Tijdje niet geweest en lees een verdrietig bericht: papaver heel veel sterkte. Girl: jij ook sterkte meid! Klinkt wel heel definitief zo.
Dees: nog gefeliciteerd! Kaat: ook gefeliciteerd een jongen! Wat leuk! Sikkie: jij dus weer even pauze en na de vakantie verder? Wel verdrietig dat het niet gelukt is. En nog gefeliciteerd met jullie meisje! Ook: jammer vd eicellen ik vind het ook knap zou het zelf ook niet kunnen zie het dan wel echt als mijn kindje. Jij ook bijna starten dus? Zwaai naar wie ik vergeet. Hier erg druk met een baby aan de borst en een veeleisende peuter haha en nu een fikse keelontsteking erbij helaas. Verder geniet ik natuurlijk wel van de kindjes. De kleine man is alweer bijna 2 maanden en al ruim 6 kilo groeit als kool dat ben ik niet gewend mijn dochter is een fijn poppetje haha...
Girl, wat rot!!! Ik had zo gehoopt dat het gelukt was bij je. Nu de laatste cryo dus? Wat een spannende tijd, weet dat mijn duimen draaien blijven! Papaver, hopelijk hebben jullie toch kunnen genieten van de vakantie, al begrijp ik heel goed, dat dit door je hoofd blijft spoken. Tis allemaal ook niet niks. Hopelijk is het met een van de cryo's raak, duimen draaien ook voor jou!! Zora, dank je wel! Fijn om te lezen dat t goed met je gaat, al kan ik me voorstellen dat het hartstikke druk is met 2 ukkies... Sterkte Hier verder alles wel goed. Gisteren is de MvM geweest en ik mag volgende week starten. Ga dus weer mijn best doen voor iedereen die het nodig heeft!! Voelt zo goed om dat te kunnen doen! Moet wel zeggen dat ik het weer even spannend vond toen ze die test deed, toch weer soort bevestiging. Gelukkig knalde ie, dus geen twijfel mogelijk. Nu op naar de echo van 11 juli!
Wat goed Dees dat je mee gaat doen met MVM. Heb een buurman gezien van waar ik met ex woonde en die waarschuwde me dat er veel ongure types in en uitlopen bij ex. Heel voorzichtig moest zijn. Zora jullie ventje doet het goed zeg!!
Dat klinkt niet fijn OOK, is je zoontje nog vaak bij hem? Zo raar hoe mensen kunnen veranderen he? Ben je zo lang samen geweest, vertrouwt elkaar volledig en dan ineens verandert iemand dan compleet. Onvoorstelbaar!
Gelukkig sinds de scheiding rond is, is het oude vonnis vervallen en heb ik hem niet meer gebracht. Maar werk in de buurt en hij kan natuurlijk met vriendjes gaan langskomen dus beetje oppassen idd.
Zora dank je!klinkt inderdaad definitief en zo voelt het ook.. fijn dat het zo goed gaat met je kindjes !!! Dees ja nog 1cryo ,dus ik hoop het zo, maar ben er bang voor dat het niet zo mag zijn... wat goed van mvm dat je daar aan mee gaat doen!! En 11 juli al een echo!! Wat mooi!! Ook gelukkig bracht je s al niet meer bij hem.. inderdaad goed opletten jah..
vraagje meiden... tegen de testdatum aan van de cryo tp kreeg ik veel zwangerschapskwaaltjes wat misschien kon duiden toen dat ik zwanger was.. maar was ja negatief.. dus werd wel wat ongi maar geen buikpijn en ook niet zo heftig als normaal.. nu heb ik de utro ook vanaf zondag gestopt net voor me nod.. maar ben gigantisch duizelig, erg moe en kokhalzen met tandenpoetsen (net niet overgeven omdat me maag leeg is) dit waren ook de klachten voor me nod (dus hoopte op goed nieuws toen) maar ik dit nu de hele week al zo slim dat ik me zo slecht voel nog... nog last van de utro ofzo?? normaal nooit zo lange nawerking gehad.. heb deze week gewoon nog extra 2 testen gedaan maar ze zijn allemaal nega dus ik snap me lichaam ff niet meer... heb huisartsenpost al gebeld mocht wel evt komen als ik het toch graag wou, wacht nog ff af deze dag en morgen dd maar is ff bellen en kijken wat die zeggen... iemand dit ook wel is gehad??
