Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papaver

Papaver Niet meer actief

Wah blondje! Te toevallig! Even zwaaien met zijn allen in de wachtkamer :D

Goh dees hopelijk nu geen overstimulatie en gewoon een superscore

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heel toevallig! Ik moet er om 14.45 uur zijn.

3. Papaver

Papaver Niet meer actief

Dat dacht ik al cryo tp zijn altijd s middags. Ik mag om 10.30

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wat grappig dat jullie zo gelijk lopen en in dezelfde kliniek±D
    Ik duim alvast voor jullie allebei!

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Blondje wat fijn dat de tp gepland staat, snap je onzekerheid.. Bij mijn eerste ICSI ook de helft van de cryo's ode ontdooit deze ICSI tot nu toe alles nog, dus het zegt niets.. Ik duim, hoop en bidt dat het goed ontdooit en heerlijk warm bij je terug wordt geplaatst.

Papaver en Dees, lijkt mij idd wel een gedoe als me elke dag weer moet mixen zelf, en woensdag is dus de dag voor alledrie, leuk!

Hier gister extra echo gehad voor het uittesten van het nieuwe echo apparaat.. Heerlijk een half uur liggen genieten van onze oh zo actieve beebje,, denk dat hij of zij erg op zijn/haar zusje lijkt qua energie:)

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    proficiat kaaat met je 12 weken.

7. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaat; dank je meis. Wat fijn dat de echo goed was, gefeliciteerd met je mijlpaal!!

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    OOK, wat bizar dat de paragnost zoveel persoonlijke dingen wist te vertellen.
    Ik kan me voorstellen dat het je enorm heeft geraakt.
    Idd heeft ooit een tarotkaartenlegster in Istanbul voorspelt dat ik zwanger zou raken van een meisje in september 2011. En dat kwam toen uit.
    De grap was, dat ik helemaal niets over mezelf verteld had, dus ze wist niks van mijn verleden.
    Ik had nl bewust helemaal niets verteld of gevraagd maar gewoon haar laten vertellen wat de kaarten zeiden.
    Ze voorspelde ook dat m'n zus in augustus naar een eiland zou gaan. En laat die nu in augustus 2012 naar Sydney zijn geëmigreerd.
    Zo bizar!
    Had jij wel wat verteld ook ook niets?
    Ik hoop dat hij gelijk krijgt vwb het gewenste brusje voor jou en S!

Kaaat, wat heerlijk dat je de 12 weken voorbij bent en je steeds meer energie krijgt en minder misselijk bent.
    En een heerlijk actief beebje :D

Maar wat sneu dat je meisje zo veel ziek is.
    Norah is ook heel vaak en heel lang verkouden geweest. Pas nu gaat het eigenlijk beter.
    Koorts heeft ze gelukkig niet heel vaak, maar ook wel eens gehad hoor!
    Heb haar al een paar keer een zetpil gedaan omdat de koorts boven de 40 graden was.
    Volgens mij hoort het wel een beetje bij die kleintjes.
    En bloedprikken is idd wel heel zielig bij die kleintjes :(

Girl, gelijk weer door voor de cryo's! Spannend!
    Hoe ben je er verder onder?

Blondje, woensdag alweer de tp!
    Jeetje wat ontzettend snel!
    Spannend! En idd positief denken!

Papaver en Dees, wat toevallig dat jullie zo gelijk oplopen en in hetzelfde zh lopen! En ook Blondje in hetzelfde zh :)
    Hopelijk dubbel geluk straks bij jullie!
    En voor nu kunnen jullie elkaar goed vasthouden :D

Papaver, moet jij voor elk potje menopur 1 ampul gebruiken?
    Ik meng altijd max 3 potjes met 1 ampul. Scheelt een hoop!
    Ik spoot nl 5 potjes per dag.

Maartje, je bent weer begonnen!
    Fijn dat de cystepunctie meeviel!
    Ik moet zeggen, ik het 7x een punctie in DD onder narcose gehad en nu 3x een punctie in Gent met een roesje en verdoving, maar ik heb liever de puncties in Gent. Ik vind het fijn dat ik alles meemaak (voor zover mogelijk met roesje :D) en precies zie wat ze doen.
    Toi toi toi voor de poging! Dat het maar een mooi brusje mag opleveren!

