Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Korte update hier,
    Vandaag echo gehad 7 links en 4 rechts ongeveer. Dosis verhoogd naar 200. Woensdag nieuwe bn en echo en waarschijnlijk vrijdag of maandag pu. Dus gelukkig geen ovestimulatie.

Tevka wat jammer!!!!!! :( Volgende ronde en met volle moed tegenaan he meid.

Miepje weten jullie trouwens al wat het wordt?

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Majo; balen weer meid! Knap dat je er na weer een teleurstelling zo goed mee om kan gaan. En wat klinkt dat als een gezellige dag zaterdag! Geweldig toch shoppen en "borrelen" met dochterlief! Groot gelijk dat je een maandje rust neemt. Rare vraag misschien, maar waarom laten ze dan bij overstimulatie de punctie niet doorgaan? De eitjes zitten er dan toch al? Bij mij kwamen ze er na de punctie achter en daarom geen tp.

Tevka; he jammer, echt over nu. Zonde he, zou zo mooi zijn als je van de cryo van je eerste icsi zwanger zou worden. We zitten een beetje in hetzelfde schuitje, ik ook een cryo gehad van icsi 2 jaar geleden en nu ook voor een verse. Balen wel, maar goed we weten waar we het voor doen he, als ik die kleine meid van me zie..:)

Miepje; hoe gaat met je? Bijna 20-weken echo denk ik? Wat heftig wat jij hebt mee gemaakt met je overstimulatie zeg! Dat was je eerste ivf? Pff, en dan nog verder moeten gaan, daar moet je dan samen ook maar weer voor durven gaan.. Geen tp bij de overstimulatie was bij mij om dezelfde reden, als je zwanger wordt dan wordt het nog veel erger. Ik had er overigens zelf bijna geen last van, maar de waardes in mijn bloed vertelde ander, dik bloed en orgaanfuncties minder, vandaar een week ziekenhuis, week er op weer gaan werken, zijn ook van die dingen dat je nu denkt dat doe ik zo echt niet meer. Mijn eierstokken zagen er de volgende cycles weer rustig uit dus heb toen wel een cryo gehad, daarna nog 3 en van de laatste zwanger.

Vmiss; goed nieuws! En al bijna de punctie. Gewoon goed in de gaten houden of je niet teveel buikpijn krijgt van het groeien van de eitjes. Maar woensdag weer een echo, dan weet je waarschijnlijk waneer de punctie is? Spannend hoor, zie je er tegenop?

Hier vanmiddag gesprek in het ziekenhuis over de nieuwe icsi. Goed bespreken we het gaan doen, had alle eitje ook aan een eierstok, zou die andere inactief zijn?? Daarbij zijn ze slecht bereikbaar, zou daarom punctie via mijn buik onder narcose krijgen. Uiteindelijk op de ok hebben ze toch besloten vaginaal te doen, maar toen was ik dus al onder narcose, de arts zei dat dat maar goed was omdat de eierstok slecht bereikbaar was. Ook daar wil ik het over hebben. Verwacht een dezer dagen mijn menstruatie en hoop dan te starten met de pil voor 14 dagen.

3. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Hoi meiden,

Ik zou graag ook met jullie mee gaan kletsen (als dat mag...).
    Wij hebben in november 2011 de eerste ICSI behandeling gehad en die was meteen raak, ben nu al bijna half jaar trotse mama van een dochtertje!
    We hebben nog 1 cryo en samen afgesproken dat we eind februari het ziekenhuis gaan bellen voor een afspraak, ben heel erg benieuwd.

Liefs Dees

4. Tevka

Tevka Niet meer actief

Welkom Dees!

Blondje : ja dan zitten we een beetje in het zelfde schuitje.
    Besef me ook hoeveel geluk we toen hadden dat we van onze dochter dmv icsi in 1x zwanger waren! Had ik nu ook op gehoopt, maar helaas....

5. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dees; welkom! Nog een meiden-mama, die zijn er hier best veel volgens mij.. :)

6. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @VMiss: gelukkig geen overstimulatie dus. Gaat dus de goede kant op. Super! Ja, wij weten al wat het wordt. Heb het hier ook al gemeld hoor ;) Een beetje stiekem, dat wel, maar je kunt het bijna niet missen :)
    @Blondje: hoe was je gesprek? Iets wijzer geworden?
    Met mij gaat het goed. Wel moe aan het eind van de dag, maar je hoort mij niet klagen hoor! :) Wij hebben vorige week de 20-weken echo al gehad. Staat op de vorige pagina geloof ik.

7. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Sorry, staat niet op vorige pagina, maar op 130. Jeetje, schrijven we ineens weer zoveel.....

8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha sorry miepje, had ik gelezen en zelfs op gereageerd! Schrijf hier nog niet zo lang mee, ken niet iedereen nog, en zag dat je 19 weken bent.

Gesprek was prima. Ga ivm overstimulatie de vorige keer (21 eitjes) een lagere dosering spuiten, 6 tot 12 eitjes is ideaal volgens haar. Was verder vrij kort gesprek, daarna nog bij de assistente wat doorgenomen. Beide bloed geprikt voor ontstekingswaardes o.i.d., vriendlief krijgt weer een zaadonderzoek en volgende week maandag een instructie bij de assistente en een uitgangsecho. Verwacht een dezer dagen mesntruatie en dan start ik met de pil voor 14 dagen. Spannend weer allemaal! Maar we weten waar we het voor doen en hoe mooi het is om een kindje te mogen krijgen, dat is wel veel waard! Van het weekend lekker weg met vrienden en kids naar een huisje op een park, genieten!

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Thanx lieve meiden voor jullie lieve berichtjes!!

Tevka, idd al een hele meid die dochter van ons. Alweer dik anderhalf jaar. Over dikke 4 mnd gewoon alweer 3! Daarom moet dat 2e wondertje ook zo snel komen! Leeftijdsverschil wordt maar groter en groter en dat vind ik zó jammer!! (maar ben stiekem bang dat het helemaal nooit gaat worden....nog 2 icsi's te gaan en dan zullen we het w.s. definitief weten. Of eerder!! Maar dan zou ik dus zwanger moeten worden ;). Fijn dat jij alweer weet wanneer je van start kunt!! (gelezen in DD topic)

Vmiss, jij gaat goed zeg....op naar vrijdag (of maandag) met een mooi resultaat eitjes bij de punctie!!

Blondje, de punctie werd bij mijn overstimulatie (beide keren) afgeborken ivm 30+ en 40+ follikels en afwijkende labwaarden. De follikels waren met veeeeel teveel en allemaal nog veeel te klein. Een paar enkele wel de juiste grootte, maar die kleintje groeiden niet, maar verdubbelden maar en verdubbelden maar. Die zouden ze niet allemaal weg kunnen halen en dan zouden die later problemen kunnen gaan veroorzaken met tevens vocht in de vrije buikholte enzo.... Zouden dan dus hopeloze pogingen geweest zijn met ook nog eens weinig kans op cryo's als er geen TP plaats zou kunnen vinden. Gelukkig maar, want wij hebben op 1x na, nog nooit goede kwaliteit emmies gehad. En dat was er ook maar 1 en de enige die bleef 'leven' voor TP. Hoe is het gesprek gegaan vanmiddag? Naar tevredenheid?

Dees, nog gefeliciteerd met jullie meisje!! Leuk en spannend om weer voor een 2e te gaan! Hopelijk net zo snel resultaat! Hoe leuk zou dat zijn zeg!!

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Blondje, heb je berichtje net gemist! Fijn dat gesprek goed verliep. Mooi behandelplan weer opgesteld dus! Op naar die vervelende ongi die we liever nooit willen, maar soms gewoon juist moéten krijgen.... en dan gauw weer van start!! Spannend!! Maar..... eerst lekker genieten komend weekend!! Leuk hoor!! Lekker even er tussenuit!!

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Majo,

Ik vind het zo verdrietig dat je laatste cryo TP niet gelukt is. De afgelopen dagen was ik er van overtuigd dat je een prachtig berichtje zou komen posten. Ik was er van overtuigd. Misschien wel omdat ik het je zo ontzettend gun. Ik vind je een hele lieve meid zoals ik je hier en op FB heb mogen leren kennen.
    Ik hoop dat deze maand rust je goed zal doen, je goed zal gaan doen opladen en dat je volgende maand een nieuwe poging zult doen waarbij potverdorie je lieve dochtertje een broertje of zusje kunt geven.
    Dank je wel ook voor je lieve berichtje als reactie op mijn lange stuk.
    Penny had aangegeven dat ik een 25 daagse kuur moet slikken.
    Het protocol is als volgt:

Inmiddels heb ik tien dagen er op zitten, nog 14 te gaan!!

Van de Doxycycline heb ik geen last, van de 4 pillen Zithtomax op mn nuchtere maag word ik minder vrolijk, maar het is voor het goede doel. Op fertilityfriend heb ik goede berichten gelezen over het resultaat na deze kuur.

