Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Majo: Ontzettend rot zeg, zul je net zien die financieele tegenvallers komen altijd op een moment dat ze niet uitkomen, zucht.....dikke knuffel voor jou!

Miepje: Jij gaat ook al hard op de 30 weken aan. Gaat best snel he zo'n tweede. beterschap verder! Klinkt niet prettig.

Blondje: Wat rot van de negatieve test. Gelukkig wel cryo's maar dat neemt niet weg dat je even flink de balen hebt. En dan weer wachten, dat vond ik altijd het vervelendst, hoewel het achteraf dan toch ook wel weer lekker was.

Dees: Sterkte nog even met wachten. Spannend!

Kaaat; Klinkt wel heel positief meid! Ik heb volgens mij 2 x 11 dagen na tp posi getest. Maar had na tp geen pregnyl meer gespoten dan, alleen voor de punctie.

Hier: Ik lees ook regelmatig mee hier meiden, maar regaeer ook niet meer zo vaak. Vandaag laatste dagje werken. Heerlijk! Ben er echt aan toe. merk wel dat ik deze zwangerschap zwaarder vind dan de 1e. Heb nu ook wat 'last' van voorweeen. Verder gaat het prima hoor en ik geniet van het prachtige wonder in mijn buik. Het begint nu ook echt spannend te worden, zie best een ietsiepietsie op tegen de bevalling haha, maar zal wel moeten.

Fijne paasdagen alvast!

2. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Kaat - wat spannend!! Wel fijn dat de streepjes donkerder worden.. Heb je afgelopen dagen nog gestest?

Blondje - balen van de negatieve test. Bah niet fijn. Weekendje weg klinkt dan wel als een mooie afleiding, zeker ook lekker van jullie kleine meisje genieten!! Dat graag door willen gaan ken ik wel, maar voordat je het weet is het alweer 15 april. En 3 cryo's is ook heel mooi, geeft je toch weer 3 bonuskansjes voordat je weer door die hele ellende heen moet!

Miepje - begint ook alweer op te schieten! Kamertje en dingetjes uitzoeken is toch altijd een leuke bezigheid. Hopelijk ben je weer snel opgeknapt van het ziek zijn, beterschap!!

Zora - 36 weken alweer, wow, lekker genieten van het verlof? Lijkt me wel bijzonder om dat weer te hebben hoor. Vond dat echt een heerlijke tijd!!

Hier: gaat wel goed, af en toe wat buikpijn-achtige-pijntjes die me dan weer onzeker maken. Maar vooralsnog alles ok! Vandaag al een week na de tp!! We hebben afgesproken maandag te testen (hoop dat ik me in kan houden...) en aangezien we daarna met mijn ouders en zussen gaan brunchen willen we het dan ook aan ze vertellen als het goed nieuws is. Dus we hebben voor ons meisje een t-shirt besteld met "grote zus" erop (wellicht niet verstandig, want het is wel een beetje de goden verzoeken, maar wilde het op een leuke manier zeggen als het zo is), hopelijk kan ze dat dus maandag aan en anders moet ik het nog even in de kast leggen ;-( Zoo spannend allemaal!!

3. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Hoi allemaal,
    Geen goed nieuws hier :( Vandaag toch echt ongesteld geworden... Baal er goed van. Had gisteravond al behoorlijke hoofdpijn, dus begon al behoorlijk te twijfelen. Heb vanmorgen ziekenhuis gebeld en moet toch volgende week vrijdag bloed prikken. Wel meteen afspraak gemaakt, 16 april kunnen we weer terecht. Weer een hele nieuwe behandeling, want we hadden maar 1 cryo-tje. Spannende tijden die weer komen gaan.

Liefs voor allemaal

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Aahw gadsie Dees.. Dat is flink balen.. Ben je ook wel vroeg ongesteld geworden of niet.?

Hier worden de testen wel steeds donkerder, morgen mijn nod, dus ben elke dag wat blijer al ben ik blij als die eerste 12 weken voorbij zijn..

5. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Ja, dat is waar, maar daar hadden ze me al voor gewaarschuwd. Heb ook een hele korte cyclus altijd. Baal er vooral van dat ik nu weer even moet wachten, zou t liefst vanavond alweer beginnen met spuiten. Gewoon meteen doorgaan zeg maar. Maar weet ook wel dat dat niet kan. Gelukkig wel al afspraak kunnen maken en ja, 16 april is ook al over 2,5 week. Dan hebben we wel weer afspraak met dokter waar we bij "begonnen" zijn en die was toen echt van de actie en doorgaan. 3 maanden nadat ik er voor t eerst was geweest, was ik ook zwanger. Hopelijk nu dan weer met een verse poging.

