Zora, zwaai terug . Miepje, leuk leuk om onverwachts goed nieuws te vertellen . Maar balen dat je ziek bent meid! Beterschap en knap maar gauw weer op! Enne...jep! Hier inmiddels alweer bezig voor cryotp. (zal jou idd maar niet als voorbeeld nemen zoals je al zei ). Was aan twijfelen of we het voor onszelf houden of niet, om er niet teveel mee bezig te zijn, maar ach....als ik dat wil, kijk ik hier gewoon toch niet zo vaak.... Wies, hoe ist met wachten? Gaat nu vast nog wel in 1e week? MamaLieke, welkom hier! Spannend om ook voor de 2e te gaan. Hopelijk bij jou sneller resultaat als bij mij . Loop net als jij ook in DD. Bij Dr. S. Jij w.s. ook net als alle andere nederlandse paren. Jammer dat de cryotp niet gelukt is en jullie nu voor vers moeten gaan weer. Hebben jullie uit deze poging ook nog cryo's over? Hopelijk zijn ze niet nodig en blijvendeze 2 of in elk geval 1 lekker bij je zitten. En je gevoel van nu zwaarder voor een 2e dan voor een 1e herken ik volkomen, hoewel ik dat niet verwacht had bij mezelf. Succes meid!! MIL: Wij gaan echt exact gelijk oplopen meid . Succes en ik duim voor een mooie ontdooiing! @All: worden spannende weken hier dus!! Wie op de wachtbank, MamaLieke op de wachtbank en MIL en ik bijna (hopelijk) op de wachtbank. Hier net als MIL ook aan de progynova voor een gestimuleerde cyclus! Afgelopen dinsdag echo gehad voor BMS in zkh waar ik werk. BMS was 12mm. Gebeld met DD en TP werd gepland voor maandag a.s. (waar ze het eerder nog over vandaag of morgen hadden). Volgende dag teruggebeld en Dr. S. en Laborant wilden het embryo wat getpt wordt toch nog een dagje laten doorgroeien in embryoscoop. Is nu een ingevroren dag 5 emmie wat een morula is (normaal als alles goed gaat is het op dag 5 een blastocyt). Dus...nu a.s. dinsdag TP van onze eerste cryo ooit! Mits deze 1: goed ontdooit en 2: niet gaat stoppen met delen....spannend!! Maar moet zeggen dat cryo's wel heueueueueul relaxt zijn zeg! Nog nooit zó makkelijk voor een TP gegaan. Geen spuiten, maar 1x echo en wat tabletjes slikken. Hier trouwens ook in combi met utrogestan! Dus.....4 meiden in de race deze weken voor een brusje!! Met hopelijk allemaal een positief resultaat?! Toi toit toi meiden!
Majo: ik hoop op een super resultaat voor jullie en de andere meiden, Wies hoe is het hou je het wachten vol? X
majo, morgen tp he? spannend meid! ik duim voor een megagoede emmy! en natuurlijk daarna een knal positieve test. echt superspannend wordt het hier dan idd. veel op het wachtbankje. hopelijk een hele goede ronde voor iedereen, zou wel super zijn dat het raak mag zijn voor iedereen hier. wat duurt het toch lang weer zeg het wachten. heb gisteren weer de pregnyltest gedaan. en hij was mooi blanco, dus alles is weer uit mijn lichaam. nu ontzettend ongeduldig wachten tot een "echte" test. had mijzelf eigenlijk beloofd vrijdag te testen, op mijn nod, maar dat ga ik toch niet redden, haha. ik heb afgelopen weekend wel weer de bekende krampjes ed gevoeld. iedere keer denk ik dan dat het de innesteling is, maar dat was iedere keer niet. dus nu geef ik daar maar niet teveel aandacht aan. ik heb vandaag ff een dipdagje, denk dat het niet gelukt is, terwijol ik er eigenlijk vorige week zo positief in stapte. maar goed, hopelijk is dat morgen weer anders. vind het gewoon zo eng worden, hierna nog 1 embryo te gaan, en dan is het klaar voor ons. dacht er vrede mee te hebben dan, maar nu het zo dichtbij komt wordt de wens voor een 2e steeds groter. maar goed, eerst deze maar eens afwachten...jullie horen snel van mij.
Majo wat leuk dat we exact gelijk lopen!! Tenminste, moet even morgen ochtend afwachten...Dan moet er geen telefoontje komen Pas tijdens de tp horen we of ze echt allebei goed ontdooid zijn en van wat voor kwaliteit. Spannend dus even. Nu nog niet hoor..Ben nu nog zen maar dat zal morgenochtend wel een beetje veranderen denk ik haha!
