Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    vooruit, maar ik neem jullie niets kwalijk als je niks ziet, want het is echt een vaag tuurtestje. ik probeer het zaterdag of zondag gewoon weer. en de laatste tijd vind ik dat kruidvat wel vaker zon vaag streepje achterlaat...

Uploaded with ImageShack.us

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou, en deze dan ook maar....succes met turen, haha...

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
  4. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hm, sorry Wies, maar ik zie niets. Hopelijk van het weekend dan wel. Het is nu natuurlijk ook nog vroeg.

5. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Majo: ook voor jou zit de eerste week er al bijna op. Je bent er misschien niet zo mee bezig nu, maar ik wel hoor. Ik duim nog steeds! Ook voor maandag.... hopelijk is alles goed....

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wies helaas, ik kan dat niet, maar vraag het in die topics, daar zit vast iemand bij die het kan... Ik weet alleen dat je het dan beter ziet.. Ik zie het zo niet nee :( ik duim mijn duimen dol voor je meis!

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Begrijpelijk hoor meiden dat jullie niks zien,twijfel zelf ook. Plus.vandaag een megalage temp, dus heb niet meer getest. Verwacht vandaag of morgen mijn menstruatie wel helaas. :( nog 2 te gaan...

Majo, hoe is het met jou?

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Oh nee hè wies!! Sterkte meissie,bleeeegh!!! :(

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nog geen ongi te bekennen....heb nog een beetje hoop...

10. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Nog getest???

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nee, ik ving vanmorgen mijn urine op om te gaan testen, en mee kwam de menstruatie er achteraan....:( balen weer, zeker omdat we er nog maar 2 hebben. Langzaamaan moeten we toch ook gaan beseffen dat het misschien bij 1 kindje blijft. pppff, maar wil ik eigenlijk niet aan denken.
    vandaag vieren we de verjaardag van onze Sam, die wordt 6 november 3 jaar. goede timing net ongesteld te worden, maar ja. we zullen zeker een leuke middag hebben hoor, en ik kan gewoon lekker een pilsje drinken! :)

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Wies, :(. Sh*t meid!! Waarom waarom nu toch.... nog 2 cryo's.... wat k*t he...als het 'einde' steeds dichterbij komt! Vind het ook heel naar hoor....steeds dichter naar zomer 2013 waar het voor ons op gaat houden.... Dikke knuf voor jullie meid!! Wel alvast van hartfe gefeliciteerd met je zoontje!! Een leuke verjaardag gehad?

@Hier: Thanx voor jullie support meiden!! Alles is gelukkig goed :). Opgezet klierweefsel. Was gelukkig om 9 uur al aan de beurt. Eerst anamnese en lich. onderzoek door chirurg, voelde idd een knobbeltje van 1 cm doorsnee. Daarna Mammografie (borstpletfoto) en daarna echo. Radioloog naar foto's gekeken en hoefde gelukkig geen punctie, toen was ik al enigszins gerustgesteld ;). Was nog wel even spannend want arts vroeg o.a. naar vochtverlies uit tepels. Had ik niet, maar prompt na de borstpletfoto wel uit de borst met het knobbeltje. Toen scheet ik wel even 7 kleuren stront hoor ;). Maar goed...hoef ook niet terug te komen voor controle, moet geloven dat alles nu goed is. Kan ook wel weer verdwijnen het knobbeltje. Kan een dag later zo ineens weer verdwenen zijn. (hoop ik maar anders blijf ik voelen en toch ook twijfelen).