Hier alweer een week na de punctie.
    Ik wou dat ik kon zeggen dat de tijd snel gaat, maar dat vind ik dus niet :)
    Het is hoe dan ook spannend. Maar ik ben minder bang voor een negatieve uitslag.
    Daarvoor ben ik te gelukkig nu :)
    Ondanks dat het spannend is kan ik wel zeggen dat het anders voelt nu.

Verder druk met het voorbereiden van Norah's verjaardag.
    Die wordt vrijdag alweer 1! :$
    De tijd is echt voorbij gevlogen!
    Vrijdag verwachten we 28 volwassenen en 20 kinderen, dus druk druk druk :D

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kaat gefeliciteerd met de 12 weken!! fijn dat de echo goed was!!

sikki ja gaat goed hier.. we gaan voor de cryo nu! we gaan gelijk verder dus ovutesten gebruiken en dan snel de cryo tp!!
    jou meisje vrijdag alweer 1!! wat gaat het snel he zo'n 1ste jaar!!
    maar zal zeker een super leuke dag worden ondanks de drukte haha!!

ooh spannend nu een week na tp!! hopelijk lukt het!!

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    maartje lees toch een cyste punctie.. bah wat vervelend dat je toch zoiets moet doen.. gelukkig viel het mee!! nu hopelijk een goeie maand!!

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Cystepunctie was naar en hoewel of doordat ik geen Gentse punctieervaringen heb, blijf ik *joehoevoors.cholteszijnnarcoses* ;) roepen.

Een week alweer na de punctie... Of eigenlijk pas een week na de punctie: je moet nog een week ;)
    Brr, ergste week start nu!
    Maar zo te horen heb je het heerlijk druk op dit moment met de voorbereidingen van je dochters verjaardag: heerlijk!! Wij hadden ook een zeeeeer geslaagde eerste verjaardag. Zo bizar ook dat wij dat mochten meemaken (en bijna alweer haar tweede verjaardag!!! :D)
    Weet je eigenlijk al of je cryo's hebt?

Girl, fijn dat het met ovulatietestjes mag, dat is prettiger dan met hormonen :D
    Toi toi toi!!

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    #1612 Sikki, 27 mei 2013
    Laatst bewerkt: 27 mei 2013
    Zojuist een smsje uit Gent en we hebben 1 cryo!
    Aan de ene kant een beetje teleurstellend van 4 embryo's 1 teruggeplaatst en 1 in de vriezer, maar aan de andere kant is deze dus wel van dusdanige goede kwaliteit op dag 5 dat hij goed genoeg is om in te vriezen.

Dus een extra kansje! (mits goed ontdooid ;))

Heb ook liever 1 in buik en 1 in vriezer dan 2 in buik en geen in vriezer.
    Ookal geeft ontdooien ook geen garanties, het is toch niet gelijk over als het nu mislukt is.

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Wow goed nieuws Sikki, snap dat je wat teleurgesteld bent, maar wat je zegt is waar, deze is wel erg sterk :)

Girl fijn dat je gelijk door kan!

Even update over meisje, ze had de zesde ziekte.. Vrijdag middag onder de rode vlekjes en dat is nu allemaal zo goed als weer weggetrokken.. We liepen al bij de KNO arts omdat ze steeds zo verkouden is, altijd! En besloten dat volgende week woensdag haar neusamandeltjes eruit gaan, hoop dat het dan wat minder kwakkelen met haar wordt.. Al is ze er altijd wel vrolijk onder..

14. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Sikki, wat fijn dat je een cryo hebt!! Ik zag dat ook echt als een bonuskansje ja!! Maar we hopen nog steeds dat deze emmy blijft plakken he! Zo te lezen heb je het lekker druk ja, je meisje vrijdag alweer 1 jaar!! Dat is een feestje waard!

Kaat, 12 weken alweer, joh je gaat wel snel, voor mijn gevoel dan he. Leuk nog een echo, en super fijn te horen dat het goed gaat. Alleen niet leuk van die kleine meid, ons meisje is ook altijd erg verkouden. En van t weekend ook ineens allemaal pus uit dr oortje. Moet zeggen, ze slaapt ook minder goed, we hopen maar dat het weer snel beter wordt zodat we van die stomme virussen af zijn!

Girl, weer door met de ovutesten?! wel fijn hoor, heb je in ieder geval niet t gevoel dat je "stil" staat.

