Kaaat, autsj!! Blinderdarmontsteking? . Hopelijk ben je er gauw weer bovenop! Beterschap! Logisch van uitstellen dan dus idd. Hier alweer bezig hoor. Ben direct eerste cyclusdag weer begonnen met slikken progynova opbouwschema. (moet het morgen alleen nog even melde in DD.....ze hadden feestdagen sluiting en heb het zelf maar zo bedacht ). BMS echo in Ned vandaag ook alvast gepland voor volgende week dinsdag. Dus hopelijk over week of 2 TP van de laatste 2 cryo's hier. VMiss, welkom hier! Spannend weer het traject in te gaan, maar nu voor een 3e. Hopelijk weer net zo snel zwanger dan als de 2e spruit . Heel veel succes alvast!
Voor iedereen een heel gelukkig 2013 waarin hopelijk ieders wensen uitkomen! Wies31; wat een ontzettend slecht nieuws, lijkt me verschrikkelijk om mee te maken, veel sterkte. Majo; geen leuk nieuws voor jou ook, wel kunnen genieten van de feestdagen? ga jij deze cycles weer voor een tp? Oh ik lees het al spannend! Dan zitten we weer samen op de wachtbank. Kaat; gaat het al weer wat beter met de pijn na de operatie? Beterschap! Zora; dank je, hoe gaat t met je zwangerschap, over de helft al. Vmiss; welkom! Spannend dat jullie voor een brusje gaan! Ik heb maandag bloedtest gehad, negatief maar dat wisten we al, nieuw jaar nieuwe kansen! Nieuwjaarsdag ongesteld geworden, gebeld voor een echo volgende week vrijdag. krijg weer tp in eigen cycles, dit had ik voor mijn dochter ook en beviel goed. (Vanwege een studie had ik het vorige keer met progynova)
Blondje, hier gezellige feestdagen gehad hoor! Die was ik echt niet van plan te laten verpesten door 2 cryo's die niet wilden blijven zitten . En jij? Hopelijk ook leuke dgn gehad? En dus ook meteen weer door.... Wanneer heb jij dan w.s. ergens de TP? Ik hoop ik op ma. 14 of di 15 januari ofzo. Maar...eerst morgen DD nog bellen, was ik woe + do niet aan toegekomen en toen ik vandaag belde waren ze net een uurtje dicht. Ze weten nog niet dat vorige mislukt is en ik inmiddels voor volgende cryo's alweer aan de progynova zit . Hier eerst even uitzieken nu....flinke griep onder de leden .
Majo; hopelijk al opgeknapt van de griep? En Dusseldorf gebeld, weet je al meer? Goede instelling jij, toch lekker genoten van de feestdagen, groot gelijk! Ik heb ook goede feestdagen gehad, idd niet laten verpesten het is toch zo! Hadden lekker vakantie met zijn drietjes leuke dingen gedaan. Ik heb as vrijdag een echo (cd11) en dan zal ik wel horen wanneer ik pregnyl moeten zetten en de tp is. Schat rond 18-1.
Hier helaas nog steeds niet griepvrij . Wat ellendig zeg! Kan me niet heugen wanneer ik van een griep zó beroerd ben geweest. EN ook zo moe moe moe! Lijkt wel of vermoeidheid van alweer 1,5 jaar MMM eruit komt. Nou ja...'t gaat wel iets beter weer gelukkig, alleen sinds zondagnacht M. ook ziekig, dus dat helpt ook niet echt mee om zelf op te knappen . Gister eindelijk DD gebeld, vanmorgen voor echo geweest in Ned. zkh en doorgebeld aan DD. BMS was 9 mm en bdz 5 à 6 kleine follikels <10 mm. Wordt vandaag nog teruggebeld over hoe en wat verder.... Blondje, lekker hoor zo met z'n drietjes vakantie . Nu is het harde leven weer begonnen denk ik?! Vrijdag de echo... gaan we weer aardig gelijk op strakjes. En dan nu beiden met hopelijk een positiever resultaat?! @De rest: Meiden!!! Hoe is het met iedereen?? 't is hier ook al zo stil...
