Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat een lieve reacties dank jullie wel meiden doet me goed!!

Miepje de tijd begint te korten:D

Joontje en jij heerlijk zwanger geniet lekker!

2. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Even egoberichtje... Wil even laten weten dat ik ben bevallen! Het gaat supergoed, een heerlijke zoon, alleen wel overgestapt op kolven nu mijn tepels helemaal bloeden...
    Ik wens iedereen hier op dit topic een prachtige zwangerschap toe van een broertje ook zusje. En wel heel gauw!

3. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Wauw botervliegje. Van harte gefeliciteerd. Jammer van het kolven maar hopelijk gaat het verder goed en kun je lekker genieten.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Botervliegje van harte gefeliciteerd!!!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Botervliegje van harte gefeliciteerd!

Hier afgelopen maandag ook bevallen van een gezonde zoon. Hij doet het goed. Bevalling was pittig maar ging super snel.

Ik blijf jullie volgen meiden en hopelijk volgen jullie mij snel.....

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zora van harte gefeliciteerd.
    Ben benieuwd naar zijn naam:D
    En jongens zijn zo leuk:D

7. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Zora en Botervliegje, allebei van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Geweldig nieuws!! Wens jullie een fijne kraamtijd!!!

8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zora en botervliegje; van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!! Geniet van de kraamtijd en heel veel geluk samen!!

9. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Zora ook bevallen, WAUW! Van harte gefeliciteerd meid! Fijn dat je zoontje het goed doet. Geniet er lekker van!

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Botervliegje en Zora, van harte met de geboorte van jullie zoontjes!
    Ik hoop dat jullie een hele fijne kraamtijd hebben!

Miepje, jij schiet ook op zeg!
    En heeeeeerlijk verlof! Geniet ervan!

Ook, jij ook alweer bijna de afspraak met de fertiliteitsarts.
    Wat knap dat je er weer voor wilt gaan en wat fijn dat jouw ouders achter je staan.
    En fijn dat er nog genoeg is van deze donor!
    Een echt volbloedbrusje voor je mooie man.
    En je ex heeft nog steeds rare actie's?
    Knuffel!

Joontje, jij bijna de echo!!!
    Maar de MvM test knalde dus. Heerlijk!

Kaaat, van harte met jouw goede echo!!!

Hier aan het wachten op DE ongi :D
    Maar nog niks in zicht helaas.

11. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Zora en botervliegje, gefeliciteerd met jullie mooie mannetjes! Hopelijk heerlijk genieten van deze wondertjes de komende tijd.

Kaat, fijn een goede echo! Ben echt blij voor je!!

Miepje, lekker verlof, heerlijk! Fijn om te horen dat jij van beide pogingen met Menopur zwanger geraakt bent, geeft me toch weer extra hoop. Ik heb van de eerste poging met Gonal-f ook overstimulatie gehad, gelukkig niet zo erg dat ik in zh belandde, maar toch, niet fijn. Al ben ik het wel weer snel vergeten, maar dat kwam waarschijnlijk ook door het mooie nieuws dat ik zwanger was.

Majo, ook fijn te horen dat jij goede ervaringen hebt met Menopur. Alleen dus niet in de combi met deca? Mmm, ben benieuwd dan wat het bij mij zal brengen. Vind het nu wel spannend worden!

Joontje, wat fijn een knaltest van MvM!! Heerlijk om weer mee te kunnen doen, toch?!

One of kind, veel succes met het gesprek komende week, wel bijzonder inderdaad om dan een brusje voor je zoontje te krijgen. Zo te lezen hebben jullie het heel fijn samen, zeker met de steun van je ouders.

Blondje, hoe is het met jou? Bijna weer cryo tp?

Sikki, jij dus aant wachten op ongie, irritant is dat he! Altijd wil je dat ie wegblijft en nu komt ie niet op de verwachte dag. Las dat je verlof hebt tussen hemelvaart en pinksteren? Verwacht je dan ook al de punctie ergens te hebben?

