Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Spannend Sikki!!

Maar lieve Majo... Wat vreselijk klote... En idd wat Sikki zegt.. Je klinkt zo sterk em stoer. Maar wat is het toch oneerlijk en hard om weer niet beloond te worden.

Ik ga nog zo'n kleine twee week bv geven en zal dus net ma nieuwjaarsdag gaan stoppen... Met pijn in m'n hart dus na zo'n anderhalf jaar.
    Maar vandaag heb ik de DHEA gekregen en zal ik er na het stoppen dus mee gaan beginnen. Ook ben ik al wel gestart met weer de vitaminetjes en supplenten. Na zo'n drie maanden gaan we weer een poging doen. In tussentijd ga ik onderzoeken bij Serum Athene doen. Ook ben ik bezig met een ZH zo ver te krijgen dat ze aan de Intralipid gaan meewerken. Mijn infuusprikker is helaas rond maart april niet beschikbaar.
    Kortom: de plannen worden weer gesmeed!!

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Thanx lieve meiden :)!!

Appie, jij ook weer slecht nieuws :(. Dikke knuffel meid! Je nu dus even richten op andere dingen. Kijk...dat vind ik dan weer sterk en stoer! Wilde dat ik dat kon, maar stoppen staat nog even niet in mijn vocabulaire... Succes met ales wat je gaat doen en geniet van je mannetje :).

Sikki, whaaaaa..... je weet gewoon ook al wanneer jullie weer van start gaan! Idd nu nog even lekker 100% genieten van jullie mooie meisje! Strijdplan weer startklaar, dus das geroggeld :).

Maartje, plan ook weer klaar! Jammer van eerder stoppen met BV, maar stoer dat je die stap toch ook hebt genomen! Wat is serum sthene en waarvoor is intralipid? En iemand nodig die een infuus bij je kan prikken? Als je in de buurt woont....biedt me vrijwillig aan, hahaha..... :D:). Hopelijk werkt het zkh mee! Ik ga alvast heel hard weer voor je duimen!! Het moet ons toch ook een keer weer lukken??!

@Hier: Enne...ik vind mezelf hier best af en toe wel eens even zielig hoor....;) maar geen zin om dat m'n leven te laten beheersen. Wilde dat ik kon zeggen, we zetten er een punt achter, maar kan dat helaas niet :(. Ben niet zo makkelijk in opgeven helaas, wilde dat ik dat soms iets meer had. Iets minder doorgaan, doorgaan, doorgaan. Maar ja...ach...aan andere kant....tnt ka ik het wel hebben en hebben manlief en M. er niet onder te 'lijden' volgens mij. Maar vind het wel héél eng hoor.... nog 1 cryo poging en dan nog 2 icsi's te gaan. Maar ja...met wat voor kansen.... nu ook paar keer al aardig mooie emmies gehad. Denk soms wel eens....volgens mij weet m'n lichaam niet meer hoe het moet ofzo....pfff..... Weet in elk geval wel zeker dat het echt over is nu, vanmiddag getest met 'ochtend':)urine (had nachtdienst gehad dus lekker hele dag geslapen) en was toch écht negatief :(. Nu dus alles inslaan voor de kerst wat ik anders allemaal niet had mogen eten :). En direct gestopt met die rommel van een utrogestan en progynova! Des te eerder weer ongi en opnieuw voor cryotp.....;).

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ff in bericht..

Snap het helemaal qua kindjelief niet willen laten lijden onder de pogingen, dat dat een belangrijk criterium is. Het is gewoon klote dat wij allen met dat soort dingen ons bezig moeten houden. ff op zondagochtend terwijl kindjelief nog slaapt in de slaapkamer een kind verwekken zit er helaas voor ons allen niet in. MOK!

'Ik wil mn leven er niet door laten beheersen' --> Was jij daarin altijd al zo sterk of pas nu jullie kindjelief hebben?

Nog een dikke knuffel!! X

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Maartje, bedankt voor je duidelijke uitleg :). Klinkt af en toe idd iets ranzig, maar ach...alles voor het goede doel toch? ;).
    Ben idd vpk, kom zojuist net de nachtdienst weer uitgerold. Vpk in een zkh (al 10 jr bijna). Vreselijkienieminieirritantewegspringadertjes, alias dunneroladers zijn soms idd best lastig. Maar hangt ook van de dikte v/d benodigde infuusnaald af en soms ook gewoon wat geluk. Soms gaan die ineens goed terwijl je het niet verwacht, soms heb je iemand met prachtige dikke kabels op z'n arm waarvan je denkt: 'appeltje eitje', lukt het met geen mogelijkheid! Maarre....idd niet om de hoek ;). Maar doen ze daar in zkhen in de omgeving dan echt zo moeilijk over? Vaak kun je voor dat soort dingen toch ook wel op SEH terecht als je er naar vraagt?

