Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mama-in-love, wat een goed nieuws!! super! gefeliciteerd!

goede berichten hier idd, hoop echt dat jullie allemaal volgen hoor, ik duim voor jullie.
    vandaag mijn bloedtest gehad, en had een hcg van 444, was prima in orde zei ze. aankomende maandag mag ik al voor een echo komen, aangezien ik een BBZ heb gehad. hopelijk zit het nu gewoon op de goede plek.

2. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Gefeliciteerd Wies, echt super! En mooi HCG! Op naar een mooie echo maandag!

En jij ook gefeliciteerd Mama in love! Heerlijk dat het gelukt is! Geniet ervan!

Sikki, moeilijke keus, maar het klinkt alsof je al wel een richting bepaald hebt.. Hoe gaat het met jullie meisje?

Maartje, ook weer een ingewikkeld besluit... Succes, mocht je nog watwillen weten over pleegzorg dan kan ik je wellicht nog helpen met praktijk info.

Gaaf Miepje van die mooie echo!

Hoe is het met jou, Majo? Wat jammer van die cryo! Ik hoop ook dat jullie kracht snel beloond wordt!

En hoe gaat het bij jou Josjo, mag je weer wat meer doen?

Joontje, succes in de wachtweken!

Hier nog steeds aan de decap, hoop dat ik snel ongesteld word, maar vind het ook wel weer spannend om echt te beginnen. Verder nog steeds veel gewrichtsontstekingen, helaas slaat de medicatie nog niet aan. Ons mannetje doet het prima en is onwijs lief, wat kun je daarvan genieten!

3. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jeetje zeg! Wat een mooie berichten allemaal hier :)!

Wies, dan nu toch écht een dikke van harte gefeliciteerd hoor! :). Op naar een mooie echo. Dit beepje moet gewoon heerlijk in je baarmoeder aan het rondzwemmen zijn!

MIL, ook zwanger :) wat súper zeg! Van harte gefeliciteerd!!!

Icsiwonder, jij ook nog gefeliciteerd! goede 20 wkn echo gehad?

Miepje, ook weer een goede echo gehad :). En gewoon alweer 11 wkn zeg! Tjee...wat gaat het snel (vind ik ;)).

Joontje, een mooie TP gehad dus :). En 10 cellig op dag 3! Jeetje zeg! Wauw!

Maartje, dank je wel :). Heel lief van je! Voor jou ook een lastige beslissing dus tussen wel/niet stoppen met de BV. Ook jij kunt die keuze alleen maar zelf nemen. Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Of anders nu flínk gaan kolven en zo de laatste paar maanden nog volmaken voor je dochtertje (laatste 3 mnd dan....langer was het geloof ik niet houdbaar toch? .... hmmmm .... is alweer té lang geleden, weet het niet eens meer zo goed ;)). Succes meid, met het maken v/d juiste keuze. Maar begrijp dat jij niet persé weer de mmm in wil, maar manlief nu wel?

Appie, wachtende op de ongi....en dan echo en als die goed is starten met..... gonal-F? Puregon?

Sikki, Nog maar paar weekjes.... en dan.... op naar Gent!

@Hier: alles oké. Ben afgelopen zaterdag al ongi geworden (5 dgn na stoppen progynova (dag 26 cyclus) ipv na +/- 12 dgn dat arts dacht dat ongi zou komen.... Meteen weer begonnen dus met de progynova via opbouwschema en maandag naar DD gebeld. 6 dec in Ned. een echo voor dikte BMS en wel/geen Follies en dan weer naar DD bellen voor inplannen cryoTP. Ben benieuwd.... en dan maar zien of er nu wel iets te TP'en valt strakjes. Ik hoop zelf in elk geval maar nergens meer op, doe maar gewoon 'dom' door ;). Wat met een cryoTP wel een stuk makkelijker gaat dan een verse poging moet ik zeggen :).

4. Tevka

Tevka Niet meer actief

Hi meiden! Vinden jullie het goed als ik met julle mee kom kletsen?
    Wij hebben namelijk besloten om te proberen zwanger te raken van een brusje (via ICSI)!
    Wij staan/ gaan in behandeling in Dusseldorf.
    Wij hebben al een prachtige dochter (via aiCSI - Dusseldorf) welke is geboren in mei 2011.

Ik ga as. maandag belen over hoe en wat.
    Want ik heb geen idee. Er kigt nog wel een bevruchte eicel op ons te wachten!

Ik ga nu even bijlezn zodat ik beeje weet van hoe en wat ;)

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Tevka, haai! Wat leuk dat jullie ook voor een brusje gaan :). En ook in DD zie ik... Als je nog een cryo hebt kun je vast meteen de volgende cylus beginnen daar, hoef je niet op wachtlijst. Misschien hooguit gesprek met Dr. S. daar of telefonisch? Heel veel succes alvast!

6. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Hier al wat rose bij afvegen :( 5 dec is pas mijn officiele testdatum, vandaag twee weken na punctie.. Balen..