Super fijn dat die testen donkerder worden Kaat, ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan, het is je van harte gegund!

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Blondje, :( Sh*t zeg meid dat het niet gelukt is deze keer. Hopelijk meer geluk met je jullie cryo's. Toch wel fijn dat je die nog 'achter de hand' hebt. Efteling was leuk dus? Hoe vond jullie dochtertje het?

Dees, :(. Bij jou ook mislukt.....knuf. en nu alweer aan het opmaken voor een volgende verse poging. Wel fijn dat je zo snel weer terecht kunt.

Kaaat, woe!! Bij jou dus wel goed nieuws :). Súper zeg! Over 2 dgn de echte testdatum, maar dat zit wel goed zo te lezen! Gefeliciteerd!!

Miepje, leuk weer even van je te lezen. Wel flink balen dat je ziek bent. Hopelijk knap je met het kuurtje gauw weer op. En 28 wkn alweer gepasseerd :). Super zeg! En gelukkig dus echt geen zwangerschapsdiabetes. Vind dat je die laatste 10/12 wkn ook wel een rustige zwangerschap verdient hebt hoor!

Zora, Jeetje jeetje...jij alweer 36 wkn!! En de laatste werkdag dus inmiddels ook gehad :). Lekker zeg. Kan me voorstellen dat je best weer even op ziet tegen de bevalling...maar zoals je zegt.... je zal wel moeten ;). Ga je nog foto's spammen van het kamertje?

@Hier: nog steeds niet gebeld met DD voor afspraak mbt TESE. Merk aan mezelf dat ik het wat aan het uitstellen ben. Ten 1e vanwege de hoge kosten, ten 2e omdat ik de rust nu (voor het eerst) wel even lekker vind en ten 3e omdat ik bang ben dat het allemaal mislukt en het dan echt definitief over is. Wel inmiddels een andere auto gekocht en het oude barreltje verkocht aan de sloop. Voor dat geld een mooie trampoline gekocht voor ons meissie :). Zij happy, Mama happy! Alleen kan er beter zelf niet teveel op springen...merk dat het van onderen dan nog steeds niet helemaal goed zit met m'n bekkenbodem ;). Volgende week woensdag nieuwe autootje ophalen en dan hebben we die ellende weer gehad. Wel een flinke meevaller met de belastingdienst. Men...wat krijgen we een bak geld terug zeg! Zijn al die gemaakte kosten in DD toch nog ergens goed voor geweest ;). Een TESE behandeling kan dan nu w.s. precies uit, maar dan is daarna wel echt al het geld weer op. En we (ik) wil ook nog zoveel andere dingen als tuin eens aanpakken en nieuwe kamer dochtertje eindelijk eens afmaken....vind dat dat laatste gewoon ook écht moét nu! Wordt dus vervolgd hier....maar weet niet wanneer :). Fijne pasen verder allemaal. Wij vermaken ons hier uitstekend met dochterlief :).

7. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Kaat, heb je nog getest? Vandaag bloed prikken toch? Hoop echt dat t bij jou allemaal goed blijft gaan!

Majo, fijn te lezen dat jullie je goed vermaken met dochterlief! Heerlijk is dat toch zo'n klein meisje he! Ik kan ook echt zo genieten van die kleine, ze vind het nu helemaal leuk om in de spiegel te kijken en als ik ons dan met z'n tweetjes daarin zie kan ik echt weer helemaal verliefd worden en de heledag met een big smile op m'n gezicht rond lopen :)

Hier verder ook wel goed, ongesteldheid is alweer weg (errug snel!!!) en vrijdag dus toch bloed prikken. Nu aftellen tot 16 april en we weer verder mogen.

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hi
    Majo wat fijn dat de rust je onverwachts toch wel goed bevalt op dit moment.. En volop genieten van jullie meisje..
    Je klinkt erg blij en positief en niet gefrustreerd door het wachten, fijn!

Dees wat raar zo een korte ongesteldheid.. Vrijdag voor de zekerheid dus toch bloedprikken..