Nu wel enigszins opgelucht, maar wat heb ik een kl*te week gehad zeg! Gedachten schoten echt alle kanten op! Heb dan m'n werk ook niet echt mee. Weet dan soms te veel en dan m.n. over de vergevorderde stadia. Hebben o.a. oncologie op de afdeling dus zien dan natuurlijk de patiënten die chemo en bestraling e.d. krijgen of bij ons liggen en echt in eindstadium zijn. Wat dat betreft kan ik mezelf ook mooi gek maken hoor!! Kan dan echt een enorme doemdenker zijn (helemaal als ik dan aan M. denk). Gedachten gaan dan soms al zover.....dat wil je niet weten ;). Maar goed...nu eerst geloven dat het gewoon niks is en hopen dat het knobbeltje dan maar gauw verdwijnt. Vorige keer (heb het 7 jaar geleden, 2 wkn voor we gingen trouwen in li-oksel gehad, ook mammografie e.d. gehad) duurde dit wel 1,5 jaar..... dat geeft je er niet echt een geruster gevoel op moet ik zeggen. Nu w.s. wel allemaal door hormoongebruik. Heb nog wel zitten denken doorgaan of stoppen, want als ik dat weer krijg erdoor...tsjee.... de spanning voor een ICSI is er niks bij!

Morgen testdag ICSI, maar heb gevoel ongi te worden. Net als vorige keer de klachten. Maar moet eerlijk zeggen dat het me dit keer niet zo heel veel kan schelen. Hoop eigenlijk beetje dat met een ongi en stoppen met de utro het knobbeltje ook verdwijnen zal. Maar zwangerschap heb ik natuurlijk wel liever :). 'k Ga ook echt niet testen hoor! Vorige keer aan eind van testdag ongi en dag later zette het echt door. Als ik woe nog niet ongi zou zijn (wat ik me niet kan voorstellen) dan wil ik do. wel een testje wagen ;).

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Majo, wat een verhaal meid!
    Blij te lezen dat de artsen er een onschuldig opgezet klierweefsel in zien.
    Maar als het niet direct wegtrekt en met alle dingen die je weet en gezien hebt in gedachten, dan kan ik me voorstellen dat je er tóch niet helemaal gerust op bent.
    Hopelijk toch de grootste spanning er af nu en hopen dat het dit keer sneller wegtrekt.

En alhoewel ik begrijp dat je hoopt dat de ongi zorgt dat het knobbeltje wegtrekt hoop ik nóg meer op geen ongi.
    Morgen testdag...ooooohhhh!
    *duim duim duim*

Wies, shitshitshit zeg :(
    Nog niet denken aan wat als.
    Je hebt nog cryo's!

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wies wat n schrale troost steeds hè, dat biertje.... Dat herinner ik me nog zo goed... Maar goed, hoop dat de verjaardag ondanks ongi wel leuk was? Dikke knuffel meis, valt niet mee allemaal...

Mayo, knap dat je wacht met testen, al snap ik de gedachte erachter zeker... Fijn dat alles goed was, jeee wat een zenuwslopende week zeg... En met allerlei slechte voorbeelden in je omgeving kan ik me je doemdenken wel voorstellen... En nu hopen op een beloning voor die verschrikkelijke stress .... Duim duim duim...!

Hier, heb vrijdag in het zkh gelegen met weeen activiteit. Pijnlijke harde buiken. Menstruatie achtig gevoel, werd steeds erger en vaker en sneller. Vk gebeld, doorgestuurd naar zkh en toen moest ik blijven... Inmiddels thuis maar ik mag nu niks! Bm mond was wel gesloten en nog superlang (4,7 cm, echt mega) dus daarom mocht ik ook naar huis. Weeen zijn gezakt maar direct terug als ik iets doe. Ze zijn ook extra voorzichtig omdat ik de vorige keer ook te vroeg ben bevallen, niet megavroeg maar blijkbaar nu toch meer risico al zeiden ze eerst steeds van niet? Mag m'n dochter niet tillen zelfs grrr maar ja, nu al n bevalling is helemaal drama natuurlijk... Dussss ik zit in de ik doe niks modus, wennen hoor....

15. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Wies: gatver wat k..... meid! Dikke knuffel voor jou!

@Majo: gelukkig was er verder niets aan de hand. Hopelijk is dat knobbeltje snel weer weg. Kan me heel goed voorstellen dat je een ongelooflijke rotweek achter de rug hebt. Wat een spanning zal dat geweest zijn..... En dan ben je natuurlijk niet bezig met een eventuele zwangerschap, heel begrijpelijk. Ondertussen heb ik heel hard doorgeduimd en hoop ik heel erg dat je toch positief zult testen.