Majo jij hebt ook in Zwolle gelopen toch? Hoe lang moet je wachten voordat je verder mag met de volgende poging (verse poging, heb niks in de vriezer).

7. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ja ik geloof dat als ik m'n eisprong heb dat ik moet bellen en dan halen ze onze eskimo uit de vriezer en kunnen we direkt terug plaatsen mits het goed ontdooit.
    Maar maandag ff bellen voor de zekerheid.

8. Tevka

Tevka Niet meer actief

Hier net met DD gebeld.
    Ik moet morgen of overmorgen ongesteld worden.
    Dan ga ik deze maand knoeien met ovulatietesten en in januari gaan we voor het echt! En dan een terugplaatsing van een bevroren eicel wat op ons ligt te wachten.

Heb nog niet echt idee hoe dat werkt met positief testen en ovulatietesten.
    Misschien hier iemand die het duidelijk kan uitleggen?
    Want je test toch vaak paar daagjes positief?!valeen de ene dag is je test streep donkerder dan de andere keer...?

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wij gaan ook voor een tweede frummel! Onze dochter is 13 maanden, was toen zwanger van de 4e cryo tp van ICSI 1. We hebben nog 2 rietjes met 2 cryo's. Ik zit nu op cd12 en gebruik progynova, vandaag echo gehad maar bms was niet dik genoeg, moet nu 2x2 tabeletten progynova (ipv 3x1) en volgende week maandag terug voor een echo. Ik doe mee aan antarticiatrial studie, had voorheen de tp's in eigen cycles.

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    joontje, hoe is het met je? ik hoop zo dat het niet is doorgezet, en dat je zwanger bent. zo niet, hoop ik dat je wel snel weer verder kunt met de volgende poging.

hoe is het met de rest hier, het is rustig...ik duim voor jullie allen hoor dat de droom uit mag komen. x

11. Tevka

Tevka Niet meer actief

Blondje wat leuk dat jullie voor een brusje gaan!

Wies hoe voel jij je?

@hier: ik zit te wachten op m'n menstruatie.....

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Blondje, wat leuk dat jullie ook voor een brusje gaan. Spannend!! Hopelijk hebben jullie genoeg aan de cryo's uit vorige poging. Hoe mooi zou dat zijn zeg :).

Tevka, Gebeld zie ik, met DD. Van ovu testen heb ik geen verstand helaas.... heb niet zo'n regelmatige cyclus dat ik ze kan gebruiken.... januari dus weer voor jullie. Dat is het ook zó! Helemaal in deze drukke feestmaand.

Wies, bij jou alles oké? Voel je je ook al een beetje zwanger? Wanneer echo ook alweer?

Zora, hoe was jouw 20 wkn echo?

En hoe is het met de rest meiden??

Hier morgen echo voor dikte BMS en dat aan DD doorbellen. Ben benieuwd.....

Joontje, oh oh.... rose? :(. Hoe is het nu meid? Hopelijk niet doorgezet! Vandaag de testdag....en? Om je vraag nog wel te beantwoorden, hoop niet dat het nodig is, maar in Zwolle moesten wij altijd weer gewoon mee in de wachtlijst. Kun je op hun site vinden. Was destijds vaak rond de 4-5 mnd. Eén v/d redenen dat we nu in DD zitten.

13. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Majo: succes met de echo morgen, ik hoop op een vlotte en voorspoedige poging! Zou toch wel mooi zijn om zo het nieuwe jaar in te gaan. Hebben jullie vanavond nog Sint plannen?

Zora, hoop dat het goed was bij de 20 weken echo!

Joontje, hoe gaat het bij jou? Hopelijk heeft het roze niet doorgezet!

Wies, hoe voel jij je?

Tevka en Blondje, welkom! Fijn dat jullie verder kunnen gaan met de cryo's.
    Ovulatietesten zijn meerdere dagen positief, maar je ziet wel verschil in dikte van de teststreep. Ik testte altijd op dezelfde tijd en als de tststreep net zo donker of donkerder was dan de controlestreep had ik daarna mijn eisprong, succes met proberen!

Hier ga ik vanavond beginnen met de gonal, ben benieuwd! Do 13dec hebben we een follikelmeting.
    Fijne pakjesavond, voor wie dat vanavond nog viert!

14. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Majo, hoe ging de echo?

Spannend Appie weer beginnen met spuiten, hopelijk over twee weken een mooi embryootje in je buik.

Hier afgelopen weekend gewoon echt ongesteld geworden. Mocht officieel gisteren testen.. Contact gehad en ik kom weer op de lijst. Ze dachten dan dat ICSI twee in feb zou starten en dan in januari weer aan de pil. Ervoor gekozen om toch maar een maandje rust te nemen en dan in maart verder te gaan. Nu dus weer wachten op de papieren.

