Wow papaver, das een mooie opbrengst! Toch ergens goed voor geweest he! Hopelijk mooie bevruchtingen en terugplaatsing en over een tijdje een lief brusje voor je kleine mannetje. Blondje, wat fijn dat je mag blijven op je werk, geeft alweer een zorg minder. Hoe is het verder met je? Wanneer mag/ga je testen? Sikki, snap het helemaal dat je even rust neemt en in september vol goede moed de cryo ophalen. Geeft een soort van vertrouwen als het in dezelfde periode is als bij de kleine meid he! Girl, er begint dus iets te zien op de ovutesten? Spannend, wanneer denk je zelf dat het zover zal zijn dat de cryo weer warm in je buik zit? Ook, hoe is het met jou? Hou je het wachten tot de uitslag nog vol? (Irritant als je heel verhaal hebt getypt en t is ineens weg he!!!) Majo, wat leuk om jou ook even te lezen! Je meisje alweer 3, een echte grote meid met een leuke meidenkamer begrijp ik? Cool! En de rest, hoe gaat het met jullie?? Hier wel redelijk, toch last van benauwdheid en af en toe steken in mijn buik. Vandaag dus toch nog maar dagje thuis gebleven. Mijn man is een weekendje weg, dus het is meidenweekend en dan wil ik wel een beetje fit zijn. Even rustig aan vandaag en straks mijn kleine meisje weer ophalen bij kdv, zin in! Verder nog steeds duimen dan die kleine emmy lekker warm blijft zitten en uitgroeit tot een lief brusje...
Wow Papaver, wat een goede opbrengst! Nu duimen voor veel mooie bevruchtingen! Dees, lekker rustig aan doen jij en je buikje lekker warm houden!
Papaver; wat fijn zeg, echt een mooie opbrengst hoor! Nu lekker rustig aan en genieten van je kleintje! Dees; groot gelijk, lekker rustig aan doen! Ik duim voor je! Vanmorgen getest, negatief. Dag 10 na tp van een cryo. Had er zo'n goed gevoel bij.
He bah blondje, wat een naar begin van de dag. Maar t kan nog toch? Je bent toch nog niet ongesteld? Mijn duimen blijven draaien dat er straks toch nog een goede uitslag komt! Knuffel!!
Zit in een gestimuleerde cycles, dus zal niet omgesteld worden. Voor alle zekerheid maandag nog eens testen maar heb eigenlijk geen hoop meer. Vriendlief nog wel, bloedtest is pas woensdag, maar ik weet wel beter uit ervaring. Dit was alweer de 4e tp, toen was het bij Isa raak. In het ziekenhuis is er zomersluiting en wil zelf ook even geen tig ziekenhuisbezoekjes en homonen in mijn lijf, alweer ruim een half jaar mee aan de gang. Nu eerst op vakantie over 2 weken en genieten van de zomer hier, en alles waar we dankbaar voor mogen zijn in ons leven.
Blondje, he getver ik had ook zo'n goede hoop voor je! En dan nu toch negatief getest Dikke knuffel! Hoezo doe jij de cryo's in een gestimuleerde cyclus? En de cryo's zijn nu op? Dus dan weer een verse ICSI? Idd nu eerst even rust en genieten van de vakantie en het mooie weer! Ik moet zeggen dat vooral het mooie weer mij echt goed doet. Ik hoop dat dat ook voor jou zal gelden!
Oh nee Blondje! Ik had ook echt goeie hoop voor je. Wat verdrietig nu weer.... Snap dat je vd zomer geen polonaise wil. Moet je nu helemaal opnieuw beginnen?
Papaver wat een mooie opbrengst!! En weet je al hoeveel bevruchtingen ? Nee weet nog niet wanneer ik tp heb.. een erg lange cyclus en geen idee hoe lang helaas.. maar maakt niet uit als de tp maar goed blijft gaan!! Blondje jeetje wat balen.. hele dikke knuffel ! Hopelijk ben je te vroeg.. maar vaak weet je zelf al wel hoelaat het is.. Sikki ja de donor was maar voor het 1 ivf beschikbaar... het is helaas niet anders.. Heerlijk he dit weer.. doet goed voor de mens..
