Ja die eerste pregnyl voor mijn cryo vond ik ook wel even raar hoor. Bloed prikken ziekenhuis is pas volg wk vrijdag! Ga wel eerder testen ja, denk maandag, dag 12 testte ik bij mijn dochter ook flink positief. Maar kan ook morgen worden, test ligt er nog van vorige keer.
Spannend Dees, lopen we idd vlak naar elkaar, gezellig.. Blondy Miss morgen al testen spannend hoor, ben zo benieuwd.. Toch wel snel gegaan jou wachtweken, of voor jou idee niet.? En nog niets over eventuele cryo's dat vind ik ook altijd zo vervelend dat je daar zo lang op moet wachten..
Heb vanmorgen gebeld over de cryo's, gelukkig zijn ze alledrie ingevroren! Blij mee! Verder geen nieuws, dacht gister even dat t over was, steken buik, maar niks meer daarna, gelukkig.
Blondy ook hier t is gewoon balen.! Er is nog een klein beetje hoop maar toch! En 3 cryo's van de 3 is gewoon top! Dees morgen al, ben je zenuwachtig of niet? Hier gister de tp gehad van een prachtige 13 cellige embryo! En nu dus weer afwachten! Dit is um!
Hallo ladies Kom ff 'zwaaien'... Kaaat, inmiddels alweer op de wachtbank zie ik! Spannend meid! Wel een prachtige emmie zeg met 13 cellen! Dees, jij gaat ook snel zeg! Morgen al een cryo TP! Gaan jullie mooi gelijk op! Succes meid! Blondje, zag dat je een omo test had v/d week? Hoe is het nu? Nog weer opnieuw getest? Hoop niet dat het al echt game-over is? @Hier: weinig nieuws. Dochtertje is 1,5 week geleden een week lang erg ziek geweest, tegen uitdroging aan. Gelukkig net niet naar zkh... en ikzelf afgelopen week aan de beurt. Maar nu gaat het weer prima met ons beiden . Nog niet naar DD gebeld over gesprek mbt TESE. Flinke pech met ons 2e autootje hier....was 3 week geleden goed door keuring gekomen met wat kleine repararties, maar nu is ie helaas kapot en laten maken is te duur, is ie niet meer waard. Moeten dus een andere kopen, dus laatste centen gaan daarheen.... Weten dus even niet hoe en wat mbt icsi in DD aangezien we die zelf moeten betalen....
Majo gadsie meisje ziek en jij dus ziek, bah.! Maar gelukkig beide weer beter.. En autootje stuk, das super balen zeg.. Denk je alles goed geregeld te hebben, gebeurt zoiets.. Dus nu eerst weer flink sparen en dan DD bellen? Dees en zit het Emmy erin.?
Hoi meiden, Emmy is aan boord hier. Ging prima en voelt nu een beetje raar, alsof we effe naar ah gingen om een kindje te halen. Maar zo is het natuurlijk helemaal niet! Had nog nooit een cryo tp gehad en in vergelijking met een verse poging vond ik het daarom ook wel makkelijk. Een spuit, een echo en de terugplaatsing, dat was het! Nu die ellendige wachtweken, bah! Gelukkig zorgt ons meisje voor wat afleiding! Hoe is het met jou Kaat? En met jou blondje? Vandaag bloed geprikt, toch? Sterkte! Bah Majo, jullie dus flink ziek geweest en auto kapot is ook echt niet gaaf. Weer sparen dus. Knuffel!! Liefs voor allemaal
Spannend hoor Dees, ja het is zoveel makkelijker als een hele nieuwe poging.. Hopen dat dat ons bespaart blijft.. Hier is alles goed, zo lekker weekend dus dat zal ook wel voorbij vliegen en ga dan vrijdag of zaterdag testen, dus hoop dat ik het uithoudt Hoeveel cellen was j embryootje?
