miepje, succes donderdag met je echo!! wel balen dat je ziek bent, bah. nou, kon het natuurlijk niet laten vandaag weer te testen, en hij was duidelijker! kan het langzaamaan gaan geloven. maar nog spannend hoor, zou komende vrijdag pas 4 weken zijn. na die bbz van vorige keer vind ik het doodeng. kan geen foto plaatsen nu, zit op m ijn werk, maar show hem nog wel!
MIL, zie dat je al wat geschreven hebt, voor Wies en mij.....thanx, maar jij dan? Heb jij wel een TP gehad?! I hope so! Josjo, thanx meid! Wies, jááááá...een nóg duidelijker streep?! Súper meid!! Op naar een mooie HCG test vrijdag . En logisch hoor, dat je het allemaal spannend vindt, helemaal na de bbz van vorige keer . Miepje, wat een gedoe op je werk. Niet leuk! Maar gelukkig wel weer opgeknapt dus! Je hormonen zullen idd ook wel een rol gespeeld hebben . Succes morgen met de echo! Hopelijk weer een mooi kloppend hartje . Zora, thanx meid! Ik hoop idd ook maar gewoon dat doorzettingsvermogen een keer beloond gaat worden. Maar dan moet dat niet te lang gaan duren, want spaarrekening is inmiddels leeg. Zou dus leuk zijn met één v/d cryo's . Heb ik die ook eindelijk eens een keer, laat het dan niet voor niets zijn. En wat ga jij toch hard meid! Morgen gewoon alweer 18 wkn. Wanneer heb je de 20 wkn echo? Leuk dat je het al zo goed voelt . @Hier, gistermiddag nog weer even gebeld met DD over hoe en wat precies met de andere cryo's. (zit daar echt totaal niet in he....met dat hele cryo-gedoe ). Deze cryo was namelijk al 5 dgn oud, maar andere 4 zijn direct op punctiedag ingevroren. Ben gestopt met de progynova en de utro, moet dan eerst ongi worden (volgens Dr. S. w.s. ovcer dag of 12) en dan die dag weer beginnen met de progynova via opbouwschema. Dan dag 12/13 weer echo voor BMS meting en dan worden na 3 dgn 2 cryo's ontdooid en als het allemaal goed gaat dag later teruggeplaatst. Ze zouden ook eventueel eerst in de embryoscoop kunnen geloof ik om ze te laten doordelen. Maar denk niet dat we daarvoor gaan kiezen aangezien ze meestal stoppen met delen en toch nooit een blast worden. Nee... dan liever nietswetend en dus hoop hebbend dat ze in mijn baarmoeder op de juiste plek zitten (lijkt m.i. beter dan kunstmatig) en dan zien we wel 2 wkn later. Mits het allemaal zo uitkomt dat dit voor de december/feestdagen sluiting kan in DD. Nou....laat die ongi maar komen dus!
ben ik weer... nu wat onzeker, gezien de (onderste) kv test van vandaag een fractie lichter is dan die van gisteren. wat denken jullie? kan dat gewoon, of is dit al een teken dat het mis gaat... Uploaded with ImageShack.us
Wies, spannend!!! Ik durf niet te zeggen of het kan of niet. Volgens mij hebben sommige meiden het ook wel zo. Ik duim voor je!!! Majo , ik vind het zo erg voor jullie! Nu dus op naar de volgende cryocyclus. Hopelijk zit er tussen die 4 het gewenste wondertje!!! En idd, ik zou ze ook liever in m'n buikje hebben dan in die embryoscope. Miepje, succes vandaag!!! Zora, blijft spannend he. Maar fijn dat je de kleine al voelt! MIL, wanneer tp? Over 4 weken zitten wij ook alweer in Gent. Ben nu heel erg hard aan het nadenken wat te doen na de afspraak. Nog even uitstellen om te starten en blijven genieten van de borstvoeding of na de afspraak toch gaan afbouwen. Want ik heb nog steeds mijn cyclus niet terug.