Jouw idee van de boel om te draaien (eerst IVF, en daarna of tussendoor) spontaan spreekt mij het meeste aan. Ik ben tenslotte al weer een geruime tijd aan het wachten. Ik las hier ergens dat ik volgens een forumgenootje maar het beste ff kon gaan genieten van wat ik had en een pas op de plaats kon doen maar dat doe ik al weer een lange poos. Mijn laatste IVF/ICSI was in juli 2012... Alweer een half jaar terug. Ik heb nog nooit zo lang tussen twee pogingen gelaten. Wat jij doet, lekker achter elkaar aan past ook eigenlijk veel beter bij mij ;)
    Maar ja, ik was er van overtuigd dat ik ging stoppen... Dus dan heb je zo maar wat maanden rust er tussen ;)
    Je schreef nog 'daarna rustig zelf proberen'. Ik twijfel soms over die optie, voor het 'leven na de mmm'. Ben jij er al voor jezelf over uit wat jij zou doen als je zou gaan stoppen met behandelen, met welk resultaat dan ook? Zou je dan een vorm van AC gaan gebruiken of niet?
    Ik zou een einde voor mezelf aan die achterlijke hoop willen maken door 0,000000% kans te gaan creeeren ipv 0,0000001 % kans. Gewoon voor mn eigen rust in mn koppie maar ook omdat mijn internist al geruimte tijd mij duidelijk probeert te maken dat ik een spiraal moet nemen omdat hij zich zorgen maakt over mijn hevige menstruaties waarbij ik ernstige hoeveelheden bloed verlies en ik om de paar maanden een ijzerinfuus moet. Mijn ferritine waarde daalt te snel naar zijn mening. Ik denk dat hij wel een punt heeft. Maar voorlopig doe ik dat nog niet hoor, het voelt nu nog niet goed om voor de 0,000000% te gaan ;)

Ik begrijp het gedeelte van Penny niet helemaal in haar zienswijze mijn eicelreverse/kwaliteit en de Hidden C en de AB. Ze denkt dat de AB de kwaliteit van mijn eicellen zal verbeteren en dat het dus een gunstig effect zal hebben. Scholtes was in 2010 vrij gehaast met mijn eitjes (zelfs eens een cryo laten zitten in de vriezer om geen tijd te verliezen) en ik zie ook overduidelijk dat mijn eicelkwaliteit elke poging weer achteruit gaan qua bevruchtingen... Denk/hoop ik dat 3 maanden uitstel niet desastreuze gevolgen zal hebben... Penny was zo positief...

Jij ook maagd toen je Majoman leerde kennen?? Leuk!! Hoe oud was jij? Ik 17 :p
    Jeetje, wat een lang stuk weer. Soms schrijf ik tijden niet of korte stukjes, op andere momenten zit ik weer echt op mijn praatstoel ;)

Miepje1, gefeliciteerd met je goede 20 weken echo!! :) En bedankt voor je lieve stukje!!

Zora, wat ga jij snel!! Ik zie dat je alweer 27 weken bent!!
    Ohh ik herinner me nog zo hoe ik mij toen voelde toen ik zo ver was. Zo zielsgelukkig dat ik bijna de 28 weken behaald had. Elke dag telde ik af, en elke dag was ik weer blijer dat er weer een dag voorbij was, een dag dichter bij een veiliger periode. Fijn om te lezen dat het zo goed gaat!! :)

Tevka, wat ontzettend verdrietig dat je poging is mislukt!! :( :( :(
    Je laadt je zelf elke keer zo op en dan is de klap zo hard... Heel veel sterkte!!

Sikki, ik kan me heel goed voorstellen hoe je er nu in staat. Zeker ook omdat je nog steeds niet ongesteld bent. Dan sta je er vast heel anders in, zou ik me kunnen voorstellen. Ik werd al vanaf dat mijn meisje 2.5 maand was voor het eerst weer ongesteld. Ik had het gevoel dan elke maand (of in mijn situatie: elke drie weken) weer zo op de feiten (ongesteld zijn) te worden gedrukt.
    En hoewel ik voor dat mijn meisje een half jaar was had ik me heel sterk voorgenomen om met 6 maanden te stoppen met de BV om weer te kunnen starten... Maar ja, als je meisje zo oud is, is ze eigenlijk nog zo klein en dan is het heel moeilijk om te stoppen. Ik ben heel gelukkig dat ik het tot anderhalf jaar haar heb mogen geven. Ik had het nog wel langer willen doen, maar helaas was dat geen optie.
    Veel plezier op wintersport en ehh misschien wordt je in tussentijd wel spontaan ongesteld :)

VMiss, heel veel succes!!

