Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier niet goed, had gister al lage rugpijn en menstruatiegevoel en wat bruinverlies (sorry..) dus geen goed gevoel over. Nu is het vanmorgen echt doorgezet met stolsels en al, de cryo heeft dus totaal geen kans gehad. De arts dacht vorige week een eitje te zien, en slijmvlies dikker, maar denk dat ze zich vergist heeft en ik een langere cycles zonder ei had (32 dagen) zit er echt even door nu.. Als een poging mislukt is dat nooit leuk maar nu was het kansloos en nog maar 1 cryo. Even flink balen dus..

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Dees! Jij sterkte met de spuiten!

3. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Ah Blondje wat afschuwelijk! Kan me helemaal voorstellen dat je er even doorheen zit, een poging die niet lukt is niet fijn, maar op deze manier is het allemaal nog heftiger.
    Ik weet niet goed wat te zeggen, wil je alleen maar heel veel sterkte wensen, ik denk aan je! xxx

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    O jee Blindje, dat klinkt niet goed nee :(
    Ik heb zelf wel eens een ovulatiebloeding gehad, maar gezien waar je nu in je cyclus zit zal dat wellicht niet zo zijn?
    Gets, dikke knuffel meid!

Dees, spuiten valt weer tegen ja?
    Hopelijk is het uiteindelijk voor een mooi resultaat!
    Wanneer de eerste FM?

Ik zit ook alweer helemaal onder de blauwe plekken.
    Hier 4 spuiten per dag (deca, 2x menopur ivm 375 EH 's ochtends en 's avonds en fraxiparine (bloedverdunner)) maar ja, alles voor het goede doel he!
    Morgen de eerste FM, ik ben benieuwd.
    Bij de uitgangsecho zaten er 5 antrale follikels, dus ik hoop dat die allemaal meedoen.

5. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Wow Sikki, 4 spuiten per dag? Respect hoor!! Wat zeur ik dan met m'n 2 spuitjes ;). Ik twijfel altijd zo als ik ze moet gaan zetten, zo van "zal ik wel of zal ik niet". Maar eigenlijk moet je gewoon 1, 2, 3 prik doen, dan ben je er het snelste van af.
    Weet nog niet wanneer eerste FM is, ben nu nog aan de pil (laatste 2 dagen) en dan op 2e dag van menstruatie Menopur erbij. Zal dus ergens volgende week zijn gok ik, dus FM zal wel pas over 2 weken zijn. Klinkt best nog lang als ik t zo zeg, maar de weken vliegen normaal voorbij, dus hopelijk nu ook.
    Succes morgen bij de FM, ben benieuwd!

6. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Blondje, neeeeee wat een drama. Verschrikkelijk zeg dat je nu al ongesteld wordt. Zonde van alle moeite, tijd en vooral hoop die jullie erin hebben gestoken.

Dees het begin is er weer, je moet maar denken het is voor een goed doel! Komt goed!

Sikke, spannend morgen de eerste echo!! Hoop dat er flink wat eitjes zitten.

Hier gisteren de eerste echo gehad. Was al verder heen dan ik dacht, ze rekenen nl vanaf de punctie en ik was van de tp uitgegaan. In elk geval een mooi sterk hartje te zien en ook al de eerste stompjes van de handjes/voetjes. Ben uitgerekend op de verjaardag van onze zoon:D

7. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Wat fijn om te horen dat het goed met je gaat Joontje! een mooie echo is altijd bijzonder. En uitgerekend op de verjaardag van je zoontje, hihi, straks 2 kindjes op dezelfde dag, wel bijzonder!
    Voel je je verder goed?

Hoe is het verder met de rest van de dames hier?

8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had om 12.00 uur een belafspraak en haar advies was volgendr cycles gestimuleerd te doen. En vanmiddag een echo. Nou had nu een andere arts en die was zo van dat was wel even raar op dag na tp. Daarna een echo en een schema opmaken voor gestimuleerdr cycles om vandaag mee te starten. Vroeg zelf hoe dit heeft kunnen gebeuren? Hij had het nog nooit mee gemaakt en zei dat mijn hormonen dan ws niet klaar genoeg waren ofzo. Vroeg wel door hoe het kon zo kort na een ei, kon hij geen antwoord op geven. Dus maar duimen dat de laatste cryo goed ontdooid.. Hij zag ook nog een wit vlekje in mijn baarmoeder, zag t zelf ook meteen. Gingen ze ook volgen, maar was nu niks ergs.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Had toenstraks proberen te reageren via gsm maar het verdween?

Blondje wat erg zeg :(
    En wat snel eigenlijk .