Wies, oei wat spannend meid! Ik kan je helaas niet helpen met je vraag. Dit is o.a. één v/d redenen waarom ik niet eerder begin met testen. Ik ben bnag dat je morgen gewoon de bloedtest zal moeten afwachten. Of anders een test doen van clearblue? Duimen draaien hier, want vind je je nieuwe banner práchtig staan . Sikki, thanx meid! Over 4 wkn alweer naar Gent dus? Spannend hoor! En wat je daarna moet doen....tsja....lastig! Ik ben persoonlijk blij dat ik tot 13 mnd BV heb kunnen geven. Mijn cyclus begon weer toen M. ongeveer 7/8 mnd oud was. Ben toen wel gestopt met 13 mnd omdat we weer met icsi begonnen. Nu achteraf denk ik....was ik maar nog tijdje doorgegaan met de BV en later begonnen met de icsi, maar das ook alleen omdat het nog niet gelukt is. Als het wel was gelukt dacht ik dat natuurlijk niet! Weet wel dat ik die 13 eerste maanden echt optimaal heb kunnen genieten van M. Sinds we weer met de icsi bezig zijn voor een brusje hangt er toch altijd iets van een soort schaduw over het geluk heen . En dat is wel iets waar ik ontzettend van baal! Maar ja....als het wel al gelukt was, was dat ook niet zo. Kortom.... kan geloof ik geen zinnig antwoord geven wat je moet doen. Je kunt alleen maar het beste je gevoel volgen denk ik.....
majo, had een cb digitaal gedaan, die was positief. nu ie opgedroogd is, net als die van gister, zijn ze even donker gelukkig. ik moet trouwens pas volgende week bloed prikken. officieel woensdag, maar omdat ik dan moet werken wordt het donderdag en kan ik vrijdag pas bellen. ik bel maandag ff, en mss mag ik dan dinsdag wel prikken. sikki, moeilijk hoor, je gevoel volgen denk ik met zoiets. snap dat je de keuze moeilijk vindt.
Wies hij is inderdaad wat lichter maar dat kan ook komen door de concentratie van je urine hé! Voor nu zegt het nog helemaal niets! Alleen als hij morgen wéér lichter wordt zou ik wel angstig worden maar voor nu nog niet hoor!!! Bij mij vorige zwangerschap had ik ook dat ie de dag erna precies hetzelfde was als die van de dag ervoor. Misschien meer gedronken ofzo...
Wies, na indrogen verandert de kleur. Kan niet zeggen of hij nu lichter is, want dat is n beetje appels en peren vergelijken... Maar cleablue zei zwanger? Morgen is t al vrijdag hè, dus op zich.... Lijkt positief hoor! Morgen meteen weer een test (en de dag erna en de dag erna haha zo deed ik t....)
josjo, ja, idd, ik test iedere dag nu, haha. ik heb vanmiddag weer een voorraad ingeslagen. ik kreeg advies van iemand op de zw pagina om niet 's morgens maar 's middags of 's avonds nog eens te testen. nou, dat hoef je mij maar 1x te zeggen natuurlijk, hihi. maar het werkt wel! de onderste is van 7 uur vanavond na urenlang niet geplast te hebben. Uploaded with ImageShack.us sorry hoor, al die testen van mij, maar ik ben zo vol ongeloof, dat ik er mee bezig blijf. ik hoop dat jullie me snel volgen hoor! we hebben het allen dik verdiend hier.
@Wies: wauw, dat ziet er goed uit zeg. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! @mamainlove: spannend, hopelijk ben jij de volgende....duim duim duim @Sikki: moeilijke keuze weer. Ik heb BV gegeven tot 9 maanden en had weer een eigen cyclus 6 maanden na de bevalling. Maar ja, ook dan moet je stoppen met BV. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. @Majo: ik mag het niet zeggen, maar ik heb nog één en ander voor je liggen mocht je er belang bij hebben Hopelijk niet nodig want we gaan natuurlijk nog steeds heeeeeeeeel hard duimen voor je cryo's en dan kun jij er gewoon weer iemand anders blij mee maken Hoe is het met de rest hier? @hier: gisteren weer een mooie echo gehad. Ons beebje heeft 2 armpjes en 2 beentjes, heel belangrijk Hij/zij lag zelfs al lekker te bewegen, zo mooi! Alles zag er goed uit. Hebben weer info gekregen over nekplooimeting etc en assistente deed nogal moeilijk over wanneer we dan bloed moesten prikken en zo. Dat moet dan voor 11 weken en dat is a.s woensdag al. Nou, heel verhaal aangehoord, maar waarschijnlijk doen we het toch niet. Met B. ook niet gedaan. In ieder geval beginnen we nu langzaam te wennen aan het idee, worden we steeds zekerder en gaat het genieten beginnen
Ow wat slecht schaamschaam Ik heb in mei hier het laatste berichtje geplaatst. Toen waren we net teleurgesteld dat we niet mochten beginnen. En nu zijn we alweer 20 weken zwanger van een zoon. We mochten in juli starten met onze enige cryo en ben toen gelijk Zwanger geworden.
