Hoi meiden, lees hier sinds kort een beetje mee maar nog niet geschreven. Ook wij zitten weer in de molen dit keer voor een brusje van ons mooie icsi meisje van bijna 2. We zijn begin dit jaar weer gestart, hadden nog 2 cryo's, helaas zijn deze twee niet blijven plakken en gaan we weer starten met de hyper. Wel weer spannend nu! Gefeliciteerd Kaat met je zwangerschap! Hoop dat alles goed mag gaan.
@Kaat, wow, wat een super goed nieuws zeg!! Gefeliciteerd! Echt geweldig!!! @ Sikki, mijn ongi was er ook ongeveer 2 a 3 weken nadat ik met de bv gestopt was. Vond het stoppen ook een verdrietige tijd, was zo mooi om te zien hoe ons meisje ervan groeide. Ik heb het maar 3,5 maand gegeven, daarna moest ik weer werken en kolven op mijn werk zag ik niet zitten, daar heb ik de rust niet voor. Nu dus ook bijna weer beginnen, spannend is dat he! @Joontje, veel succes in die ellendige wachtweken, ik duim voor goed nieuws! @Zora, 37 weken alweer, dat gaat echt hard nu. Vind je het nu ook zwaarder met een kindje erbij? @Miepje, hoe gaat het met jou? Weer aant genieten van dat getrappel in je buik? Vond ik echt een mooie tijd toen, hopelijk mag ik dat nog eens meemaken! @Mariska, welkom! Ook weer een nieuwe poging dus, ikke helaas ook. Wel weer even spannend he! @hier: vanmorgen bloed geprikt, vanmiddag bellen voor de uitslag. Maar eigenlijk weet ik natuurlijk al wel dat t niet goed is. Al maakt die korte ongesteldheid me ook wel weer aant twijfelen. Maar goed, reken er maar niet op en ga weer vol goede moed aan een nieuwe poging beginnen. Gisteren belden ze nog om de afspraak van 16 april af te zeggen, ikke meteen balen natuurlijk. Gelukkig kon ik bij een andere arts (waar ik ook al eerder eens was geweest) op 18 april terecht, scheelt gelukkig dus maar 2 dagen. Ben zo benieuwd om weer te beginnen!!!
** breekt ff in *** Kaaat wat een geweldige hcg uitslag ! Nogmaals gefeliciteerd !! ** breekt weer uit ***
Kaaat: wat super zeg! Van harte gefeliciteerd nu op naar de 1e echo. Miepje: ja wij weten het geslacht maar voor de zekerheid maak ik het niet bekend hier op het forum want verder weet niemand het in onze omgeving. Sikki: super zeg! Das snel en nu op naar een brusje, spannend weer! Mariska: welkom en heel veel succes met de nieuwe poging. Dees: ja vind het wel zwaarder vooral als dochterlief ziek is oid en ik heel vaak de trap op en af moet etc. Of als ze het ineens op een rennen zet in de winkel of een driftbui heeft haha. Dan zit die buik wel in de weg hoor. Verder is het genieten en mag ik absoluut niet klagen tot nu toe verloopt alles voorspoedig. Jij weer heel veel succes!
