zet? Dan kan je het nog beter zien....

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    josjo, ik vroeg net of iemand het kan op dat andere topic, ik weet niet hoe het moet.
    vooruit, zal hem hier ook plaatsen, kun jij hem in het negatief zetten? ;)

Deel Deze Pagina