Joontje wat grappig zeg hihih.

Sikki veel succes morgen lieve meid!!!

Ddees jij ook heel veel succes!!

Ik was vergeten hier een update te schrijven.
    31 mei mag ik naar de psychologe en dan krijg ik te horen die dag of ik als BAM mag starten.
    De arts verwachtte geen problemen en stuurde al wat positieve info over mij naar haar:)

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Blondje word bij jullie geen bloed nagekeken of je lichaam echt wel bezig is met de eisprong?

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Blondje, een rare achtbaan waar je nu zo in zit lijkt mij.
    Dus nu alweer begonnen aan je nieuwe cyclus voor de laatste cryo?
    Is deze ronde dan echt helemaal over?
    Ik duim dat die laatste cryo het dan toch gaat worden voor je!

Ook, eind deze maand weet jij dus ook waar je aan toe bent. Spannend!
    Maar de arts heeft er dus gelukkig wel vertrouwen in. Fijn!

Joontje, wat bijzonder om precies op dezelfde dag uitgerekend te zijn!
    En wat heerlijk dat alles goed gaat. Gefeliciteerd!

Dees, wat goed te horen dat je de weken voorbij vindt vliegen ondanks het lange spuiten.
    Dan komen die 2 spuiten per dag ook vast wel goed ;)

Hier vandaag de eerste FM gehad.
    Er zaten 5 follikels tussen de 19 en 14 mm en 2 kleintje van 8 en 9 mm.
    Die laatste 2 moet ik niet op rekenen maar in die andere 5 zitten hopelijk ook 5 mooie eitjes.
    Ik ben blij!!! Is voor mij echt een mooi aantal :D
    Vrijdag terug voor de tweede FM (ze zien de follikels graag tussen de 20 en 24 mm) en dan zeer waarschijnlijk zondag de punctie.
    Voor ons zou maandag beter uitkomen ivm oppas voor onze dochter, dus even zien hoe het er vrijdag uitziet.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Spannend sikki,
    Ik duim alvast heeeeeeeeeel hard!!

Ja de arts zag het positief in en snapte het ook volledig.

13. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Oeh Sikki, spannend voor jou ook dan! Al bijna punctie weer, hoop idd dat er mooie eicellen in zitten, dan hele mooie bevruchtingen en dan een nog mooiere zwangerschap!! Succes alvast morgen!

One of kind, dat klinkt inderdaad fijn. Hopelijk mag je verder, zou toch super zijn een brusje voor je mannetje :)

Hier gisteren heel veel last van hoofdpijn, niet normaal. Had het gevoel dat mijn hoofd uit elkaar spatte... Heeft iemand van jullie dat ook wel eens gehad met de deca? Vandaag gelukkig al minder, hopelijk blijft dat zo! Gisteren laatste pil geslikt, dus nu wachten op ongie en dan menopur erbij, spannend!!

14. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    one of kind, spannend!! Op naar 31 mei, komt vast allemaal goed!

Sikki, jeetje wat ga je snel!! Zo snel ging ik nooit. Top hoor, hoef je in ieder geval ook niet steeds dat lange eind te rijden voor een fm.

Dees, helaas ik heb geen ervaring met decapeptyl heb zelf lucrin gebruikt (dit zou minder bijwerkingen hebben). Maar tijdens het spuiten had ik wel meer last van hoofdpijn.

Blondje, dus jullie zijn nu weer verder met de volgende ronde? Blijf het een raar verhaal vinden.. Maar gelukkig in een gestimuleerde cyclus kan dit niet weer gebeuren!! Heeeeel veeeeel succes!!

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Sikki, dat ziet er mooi uit!! :)
    Duimen aan!!!

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Bedankt!
    Morgenvroeg weer richting Gent en dan weten we wanneer de punctie gepland wordt.

Maartje, jij ook veel succes morgen bij de echo.
    Ik hoop echt dat die stomme cysten weg zijn.
    Wat ik mij trouwens afvraag, ik had ook eens een dikke cyste van 35 mm bij een poging nadat ik 2 weken deca had gespoten.
    Ze gaven mij toen 2 optie's, stoppen of een cystepunctie.
    Ik heb toen de cystepunctie gedaan.
    Zouden ze dat bij jou ook niet kunnen doen? Dan heb je tenminste niet voor niets al die tijd doorgesnoven.
    Je zit immers alweer bijna een maand aan die troep :(

17. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Succes bij de echo vandaag Sikki en Maartje!