@josjo: jeetje meid, wat schrikken! Nu dus heel rustig aan doen. Ik ken het, helaas. Heb vanaf vier maanden tot 8 maanden niets mogen doen. Vreselijk. En nu heb je er ook nog een kleintje bij, dat is dan natuurlijk erg lastig. Maar het is voor een goed doel, dus houd je maar lekker rustig....Moet je nog weer voor controle? Of alleen als het weer begint?

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Josjo, wat schrikken meid! Maar gelukkig met rust dus de komende tijd goed te overbruggen. Wel lastig met een dreumes in huis.

Helaas...zoals verwacht vanmorgen ongi geworden. Jammer, maar 't is niet anders. Moet wel zeggen dat ik me eerlijk afvraag of het eigenlijk ooit nog wel weer eens zal lukken. Heb op zich niet heel veel vertrouwen, maar wil het gewoon zó graag! Morgen DD maar eens bellen en even vragen naar het hoe en wat mbt cryotp daar. Weten nog niet goed of we direct door willen met de cryo's of even 1 a 2 mndjes 'rust' nemen. Hangt beetje af van hoe en wat met de cryo's qua invriezen e.d. Niet dat ik in cryo's nou zoveel vertrouwen in heb aangezien die sowieso al minder waren natuurlijk. Maar goed.... geeft wel toch wat kansen en dan niet meteen weer beslissing hoeven nemen over wel/geen nieuwe icsi. 't Is raar, maar begin er al bijna echt aan te wennen die teleurstellingen. Of het komt omdat ik er dit keer niet zoveel mee bezig was door dat andere gedoe en ik daar gewoon zo ontzettend opgelucht over ben. Nou ja.... we zullen wel zien...

17. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Majo, wat een rotnieuws! Ik had goede hoop en nu weer teleurstelling, bah! Echt niet leuk!
    En dan ook nog een zenuwslopende week gehad... Gelukkig daarin wel goed nieuws, ik hoop dat dit nu ook wegtrekt. Sterkte!

Josjo, wat een schrik! Nu dan maar rustig aan doen, sterkte ook daarmee..

Wies, Bah! Ook voor jou had ik goede hoop na je vliegende start.. Ik hoop dat deze laatste 2 cryo's een zwangerschap brengen!

Miepje, hoe voel jij je? En hoe is het nu met je man? Mijn reuma medicatie mag ook met een evt zwangerschap, helaas heb ik er nog geen baat bij.. Veel ontstekingen en nog moe.

Joontje, hoe gaat het bij jou?

Maandag gaan wij weer naar de fertiliteitsarts en mogen we hopelijk weer verder, ze gaat dan ook kijken naar mijn eierstok. Tijdens de punctie dachten ze dat er weer een dermoid cyste zat... Ik hoop natuurlijk van niet! Ik zal hier weer wat vaker langswaaien (ik lees trouw mee) en laat nog even weten hoe ons programma eruit gaat zien.

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wies: Nee, wat rot ook weer een omo test. Ik had jullie graag anders gegund. Ik hoop ook heel erg dat je laatste 2 cryo's toch dat zo gewenste 2e wondertje gaan brengen. Alvast gefeliciteerd met Sam. Was de verjaardag geslaagd?

Majo: Nee, nee en nog eens nee, wat ongelooflijk kl*te en dat is nog zacht uitgedrukt. Ik had ook echt goede hoop voor jullie. Waarom? Jullie hebben er zoveel voor over. Het zou wel ironisch zijn als jullie nu zwanger raken van een cryo. Daar gaan we voor! Nu eerst nadenken of je even rust wil of niet. En verder ook hectische dagen/week gehad. Gelukkig niet ernstig pfff, maar kan me goed voorstellen hoe je gevoel heen en weer is geslingerd. Even een dikke knuffel!