Papaver, hoe voel jij je?

En Blondje bijna de cryo tp?!

Maartje, las dat je cystepunctie hebt gehad ja, hoe gaat ie nu?

OoK, hopelijk met jou ook alles goed?!

Hier gaat alles z'n gangetje. Moet zeggen dat ik m'n buik wel al voel - weet niet meer hoe dat vorige keer was.... Maar ja, nog 2 dagen en dan eerste FM, dan weten we meer!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sikki toch een hele goede blasto dus!!! Hopelijk is deze niet meer nodig. Brussel zegt eigenlijk niks over hoeveel bevruchtingen om deze teleurstelling te voorkomen. Ik duim gewoon dat het raak is nu. Maartje jij nu ook met een schone lei beginnen super, heel veel succes lieve meid. Kaaat geniet lekker. Ddees heeeeeel veel succes overmorgen bij de fm. Hier nog 4 nachtjes slaspen tot HET gesprek erg spannend.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sorry bericht was per gsm gestuurd dus allemaal achter elkaar gekomen:(

17. Papaver

Papaver Niet meer actief

Dees ookal zo'n verkouden kipje thuis? Altijd zo sneu als ze zo ziekig zijn. Morgen echo. Spannend weer he? Ik vind het extra spannend omdat het andere medicijnen zijn: zou het wel doen wat het moet doen?? Brrr

Sikki trek je het ellenlange wachten nog? Wat een drama altijd he? Een cryo is top, maar focus je maar op: die ga je niet nodig hebben :D

Blondje bijna je cryo tp? Fijn zo'n hormoonvrije kans. Ik vond het een hele rustige poging.

Spannend Ook, je asraak komt steeds dichterbij. En hopelijk daarna redelijk snel door voor het 'echte' werk? Dapper van je dat je het alleen gaat doen, maar hoe leuk zou het zijn voor S. Als hij een brusje krijgt!!

Kaat gefeliciteerd met je 12 weken! fijn zo'n echo, nog even gluren. En je meisje. Wat sneu 6e ziekte. Her hebben we ze ook allemaal al afgewerkt die kinderziektes. In februari de waterpokken, dus nu hebben we denk ik alles gehad ;). Amandeltjes eruit is misschien een oplossing voor haar. Acherm

Girl lekker aan de ovutesten! Gelijk heb je, blijft er tenminste actie, anders voelt het zo verloren he?

Maartje hoe gaat het nu? Cystepunctie achter de rug en hoe nu verder?

Hier morgen echo en ik ben best wat nerveus. Dat was ik nooit, maar nu met die nieuwe meds ben ik op de een of andere manier bang dat ze niks doen. Slaat nergens op, maar ik had altijd prima resultaat met gonalf en lucrin en nu is het weer afwachten. Weet niet meer wie het vroeg, maar ik gebruik geen 4 vochtampullen voor 4 flesjes menopur hoor. Gebruik 2 vochtampullen voor vier flesjes. Zet dus elke avond 3 spuiten.

18. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sikki; snap je teleurstelling, maar dan is het idd wel een goede! Hopelijk heb je de cryo niet nodig. Hoe voel je je?

Kaat; lijkt me wel even slikken amandeltjes eruit zo jong, maar als ze dan minder vaak ziek is.. Is ze al helemaal beter nu?

Dees; spannend morgen eerste fm!

Papaver; het is ook erg spannend vind ik zo'n eerste fm, krijg je toch te horen waarvoor je spuit. Waarom krijg je nu andere medicatie? Mijn cryo tp is in gestimuleerde cycles (helaas, rot hormonen) omdat mijn eigen cycles sinds de icsi in de war is.

One; spannend zeg, alvast succes!

Hier; ben best veel zenuwachtig voor morgen, laatste cryo en ben zo bang voor een telefoontje morgen.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Blondje duim voor een goede ontdooiing!

Hier ineens 3 dagen te vroeg ongi, gek.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Papaver meid had gisteren uitgebreid gereagererd met gsm maar werd niet geplaatst straks nog eens. Iig papaver en Ddees en Blondje ik duim voor goed nieuws voor jullie. Hier is ong vandaag echt doorgebroken dus cyclus van 26? dagen. Nog 2 nachtjes en heb het gesprek spannend!!!

Deel Deze Pagina