Hey girl Wat rot dat je je nog zo voelt. Ik heb dit ook. Wellicht is er heel vroeg ook bij jou iets misgegaan? Ik voel me nog steeds een beetje zwanger en mijn testje gisteren was nog heel heel licht positief. Hopelijk deze week echt negatief. Anders moet je morgen idd even actie ondernemen. Ik moet morgen bloedprikken dus sowieso controle.
papaver, verschrikkelijk is dat he.. ik heb helaas helemaal geen posi test gehad... ook niet vaag ofzo dus dat is erg vreemd.. bij jou zit er dus nog hcg in je lichaam die dat veroorzaakt.. is ook erg vervelend als het misgaat en je je zo blijft voelen.. gelukkig krijg je morgen controle.. ik ga morgen zeker ff bellen met ze en kijken wat hun zeggen.. jij in iedergeval succes morgen..
Heh meiden toch helemaal niet leuk om te lezen hoor dat jullie nog zo'n klachten hebben. Girl had je geen utro? Ik herken het niet, ik wist al die keren dat het niet lukte eigenlijk al genoeg. Maar toch de hoop houden. Papaver meid ik vind het zo erg Ik hoop dat jullie snel meer geluk hebben
ook ja heb utro gebruikt en dan heb je ook zulke klachten inderdaad maar dat is nu al een week geleden de laatste.. en normaal stoppen dan de klachten juist snel wat ik altijd had... en nu een week geen utro en nog vage vervelende klachten
OOK, wat fijn dat je door mag! Jammer dat je geen eicellen mag doneren. Gek ook om te horen dat je dragen bent van iets waarvan je niet wist dat je het had. Papaver, hoe is het nu met je? Ik hoop dat er tussen de cryo's weer een mooi wondertje zit. Hoeveel hebben jullie er? Zora, wat leuk van je te horen! Zal zeker druk zijn nu. Maar fijn te horen dat jullie mannetje het zo goed doet! Dees, goed dat je meedoet met MvM. En nu aftellen naar 11 juli! Girl, nog 1 cryo. Brrrrrr Ik hoop dat deze het gaat worden meis! En wat gek van al die vage klachten. Ik heb het ook een beetje. Was voor de zwangerschap en borstvoeding altijd heel regelmatig ongi. Nu 1 keer ongi geweest na de borstvoeding en daarna de ICSI gehad. En nu na de mislukte ICSI nog steeds niet opnieuw ongesteld geworden. Zit nu op dag 33 terwijl ik voorheen een cyclus van 28/29 dagen had. Heb wel allerlei vage klachten, maar ook hier gewoon omo testen. Geduldig afwachten maar...
Wat gek Sikki. Het heeft na S ook even geduurt eer ik regelmatig ongi werd. Hopelijk komt het snel of een posi test.