Miepje: Hoe is het daar? Niet meedoen met mvm jammer. Maar je hebt je best gedaan toch. Hier deze week laatste weekje. En dan weer lekker zonder nadenken naar het toilet haha.

Appie: he, heo is eht met de kleine man? maaandag dus weer naar dr. V? Hoop dat je eierstk er verder goed uitziet en er niet weer een joekel van een cyste zit.

Josjo; jeetje schrikken zeg, hou beeb nog maar even binnen hoor. Met hoeveel weken ben je bevallen van je eerste? Sterkte met niets doen, lijkt me heel moeilijk, vooral als je al een kleine uk hebt rond lopen.

Rest van de meiden: Zwaai!

Hier: Druk weekend gehad, verjaardag van Sara gevierd. Ze is erg verwend en genoot van alle aandacht. Helaas was ze 's nachts helemaal van slag. Om de paar uur huilend wakker, rechtop willen zitten, constant willen drinken en om ons vragen, hebben haar bij ons in bed genomen. Ze is dus wel erg gevoelig voor prikkels. Maar dat was ons wel al vaker opgevallen.

Verder morgen naar de vk, om hopelijk weer een mooi hartje te horen. Omdat ik de kleine nog niet echt goed voel maak ik mezelf wel onzeker of alles nog wel goed zit. Blijf het spannend vinden. Volgende week gelukkig pretecho dan kunnen we weer even naar binnen loeren en misschein kunnen ze het geslacht als zien, spannemd!

19. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Majo: wat ($)%(*!$%*(~($%@#%)($$#%)@$()!!!!!! zeg! Gatverdamme! Hele dikke knuffel voor nu. Ik kan wel zeggen dat ik in cryo's geloof, maar dat klinkt wel erg ongeloofwaardig uit mijn mond.... Maar goed, ik hoop dat jij daar wel zwanger van zult worden.
    Kan me voorstellen dat je misschien nu even rust wilt. Er is nu ook wel heel veel gebeurd wat je even moet verwerken. Neem je tijd!

@Zora: nog gefeliciteerd met je dochter! Logisch dat ze op al die prikkels heeft gereageerd door onrustig te slapen. Dat is vaak toch het moment dat ze alles verwerken. Ach, en dan maar lekker bij jullie in bed, is ook wel eens gezellig. Als je tenminste dan nog een beetje kunt slapen ;)

Morgen dus naar de vk, spannend weer! Hopelijk weer een mooi kloppend hartje, maar dat zal vast helemaal goed komen. Als je het geslacht weet, ga je het dan hier ook vertellen of hou je het lekker voor jezelf ?

@Appie: hopelijk dus geen cyste voor jou. Ben benieuwd hoe jullie weer verder gaan

@Josjo: hoe gaat het nu?

En hoe gaat het met jou, Wies?

En met botervliegje?

En met de andere meiden?

Hier alles goed. Begin al een beetje te groeien :$ Weet dat het vooral mijn darmen en vocht is, maar toch.... Alleen mijn schoonouders en mijn beste vriendin weten ervan, verder nog niemand. Volgende week, na de echo gaan we mijn moeder inlichten. En voor de rest willen we wachten tot 12 weken. Maar of dat gaat lukken?? Mijn buik groeit al, moet echt mijn buik inhouden en dat voelt niet fijn. Dus misschien gaan we de anderen dan toch maar eerder inlichten. We zien wel.
    Voel me verder trouwens goed, alleen heeeeeeel moeeeeee (gaaaaaapp)

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zora veel plezier bij de vk!

Heb weinig tijd gehad gister en vandeaag maar wilde even laten weten dat ik nog niet getest heb. Ik heb nu licht bruinverlies en vandaag is NOD dus het is niet meer nodig om te testen ;)
    Wel jammer want had het graag eens op de natuurlijke wijze willen proberen.
    Hopen dat het vandaag dan ook doorzet want dan kan ik morgen starten met medicatie en het ziekenhuis bellen voor 1e echo over 14 dagen.

Deel Deze Pagina