Hier worden de testen idd nog steeds donkerder :)! En ben sinds het weekend ook de gehele dag door misselijk en sinds gister ook een paar keer erg licht in mijn hoofd, erg vervelend, maar wel erg goede tekenen..
    Omdat het in natuurlijke cyclus was, zou ik eigenlijk geen bloedtest krijgen, maar heb gebeld dat ik dat toch wel graag wil en nu ga ik donderdag, mocht eigenlijk morgen al, maar dat is de enige dag dat ik deze week niet naar Amsterdam hoef en had geen zin om alleen voor de bloedtest naar Amsterdam te rijden, dus ga donderdag voor mijn werk..

9. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Super Kaat! Dat klinkt heel erg goed! Heerlijk die misselijkheid he... ;)

Ja, vreemd bij mij, maar geen idee. Had vrijdag het gevoel dat ik leeg liep, dus verwacht niks van die bloedtest, maar ge t wel doen. Is kleine moeite en dan weet ik t zeker!

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Blije en minder blije berichten hier!

Kaaat, van harte gefeliciteerd met je positieve test!!!

Dees, bij jou dus niet gelukt :(
    Wel goed om voor de zekerheid een bloedtest te doen. En dan dus snel door naar de volgende rond.
    Succes!

Blondje , jij ook een negatieve test :(
    Maar gelukkig ook nog een paar cryo's.

Zora en Miepje, lekker aan het zwangeren!

En lieve Majo, jij draait ook nog steeds in die molen mee :(
    Fijn dat je toch nog wat rust hebt gevonden.
    En fijn dat je een bak geld hebt terug gekregen!
    Blij te horen dat dat in ieder geval wel gelukt is.
    En nu dan kijken wanneer je gaat bellen voor die allerallerlaatste poging.
    Je weet het he, hier iemand die enorm voor jullie duimt!

Wij zijn vorig weekend teruggekomen van wintersport. Het was heerlijk!
    Daar ook mijn laatste borstvoeding gegeven en nu is het dan wachten op m'n ongi.
    Gek, hoe je daar naar uit kan kijken :)
    Hebben hier mamas ervaring met het uitblijven van de menstruatie tijdens de borstvoedingsperiode? Hoe snel na het stoppen kan ik het verwachten?
    Het maakt me namelijk wel een klein beetje zenuwachtig dat het nog weg is, aangezien ik al jaren een lage eicelvoorraad heb en mijn moeder en zus al voor hun 40e in de overgang zaten en ik straks ook alweer 34 word. ..
    En zodra ik ongi word dan kan ik Gent bellen en starten! Heb er wel weer zin in!

11. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    @siki: ik kreeg mijn eerste periode toen mijn zoontje precies 1 jaar werd, maar was op dat moment nog niet gestopt met de bv. Naar het schijnt is alles tussen 6m. en 2,5j normaal, en het merendeel van de voedende vrouwen krijgt haar periode na 1,5 jaar bv ongeveer. Ik vermoed, als je stopt, dat het dan zoiets is als "ontpillen". Bij mij was mijn cyclus wel meteen regelmatig toen ik er 1 had (nu sinds laparo+HSG niet meer maar ok, heeft daar niks mee te maken).

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Silinde, dank voor je reactie!
    Toen ik na 12 jaar pillen stopte, had ik gelijk weer een regelmatige cyclus.
    Ik hoop dan maar dat ik nu ook snel weer m'n cyclus terugheb.
    Want 2,5 jaar wachten zie ik niet echt zitten ;)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kaaat van harte gefeliciteerd meid!!!

Sikki wat leuk ga ik jou ook volgen:D

Majo vind het zo erg dat het maar niet lukt.
    Hopelijk met de tese wel!

14. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Hele tijd niet gereageerd maar wel meegelezen.

Kaat gefeliciteerd met je positieve test!

Sikki, spannend om nu te wachten op je eerste ongesteldheid. Was je voorheen wel regelmatig?

Hier 1e paasdag een terugplaatsing gehad van een 8 cellig embryo, nu weer afwachten..

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Spannend Joontje! Hopelijk goed nieuws over een kleine 2 weken.

Sikki: Ik heb 5 maanden bv gegeven en was vrij vlot na het stoppen weer ongesteld. Wee niet precies hoe lang er na maar zeker binnen een maand of 2, 3.