Wat een gezellige drukte weer hier! Zora;jij schiet al echt op, al lekker met verlof! En genoten van de eerste week? Dees; wat jammer zeg, hoe gaat het met je? Vandaag bloed geprikt? Bah, niet leuk een hele nieuwe behandeling! Maar jij geniet ook al vol op van je meisje, mooie afleiding toch dan he. (Wat een hoop dochters ook hier weer trouwens) Kaat; super goed nieuws, gefeliciteerd he meid! geniet ervan! Of ben je erg misselijk? Majo; wat fijn dat je zo geniet van je dochter! En leuk een nieuwe auto! Toevallig heb ik vorige week ook mijn nieuwe auto gehaald (ingeruild tegen onze station, vriendlief krijgt een station-leaseauto) een Mazda 2 in het pearl white, super blij mee! Fijn van de belating meevaller, wij krijgen idd ook veel terug dit ivm ouderschapsverlof. Maar ja, je kan het nog steeds maar 1x uitgeven he. Heel fijn dat de rust je goed bevalt! Sikki; wat fijn op wintersport geweest. En zie dat je inmiddels al ongie bent, fijn dat je lichaam goed werkt. ik heb 11 maanden bv gegeven en werd 10 maanden na geboorte ongie. Geweldig mooie tijd he dat bv geven. Zou het zo weer doen! Maar op een gegeven moment is het goed geweest, al vond ik dat wel een stap hoor. Tja, kan me dat best voorstellen dat je nu voor je gevoel een onbezorgde periode afsluit. Hopelijk kun je deze state of mind idd vast houden. Je dochter lijdt je vast wel af, geeft ook troost mama te mogen zijn van al 1 wonder. Maar vind het zelf ondanks dat toch allemaal weer heftig hoor, blijft gewoon spannend! Joontje; spannend zeg! Ik duim voor je! Hoe gaat het met je, geen last van de punctie meer? Miepje; hoe gaat het met jou? Nog goed vol te houden allemaal? Hoeveel weken nog tot je verlof? Mariska; welkom hier! Jammer van je cryo's, dat zou toch mooi zijn geweest he. Nu weer op voor een verse poging. Wat is een hyper?? Wanneer gaan jullie er voor? Voor iedereen; succes met de nieuwe pogingen en voor de zwangere dames genietse en succes met de evt kwaaltjes en groeiende buiken. Hier gaat alles goed, aan de ene kant wel lekker die rustperiode, aan de andere kant sta ik voor mijn gevoel een beetje stil zeg maar. Maar ze zullen het niet voor niets doen vanuit het ziekenhuis. Blijf ook wel aan de kwakkel lichamelijk, hopelijk gaat dat eindelijk eens over zodat ik weer topfit een tp kan krijgen.
Hoi allemaal, bedankt voor het verwelkomen en de succeswensen. Zeker weer spannend inderdaad. Met de hyper bedoel ik de icsi hyperstimulatie. Voor ons dochtertje zijn we indertijd begonnen met icsi in eigen cyclus, dat lukte 6x niet en met de eerste verse terugplaatsing van de hypergestimuleerde poging werden we zwanger van ons kleine meid. Hoop dat het nu ook weer zo snel gaat Ook nu we ons groot wondertje hebben gekregen is de wens naar een tweede wonder ook erg sterk. Vanmiddag moet ik komen voor een algeheel bloedonderzoek en morgen start ik met de pil. Mijn vriend moet donderdag heen voor zaadonderzoek en bloedonderzoek en ik krijg eerdaags de eerste echodatum thuisgestuurd. @Zora: jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap, jij hoeft niet zo lang meer. Hoop dat alles goed mag gaan. @Blondje, he bah, gaat niet helemaal lekker bij jullie lees ik. Hoop dat het snel weer beetje beter met je gaat.
Dees: heb je zelf niet stiekem een testje ertegen aan gegooid? In het geval van nee dan heb ik nog goede hoop. Ben benieuwd, succes met het wachten op dat ene telefoontje (zenuwslopend hé) Zora: succes met de laatste loodjes Miepje ook al lekker aan het aftellen zie ik.. Kaat: geweldige HCG uitslag!!! Mariska heel veel succes met de nieuwe poging!! Blondje, denkt dat het idd goed is om helemaal weer gezond en wel aan een nieuwe poging te beginnen maar wachten duurd ook weer erg lang als je graag wil. Hier een week na de punctie en vijf dagen na de TP. Nog wel steeds last van mn eierstok das wat minder.. Heb maar geen zwangerschapstesten in huis gehaald want zodra die dingen in mn kast liggen beginnen ze me ook op de één of andere manier te roepen
Wat is het hier idd weer gezellig druk, leuk! Mariska welkom, je mag dus deze maand al echt beginnen aan een nieuwe poging.. Hopen dat het idd net zo snel wilt lukken als met jullie dochter.. Dees, ja al weet je bijna zkr wat de uitslag is, het blijft spannend en een negatieve uitslag krijgen is nooit leuk.. Hopen dat het snel 18 april is.. Loontje super dankjewel ! Zora dankjewel. Ja lijkt mij ook zwaarder hoor met al een kindje rondlopen, helemaal als je een beetje op het eind loopt.. En driftbuien haha, die zal ik hier ook wel mee gaan maken ! Slaap je snachts wel goed? Blondje haaai. Ja stil staan is nooit leuk al is het soms wel nodig en beter voor je lijfje, hopen dat de tijd voorbij vliegt, mag van mij ook sowieso dus hihi.. En misselijk ja eigenlijk wel, maar niet spugen gelukkig en moe en af en toe erge hoofdpijn, maar had ik bij K ook allemaal dus ja we bikkelen ons door de eerste 12 weken heen.. Joontje hihi ja ik kan ook geen testjes laten liggen hoor, zo laat mogelijk in huis halen is het beste.. Wat vervelend dat je nog wel wat last hebt van de punctie, ben je al wel weer aan het werk? Ik heb hier 22 april de eerste echo, via de vk ben dan ruim 7 weken..