Blondje, veel succes!! Punctie via je buik klinkt best wel spannend vergeleken met een 'normale' punctie. Heb er wel eens vaker van gehoord hoor, daar niet van. Prettig dat je punctie toch 'gewoon' was. Onder narcose heb ik trouwens al mijn puncties gedaan. Hiep hoi gewoonte in DD ;)

Dees79, veel succes en gelukt gewenst! Hopelijk heb je weer snel resultaat!! :)

--
    Vandaag een HSG gehad ivm de Hidden C.
    1 van mijn eileiders blijk ontoegankelijk te zijn. Ik heb Penny al gemaild om te vragen of zij bij haar idee van 3 maanden zelf proberen zal blijven of toch niet??

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey meiden,

sorry, weer even geleden, maar heb het even van me afgezet. het gaat nu wel ok met me, carnaval is een goede afleiding voor me. we zitten in een bandje, dus zijn al volop bezig. :) volgende week maandag telefonische afspraak met fertitliteitarts in tilburg, en volgende week donderdag terug naar de gyn, controle na de curretage. hoop snel onze laatste cryo te mogen gebruiken. Hopelijk met een goed resultaat, en anders kunnen we het snel afsluiten. afgelopen jaar viel zo tegen, bbz, pijnlijke puncties,overstimulatie, en alle teleurstellingen natuurlijk, dat we na de 2e ivf samen af hadden gesproken dat dat de laatste zou zijn. ondanks de zwangerschap die we even hebben mogen meemaken, denken we er nog hetzelfde over. we hebben een prachtzoon, en willen verder. ik hoop dat ik er na de laatste poging ook nog zo over denk.

verdorie, maar wat een flinke tegenslagen weer hier, had gehoopt dat het jaar beter zou beginnen, voor majo, blondje, tevka.

ook weer wat nieuwe hier die voor een brusje gaan, welkom!
    kom binnenkort weer echt meekletsen hoor meiden, nog even niet, de "rust" is ook wel even fijn. Succes allemaal!

13. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Dank jullie wel voor het lieve welkom hier!
    Fijn om te weten dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten, al zie ik inderdaad dat sommigen van jullie ook alweer een tijdje bezig zijn voor een brusje. Hoop dat 2013 een heel mooi jaar voor ons allemaal gaat worden.

Hier inderdaad ook flinke overstimulatie bij onze eerste ICSI poging. Dat was toen wel behoorlijk schrikken en lang last van gehad, maar gelukkig is de zwangerschap toen wel goed doorgegaan. Daardoor moet ik zeggen dat ik het ook wel weer "vergeten" ben. Maar goed, eerst eens een afspraak maken in het ziekenhuis voor de cryo, ben benieuwd hoe dat traject eruit zal zien. En mocht dat niet lukken, dan gaan we voor een nieuwe poging, al kijk ik daar ook wel weer beetje tegen op....

veel liefs,
    Dees

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Majo; hoe is het net je? Lekker even niks van mmm aan je hoofd? Who, jij had veel follikels zeg! Idd, soms ben je erg blij met je menstruatie, ik vandaag ook! Betekend starten met de pil en weer een stapje verder.

Maartje; en al reactie van Penny en besloten of je zelf gaat proberen of toch ivf?

Wies; dag mede-brabander!:p Fijn dat het zo goed en dat je geniet van carnaval, je kunt er nu iig lekker een drankje bij doen, schrale troost maar toch. Jullie hebben zo te lezen een zwaar jaar achter de rug. Ik hoop dat je cryo blijft plakken en anders en beslissing kan nemen waar jullie je rust in vinden!

Dees; spannend hoor om voor je cryo te gaan! Wij hadden ook vooraf besloten na de cryos voor een nieuwe behandeling te gaan, nu hetzover is vind ik het ook weer erg spannend. Hopelijk kun jij zonder alles van dat en blijft jullie eskimo mooi plakken. Al gebeld met het ziekenhuis?

Wat een hoop meiden met overstimulatie zeg! Wist niet dat het zo veel voorkomt. In het boekje van ons ziekenhuis staat dat je bij hoge uitzondering in het ziekenhuis kan komen, nou dat lees ik toch ook best vaak.

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Even een kort berichtje voor Majo.

