Hoi allemaal, Ben weer een beetje opgeknapt! Had gisteren gewoon echt een baaldag en daarom was ik vrij negatief, natuurlijk viel het tegen, maar inderdaad 2 emmy's teruggeplaatst dus we blijven duimen!! Ben nu alleen echt ontzettend moe (terwijl ik toch echt heel de week heel rustig aan gedaan heb) en mijn buik is echt mega... ppfff, nog 14 dagen... @ingrid; jeetje wat heftig! Dat is zeker schrikken, gaat het nu wel goed toch dan? Sterkte ermee! Reageer morgen wel even op de rest, nu even op de bank...
Mus.. ja gaat nu redelijk. Hij heeft nog wel last, maar moet rustig aan doen! Komt goed!!! 2 emmy's... die gaan een lekker warm plekje bij je zoeken!
@ Ingrid: ik heb geen idee wat er is gebeurd maar wilde je wel heel veel sterkte wensen! Het klinkt heftig en ik begrijp wel je schrik om je dierbare!!! Astarte
Gaat met de dag beter... Asarte... heb 112 kunnen bellen. Man viel letterlijk de slaapkamer binnen. Was niet aanspreekbaar in eerste instantie. Klaagde over tintelende li-arm en pijn in buik. Was aan het hyperventileren... heeft een ontstoken darm. Dit veroorzaakte zoveel pijn dat hij is gaan hyperventileren en hierdoor KO is gegaan!
Jeetje Ignrid, wat heftig. Gelukkig gaat het beter, maar kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent.
Hallo dames!!! Punctie gehad, zonder extra pijnstiller nog naast de zetpillen. En het viel me heel erg mee! Tuurlijk deed het zeer maar veel minder dan ik dacht!... Gelukkig!!! Had er ook maar drie natuurlijk.... En dan kom ik bij mijn iets mindere nieuws; het heeft 1 eicel opgeleverd maar.... Ik ben niet negatief maar om nou te zeggen positief.... Ook niet. Ik was teleurgesteld daarover en ook blij met dat er toch 1 is.. Heel dubbel dit gevoel!!!! En heel gespannen word je hiervan want mijn kansen zijn nu wel klein. Ben als de dood dat het niet bevrucht!!!!...kreeg wel vd arts de vraag gelijk over die 150 eenheden gonal f en dat we dat op moesten schroeven waarschijnlijk. Ja dat dacht ik ook, sterker nog ik wil menopur proberen!!! Kan je dat vragen? Want in hun folder staat niets over menopur alleen gonal f en deca.. Ingrid gelukkig gaat het weer beter, Pff wat moet jij geschrokken zijn!! Xx
Astarte, gelukkig viel de punctie je toch mee. Maar kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent met maar 1 eitje . Hopelijk bevrucht deze goed en krijg je over een paar dagen toch nog een mooi embryootje teruggeplaatst . Wanneer hoor je meer over eventueel bevruchting? Bellen ze je morgen? Spannend hoor! Rust nu maar goed uit! Zora, morgen de puregon er weer bij........ junky!! . @Belgische systeem, hmmmm.....nu moet ik over dat emigreren toch nog maar eens nadenken. 6 in totaal en dan dus écht in totaaaaaaal....en iedere keer 500 eurie bijbetalen.... Nee.... geloof dat ik dan toch maar in Ned. blijf wonen. Alhoewel..... ik had anders met Belgische systeem nu wel nog 4x icsi kunnen doen ipv 3x.... Ingrid, alles goed? Mus, hoe is het bij jou? Houdt je het nog een beetje uit in de ww? Maartje, idd..... hoe haal je de mmm uit het mmm-meisje? Dat antwoord zou ik ook wel eens graag willen weten . Zo makkelijk als het idd 'bij anderen' kan gaan....gewoon even seksen en huppekee.... tsja.... 'in our dreams' ben ik bang . Raquelsimoes, waren jullie nou inmiddels weer voor een cryo bezig?
Majo; dank voor je berichtje! Ik hoor zaterdag (pas) of er een tp komt... Ai wachten is zwaar! Hoe gaat t met jou?
Hoi mieden, Ik wilde vragen of ik mij bij jullie mag aansluiten? Wij zijn momenteel bezig met een vierde icsi poging voor een brusje. Wij hebben al een zoontje middels Icsi gekregen. Hij is nu drie jaar oud. Vanwege de slechte zaadkwaliteit zijn wij aangewezen op icsi. Daarnaast ben ik ook niet piepjong meer. Nu dus met goede moed en hernieuwde positiviteit begonnen met een vierde poging. Ondanks dat wij beseffen al gelukvogeld te zijn door papa en mama te mogen zijn, is de wens voor een tweede kindje er niet minder om geworden.
Tauret... tuurlijk mag je hier gezellig mee gaan kletsen. Succes!!! Majo... alles goed hoor. Mijn man is vorige week via 112 in ziekenhuis gekomen. Maar gaat alweer goed en zit lekker thuis op de bank! Asarte... balen, maar EEN kan genoeg zijn. Positief blijven. Ga heel hard duimen voor je!!!
Haaaaai tauret, tuurlijk mag je hier meeschrijven! Spannend voor jullie ook zeg! Vierde poging dus ook alweer. Hoe gingen de vorige pogingen? En idd...ook al hebben wij allemaal al een kindje...de wens is er zéker!! En ik hoop dat die voor een ieder van ons ook zeker uit zal komen . Je schree dat je inmiddels alweer begonnen bent met de 4e poging. Waar zit je ergens in die poging? Astarte, tjee....dat je zaterdag pas wat hoort! Heb je dan ook direct een TP?! Er natuurlijk vanuitgaande dat je sowieso een TP krijgt!! Mus, hoe is het?
Tauret: Tuurlijk mag je hier mee kletsen, jeetje inmiddels 4e poging alweer. Hoe ervaar je het allemaal? Lijkt me toch best pittig alweer zoveel pogingen achter de rug. Astarte: Nog 1 nachtje slapen, spannend. Vervelend is dat het dat afwachten. Spannend! Ingrid: Hug terug meis! Hier: Gister Puregon gespoten. Wat een verademing vergeleken met de Deca is dat toch. Vrijdag 9 december de 1e FM. Fijn weekend allemaal!
@astarte, spannend morgen! Succes, hoop op een mooie emmy om terug te plaatsen! @tauret, welkom, vierde poging ook al weer, spannend! Succes! @ingrid, hoe is het met jou (jullie)? @majo, hoe is het met jou nu? @zora, succes vrijdag! Hoe het hier is...tja wachten he... ppfff, ik weet echt niet wat ik moet denken, ik voel niks bijzonders...ben begin deze week wel erg ziek geweest, hoop dat dat niet van invloed is geweest....we wachten maar verder meer kun je toch niet doen he