Inderdaad veel dochtertjes hier op dit forum!! Zullen de brusjes dan allemaal broertjes worden? Hihi! Ik kon de testjes wel laten liggen, maar werd dan ook al een week na de cryo tp ongesteld, dus kreeg de kans niet eens om een testje te pakken... Net gebeld voor bloeduitslag en wat ik al verwacht had is ook waarheid, test was negatief Jammer dus, onze bonuskans is mislukt! Nu op naar 18 april, hoop dat ik volgende cyclus meteen weer kan beginnen, maar wellicht moet er wel weer een "pil"maand tussen. Dat voelt altijd als een weggegooide maand, maar als de doktoren het zeggen dan doen we het maar. Zij hebben ervoor gestudeerd, niet ik!
Gezellig hier! @Kaat: mooie HCG, super!!! Gefeliciteerd! En al snel de eerste echo dus. Spannend hoor! @Mariska: welkom hier en hopelijk ben je snel zwanger van een brusje. @Dees: Shit van je negatieve uitslag zeg. Je had het wel verwacht natuurlijk, maar toch komt het weer even hard aan. Je hebt nu wel duidelijkhed en hopelijk kun je vol goede moed weer beginnen aan een nieuwe poging. @Zora: leuk dat jullie het geslacht ook weten. Ben je er helemaal klaar voor? Kamertje klaar en zo? Ik vind het ook zwaarder met een tweede hoor. Al hoor je mij daar echt niet over klagen Kun je wel een beetje je rust pakken? @blondje: ik ben even kwijt wanneer jullie weer verder gaan. Nu dus even rust. Ook wel belangrijk om lichamelijk weer fit te zijn. Al zal dat je misschien nooit helemaal lukken in de MMM. @joontje: wat vervelend dat je nog steeds last hebt van je eierstok. Rustig aan hoor! Weet je al wanneer je een testje wilt gaan wagen? Inderdaad maar niet in huis halen, dan kun je je misschien niet beheersen en ben je misschien te vroeg met testen. 'Gewoon' nog even afwachten. @all: met mij gaat het goed. Net als Zora merk ik wel dat het zwaarder is allemaal, maar je hoort mij niet klagen hoor Toen ik zwanger was van B. zat ik al lang in de ziektewet en had ik het echt zwaar. Veel complicaties en veel zorgen. Nu gaat alles hartstikke goed, zowel met mij als met de baby, dus ik ben helemaal happy! Nog drie weken werken, dan hebben mijn man en ik samen twee weken vakantie (ik ben leerkracht in het basisonderwijs, groep 4, en mijn man is directeur op een basisschool) Daarna begint mijn verlof, dus dat hebben we goed 'gepland'
Dees, jammer van de negatieve uitslag Op naar de volgende poging, en dan deze keer raak! Ik heb een zoon hoor!! Krijg ik dan de volgende ronde een dochter? Heb de hele middag al een stekende pijn in mn eierstok, vanmiddag even door mn collega een pretecho laten maken . Via de buik hoor en je zag echt die grote follikels nog zitten. Ben gewoon weer aan het werk maar vanochtend flink lopen zeulen met mn zoon toen hij naar de creche moest.
Nog 2 losse over. Enneuh dames, ik heb ook een zoontje, En nu breek ik weer uit dames, lees af en toe mee!