En wat betreft die zondagochtend....wow!! wat zou dat toch makkelijk zijn zeg! Gewoon even seksen en hupsakee...zwanger. Kan ik me echt gewoon zó niets bij voorstellen! En vind dat ook zo totaal niet in verhouding staan tot wat wij MMM meisjes allemaal moeten doen en laten.... maar ja....

En wat betreft 'ik wil m'n leven er niet door laten beheersen', heb ik eigenlijk altijd wel wat gehad ja. Mag nmlk zelf graag de regie hebben. (en dat is nu ook net mijn 'probleem' waardoor ik maar door ga en door ga en moeilijk kan stoppen). En als dat niet mogelijk is zoals nu met die verd*mde icsi's, moet ik het maar op een andere manier doen, dus door het niet m'n leven te laten beheersen. Lukt natuurlijk niet altijd hoor! Heb ook zéker wel m'n dip momenten en chagrijnige buien (gehad) hoor. Maar weet ook nog wel dat ik toen ik eenmaal zwanger was van M. ik héél erg heb moeten wennen eraan, kon die knop gewoon niet goed omzetten van jarenlang proberen zwanger te worden en tegenvallers en het inmiddels min of meer naast je neerleggen omdat het w.s. toch wel niet zal lukken. Ondanks de grote vreugde en blijdschap van het 'ineens' zwanger zijn. Was érg dubbel allemaal! Had het achteraf gezien al een plekje gegeven toen, waren ook erg aan oriënteren op wat we allemaal konden/zouden gaan doen zonder kinderen om maar grip op ons eigen leven te houden en niet alles te laten leiden door.... Ondanks dat we gewoon doorgingen in de mmm omdat die wens toch overheerste. Maar nu ik weet dat het kan (kon?) en hoe leuk het is en hoe graag ik M. een brusje gun (das voor mij het voornaamste item om door te gaan), lijkt het lastiger het te accepteren dan destijds. Nu meer moeite mee, maar toch wil ik idd niet alles erdoor laten beheersen en dat gaat me aardig goed af met af en toe een dipje. (maar eerlijk is eerlijk....weet niet hoe ik er na de volgende cryotp en eventueel nog laatste 2 icsi's in sta als het dan nog niet gelukt is, dan zelf geen grip meer erop, nu doe ik er in elk geval nog iets voor).

Dikke knuffel terug!
    (sorry....beetje lang geworden ;)).

5. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    He balen, had nog zo gehoopt dat je te vroeg had getest........ Dikke knuffel!

6. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Appie: ook voor jou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel, wat een teleurstelling zo :(

7. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel berichtje van mij;
    Vanmorgen getest, 11 dagen na tp, helaas omo wit. Had er best een goed gevoel over maar verwacht er nu niets meer van, bij Isa testte ik dag 12 al knalpositief. Bloedtest is pas maandag, vrijdag vonden ze te vroeg in het zh.
    Zalig kerstfeest meiden!

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    verdorie meiden, had zo op goed nieuws gehoopt met de kerst. Erg jammer zeg. Hoop ndat jullie toch nog een leuke kerst hebben ondanks het slechte nieuws. Dikke knuffel!

9. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Het is rustig hier..

Appie, wat een enorme teleurstelling dat jullie geen bevruchtingen hadden. Tis soms ook zo oneerlijk :(

Blondje en Majo, ook bij jullie geen goed nieuws. Balen!

Nu maar heel veeeeeel brusjes in het nieuwe jaar.

Ik ben op de valreep nog overgestapt op een andere verzekering. PNO zorg, zij vergoeden (mits de hoofdbehandelaar er nog heil inziet) volledig een vierde poging. Ook hier dubbele buitenland vergoeding. We hebben besloten de tweede ICSI nog in NL te doen en daarna maar weer over te stappen naar Duitsland. Dit keer dan naar Düsseldorf.

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou meiden, hier ook triest nieuws, vanmorgen echo gehad, en het hartje klopte niet meer. wrs gestopt rond 8 weken oud. :(
    het is ons niet gegund denk ik....