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Joontje, :(. Wat ontzettend balen meid! Nu eerst dus even rust. Eerst de drukke december mnd door, dan bijkomen en weer opladen voor icsi 2. Wanneer is je zoontje jarig deze maand? Wat een cadeautjesstorm dan deze maand voor hem zeg!

Appie, de eerste gonal er weer in dus... op naar een mooie FM over een week en dan eind dit jaar een TP van één of twee mooie emmie(s). Hier zondag sinterklaas gevierd. Gisteren alleen nog even op kdv en vandaag alles wat ermee te maken heeft verbannen uit huis ;). Even flinke tranen vanavond bij M. omdat Sinterklaas weer naar Spanje was en er geen sinterklaasjournaal meer was... zielig :( ze dacht namelijk ook meteen dat sesamstraat niet meer kwam. Toen we zeiden dat die er altijd bleven elke dag was het gelukkig weer goed :).

@Echo: was goed. BMS was 9,9mm. Zaterdag ontdooien van 2 bevruchte eicellen en dan maandag TP met assisted hatching. Als ontdooien niet goed gaat, ontdooien ze de andere 2, ontdooid er 1 niet goed, ontdooien ze er 1 extra bij. Hebben 1 rietje met 2 cryo's en 2 rietjes met 1 cryo. Zullen zien....

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Joontje: Wat ontzettend rot meid, dikke knuffel!

Appie: Spannend! Wist helemaal niet dat jij Gonal spoot trouwens, waarom geen Puregon, ze zijn in A'foort toch aardig schema trouw? Hoop op een topronde voor jullie meis!

Majo: had ook al even kort gereageerd in eht andere topic. Maar ik hoop en bid met je mee!!! Heel veel sterkte en succes met wachten.

Hier: 20 weken was goed gelukkig. Toch fijn! Geslacht ook nog hetzelfde. Je weet maar nooit haha. En buikje begint nu aardig te groeien. Begin nu ook wel erg nieuwsgierig te worden naar kleine gup maar nog even geduld

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    tevka en blondje, veel succes ook! hoop dat het snel zo mag zijn!

majo, heb je iets gehoord over het ontdooien van de cryo's?
    hoop zo dat het goed verloppt en op een goeie tp, en natuurlijk een plakkerd! :)

zora, gefeliciteerd met je 20-weken echo. toch fijn om te zien dan dat het allemaal in orde is.

ik voel me goed hoor, wel moe, maar weet waarvan het is he. ik geef er alleen niet zo makkelijk aan toe. vind het altijd zonde van mijn avond. maar goed, verder voel ik me ok. hebben afgelopen maadag al een echo gehad ivm de bbz in februari. maar hij zit op de goede plaats, dus dat is mooi. nu 20 december weer een echo, en dan hopen we een kloppend hartje te zien.

appie, hopelijk verlopt het soepel, en heb je voor het einde vna het jaar weer een tp!

ik duim voor jullie allen hoor meiden, hoop dat jullie snel volgen!

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Zora, had op jou gereageerd in andere topic ;). Maar echt superfijn dat 20 wkn echo goed was. Toch altijd weer een geruststelling.

Wies, wat goed dat het in ieder geval zit waar het hoort! Opluchting 1 :). Nu op naar een mooi kloppend hartje!! Weet niks over ontdooiing v/d cryo's. Zijn niet gebeld dat het niet gelukt is, dus gaan we er vanuit dat het wel gelukt is. Zie het allemaal wel. Kan me er allemaal niet zo 'sappel' meer om maken... (begin geloof ik gewend te raken aan teleurstellingen). Bel morgen nog wel even voor ik wegga of ontdooien gelukt is en of ze niet gestopt zijn met delen (grote kans, want dat doen de meesten emmies altijd bij ons). Geen zin om voor niks naar DD te rijden nmlk ;).

Kaaat, zwaai zwaai onderin mijn scherm :) Hoe is het?

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Gisteren om 19.40 uur is ons brusje geboren met 34+1, beetje te vroeg dus... Het is een broertje geworden en hij heet Tijn! Hij is voor zijn termijn wel zwaar, namelijk 2755 gram. De lengte wilden ze niet meten, ivm opstreken vd beentjes... Die lieten ze liever met rust. Tijn ligt op de kinderafdeling, high care afdeling. Hij ademt zelfstandig maar heeft een aantal dingen die ze in de gaten moeten houden, ligt aan infuus met glucose en ab kuur, houdt z'n eten nog niet goed binnen en kreunt nogal, wat kam duiden op pijn of moeite met ademen. Maar, hij maakt t naar omstandigheden best prima...!

Liefs, mama Josjo in love :)

20. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Allereerst: van harte gefeliciteerd!!!
    Maar wat een schrik zo vroeg! Weten ze ook hoe het is gekomen? Wel fijn dat het zo'n stevig kereltje is (even zwaar als mij dochter bij de geboorte, maand later!). Wat reserves kan hij vast wel gebruiken. Ik hoop dat hij het vlug zonder toeters en bellen af kan.
    Hoe voel jij je?

Deel Deze Pagina