@Joontje, ik had bij de vorige poging ook Lucrin en kan me ook niet meer herinneren dat ik zoveel hoofdpijn had, maar ons zh gaf aan dat Lucrin niet meer leverbaar was en dat ze daarom nu deca geven. Nou ja, wacht wel even af, gisteren ging het al een stuk beter gelukkig.

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dees: ik had ook altijd hoofdpijn van de deca. Is idd een vd bijwerkingen.

Blondje: wat vervelens zeg heel veel succes in de nieuwe cyclus!

Maartje: succes!

Sikki: you go girl! Bijna punctie alweer. Hopelijk nu de 1e poging raak dat zou super zijn.

Verder: zwaai, ik lees en leef mee maar erg druk hier verder. Mees doet het goed en is een tevreden mannetje. Borstvoeding gaat ook goed. Onze kleine grote man is in 1,5 week tijd bijna 500 gram gegroeid. Ongelooflijk hè?

Mijn bevalling is reuzesnel gegaan. Even in het kort: zondagochtend wat krampjes die verder op de dag overgingen in wat onregelmatige weeën. Tegen etenstijd eens gaan timen maar zat totaal geen regelmaat in. Tegen middernacht weer eens gaan timen en kwamen ze om de paar minuten en hielden ongeveer een minuut aan. Ik moest ze ook echt gaan wegpuffen hoewel de pijn echt nog goed te doen was. Rond 01.10 uur vk gebeld die er om 01.30 uur was en toen had ik al 5 cm!!!!! Ik wilde toch nog naar het ziekenhuis dus Sara weggebracht en snel naar het ziekenhuis gereden. Weeën in de auto waren goed te doen. Zelf nog naar verloskamer gelopen met 2 of 3 kleine tussenstops om te puffen. 02.15 uur op verloskamers gearriveerd. Snel daarna werd het heftig en had ik 9 cm en werden mijn vliezen gebroken. Heb toen wel gespuugd van ellende maar kreeg snel persorganen gelukkig. Om 03.00 uur gaan persen en om 03.25 uur was hij er al. 4310 gram en 56 cm. En ik had gelukkig maar 3 kleine hechtingen.

Toch nog aardig lang verhaal oops.

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Blondje naar en fijn dat je door kan.. Allemaal heel dubbel, hoop gewoon zo erg dat dit hem gaat worden voor je, je verdient het sowieso naar al deze ellende..

Sikki wat ga je hard, super fijn zeg.. Ben benieuwd wanneer je mag voor je Punctie..

Maartje ook een echo begrijp ik, hoop dat je te horen krijgt wat je wilt horen, moet eerdaags weer even in je eigen topicje bijlezen..

Dees hier ook altijd erge hoofdpijn gehad van de deca en dan moet je hem ook nog zo lang prikken he.. bah!

Joontje wat bijzonder dat je op dezelfde dag bent uitgerekend als je zoontje.. Was je zoontje ook op de uitgerekende datum gekomen?

Zora klinkt idd als een oke bevalling :) In hoeverre het oke kan zijn.. En klinkt als een heerlijk tevreden mannetje, fijn. Geniet!

Hier alles goed, vorige week dus een tweede echo gehad en helemaal op termijn nog steeds :) Voor de rest nog wel last van de misselijkheid en vermoeidheid, maar dat nemen we voor lief.. Hoofdpijn wel een stuk minder alleen aan het eind van een werkweek, maja slapen werkt dus doen we dat :)

20. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    One of a kind; spannende dag 31 mei, bijna zover. Wat houdt bam precies in? Ik krijg alleen echo's om eisprong te meten, dan 6 dagen later tp en geen echo meer en in principe geen bloedprikken. Hadden ze nu wel gedaan omdat ze twijfelde, hormoonwaarde was gestegen.

Sikki; hoe was je fm vandaag? Klonk al goed vd week. En wanneer punctie? Zie je er tegenop?

Dees; ik had ook heel erge hoofdpijn van deca, toen ik er puragon bij ging spuiten werd t wel minder. Had sowieso veel last van de hormonen de vorige icsi, meer als de eerste.

Zora; das snel gegaan zeg je bevalling, fijn dat alles goed en hij zomhoed groeit op mama's melk.

Kaat; fijn dat je echo goed was! En nu weer lekker uitrusten in het weekend! Al bijna 12 weken meid!

Hier gaat het wel goed, blijft allemaal een emotionele achtbaan zo, nu al weer een paar dagen progynova en volgende week vrijdag een echo. Ben blij dat we door kunnen en concentreer me daar maar op, het is niet anders. Hoop heel hard dat de laatste cryo goed ontdooid, hebben gewoon vertrouwen! Voor iedereen een fijn lang weekend!

Deel Deze Pagina