Hier alweer een weekje aan de pil en vandaag spuitinstructie gehad. Toch wel even handig omdat de Menopur net even anders is dan de Gonal-f, nu iets meer zelf mengen en dergelijke. Ach komt ook wel goed. Vanaf volgende week zondag (mijn eerste moederdag J) decapeptyl spuiten, zou bijna zeggen dat ik er zin in heb… En zat beetje te rekenen, zou goed kunnen zijn dat ik op moederdag de eerste spuit zet en dan op vaderdag weet of ik zwanger ben, hoe bijzonder zou dat zijn?! Duimen maar!!!

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Botervliegje en Zora super gefeliciteerd met jullie zonen.!!

Sikki het wachten begint nu al hè :(

Dees wow dat zijn mooie dagen idd, wat zou t geweldig zijn..

OoK haaaai..

Blondje hoe is het met jou? Voel je je weer wat beter?

Alle andere dames, hallo..

Hier vandaag intake van de vk gehad, alsof ik biet was weg geweest.. Voor de rest misselijk, spugen, moe en erg veel hoofdpijn, maar ik weet waar we het voordoen.. Nu snel die eerste 12 weken doorkomen, als gaan de weken wel snel hoor..:)

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt voor de felicitaties meiden, weer lekker druk hier maar kom snel weer wat uitgebreider reageren.

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi meiden,
    zal ook nog weer even wat van me laten horen.

Zora en botervliegje van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes!

@ Dees das een leuke berekening, hoop voor je dat hij uit gaat komen.

@Sikki, hoop dat de ongi snel doorbreekt.

Morgen kan ik starten met de Decapeptyl, spannend weer hoor! Begin hem nu wel weer een beetje te knijpen voor de punctie, brrrrr hoop maar dat we dat snel gehad hebben.

15. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sikki; en al ongesteld inmiddels? En heb je de bv helemaal afgebouwd, gaat het goed met het flesje?

Dees; bijna de eerste spuit erin! Hoe gaat het met je, heb je er zin in? Idd bijzondere startdag!

Kaat; hoe voel je je? Vervelend al die klachtjes! Hopelijk snel achter de rug voor je.

Mariska; en hoe is het spuiten de eerste dagen gegaan? Punctie is niet leuk nee, snap dat je daar tegenop ziet. helaas hoort het erbij he.

Ik krijg een heel mooi moederdagkadootje! :) Ik heb as zondag de terugplaatsing van een cryo! Ik had er niet meer op gerekend, zit al op cd 25 en vandaag was er eindelijk een groeiend eitje te zien. ben al 6x voor echos geweest en we waren met het ziekenhuis al aan het praten over dan maar een gestimuleerde cycles. Gelukkig toch goedgekomen!

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Blondje, wat een mooi moederdag kadootje!
    Fijn dat het alsnog in een natuurlijke cyclus kan.
    Ik geloof daar altijd wel in!

Borstvoeding ben ik 7 weken geleden helemaal mee gestopt.
    Gelukkig gaven we al flesjes met afgekolfde melk, dus dat was geen probleem.

Mariska, jij ook alweer de eerste deca erin. Hoe ging het?
    Heb je het lange protocol?
    Succes!

Kaaat, de intake bij de vk alweer gehad. Bijzonder hoor!
    haha, idd alsof je nooit bent weggeweest. Is nog niet zo heel lang geleden natuurlijk.
    Wel vervelend dat je zo misselijk en moe bent. Hopelijk gaat het snel beter!

Dees, jij ook alweer bijna starten met spuiten!
    Bijzondere data ook allemaal (moederdag beginnen en afsluiten op vaderdag met een positieve test!)
    Ik gebruik ook Menopur. Zelf mengen heb je zo onder de knie. Eigenlijk gelijk aan de Pregnyl.

Zora, ik ben benieuwd hoe het allemaal is gegaan.
    Hopelijk ben je lekekr aan het genieten!
    Hoe reageert grote zus?