Lieverd, wat verdrietig om te lezen dat het weer niet gelukt is :(
    Zo waardig hoe je toch iedere keer weer met die tegenslag omgaat.
    Een voorbeeld voor velen!

Dikke dikke knuffel!!!

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Lieve Maartje, dank voor je lieve berichtje :). Moeilijk toch he...al die keuzes waar we soms voor komen te staan. Ik begrijp overigens helemaal wat je zegt hoor...'het lekker zelf proberen'...tsja...hoe lang ga je dat dan weer doen idd...
    En een leven na de MMM..... wat lijkt me dat hééééérlijk zeg!! :). Maar dan wel mét brusje ;). En tuurlijk denk ik ook na over wat als dat brusje er nooit gaat komen. Meerdere opties de revue gepasseerd. Adoptie zou ik graag willen, maar helaas.... manlief is al 40, juni 41 en dan met Nederlandse rechtssysteem lastig, zeker om een nog jong kindje te krijgen wat we dan wel liefst zouden willen. (was een mooie optie in Amerika, waar de biologische ouders zelf de adoptie ouders uitkiezen voor hun kindje). Pleegzorg over gehad (doen schoonzusje en zwager ook), maar vind M. daar nu nog te jong voor. Zou niet weten hoe ik dat haar nu moet uitleggen waarom een kindje een tijd(je) bij ons is en het dan (misschien) ineens weer weg moet. Als ze ouder is en we het kunnen uitleggen is het zeker een optie.
    En dan verder...tsja... met z'n drietjes verder... en dan wel/geen AC gebruiken. Denk (op dit moment ;)), niet dat ik het zal gaan gebruiken. Die rommel voor m'n gevoel zó lang voor 'Pietsnot' geslikt omdat zwanger worden echt zo'n enorm kleine kans voor ons is. Heb ook eigenlijk nooit de illusie/hoop gehad afgelopen jaren dat het spontaan zal gaan lukken. Dus denk ook niet dat ik dat dan iedere maand zal gaan hebben. En denk daarnaast dan ook wel....als het wel spontaan mocht gebeuren, heeft het w.s. zo moeten zijn. Maar kan me ontzettend goed voorstellen dat jij die hoop wel zou hebben iedere maand, ook al is die maar 0,00000001 of minder kans. Maar ik geloof dat ik dat wel los kan laten. Maar jij zit ook nog met het advies van je internist. Dat zou ik, mocht het (hoop ik niet) zover komen dat je die beslissing moet gaan maken ook zeker mee laten wegen. Helemaal aangezien je je zelf dan niet onnodig hoop geeft iedere maand en je je w.s. beter zult voelen vanwege het heftige bloedverlies. Ik hoop voor jou dat die Penny gelijk krijgt en de AB inderdaad de kwaliteit van je eicellen kan verbeteren! Zou het ook moeilijk te geloven vinden gezien je ervaringen de laatste jaren met kwaliteit en achteruitgang eicelreserves, maar wie weet..... het zou mogelijk eventueel kunnen als de AB een zeer gunstig effect heeft op de Hidden-C.
    Heb je inmiddels al helemaal voor jezelf/julliezelf besloten wat je/jullie gaan doen?

Ik was overigens 18 (3 mnd voor ik 19 werd) toen mijn man en ik wat kregen. 'Kende' hem al wel 5 jaar ervoor, maar zagen elkaar toen maar 1x p/j een week bij vrijwilligerswerk (kinderspelweek). En 5 jaar daarvoor was ik 13 en hij 20 en tsja...dan zie je een meisje van 13 echt (nog ;)) niet staan! (enne...hier ook bij vlagen v/d lange verhalen hoor. Zoals nu!! ;)).

VMiss, vandaag nog punctie gehad? Of vrijdag al?

Wies, fijn te horen dat het beter met je gaat. En lekker afleiding dus met carnaval :). Veel plezier meid!! Geniet er lekker van! En donderdag veel succes met nacontrole, hopelijk alles goed. Dan meteen door met laatste cryo als dat mag? Spannend hoor meid! Maar al een duidelijke beslissing genomen voor beide gevallen lees ik... heb daar echt ZÓ veel respect voor! Wilde dat ik zo'n dapper besluit kon nemen! Geniet nu in elk geval nog even lekker van je 'rust'!

Dees, al afspraak gemaakt in het zkh voor jullie cryo?

Blondje, eerste week pil er bijna opzitten....