mama in love, jij ook veel succes morgen he, met de tp! super spannend allemaal weer! ik kan het denk ik niet laten morgen al (veel te vroeg) te testen. zit op 11 dpo dan. maar goed, dan is die drang tenminste weg, lol
Hier is het alweer game-over . Gisteren geen telefoon gehad, dus emmie was w.s. wel goed ontdooid. Vanmorgen echter helaas om 8 uur telefoon (stond nog net niet met de jas aan om naar DD te gaan) dat de emmie gestopt was met delen. Tsja....verbaasd me eigenlijk niet eens zo heel erg....dat is namelijk wat ze bijna altijd bij ons doen, vaak al voor de TP. Nou ja... geloof dat cryo's ook niet echt ons ding zijn. Jammer, want een cryotp is op zich wel erg relaxt tov een gewone ICSI. Nog 4 cryo's in vriezer. Afhankelijk van wanneer 1e cyclusdag nu komt kunnen we wel/niet direct verder ivm feestdagen sluiting in DD. MIL, jij hopelijk een beter resultaat vandaag! Wies, spannend! En? Al getest? Hoe is het met de rest?
majo, wat ontzettend shit zeg! had het jullie zo gegund. hoop wel voor je dat het met een cryo gaat lukken, het is idd heel relaxed. ik heb denk ik wel goed nieuws. ik kon het niet laten natuurlijk om te testen. haha, mama in love, als ik 7 dpo test, dan heb ik nog niet eens een cryo in mijn buik, lol. maar jij bedoelt mss 7 dagen na een tp. en idd dat is vandaag dus ook. en jawel, ik heb een streepje! nog niet knal, maar hij is er best duidelijk. hoop dat jullie hem ook zien. voorzichtig ben ik blij, maar ook oh zo bang.... Uploaded with ImageShack.us
nu ik zo de foto zie, is het niet eens echt duidelijk, hij is in het echt veel duidelijker. mijn man zag hem zelfs gelijk, lol
Nou wies, 7 dagen na tp en zo'n streepje.......dat kan zeker echt wel posi zijn hoor!!!! Toch alvast een voorzichtige feli voor je. Wanneer mocht je off testen?
esser, officieel is vrijdag mijn nod, dan zou ik ook echt ongi moeten worden. en dat gebeurt ook altijd precies die dag dan. hopelijk nu niet natuurlijk, hihi. volgende week woensdag of donderdag bloedtest pas. donderdag maar weer een testje wagen.
Thanx, Maartje, Esser en Wies . Wies, WAUW!! Zou het dan nu écht?! 't Is lastig te zien op de foto zoals je al schreef, maar als ik heel goed kijk zie ik ook een licht streepje! Ik zou zeggen...óp naar een steeds dikkere streep!!
Oh wieske wauw!! Maar met dezelfde test waarmee je zag dat de pregnyl uit je lichaam was verdwenen? Gaaaaaf, ik zie hem wel hoor! Voorzichtige proficiat al.... Mayo oh neeeee en nu? Was dit de laatste Emmy? Gatverdegatver, ik gun het je zooooooo knuffel meis..!
@Majo: nee!!! Wat ontzettend k.... voor je meid :x Een hele dikke knuffel voor jou. @Wies: ik zie hem ook hoor. Hopelijk over een paar dagen nog duidelijker. Spannennnnnnd....... Hier verder niet zo lekker. Nog steeds ziek en loop op mijn werk behoorlijk op mijn tenen. Ik sta voor de klas, 3 dagen, en de samenwerking met mijn duo verloopt erg stroef. Het is een oudere man van bijna 60, al 3 keer overspannen geweest en eigenlijk wil hij er erg graag uit, mits hij een goede regeling aangeboden krijgt. Nu doet hij dus weinig meer, behalve lesgeven. Alles komt dus op mij neer. Heb al zo vaak aangegeven dat bij mij de grens ook wel is bereikt, maar het schiet niets op. Gisteren dus gejankt bij mijn directeur. Was een week thuis geweest ivm ziekte en toen ik terug kwam, was het echt een zooi. Vreselijk! Kon er echt even niet meer tegen. En dan die hormonen.... Maar goed, ik moet echt uitkijken, anders ben ik straks zelf overspannen. Nou, genoeg gezeur. Verder gaat alles goed hoor. Donderdag echo
Majo: Wat ongelooflijk rot zeg, de wereld van cryo's gaat dus uiteindelijk ook niet over rozen. Tot nu toe dan....want ik blijf er wel in geloven dat het voor jullie ook goed kan komen, moet komen, garanties zijn er nooit, maar zoveel doorzettingsvermogen moet gewoon beloond worden. Dikke knuffel! Wies: Ik zie een streepje! Gefeliciteerd meid! Miepje: Jeetje wat een vervelende situatie op je werk, goed voor jezelf opkomen he? Extra stress is niet goed voor beeb. Hier: Gaat het goed, ik voel de klein elke dag maar blijf het nog heel spannend vinden. Heb veel last van steken en krampen en buikpijn wat ik helemaal niet herken van mijn 1e zwangerschap.Het zijn waarschijnlijk groeipijnen denk ik maar maakt me wel onzeker. 3 december moet ik naar de vk dan zal ik het eens aankaarten. Ik ben blij dat ik de kleine al zo goed voel dat geeft toch gerust stelling. Mijn placenta ligt dit keer achter, bij Sara voor dus die voelde ik pas veel later.
Wies ik bedoel inderdaad na terugplaatsing Ziet er goed uit meid! Voorzichtige felicitatie is op zijn plaats!!! Majo wat verschrikkelijk rot zeg! Sterkte meis!!