Brabbel, lekker blijven hangen hier Jij gaat immers toch ook voor een brusje! Joontje, wat vervelend dat je zoveel last hebt van je eierstok. Ik kan mij herinneren dat je dat de vorige keer ook had of niet? Hopelijk gaat het snel beter en kom je ons ook verblijden met positief nieuws! Wanneer testen? Miepje, wat heerlijk dat je zo lekker kunt genieten nu! FIjn dat het zoveel beter gaat nu als bij jullie zoontje. En bijna vakantie en verlof. Heeeeeeeerlijk!!! Dees, de bloedtest bevestigde het dus nu. Knuf! En dan volgende cyclus hopelijk weer beginnen. Wel weer zin in? Kaaat, wow wat een mooi hcg!!! En nu aftellen naar 22 april! Mariska, haai! Leuk dat je hier ook bent! Jij al van start met de pil nu. Spannend of niet om weer te beginnen! Blondje, even rust dus wel lekker nu. En wanneer weer beginnen voor een nieuwe cryo tp? Zora, jij echt aan het aftellen nu! Ik kan me wel voorstellen dat het zwaar is met al een kindje wat rondloopt. Ik waggelde op het eind verschrikkelijk en kon nog amper stukken lopen, zo'n last van m'n bekken had ik. Dus mocht het voor een brusje weer lukken, dan ben ik benieuwd hoe dat bij mij gaat. Wat een gezelligheid hier met allemaal meiden voor een brusje! Ik ben al lang niet meer echt actief geweest hier op het forum, maar ik merk dat nu het bijna weer gaat beginnen ik het toch wel weer fijn vind om hier te kletsen. Fijne zondag allemaal!
Miepje, die vakantie en aansluitend verlof klinkt heel erg lekker ja! Hopelijk is het weer dan ook wat beter en kun je nog even lekker genieten voordat jullie wondertje geboren wordt! Joontje, hoe gaat het nu met je? Nog steeds last? Hoop het niet voor je. Je bent in ieder geval al een week na de tp! Sikki, wat jij zegt over lang niet meer actief te zijn geweest herken ik helemaal. Dat heb ik ook gehad, maar zeker nu we weer terug zijn in de mmm merk ik ook dat ik het heel fijn vind om te kletsen met mensen die precies weten hoe je je voelt! Fijn om te weten dat je niet alleen staat! Moet zeggen dat ik de negatieve test al wel weer "vergeten" ben, focus me nu op 18 april en ben heel benieuwd wat we dan te horen krijgen. Moeten we eerst weer alle onderzoeken door? Kunnen we meteen beginnen? Eerst weer maandje pil of niet? Allemaal vragen waar ik 18 april een antwoord op krijg wat hopelijk rust geeft. Wel zin in, maar toch ook weer super spannend. Hoop dat iedereen hier dit jaar mooi nieuws krijgt en de wens voor een brusje vervuld wordt!
Deed, wat goed dat je er weer zo positief instaat! Ik moet wel steeds een maand aan de pil voordat we kunnen starten. Hier maar overleg gehad met het zkh. Bleef veel last houden. Nu rustig aan gaan doen, veel drinken en mag zn 4 keer daags paracetamol. Mag officieel zondag testen.. aangezien ik nu even niet de deur uitkom en ik vriendlief waarschijnlijk ook niet zo gek krijg om één test voor me te kopen, gaat het ws ook niet veel eerder worden..
Spannend allemaal Joontje! Heb je geen testje meer in huis liggen? Zolang je nog niet ongesteld bent, is het allemaal hoopvol, toch? Ik duim dat het goed nieuws is! Ja, ben wel positief, komt waarschijnlijk ook doordat onze kleine meid ook uit de 1e poging geboren is. Weet dus nog niet zo heel veel van mislukte pogingen (gelukkig maar!!!). Had toen wel overstimulatie en derhalve 2 weken (dé wachtweken) verplichte rust. Maar ja, met een goed resultaat ben je al die ellende ook wel weer zo vergeten. Nu vind ik het vooral weer heel erg spannend. Aan de ene kant denk ik nl dat ik door de overstimulatie nu minder moet gaan spuiten, maar dat roept ook wel weer veel vragen op. Toen hadden we van de 17 eitjes maar 5 bevruchtingen uiteindelijk. Hiervan is eentje teruggeplaatst (onze meid) en 1 cryo maar. Dus al veel vragen voor het gesprek de 18e. Hoe is het met de rest van de meiden? En met de zwangeren onder ons??
Hallo allemaal! Wat is het rustig hier! Hier vanochtend positief getest . Clearblue zei zwanger 2-3 weken!!!!!! We zijn erg blij. Nu hopen dat alles goed mag blijven gaan. Fijne zondag nog..
Joontje; gefeliciteerd!!! Op naar een mooi brusje, geniet van dit goede nieuws samen. Hier kortste cycles ever, 21 dagen! Betekend wel dat we sneller door kunnen voor een cryo. Morgen gesprek in hermt ziekenhuis. Voor iedereen een fijne en zonnige zondag!
Joontje wow wat gaaf zeg, super gefeliciteerd..! Dees deze week je gesprek Blondje wow jij snelle lady! Succes morgen.. De rest haaaai! Ben aan t aftellen voor de eerste echo