Shit Girl! Dat is geen mooi nieuws!!! Hoe ben je er onder? Jij hebt nog cryo's toch? Dikke knuffel!!! OOK, ik had nog helemaal niet gereageerd op je eiceldonatie verklaring voor de icsi! Wat ontzettend goed zeg!!! Echt heel bijzonder dat je dit wilt doen. Respect hoor!!!
Sikki, wat een goed nieuws zeg! Hoop zo dat je nu "geluk" hebt dat deze meteen blijft plakken en niet nog een keer die ellende door moet. En inderdaad hopelijk nog eentje in de vriezer, een bonuskansje! Mijn duimen draaien voor jou! Menopur viel wel mee ja, heb nu alleen zoiets van 'gebeurd er ook wat van binnen'?? Dat had ik vorige keer ook en toen zat ik bij eerste echo al tegen overstimulatie aan, dus er gebeurde wel degelijk wat . Nu gewoon even afwachten tot volgende week woensdag, dan weten we weer meer. Bah Girl, wat onzettend vervelend zeg. Ik was 8 dagen na tp van de cryo ook ongie. Moet wel zeggen dat ik er toen geen utro bij had, dus geen extra ondersteuning zeg maar. Had je nog cryo? En was dit verse poging? Veel sterkte in ieder geval en dikke knuffel!!
Gisteren bij een paranormale vrouw geweest, misschien geloven velen er hier niet in ( had ook altijd mijn bedenkingen) Sikki heeft wel ooit in TR voorspelt gekregen van N volgens mij toch? Iig zei vertelde de hele situatie van mijn ex en mij. Hoe mijn ex S zag en dat hij hem eigenlijk idd niet wilde. Hij stond niet achter de kid keuze. Maar heeft het gedaan omdat ik graag kinderen wilde. maar hij ziet S echt niet als zijn zoon. Voor S heb ik een mk gehad, en 1 vruchtje was er volgens haar echt ingenesteld en dat was een meisje. Zijn zus is nu altijd bij hem. Ze vertelde me ook dat de 2e tp raak is en dat S een klein broertje zal krijgen. Ze heeft nog meer persoonlijke dingen verteld die ze niet kon weten. Heb wel wat tranen gelaten.
Wow, one of kind, dat is wel bijzonder! Ben zelf nog nooit bij zo iemand geweest, maar geloof best dat er mensen zijn die meer 'weten' dan ze eigenlijk kunnen weten. Ik hoop voor je dat ze gelijk heeft en dat je zoontje een lief broertje (of zusje) krijgt!!
Papaver en Dees wat leuk dat jullie precies tegelijk lopen.. Benieuwd wat er allemaal groeit en bloeit bij jullie van binnen.. Sikki super nieuws zeg, is echt snel gegaan deze poging of voor jou gevoel niet? Hopen dat er idd 1 of 2 mooie cryo's zijn, zou heel fijn zijn.. Girl owwnee balen! Ja je hoort bij mee dat ze door de utro heen ongesteld worden, is mij nooit gebeurt maar het kan wel.. Wow Ook wat mooi zeg, confronterend maar ook mooi lijkt mij.. Hier een ziek meisje koorts, gister hele dag 40, vannacht heel veel geslapen tot kwart over 9 vanochtend en het lijkt nu wat beter te gaan nog niet koortsvrij maar toch.. Nu is ons meisje vaak ziek, altijd verkouden ws worden haar amandelen eerdaags verwijderd, maar ook dus vaak koorts en dan trekt het weer weg.. Ml vind dat ik moet eigen voor een bloedtest om dingen uit te sluiten, wat vinden jullie? Ergens heb ik zoiets het kan erbij horen het eerste jaar aan de andere kant, ze heeft het echt vaak, moet toch ergens vandaan komen.. Qua zwangerschap hier alles goed, de kwaaltjes waren deze week toch echt een stuk minder, hopen dat dat steeds minder wordt.. Meer energie, minder misselijk dus das erg fijn.. Maartje ben benieuwd hoe het met je is, hopen dat het niet nodig was, zo wel hopen dat het goed gegaan is..
Kaaat arm meisje van je Veel beterschap Het was idd heel mooi, ze zei ook dat s precies hetzelfde als zijn zus was qua grote ogen en de wenkbrauwen. Het volgende mannetje zou ook heel erg op S gaan lijken. Ze zei ook dat ik moest opletten dat mijn ergste nachtmerrie met S niet ging uitkomen en dat er al plannen waren daarvoor
Wow en je ergste nachtmerrie is dat S niet meer bij jou is toch? Fijn dat je ook daarin dan gerust gesteld werd..
heb zitten rekenen maar ben eigenlijk 1 dagje eerder dan nod ongi geworden als punctie de eisprong is.. baal er wel flink van en kwam toch harder aan dan gedacht... dit was verse tp.. heb nu nog 2 cryo's en laat per 1 tpen.. ons meisje was bij de 2de en laatste cryo blijven zitten.. ook wat apart dat ze zoiets kunnen vertellen over je!! ik geloof wel in zulke dingen... hopelijk klopt het hele verhaal en zou het super zijn dat s een brusje krijgt!! maar heftig zeg als je zo vanalles hoort over wat hij allemaal van plan is dat s niet meer bij jou is.. hopelijk ben je heel snel van hem af!! kaat wat zielig voor je meisje zulke hoge koorts!! beterschap!! wat lief dat iedereen zo meeleeft met elkaar!! wordt je altijd erg blij van!! heb vandaag wel weer gebeld met dd en we gaan gelijk voor onze cryo!! moet ovutesten doen en dan als die posi is bellen en wordt alles in gepland.. ze had erover omdat me cyclus dus nu wat korter is dan normaal ik niet weet wanneer me ei is (gelukkig voel ik het aankomen) zei ze dus als hij op dag 14 niet posi is dan voor echo komen, maar normaal is hij er pas op dag 17,18 of 19 dus heb zoiets van ik test gewoon door zal vanzelf posi worden toch??!! nog nooit gemist omdat me lichaam goed reageert op de ovutesten.. en mocht ik hem missen nou dan een maandje wachten.. heb wel gezegt mocht ik twijfelen over me cyclus met me ei dan bel ik hun wel en dat was goed zei ze..
