Blondje, punctie alweer gehad! 8 eicellen is mooie score!! Donderdag dus terugplaatsing, spannend hoor. Hoe voel je je nu? Kaat, balen zeg! Heb je al gebeld naar zh? Mag je een terugplaatsing in eigen cyclus? Majo, wat een ellende allemaal weer zeg. Over een paar maanden dus laatste poging, oh wat zal dat spannend zijn. Had het er met mijn man over en we hadden allebei al zoiets van mocht een 2e kindje niet lukken, dan zijn we heel gelukkig met ons meisje, maar dan zal het toch ook echt even verwerken zijn dat er geen kindje meer bij komt. Ik ga super hard voor je duimen dat die laatste poging van jullie mag lukken!!! Hier inderdaad donderdag gesprek. Ben echt super benieuwd wat we te horen krijgen. Geen idee of het in eigen cyclus kan of met medicijnen en welke dan. Weet ook niet wat "normaal" is in ons zh (loop in EZ in Tilburg), maar goed, nog even afwachten en donderdag weten we in ieder geval meer! liefs voor allemaal
Dees; goed, heb vandaag een stuk minder napijn als gisteren, doe het nog wel even rustig aan. Schoonmoeder is hier (dochter is normaal daar op dinsdag) zodat ze ik wat rustiger aan kan doen en is gezelliger dan een hele dag alleen. Grappig, ik heb donderdag in Tilburg de tp! Ik loop in Breda voor echo's etc, alleen lakwerk en tp is in Tilburg. Wat ik begreep van de arts daar bij de tp is dat ze dit altijd in eigen cycles doen.
Hi Mayo wat een verhaal en dan wordt je idd weer even met je neus op de feiten gedrukt ook al wist je dat stilletjes al wel.. Goed dat jullie TESE gaan doen, dan heb je iig voor je eigen gevoel er alles aan gedaan en nu even rust, snap heel goed dat het moeilijk is, maar soms wel even goed.. 1 van de redenen dat wij snel voor een brusje zijn gegaan is omdat ik dan daarna klaar ben en er niet meer over na hoef te denken, zolang wij een brusje willen weet/wist ik dat ik ooit weer naar het ziekenhuis zou moeten.. Voor mij wilde ik dan liever nu dan later.. Dees nog 1 nachtje slapen, ben benieuwd wat jullie plan wordt.. Hoeveel cryo's hebben jullie nog? Hier vanochtend wezen bloedprikken, gewoon voor de vorm, wilde eigenlijk niet maar het ziekenhuis zei dat ze het wel erg op prijs zouden stellen, dus ben ik vanochtend gegaan voor mijn werk.. Moest eigenlijk gister, maar ben met mijn zus naar de sauna geweest dus wilde liever vandaag prikken en dat was geen probleem. Ik heb vrijdag een belafspraak met de arts over het tp in eigen cyclus. Hoop dat ik deze maand nog mee kan.. Als ik het een beetje bereken kan dat nog wel, dan zou ik maandag of dinsdag een echo moeten krijgen en ergens eind volgende week een tp, dus dat zou fijn zijn..
He meiden, Net terug uit het zh! En meteen actie ondernomen, mag direct 'beginnen'. Inderdaad Blondje, tp van een cryo doen ze in tilburg in eigen cyclus ja. Ben gisteren ongesteld geworden, dus deze cyclus gaan we er meteen voor. Volgende week vrijdag 1e echo en zojuist ook al de pregnyl gehaald. Heel erg spannend ja. Kaat wat jij zegt over dat je naar het ziekenhuis moet voor een brusje, dat hebben wij ook ja. Kwaliteit sperma is te slecht om op normale manier zwanger te worden. We hebben helaas maar 1 cryo, dus als die niet lukt moeten we wel weer nieuwe behandeling starten. Hopelijk is dat niet nodig! Blondje, hoe was de tp? Wellicht dat we elkaar gezien hebben dan??? Weet niet hoe laat je moest, maar wij hadden om 9.45u afspraak en hadden onze kleine meid in de roze kinderwagen mee (die valt altijd wel op... hihi). Hopelijk is de tp goed gegaan! Nu spannende wachtweken, ik duim voor je! liefs
Kaat; Succes morgen! En ik herken het gevoel om helemaal van het ziekenhuis "af" te willen zijn. Hopelijk kunnen we deze periode allemaal snel afsluiten! Dees; wat fijn in eigen cycles en dat je al snel kan starten. Spannend hoor! Zou toch leuk zijn een brusje uit dezelfde "leg". wij hadden om 11.00 uur een afspraak, dan heb ik je niet gezien. Hier; vanmorgen tp van een mooi embryo gehad (aldus arts) is 9-cellig. Kleine teleurstelling voor ons was dat er van de 8 eitjes er maar 4 bevrucht zijn, en dan is het nog maar af te wachten of we cryos gaan hebben. Komt denk ik omdat vorige icsi 15 van de 16 eitjes bevrucht waren, daarvan 11 cryos. Maar goed, we hopen natuurlijk dat deze verse Emmy blijft plakken! De eerste keer een verse voor ons.