majo, fijn dat je weer met de volgende ronde bezig bent, en al weer snel een tp in het vooruitzicht. beterschap ook, bah, die griep heerst echt overal. blondje, jij dus ook al snel een tp, spannend weer! en lekker opgeladen in de vakantie! ik heb vandaag de curretage gehad, is gelukkig meegevallen. voel me best goed, ook emotioneel, maar dat kan zo weer adners zijn helaas. ken mezelf wat dat betreft wel goed. hopelijk niet te lang bloedverlies, en snel weer een goede cyclus, zodat we onze laatste cryo kunnen laten terugplaatsen. en daarna rust, of het nu wel of niet gelukt is. lijkt me wel raar om het los te laten als het niet gelukt is, maar weet dat dat wel het beste is voor ons. maar eerst gaan we nog voor onze laatste kans!
Majo; van je griep af? En al nieuws over de tp? Zeker dit keer met een positief resultaat voor ons veide hoop ik! Wies; hoe gaat het nu met je? Goed dat de curratage mee viel, lijkt me best heftig. Begrijp ik dat jullie geen ivf meer doen hier na. Hoe gaat het nu met je? Hier een goed begin van het nieuwe jaar geweest, Mijn dochter is op nieuwjaarsdag echt los gaan lopen, een stap of 10 en een week later stapte ze de hele kamer al door, zo leuk om te zien! Ze is nog steeds een mini-meisje ( maat 74, weegt 8 kilo) dus het ziet er zo schattig uit! Echt genieten hier. Verder vrijdag een echo gehad (dag 11) niks te zien, vandaag terug en nig geen eitje. Maak me een beetje zorgen, heb altijd al een late eisprong gehad maar nu we erg laat.. Woensdag weer terug en dan hopelijk goed en dag van de tp bepalen. Heb er spijt van dat de vorige tp in kunstmatige cycles heb gedaan, was vanwege de studie. Mijn gevoel zei toen dat ik liever eigen cycles had (is heel regelmatig normaal) maar wilde iets goeds doen en mee doen aan de studie. Wie weet is door de medicatie mijn cycles in de war. Woensdag vast goed nieuws!
Blondje laten we duimen dat woensdag een super mooie dag wordt. Wij hebben woensdag een terugplaatsing.
Tevka, succes woensdag. Hoop dat je het eerste succesverhaal van dit jaar gaat worden. Blondje, balen dat je lichaam niet meewerkt. Hoop dat je ei snel komt. Majo, hoe gaat het? Wies, hoe gaat het met jou. Stoppen jullie straks echt? Dacht dat jullie nog een derde poging tegoed hadden. Hier ook wat onduidelijkheid... Ben na de mislukte poging 1 dec ongesteld geworden. Één week daarna nog wat licht rose bloedverlies gehad en vorige week weer. Zet echter niet door... Heb wel de klachten. Moet in feb weer aan de pil voor icsi 2... Twijfel of ik de vpk zal bellen voor advies.
Tevka; succes woensdag! En hopelijk kom ik bij je op het wachtbankje. Heb jij een tp in eigen cycles, wel een cryo toch? Joontje; wat vervelend die onduidelijkheid van je lichaam. Zou dan voor de zekerheid bellen, kan geen kwaad toch.
Joontje gewoon vpk ff bellen voor de zekerheid. Blondje : ja ik heb terugplaatsing in eigen cyclus. Cryo is bevroren eicel?
Hi. Hier terug vd TP. Zit met een probleem. Had net bij het plassen/afvegen bloed verlies. Kan dat na TP? Er zat echt een dikke helderrode druppel in mn afscheiding zeg maar....