Beterschap voor je meisje kaat! Wat rot dat ze zo vaak ziek is. Als je gevoel zegt dat ze verder moeten kijken bij haar zou ik dat zeker laten doen! Ik heb verder geen tips of ervaring, ons meisje is (gelukkig) nog niet echt ziek geweest na haar eerste maanden. Morgen een echo toch? Girl; het is ook gewoon erg balen als t niet is gelukt na al die moeite. Wel fijn dat je meteen door kan voor een cryo. Ik had verplicht een maand rust, en werd na mijn tp cryo na 2 dagen ongesteld. Morgen een echo (cd11) progynova is nu opgebouwd naar 3 per dag. Heb regelmatig hoofdpijn en vandaag raar gevoel in buik en beetje misselijk, zou dit door progynova komen? Ben iig benieuwd morgen, er zat vorige keer n wit vlekje in mijn baarmoeder, hopelijk geen rare verassingen.
Lieve Girl ik hoop zo dat de cryo wel blijft zitten!!!! Blondje wat irritant dat je je zo slecht ervan voelt Ja klopt wat ik bedoel is dat S bij mij weg word gehaald door ex. Die plannen bleken concreet te zijn.
One of a kind; kan me voorstellen dat dat je ergste nachtmerrie is! Wel fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad daar.
Sikki dat is mooi nieuws! Cryo's is altijd fijn, toch extra kansen! Girl dat is kl*te zeg. Hier nooit door de utro heen, sterkte ermee, hopelijk kun je je snel richten op een mooie cryo Hier geen ervaring mee OOK, maar ik denk dat er zeker mensen zijn die een soort zeer sterkte intuitie hebben en zo dingen kunnne verellen die heel dichtbij komen. Wat een verhaal touwens van je ex. Brrrr gelukkig nu alles onder controle? Kaat wat sneu van je meisje. Het eerste jaar bestaat wel uit snot en koorts, ik denk bij ieder kindje (gaat ze naar een kdv? Dan helemaal) hier veel loedonderzoeken gehad ivm allerlei andere zaken. Maar als het niet hoeft wil ik het net meer bij ons mannetje. Is niet niks hoor bij zo'n kleintje. Kleine adertjes, moeilijke prikken, duurt lang voordat de buisjes vol zijn etc. Als de huisarts of ka niks vreemds vinden, zou ik het nog even aanzien gezien haar amandelen er dus toch ws uitgaan? Maartje hier ook benieuwd hoe het met je is, hopelijk meer nieuws van het front? Blondje: succes morgen, hopelijk ook voor jou goed nieuws Hier; voel mijn eierstokken nu al! Na drie dagen stimlueren, zôu dat door de menopur ipv gonalf komen? Ja echt grappig dees dat we gelijk oplopen: zullen we afspreken dat we tegelijk gaan bevallen best gezellig lijkt me!
Papaver; begreep ik t goed dat jij ook bij het ez loopt net als dees? Geen ervaring met menopur en gonal, kan best al gevoelig worden na 3 dagen spuiten lijkt me. Hoe gaat t spuiten?
Ja dat klopt, toevallig he? We hebben ook allebei as woensdag follikelmeting/echo dus we lopen erg gelijk op Spuiten gaat goed, maar menopur is wel een heel gedoe. Ik moet 4 ampullen en 4 buisjes (soortgelijk als de pregnyl) spuiten en daar ben ik al gauw 5 a 10 minuten mee bezig om dat te mengen, op te zuigen en in te spuiten. Heb minder bijwerkingen vooralsnog als van de gonalf, dus dat is helemaal positief
@papaver, dat klinkt inderdaad als wel veel! Ik moet maar 2 ampullen spuiten (=150) dus moet zeggen dat het me wel meevalt. Vooralsnog ook geen bijwerkingen idd, al heb ik wel soms het gevoel dat mijn eierstokken "iets aant doen zijn". En kan me dat eerlijk gezegd niet meer echt herinneren van de gonal-f. Hoop gewoon dat er een mooi resultaat te zien is woensdag! Vorige keer met gonal-f (1,5 jaar geleden) spoot ik ook 150 en toen had ik overstimulatie te pakken, dus heel spannend nu weer!
Papaver; wat fijn dat het spuiten goed gaat, wel een gedoe zo te lezen. Ik krijg de tp's ook in het ez, ook as woensdag! Dees; lekker zeg geen bijwerkingen, ook niet met alleen de deca? Moet je nu hetzelfde spuiten ondanks dat je overstimulatie had? Vandaag echo gehad, zit een gestimuleerde cycles met progynova nu op dag 11. Bms zag er mooi uit, as woensdag de tp! Ben alleen best benauwd over het ontdooien van de cryo, zo spannend! Van de 10 rietjes tot nu toe zijn er 6 rietjes goed ontdooid. (In 3 rietjes zaten 2 cryo's) nu al stress voor woensdagochtend.. Positief denken maar!