Oh Blondje, wat spannend! Zelf heb ik het meeste gevoel bij een verse tp (waarom weet ik niet...), maar ik lees dat jullie dochtertje uit een cryo geboren is, super dus! Ben heel benieuwd, wij hadden destijds 17 eicellen waarvan er maar 5 bevrucht waren, eentje teruggeplaatst en dus 'maar' 1 cryo. Die proberen we nu dus eerst, vind het allemaal echt super spannend. Aan de ene kant ook wel raar om dan een brusje uit dezelfde 'leg' te hebben, aan de andere kant scheelt dat ook wel heeeeel veel ellende en hormonen, duimen dus maar! xxx
Hoi Dames, Dees wat fijn dat je gelijk kan starten zeg, ik hoop dat ik vanmiddag in mijn gesprek hoor dat ik ook deze ronde nog mee kan, dan lopen we ongeveer gelijk Blondje mooie emmy terug.. Ik had bij mijn tweede ICSI ook "maar" 3 cryo's =, bij mijn eerste 6, waarvan er maar 3 het ontdooien hadden overleefd, dus ja het zegt natuurlijk niet alles.. Hopen dat dit gewoon een plakker is..
Kaat, dat zou wel super zijn natuurlijk!! Ben erg benieuwd naar je gesprek vandaag, hou je ons op de hoogte? Ik moet zeggen dat sinds we gisteren geweest zijn, het hele mmm gevoel ineens weer terug komt en het me ook behoorlijk bezig houdt in mijn koppie... Aan de ene kant denk ik van we kunnen best een maandje wachten, als deze namelijk meteen lukt, dan ben ik precies ergens tussen Sinterklaas en kerst uitgerekend en dat is niet echt een leuke periode. Ook niet echt om verlof te hebben, van die donkere dagen en koud enzo. Mijn dochtertje is eind juli geboren, dus toen was het heerlijk weer en heb ik echt super veel gewandeld. Maar ja, ik moet daar eigenlijk gewoon niet aan denken, hoewel dat moeilijk is voor een 'planner' en controlfreak als ik ben... Maar gewoon hopen dat t lukt, dan zijn we van die ellendige mmm af en kunnen we gewoon genieten van ons gezinnetje!! (sorry voor mijn gezeur, merk dat ik er in mijn hoofd weer veel te veel mee bezig ben)
Hi Dees snap je gedachtes heel goed, zo denk ik soms ook wel.. Over de periode wanneer je uitgerekend zou zijn enzo, vooral bij mij afgelopen tp had ik dat heel erg, maar merk wel nu die poging niet gelukt is ik weer met beide benen op de grond sta en weet dat de kans gewoon klein is (vooral met een cryo, voor mijn gevoel dan he) en ben er nu wel minder mee bezig.. Ik zie het wel, hoop dat ik mij na de tp nog steeds zo relaxed voel.. Ik heb het gesprek gehad en heb maandag een echo, ze zei wel dat als de tp in het weekend zou vallen ik pech zou hebben en een maandje over zou moeten slaan, dit omdat het lab niet werkt in het weekend in het AMC.. Dus dat is het enige nadeel, maja aan de andere kant ik heb dan ook geen hormonen in mijn lijf, dus als ik dan moet wachten dan doe ik dat.. Misschien dat dat ook wel de reden is dat ik er nog zo relxed in sta, omdat ik nog niet eens zeker weet of ik een tp krijg.. Ik hou jullie sowieso op de hoogte.. Fijn weekend allemaal alvast.!
Even eeen updateje! Vandaag geweest voor een echo, maar mijn eitje stond nog niet op springen dus donderdag terug.. Das fijn wan t dan weet ik bijna zkr dat de tp niet in het weekend zal vallen..
Dees; dat lijkt me juist mooi uit dezelfde "leg" dan zijn ze toch een beetje meer dan broertje/zusje, soort tweeling hihi. Verse poging maakt meer kans dan cryo, heb er zelf dus ook wel iets meer hoop op nu. Vond het ook wel bijzonder na al die spuiten en punctie de terugplaatsing, zo van daar doen we het voor, mooi. Toch anders als met cryo. Ik was trouwens op 14 december uitgerekend, uiteindelijk 27 oktober bevallen en vond dat eigenlijk niet zo'n slechte tijd voor verlof, lekker knus thuis en heb ondanks de winter vee gewandeld, gewoon goed inpakken. Snap wel dat je er ver nadenkt hoor, mij lijkt het voorjaar ook wel lekker. Maar ik denk dat dat voor mij eigenlijk niet meer belangrijk is. Als er maar een brusje komt! Wanneer ga je weer naar het, ziekenhuis? Kaat; fijn dat he allemaal kan in eigen cycles en dat het niet in het weekend gaat vallen met de tp. Donderdag weer afwachten dus. Hier; nog steeds best moe, maar verder alles prima. Lekker afleiding van mijn lieve mini-meisje. We gaan van het beste uit!