Goedemorgen, Alweer een tijdje geleden dat ik geschreven heb maar ik lees nog wel trouw mee. Miepje en Wies zwanger, geweldig nieuws! Gefeliciteerd, en miepje al een mooi hartje gezien zelfs.. Majo wat ontzetttend balen zeg van jullie emmy! Hoop dat de volgende poging gewoon nu raak is! Sikki, inderdaad moeilijk om te stoppen met bv om verder te gaan voor de volgende. Maar kan me voorstellen dat je ook niet te lang wil wachten. Hier afgelopen dinsdag op dag drie een tp gehad van een 10cellig embryo. Andere drie embryo's waren niet goed genoeg om ingevroren te worden. En nu maar weer wachten fijn weekend allemaal
Ja idd sorry :x haha nee joh, leuk juist!! Nu een echte proficiat meis, supergaaf!!! en inderdaad hoop ook dat er gauw meer volgen....
Hi meiden, We hebben het er al eerder over gehad Sikki, maar zolang je geen DHEA slikt is stoppen met BV niet perse nodig volgens prof, de Sutter. Oke, jij bent nog niet ongesteld, ik was dat al wel snel weer, maar volgens de Sutte was dat niet een vereiste, Ik wens je veel succes met beslissen en ik hoop dat welk besluit je zult nemen het eentje is waar jij,je man en jullie prachtwonder jullie goed bij voelen. Hier inmiddels bijna 17 maanden BV. Eén cryo en twee verse pogingen zijn mislukt, ergens nu twijfel om te stoppen per 2 januari met BV te geven, om te kunnen starten met DHEA, maar enorm veel twijfels... 2 januari omdat kindjelief dan 18 maanden is... Maar lastig lastig lastig. Gevoel zegt kindjelief iets heel belangrijks te omtzeggen, terwijl de WHO niet voor niets minimaal 2 jaar BV adviseert... En eigenlijk wilde ik gewoon niet meer IVF'en, maar manlief kan en wil het nog niet opgeven en mijn eierstokjes zijn niet meer 18... Fijn dat er weer flink wat zwangeren zijn, gefeliciteerd!! Dat geeft ergens een beetje hoop. Alleen, nu de anderen nog!! Ik gun het jullie allen enorm, maar vooral ook lieve Majo... Jij bent zo ontzettend aan de beurt... Knuffel!! X
Hey meiden... Ik heb vanmorgen een positieve test in handen! Het is super pril maar wil gewoon vertrouwen in mijn lichaam hebben dus ga er gewoon vanuit dat het goed zit De aankomende 3 maanden blijven zowiezo spannend (en trouwens de rest ook )
Wow, wat een mooie berichten hier! MIL, van harte gefeliciteerd!!! Icsiwonder, ook gefeliciteerd! Miepje, heerlijk een beebje met 2 armen en 2 benen Joontje, lekker aan het broeden! Maartje, ja moeilijke keuzes he! Ik ga denk ik wel stoppen met de bv. Ik wil de pogingen gewoon ingaan met de grootst mogelijk kans en als de bv die kans ook maar iets verminderd dan wil ik dat risico niet nemen. Sowieso was ik niet van plan om 1 jaar bv te blijven geven 6-9 maanden lijkt mij al heel mooi.
Wow mama-in-love, wat gaaf!! Je hebt groot gelijk dat je er vergroeien in wilt hebben, gewoon op die roze wolk gaan zitten, dat heb ik ook gedaan en je beïnvloed er ook niks mee hoor geniet er van!