Hallo dames, Hier een hele blije Astarte!!! Er is bevruchting geweest en er is een heel goed embryo uitgekomen!!!!!!!!!!!!!!! Joepieeeeee!!!!!!!! Vanmiddag om 14.00 de TP!!!!! Liefs!!!
Astarte, super zeg!! Succes vanmiddag en daarna lekker 'broeden'. Mus, succes met verder wachten. Enne...ziek zijn geeft niet hoor, zit veilig in je baarmoeder beschermt tegen alle virusjes... Onsw, 2e FM al gehad vandaag? En? Hoe was de 'score'?
Astarte wat super zeg! proficiat met de goede embryo! Hier 6 grote embryo's en nog enkele kleinere. Ik hoor zometeen meer ben aan het wachten op tel brrrrrrr
astarte, wat een goed nieuws! Wat fijn! Die moet maar gewoon de komende 8 maanden bij je blijven plakken, hoor.
Astartë: Yes super nieuws, ik hoop met je mee op een plakemmy! OnsW; Voor jou schiet het ook op meis, spannend!
Asarte... supernieuws!!!!!! Zullen we even een lijstje maken wie wanneer mag testen... In de race voor een brusje: Afspraken: Ingrid --> in afwachting van de oproep voor de GA Punctiedatum: Terugplaatsing: Testdatum: Je zoon of dochter heet: Ingrid --> Onze dochter geboren op 8-5-2011 heet S.yra
Zo hier mijn bijdrage, of had ik het moeten aanvullen op die van Ingrid!??? Sorry als ik dat vergeten ben hoor, dan hoor ik het wel hahaha! In de race voor een brusje: Afspraken: Astarte --> in afwachting van de zwangerschapstest Punctiedatum: 30-11-11 Terugplaatsing: 03-12-11 Testdatum: 18-12-11 Je zoon of dochter heet: Astarte: heb een dochtertje maar naam noem ik niet vanwege privacy!..
In de race voor een brusje: Afspraken: Ingrid --> in afwachting van de oproep voor de GA Astarte --> in afwachting van de zwangerschapstest Punctiedatum: Mus82--> 23 nov. Astarte--> 30-11-11 Terugplaatsing: Mus82 --> 26 nov. Astarte--> 03-12-11 Testdatum: Mus82 --> 12 dec. Astarte--> 18-12-11 Je zoon of dochter heet: Ingrid --> Onze dochter geboren op 8-5-2011 heet S.yra Mus82 --> Onze zoon is geboren in 2009! Astarte: heb een dochtertje maar naam noem ik niet vanwege privacy!.. Zo, heb het lijstje ook even aangevuld! En heb jou er even bij gekopieerd Astarte!
Nou toenstraks telefoon dinsdag is de pu! Zo spannend ook weer bibber bibber. Moet morgen nog een bloedname om te kijken of de pregnyl goed zijn werk heeft gedaan. Doen ze voor de zekerheid. Brrrrr echt weer spannend
In de race voor een brusje: Afspraken: Ingrid --> in afwachting van de oproep voor de GA Astarte --> in afwachting van de zwangerschapstest Ons wondertje --> in afwachting van punctie Punctiedatum: Mus82--> 23 nov. Astarte--> 30-11-11 Ons wondertje --> 6-12-'11 Terugplaatsing: Mus82 --> 26 nov. Astarte--> 03-12-11 Ons wondertje--> als het goed is 11-12-'11 Testdatum: Mus82 --> 12 dec. Astarte--> 18-12-11 Ons wondertje--> als het goed is 23-12-'11 Je zoon of dochter heet: Ingrid --> Onze dochter geboren op 8-5-2011 heet S.yra Mus82 --> Onze zoon is geboren in 2009! Astarte: heb een dochtertje maar naam noem ik niet vanwege privacy!..
Oef spannend zeg! Waarom ook nog een bloedtest voor de pregnyl? Is dat standaard of bij jou om een reden? En je had er 5 of 6 toch (eicellen?)? En vraag aan Ingrid (of een ander die het weet): misschien stom maar wat is een GA?...
Astarte dat is sinds kort schijnbaar standaard in ons zh. Ja ik had 6 grote en nog wat kleinere dus ben wel benieuwd hoeveel het er worden. De icsi voor de iui van mijn zoontje verwachtte ze 8a 9 grote ( van de 28 kleintjes) en dat werden er 12. Dus hoop misschien op 9 of 10