Fijn dat ze mee willen werken Kaat! En inderdaad fijn dat je donderdag terug moet en de tp dan bijna zeker niet in het weekend is! Zou toch echt super zijn als dat zou werken nu he! Blondje, afleiding van die kleine meid is wel goed he! Dat hoop ik inderdaad ook als ik in die ellendige wachtweken zit! Ja, ik denk echt veel te veel na en ben van nature een echte planner. Maar probeer het los te laten, ga er gewoon voor dat dit lukt! Als dat zo is, zou ik een gat in de lucht springen, dat betekent dan dat ik maar 1 behandeling nodig heb gehad voor 2 kindjes, hoe gaaf zou dat zijn?! Maar we wachten het rustig af. Vrijdag hebben we 1e echo, dus ben benieuwd hoe het er dan uit ziet. Heb altijd redelijk voorspelbare cyclus tussen 26 en 28 dagen, dus hopelijk deze maand ook Ik hou jullie zeker op de hoogte!
Kaat, hoe was het vandaag? Blondje, al een week voorbij! Hoe voel je je? Andere meiden, hoe gaat t met jullie? Ik heb morgen 1e FM voor cryo tp, ben benieuwd, spannend allemaal weer.
Dees; succes morgen met je echo, spannend ja! Dan zit je op dag 12 alweer? ik ken het ben ook een planner en perfectionist, wel eens vermoeiend voor vriendlief en mezelf. Helaas is in de mmm weinig te voorspellen en plannen. Ach maakt het leven wat spannender.. Als het maar goed komt uiteindelijk,das het belangrijkste. Hier; idd al een week om. Vermoeidheid is gelukkig iets minder, weer gewerkt van de week en ging prima. Verder vind ik er nooit geen pijl op te trekkenof het wel of niet gelukt is. Maar ik ga graag van het positieve uit dus heb goede hoop op een mooie test volgende week!
Gelukkig dat t beter gaat met de vermoeidheid Blondje! Nog een weekje en dan weet je t! Ga je eerder al zelf testen? Ik zit morgen op dag 10, heb altijd redelijk korte cyclus, vandaar dat ze liever hadden dat ik op dag 10 al zou komen. Heb de pregnyl al in de koelkast liggen.... Ook al is t "maar" 1 spuit, kijk er wel tegenop. Is alweer 1,5 jaar geleden dat ik voor t laatst een spuit gezet heb. Maar ach, alles voor t goede doel! En 1,5 jaar geleden kon ik t elke dag, zo'n spuit zetten, dus nu eentje zal ook wel weer lukken!
Hi Hoelaat moet je Dees? Ben benieuwd.. Blondy eerste week voorbij, das fijn he.. nu de nog spannendere dagen.. Hier gister naar het ziekemhuis geweest, moest door om bloed te prikken en werd smiddags gebeld dat ik gelijk pregnyl moest spuiten en dinsdag de tp heb.. Dus zo gezegd zo gedaan en nu weer wachten tot het dindsdag is..
Oh Kaat, dat klinkt goed! Pregnyl zit er dus weer in de de tp is gepland!! Ik moet vanmiddag om 15.15u - eerder weg op t werk dus. Ga maar zeggen dat ik afspraak op kdv heb, geen zin om alles wéér uit te leggen en volgende week ben ik vrij, dus als ik nog eens terug moet, dan is dat makkelijk! En hopelijk in die week ook de tp!!!
Dames, effe snel en kort: pregnyl zit er al in.... was al groot genoeg en tp is gepland voor donderdag! Spannend!!!
Oeh spannend meiden, dinsdag en donderdag is het zover, en daarna samen op het wachtbankje! Viel de pregnyl mee voor jullie? Hier; begint nu idd spannend te worden, nod is morgen, uiterlijk maandag, maar weet natuurlijk niet of de bollen het verder uit gaan stellen. Wil het zo graag weten!! Ook nog geen bericht over de cryos evt helaas. Lekker weekend houden iig!
De pregnyl viel wel mee ja. Ze vroegen in het zh of ik em meegenomen had, maar had niet verwacht gisteren al te mogen spuiten dus die lag thuis in de koelkast... Anders hadden zij em gezet. Maar ach, het is me weer zelf gelukt, wel raar na 1,5jaar hoor! Blondje, hoe is het vandaag, wat vreselijk spannend he! Ga je nog zelf testen? Wanneer mag je voor bloedtest naar ziekenhuis?