Meiden heb een posi ovutest.. dus morgen eisprong.. wanneer zal de tp in eigen cyclus zijn in dd ? Hoop dat dinsdag kan ben dan vrij van werk.. is dat altijd dag na eisprong?
Ah mooi girl! De enige cryo die ik gehad heb was en blastocyt van 5 dagen oud en die werd 5 dagen na eisprong teruggeplaatst. Geen idee hoe dat in dd gaat We weten nog niet hoeveel bevruchtingen, dat horen we morgen bij de tp van de embryo('s)
Girl, hangt er vanaf op welke dag hij ingevroren is. Is ie vijf dagen in de embryoscope geweest? In dat geval zou het zaterdag worden, want embryoscope emmy's worden pas na vijf dagen ingevroren en dus ook pas na 5 dagen teruggeplaatst. Maar als het een embryootje is die direct na de punctie ingevroren is zou je al eerder terug kunnen krijgen, tenzij je juist meerderen wilt laten ontdooien en in de embryoscope wilt plaatsen om de ontwikkeling eerst te volgen. Dan zou het tussen dinsdag en zaterdag kunnen worden.... Dinsdag lijkt mij persoonlijk wel snel!
maartje doe bij de tp's ah... geen embryoscoop.. heb bij ivf 2 jaar terug ook zo gedaan en dacht dat als me ei geweest is dan gelijk dag erna tp?? maar weet het ff niet meer.. heb bij de verse poging met spuiten 2 dagen na punctie al tp gehad dus dacht volgens mij kan het al de dag na me eisprong??
Succes met de tp papaver. Mariska; wat een rotbericht. Hebben jullie nog cryo's? Sterkte meid! Hier vanmorgen weer getest, dag 12 na to, omo-wit. Woensdag nog bloedtest maar weet t al wel helaas. Valt me toch zwaar, had echt goede hoop, zie gewoon erg op tegen een nieuwe behandeling, en vriendlief ook, die twijfelt zelfs. Volgende week lekker op vakantie met zijn drietjes naar spanje!
Mariska, bruinverlies ja Heb je ook nog een testje gedaan? Het kan nog he! Ik duim toch nog even door! Blondje, ik kan me voorstellen dat het toch zwaar valt. Ik had ook goede hoop voor je! Dikke knuffel! Eerst maar eens lekker op vakantie. Papaver, veel succes vandaag met de TP! Girl, ik denk dat je de tp toch 2 dagen na eisprong zult hebben, aangezien ze zonder embryoscope toch 2 dagen na punctie TPen in DD. Maar even bellen vandaag! Ik heb vrijdag ook nog even gebeld met Gent over de procedure voor de cryo tp. Mag namelijk met echo´s of met ovulatietesten. Aangezien wij 3,5 uur heen en 3,5 uur terug rijden naar Gent ga ik liever voor ovutesten Maar indien ik op bv dag 16 nog geen positieve test heb dan adviseren ze om toch even langs te komen voor een echo. In Gent ontdooien ze op dag 5 na eisprong (cryo is ook op dag 5 ingevroren) en plaatsen ze op dag 6 terug. Scheelt een boel wachttijd Afgesproken om de eisprong van augustus voor een TP te gaan. Ik zeg wel eens dat het mij nu nog allemaal meevalt omdat wij 9 verse ICSI's nodig hebben gehad voor onze dochter. Dan verwacht ik ook niet dat het gelijk raak is voor een tweede. Ik kan me voorstellen dat ik het veel zwaarder had gevonden als de eerste 'vrij snel' raak was geweest.
Bedankt meiden, inmiddels helder bloedverlies hier. Heb gistermorgen test gedaan en die was witter dan wit weinig hoop hier. hoop dat jullie meer geluk hebben,heb nu nog 2 cryo's. Zie ik tegen op want ik wordt zo naar van die Progynova