Majo: Jippie veel belastingcentjes terug, gelukkig! Al kan ik me voorstellen dat het mega frusti is als het er meteen weer uitvliegt. Ik bid voor jullie meis!

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    FF snel inbreken:

Kaat: GEFELICITEERD!!! :D
    Sikki, zwaai!!! :D

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Aloha!

Sikki wat fijn dat jullie ook weer gaan beginnen, maar dat je toch ook nog een hele poos van de borstvoeding hebt mogen genieten.. Ik heb echt maar heel kort borstvoeding gegeven (2 weken) dus misschien telt dat wel niet, maar mijn cyclus was gelijk weer terug en heel regelmatig..

One of a Kind en Brabbel super dankjulliewel.! Nu jullie nog :)!

Spannend Joontje, nu weer op dat verschrikkelijke wachtbankje dus, succes.!

Hier vanochtend bloedgeprikt en vanmiddag de uitslag.

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Spannend Kaaat, ik hoop op een mooie uitslag!

Joontje, jij op het wachtbankje.
    Ik duim!

Brabbel, haai! :D
    Jij ook alweer in de race.
    En de eerste poging helaas niet gelukt.
    Heb je nog veel cryo's?

Hier gisteren ongi geworden!!!
    Wel weer een beetje trots op mijn lijf.
    Precies 2 weken na het stoppen met de bv weer ongi.
    Dus op 1 bv per dag maakte mijn lichaam schijnbaar flink prolactine aan wat de menstruatie tegenhield.
    Toch een dubbel gevoel om weer ongi te worden.
    Blij omdat alles nog werkt en we kunnen starten voor een brusje, maar ook een beetje verdrietig omdat hiermee een heerlijke onbezorgde periode in afgesloten.
    Hopelijk houdt onze dochter ons wel in deze fijne state of mind.

We hebben afgesproken een volgende ongi af te wachten en dan te starten!
    Gent heeft geen wachtlijsten dus dan zou ik ook gelijk kunnen beginnen. Spannend!
    Ik ben nu al opgewonden :D
    Qua timing wellicht ongelukkig om volgende ronde te starten want dan zouden we de uitslag weten rondom de eerste verjaardag van Norah.
    We gaan er vanuit dat de eerste ronde vast niet raak zal zijn, maar gaan ons daar niet door laten leiden cq lijden ;)

19. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Sikki: 'fijn' dat je ongi er weer is. Gek hoe verschillend dat toch bij iedereen werkt he? Ik heb 9 maanden bv gegeven, maar werd gewoon na 6 maanden weer ongesteld, dus tijdens de bv. Ik geloof dat ik toen nog 4 voedingen per dag gaf. Dus een heel verschil met de meiden waarbij het pas op gang kwam na het stoppen met de bv. Jij kunt dus nu weer verder voor een brusje! Je kleine meisje zal je vast genoeg afleiding geven. Geniet 'gewoon' lekker van haar. En misschien zal het niet in 1 keer lukken, maar een mooi brusje komt er vast! Succes meid!

@Kaat: gefelliciteerd met je positieve testen! Nu nog een mooie uitslag van bloed en dan lekker genieten!

@Joontje: spannend, mijn duimen draaien voor je!

@Zora: lekker aan het genieten van je verlof? Nog eventjes en dan heb je weer een kleintje in je armen. Weten jullie eigenlijk wat het is?

@Dees: hoe gaat het met je?

@Majo: fijn dat je zo'n financiele meevaller had. Dat scheelt toch weer. Wel jammer dat het dan weer zo snel weg is. Dus nu nadenken over wanneer je verder wilt/gaat. Meid, ik hoop zo voor je dat het geluk eens aan jouw kant staat. Het is je zo gegund!

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Sikki wat fijn dat je menstruatie gelijk weer op gang komt en dat er geen wachtlijst is in Gent.. En idd proberen ook al je bezig bent te genieten van wat je al hebt :)

Miepje je schiet lekker op zeg..

Mijn HCG was 1966!! Ze vroeg gelijk op ik er niet 2 terug had gehad, maar nadat ik uitlegde dat ik nu al 16 dagen na tp zit, zei ze dat dat ook een goede reden zou kunnen zijn voor het hoge hcg.. Heb mijn eerste echo pas 10-5, ben dan al 10 weken.. Maar krijg gelukkig via de vk al een echo met 7 a 8 weken, dus die afspraak ga ik zo ook even maken..

Deel Deze Pagina