Tevka; geen idee, geen ervaring mee. Maar kan me voorstellen dat ze iets geraakt hebben van binnen en er een wondje zit, aangezien het helderrood bloed is. Is het nu gestopt? Ging de terugplaatsing goed? Majo; ben benieuwd hoe het bij jou is nu? Vandaag echo gehad, was een eitje te zien zag er goed uit, vanavond pregnyl gezet en dinsdag terugplaatsing. Twijfel nog over 1 of 2 mochten ze beide ontdooien, zitten in 1 rietje (ons laatste rietje)
Blondje de TP zelf ging goed. Schijnt dat het een hele mooie embryo was. 2 weekjes wachten maar..... Wat wil je man qua aantallen tp?
Die twijfelt ook, laten het even bezinken en bespreken het samen. Is dit je eerste tp voor een brusje tevka?
Ja en jullie hebben al een kindje he. Mijn man wil zeker geen 2 tegelijk terug laten plaatsen. Mij zou het niets uitmaken. Hihihihi
Wies, hoe is het nu met je? Las dat je een dikke week geleden gecurreteerd bent . Hopelijk gaat het weer wat beter en komt je cyclus ook gauw op gang. En dan dus de laatste cryotp.... phoe phoe... dat lijkt me zó enorm rot voelen! Jullie gaan dus definitief dan niet meer verder daarna mocht het niet goed gaan? (waar we natuurlijk niet vanuit gaan want deze moét dan gewoon een dikke plakkerd worden!!). Spannend meid! Hoe ga je die poging straks in? Lijkt me emotioneel zo'n achtbaan! Of heb je er voor jezelf sowieso vrede mee, ongeacht wat de laatste cryo gaat doen denk je? Blondje, wat ontzettend leuk dat je dochtertje is gaan loslopen . Súpermooie momenten om nóóit meer te vergeten! Erg speciaal! Wat fijn dat er toch een mooi ei te zien was . Pregnyl alweer er in en nu dus op naar dinsdag! Spannend meid! En de keus dus tussen 1 of 2 TP? Tsja...ik wist het wel! 2! Maar ja...mijn dochtertje is dan ook van 2 en alle andere keren àls we er 2 hadden dan lukte het zelfs met 2 niet. Wij gaan dus liever voor 2 ivm toch net iets meer kans en zou een extra groot kado zijn als ze dan toch ineens allebei zouden blijven plakken. Dan moest het w.s. zo zijn . Succes met beslissen! (wel zonde om er dan 1 weg te moeten doen...) Joontje, wat vervelend dat je cyclus nu wat in de war lijkt. Heb je nog gebeld? Hopelijk gauw weer regelmaat! Wil je gauw weer starten voor volgende poging? Tevka, spaaaannend!! De TP inmiddels ook gehad!! En dan nu weer 2 wkn wachten, welke jij niet lang vindt? Pfff.... kan die weken meestal wel wegkijken... maar ja... dat werkt niet. En ach...soms gaat 't ook best wel snel. Duimen draaien hier hoor! @Hier: Hoop eigenlijk dat ik stiekem toch de eerste van 2013 hier mag worden. Hebben namelijk afgelopen zaterdag al de TP gehad van onze 2 laatste cryo's. Op dag 3 waren ze beiden 4 cellig, niet echt denderend dus, vorige maand waren ze op dag 3 8 cellig. Maar aan andere kant zouden ze nu dan op dag 4 8 cellig moeten zijn en onze dochter was een TP (verse) van 2 op dag 4, 7 en 8 cellig. Dus het zou moeten kunnen . We wachten het rustig af hier. Nog een dikke week. Deze week ging wel aardig snel voorbij. Alleen beetje jammer dat ik ten tijde van de TP nog steeds niet helemaal fit was. Gaat vanaf maandag eigenlijk weer redelijk goed. Kan me niet herinneren wanneer ik door de griep zo lang ziek geweest ben zeg!