Lieve Sikki, lief je berichtje :). 't Is niet altijd makkelijk om er mee om te gaan (maar dat weet jij natuurlijk als geen ander), maar wil het niet m'n leven laten beheersen en dat gaat me redelijk goed af. Als die verdomde verzekeringen tenminste niet zo moeilijk zouden doen (zie hieronder) :(.

@Hier: Flink de balen!! Had ik me 24 dec. over laten schrijven naar andere zorgverzekeraar die in aanvullende pakket een 4e en 5e icsi vergoedt. Bleek nadat ik 11 januari erachteraan belde omdat ik nog geen polisblad had gekregen er een systeemfout geweest te zijn en ze mijn aanvraag niet hadden. Gelukkig uitgeprint dus bewijs en wilden me nog wel aannemen. Echter zij zouden mijn oude verzekering (Menzis) opzeggen, maar dat moet officieel dan voor eind december. Nu waren ze een uitruilprocedure gestart en is die kl*te verzekering van een Menzis daar NIET mee akkoord gegaan en hebben dat afgewezen las ik net op de mail. Wat voor mij dus betekend dat ik geen 2 nieuwe icsi's meer kan doen en het i.p. dus over en uit is :(. Menzis geprobeerd te bellen vanavond, maar die afdeling is er maar tot 17 uur. Morgenochtend maar weer proberen direct om 9 uur en 'verhaal' halen waarom ze zo moeilijk erover doen. Heb m'n bezwaarschrift al klaar liggen voor geval dat en telefoonnummer van m'n rechtsbijstand opgezocht voor het geval dat. Laat het hier echt niet bij zitten. Nu maar hopen dat ik nog een 'poot' heb om op te staan. Want aan andere kant is het hun goed recht mij niet te laten gaan omdat het biuj hen niet voor eind v/h jaar bekend was. Voor manlief en dochtertjelief zelfde gedoe gehad, alleen is Zilveren Kruis waar zij zaten wel akkoord gegaan met de uitruilprocedure. Maar ja... alle ICSI rekeningen zullen van mijn kant komen en niet van de zijne :(. Sorry...moest ff klagen en m'n verhaal kwijt.....

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Hai Ladies,

Mayo wat ontzettend stom zeg.. Aan de ene kant ja Menzis had het niet op tijd binnen, maar aan de andere kant is dat een fout van een systeem en niet van jou.. Hoop dat het gaat lukken..

Maartje hoe is het met jou.?

Blondy nog aan de pil? Hoelang moet je die slikken?

Dees welkom hier :)

Wies veel plezier met carnavallen..:) Wij zijn voor het eerst in 8 jaar niet op Curacao met Carnaval, is toch wel een beetje raar.. Mijn mans familie woont allemaal daar en z'n vader moest ook huilen aan de telefoon omdat we er nu niet zijn.. Zo zielig, maar we gaan in juni/juli en zijn met K haar verjaardag daar, dus dat maakt een hoop goed..

Hier dinsdag ongesteld geworden dus begonnen met estradiol en volgende week vrijdag een echo om te zien of alles goed is en dan een datum voor de tp.. Heb nog niet heel erg het gevoel dat we weer begonnen zijn, maar dat zal nog wel komen :)

Fijne dag allemaal..

18. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Wat een ellende Majo, echt super kl****. Bij die verzekeringen gaat altijd wel iets mis en ze zijn zo heerlijk flexibel om iets op te lossen... NOT!! Heb je nog eens gebeld? Hopelijk krijg je het toch nog voor elkaar!

Hier eigenlijk verwacht dinsdag ongesteld te worden en dan had ik besloten gisteren te bellen naar ziekenhuis voor eerste afspraak, maar zul je zien, ben ik altijd ongeveer op uur en tijd ongesteld, nu dus niet, grrrr. Vandaag zelfs nog steeds niet. Dus maar even afwachten. Wilde juist graag op woensdag bellen omdat ik dan vrij ben en vind het niet fijn om op mijn werk te moeten gaan bellen.

@Kaat, zie dat onze kindjes niet heel veel in leeftijd verschillen! En jullie gaan nu ook voor een cryo? Spannend hoor! Veel succes!

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Hi Dees, ja zie het wat grappig.. Ik moest juist van ongesteld worden maar werd het dinsdag al.. Hopen dat ze zich bij jou ook snel aandienen en je van start kan..

20. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden sorry heb nog niet knn bijlezen
    Maandag pu gehad 13 eicellen waarvan 8 rijp en 6 bevrucht. Morgen tp...

Deel Deze Pagina