Hier gisteren ongi geworden!
    's Ochtends gelijk gebeld met Gent en ik kon gelijk komen voor de uitgangsecho.
    Dus hup in de auto (manlief bij dochterlief thuis gebleven) en 4 uur naar Gent kachelen.
    Echo was goed, schema meegekregen en weer 4 uur terug kachelen.
    Pffff, was wel een lange dag. Maar goed, ik voel me heel prettig in Gent en de mensen daar en de tijd die ze voor je nemen maakt alles goed.

Gisteravond gelijk de eerste deca en fraxiparine (bloedverdunner) gezet en morgen de Menopur erbij. En volgende week woensdag de eerste FM. Gaat snel dan ineens :)
    Heb nu toch ook maar mijn directe collega en mijn baas ingelicht want mijn vakantie week heb ik toch moeten verschuiven.
    Gelukkig geen probleem.

Wat wel balen is is dat ze waarschijnlijk geen PICSI meer doen in Gent (hadden we bij dochterlief wel gehad), maar goed, dat zien we dan wel weer.

Dochterlief wordt over 3,5 week alweer 1 jaar en hopelijk hebben we dan een extra mooi kadootje voor haar!

17. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal goed verwend op moederdag dames?

Sikki; dat is nog al een rit zeg naar Gent. Wel heel fijn dat je je daar zo " thuis" voelt.

Dees; gister eerste spuit gezet? Viel het mee of tegen? Leuk wordt t nooit natuurlijk. Maar je bent nu wel weer echt begonnen!

ik heb op moederdag en mooi kadootje gehad, Mini is terug bij mama, een 11-cellige embryo die van de arts ruim een 8 als rapoortcijfer krijgt. Helaas wel 2 rietjes moeten ontdooien, het eerste was beroerd. Nu nog 1 rietje over, maar die hopen we niet nodig te hebben!

18. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    He Blondje, wat een leuk moederdagkado zeg, mijn duimen draaien dat ie lekker mag blijven zitten! Wel balen van 2 rietjes, maar gelukkig had je die in ieder geval! Sterkte weer de komende (ellendige) wachtweken!

Sikki, wow, dat is idd een lange dag, maar je thuis voelen in het ziekenhuis is wel heel erg belangrijk! Hoe gaat het met de spuiten? Komende woe eerste fm? Ben benieuwd!

Hier gisteren inderdaad de eerste spuit gezet. Wel even raar, maar ook weer goed gevoel nu toch echt begonnen te zijn. Denk alleen dat ik het toch niet echt fijn ga vinden straks 2 spuiten per dag te moeten gaan zetten, vorige keer kon ik "alles" in 1 spuit doen en was je er meteen van af. Maar ja, is niet anders, moet ik me maar even overheen gaan zetten denk ik. Hopelijk hebben we mooi resultaat over een maandje, daar gaan we voor!

Liefs voor allemaal!

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, maak me een beetje ongerust.. Ik heb gisteren dus een cryo tp gehad, in eigen cycles, dit was op cyclesdag 31 omdat ik mijn cycles erg lang was en ws in de war door hormonen van de icsi in febr/mrt. Op cd 25 had ik een echo en wist de arts bijna zeker dat ze een eitje van 17mm zag, mijn eierstokken liggen hoog dus lastig te zien. Daarbij was bms dikker en bloed toonde stijging hormoon aan en. Nu heb ik sinds vannacht/vanmorgen een gevoelige buik en borsten, soms zeurderige rugpijn, dacht wat werkt de utro snel. (Gister voor het eerst ingebracht) nu had ik met met afvegen een beetje bruinig. Ben zo bang dat ik nu al ongesteld wordt en de mooie cryo geen kans krijgt, met nog maar 1 in de vriezer. Voor iemand herkenbaar oid?

20. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Lieve blondje, wat een naar gevoel allemaal. Helaas kan ik je niks uit ervaring zeggen want heb zoiets nog nooit gehad. Heb je wel vaker zulke lange cyclus gehad? Of was dit eerste keer. Dat je cyclus door de war is van alle hormonen kan ik me best voorstellen ja. Hopelijk blijft het bruin weg en kan cryo lekker innestelen, mijn duimen draaien heel hard voor je! Sterkte meis!!

Deel Deze Pagina