Hoi meiden, Ik kom hier niet zoveel meer, maar leef wel met jullie mee hoor. Kom ook regelmatig wel even kijken hoe het met jullie is. Maar ben zo druk met werk, B. zwangerschap, sociale contacten etc. dat ik er vaak niet toe kom om hier wat te schrijven. Maar weet dat ik aan jullie denk hoor. He, Majo, wat vervelend dat jullie beide ziek zijn geweest. Gelukkig nu weer beter. Nog vervelender is jullie auto. Is natuurlijk maar materialistisch, maar zorgt nu wel voor een flinke aanslag op jullie bankrekening die toch anders besteed had moeten worden. Bah! Weet je al hoe je nu verder moet met DD? @Blondje: hoe is het nu? Na de omo-witte test nog positiever nieuws? Of is het echt over? Sterkte meid! @Dees: gefeliciteerd met je cryo. Hopelijk blijft deze lekker bij je. Een cryo-behandeling is inderdaad veel makkelijker dan een volledige IVF-ICSI. Scheelt een hoop hormonen en echo's en niet te vergeten natuurlijk de punctie. Gaat ook een stuk sneller allemaal. Succes in de wachtweken! @Kaat: al getest? En? Hoe is het met de rest van de meiden hier? Hier alles prima. Heb nog weer een suikertest gehad afgelopen week. Gyn wilde dat toch voor de zekerheid. Vorige keer was ik 22 weken en schijnt dat zwangerschapsdiabetes zich openbaart tussen 24e en 28e week. Dus moest toch maar weer bloed prikken. Gisteren gebeld voor de uitslag en gelukkig was deze ook nu weer goed. Geen diabetes dus. Verder hele week al thuis ivm flinke griep. Voelde me alleen maar zieker worden, dus gisteren toch maar naar huisarts geweest. Blijk ik ook nog keelontsteking en voorhoofdsholteontsteking te hebben. Bof ik even Nu een penicilline-kuur gekregen en neusspray. Komende dagen ben ik er dus nog wel even zoet mee. Maar goed, verder niets te klagen. Zwangerschap gaat erg goed, geboortekaartje is al uitgezocht en zijn druk bezig op het kamertje. Hoop zo dat jullie dit binnenkort ook allemaal weer mogen beleven. Dikke knuffel voor jullie allemaal. XXX
@Kaat, geen idee hoeveel cellig de emmy was. Dat hebben ze niet gezegd (vorige keer ook niet...) en ik ben ook vergeten er naar te vragen. Ze zeiden wel meteen toen we aankwamen dat ze goed nieuws hadden, dat ie goed ontdooit was en er "heel mooi uit zag". Aan die kreet hou ik me maar vast en hoop ik maar dat ie goed was. Arts zei ook nog dat we nu al wel verder in de cyclus waren en dat als t niet zou lukken dat ik best al na 1 week ongesteld kon worden. Ook aan dit statement maak ik maar op dat t een mooi emmy-tje was. Ben erg benieuwd. Gisteren een beetje misselijk gevoel in mijn buik gehad, dus mijn man vroeg meteen: als je zwanger zou zijn, kan je dan nu al misselijk worden???? Geen idee natuurlijk. 5 april moet ik bloedtest doen, maar denk dat ik eerder wel al zelf ga testen.... Hoe is t met jullie allemaal?
Hahahahahaah jou man klinkt als mij man.. Steeds vragen hoe ik mij voel en dan vragen had je dat bij K ook.? Hihi Ik was al aan het testenof de pregyl eruit was/is.. Maar gister en vandaag dezelfde test, niet lichter niet donkerder.. Dus ergens hoop ik hem morgen donkerder te zien worden al weet dat dat wel erg vroeg is.. Miepje vervelend zeg dat je ziek bent, maar dat àlles goed gaat met de zwangerschap is het belangrijkste.. En t kaartje al uitgezocht, altijd een leuk klusje..
Maar die pregyl moet er toch al wel uit zijn?? Die halveert toch elke dag? Ik heb 5000eh gespoten, dus ging er eigenlijk van uit dat ie er na een weekje uit zou zijn! Heb nu nog niet getest, misschien dat ik van t weekend eens probeer. Bah, vind het helemaal niks dat wachten. Zou wel gaaf zijn als het gelukt is, dan spring ik echt een gat in de lucht! Wil dan wel eerder echo dan vorige keer, toen had ik pas eerste echo met 8 weken, dacht dat ik gek werd van t wachten. Maar eerder was er toen geen plek ivm kerst en oud/nieuw. Hopelijk nu wel! Maar ja, eerst nog even deze weken door zien te komen!
Hi, ja ik heb 10.000 gespoten, dus dan zeggen ze 10 tot 14 dagen erna en zit nu op11 dagen na pregnyl, maja als het alleen nog pregnyl is moet t streepje toch vager worden lijkt mij en dat is dus niet zo, dus wie weet.. Ik test vanaf nu elke dag door.. Zaterdag in mijn nod dus als ik dan een duidelijke test heb ven ik blij.. Dees irritAnt hè die weken, ja ik denk dat je zaterdag al wel wat zou moeten zien.. Spannend.. Ik had bij K ook pas met 8 weken de eerste echo, duurde idd wel lang, maar het is wel fijn dat je als die echo goed is je al meer zekerheid hebt..
Dees heb je jezelf nog kunnen beheersen? Hier worden de streepjes echt donkerder en niet meer lichter, dus ben voorzichtig positief..
Majo; wat rot je meisje ziek, gelukkig net geen zikenhuis, ellemdig wel je kleintje zo ziek te zien. Alles weer helemaal opgeknapt. Wat balen van de financiele tegenvaller. Hoe bevalt de rustperiode nu voor je? Dees; hoe gaat het met je? Genoeg afleiding met de kleine meid? Idd wel confonterend dan he, even snel een tp. Zo van, oh ja, wij halen hier de kindjes vandaan. Kaat; woehoe klinkt positief! Duim voor je! Miepje; wat een lieve wens voor jou aan ons. Beterschap, goed aan jezelf en de kleine denken. Fijn dat je geen diabetes hebt. Hier negatieve test, gelukkig 3 cryo's dat verzacht het wel. En een heerlijk weekend weg geweest naar efteling bosrijk, kwam perfect uit nu even lekker weg en extra van ons meisje genieten. Moet nu een maand rust houden, op zich wel goed denk ik, al wil ik ook geaag door. 15 april een gesprek in het ziekenhuis.