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wies wat afschuwelijk nieuws:(pffffff.
    Heel veel sterkte en dat met oud op nieuw pfff.

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wat een vreselijk bericht Wies :(
    Afschuwelijk om zo het nieuwe jaar in te moeten gaan.
    Dikke knuffel!!!

Majo, jouw berichten worden ook maar niet vrolijker :(
    Ik hoop zo dat er in 2013 wat moois voor jullie in het verschiet ligt.

Voor iedereen al het goeds in 2013 gewenst!

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Ik kwam hier eigenlijk om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen, maar nu lees ik dit nieuws van jou Wies :(. Wat ontzettend naar zeg! Weet niet goed wat te zeggen...wat ontzettend oneerlijk...!!! Heel veel sterkte om dit een plekje te geven. Denk aan je, dikke knuffel. 2013 moét gewoon een beter jaar gaan worden na de ellende van 2012!

Blondje, nega getest al met kerst zie ik :(. Sh*t zeg! En nu?

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    En dan nu dan toch voor iedereen ook nog de beste wensen voor 2013. Dat het maar een mooi jaar mag worden met veel gezondheid, liefde, blijdschap en veel (heel veel) geluk. Dat er nog maar vele wensen in vervulling mogen gaan!!

One of kind, zie dat je nog wel meeleest!! Hoe is het met jou en S? Nog gefeliciteerd met zijn 2e verjaardag :). Leuk feestje gehad? En hopelijk alle gedoe met je ex nu wat rustiger en 'onder controle'?! Kan voor jou ook alleen maar een beter jaar worden hopelijk!!

15. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @wies: wat een verschrikkelijk nieuws. Vreselijk om zo het nieuwe jaar in te gaan. Sterkte en een dikke knuffel.

Verder wil ik iedereen een gelukkig 2013 wensen. Hopelijk mogen al jullie dromen uitkomen.

16. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Wies, bah wat een verschrikkelijk nieuws. Denk aan je en wens jullie veel sterkte.

Iedereen een goed 2013, hoop dat jullie wens dit jaar vervuld mag worden.

Liefs Joontje.

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Wies wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Sterkte met het verwerken..

Majo ook bij jou weer niet.. Zoo oneerlijk.. Wat zijn nu jou plannen..

Blondy jij deze maand alweer toch?

Sikki april wordt dus de maand, spannend hoor.. Nu nog even lekker van de bv genieten..

Vergeet vast genoeg mensen, sorry!

Ik zou deze maand starten maar door een blindendarmontsteking gaan we dit een maandje uitstellen en zal het dus februari worden..

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lieve meiden, een prachtig, gezond gelukkig en vooral vruchtbaar 2013 gewenst.

Wies: Wat een vreselijk nieuw, heel veel sterkte, vind het echt heel verdrietig voor jullie.

Blondje: Een nega test, wat ontzettend rot ook voor jou een dikke knuffel!

Appie: Ook voor jullie een flinke tegenslag zeg. Fijn dat je op andere dingen kan richten. Knuffel!

Majo: Ik hoop voor jou en uiteraard ook de andere meiden op een prachtig wonder in 2013!

19. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    O Wies, wat een afschuwelijk nieuws! Ik schrok ervan en kan me alleen maar voorstellen hoe naar en onverwacht dit voor jullie moet zijn geweest! Heel veel sterkte!

Blondje, wat jammer dat jullie het jaar niet met een mooie test af konden sluiten.
    Ik wens jou en alle anderen heel veel geluk toe in 2013.

Bedankt ook voor alle lieve reacties! We hebben ook de verzekering aangepast en kijken nog even wanneer en hoe weer verder (ook icm pleegzorg, opleiding/werk), langdurig uitstellen zal het toch ook niet worden vanwege de reuma en de beh daarvoor.We zullen zien hoe het vorm krijgt!
    Denk aan jullie en hoop nogmaals dat er veel moois mag komen en ontstaan en dat we prachtige kindjes mogen ontmoeten! ( wat gaan jullie snel botervliegje en Zora en miepje).

20. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames
    Mag ook ik me hier aansluite? Wij starten deze maand met nieuwe poging ivf. Heb al 2 kids en 1 ivfpoging gedaan waar mijn jongste wonder uit is geboren. Nu dus voor 3e spruit! Ik verwacht mijn maandstonden tegen t einde vd maand dus dan echo en we gaan ertegenaan!!! Spannend!

Deel Deze Pagina