Vervelend Girl, die vage klachten steeds! En Sikki ook al, vreemd is het dan als je cyclus je dan ineens in de steek laat he? Als je wil dat t komt, dan komt t niet en als je wil dat t niet komt dan.... grrr... Sterkte ermee. Papaver, hoe ist met jou? Heb je bloedtest nog gedaan gisteren? Wanneer kun/ wil je nu voor cryo tp gaan? Moet je daarvoor ook in EZ zijn? Las laatst over de zomersluiting, hoop dat je daar niet al te veel last van hebt. Hier verder alles goed, weinig kwaaltjes en klachten, dus mij hoor je absoluut niet klagen. Zou wel mooi zijn als t snel 11 juli is en we hopelijk een goede echo hebben. Duurt altijd veel te lang als je op zulke dingen zit te wachten. Zwaai naar allemaal!! X
Hoi allemaal, Een tijdje niets van me laten horen. Tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap kampte ik met een hoge bloeddruk waardoor ik me helemaal niet goed voelde. Telkens voor CTG's en echo's naar het ziekenhuis. Een hoop gedoe weer. Uiteindelijk ben ik op 10 juni opgenomen in het ziekenhuis en ben ik op 11 juni na een ingeleide bevalling bevallen van onze prachtige dochter I.sa We moesten nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven omdat I. nogal licht was. Verder leek het alsof ze de laatste weken in mijn buik was afgevallen want ze zat nogal ruim in haar velletje. Hierdoor was haar bloedsuikergehalte te laag en moest ze bijgevoed worden. Ze heeft dus duidelijk te lijden gehad van mijn hoge bloeddruk. Onze kleine meid doet het nu ontzettend goed en ook haar grote broer reageert erg goed op haar. Hij wil constant bij haar zijn, haar handje vast houden en meehelpen, zo lief! Het is nu wel weer erg druk, en vooral die gebroken nachten zijn nog erg pittig (ze vraagt nog erg veel borstvoeding, doordat ze wat in te halen heeft na een wat moeilijke start) maar we genieten echt volop van onze twee wondertjes!
sikki jij dus ook al rare klachten... hopelijk zijn ze snel weg.. hier is het nu 2 dagen al een stuk beter... alleen beetje lichte hoofdpijn maar daar valt mee te leven (heb geregeld hoofdpijn helaas) dees gelukkig voel je je goed!! miepje jeetje wat een zwangerschap en bevalling... fijn dat het nu wel goed gaat met haar!! met jou nu ook al een stuk beter??? hopelijk wordt het snel wat beter kwa voedingen in de nacht zodat je goed kunt uitrusten!!
Miepje wat een heftige zwangerschap en bevalling idd jeetje!! Maar wat een lieve grote broer zo schattig!
Hallo iedereen, Daar ben ik weer . Vakante was ondanks alles heerlijk. Mijn twee mannen zijn mijn steun en toeverlaat. De teleurstelling begint weg te ebben. Gelukkg nog drie cryo's over. In augustus kunnen we de eerste terug laten plaatsen. Miepje logish dat je het druk hebt! klinkt en beetje als mijn zwangerschap en kraamtijd. Neem de tjd en ruimte, want als je kindje moeilijk start kan dat mn voor mama best pittig zijn. Dees: wat fijn dat je e zo goed voelt! Nog een weekje tot de echo, maar dat zit vast goed. Wat leuk om je tweede frummel te bewonderen!! Girl hoe is het nu met jou? Wanneer gaan jullie voor je cryo? Sikki hopelijk al een ongi op komst? Zo rot als de zaken van slag zijn Ook hoe is het nu met jou? Wanneer gaat wat gebeuren? Hoe is je planning? Hier dus gister uitslag hcg 8 dus dat is op zich goed. Moet nog een keer terugkomn voor controle en dan is het klaar. WIj gaan dus de drie cryo's gebruiken, naar daana geen icsi 3 doen. Vanwege mijn leeftijd, maar ook vanwege de zwaarte van het proces. Ik wil ook verder met ons leven en heb het gevoel dat we nu steeds aan het wachten zijn. Heel moeilijk om nu al te besluiten. Maar ik denk wel beter. Hopelijk zit er tussen de cryo's een plakkertje.
papaver fijn dat de vakantie je goed heeft gedaan!! en augustus weer voor cryo!! spannend!! dus jullie hebben ook een soort van einde inzicht zodra de cryo's op zijn... hopelijk een plakkertje ertussen voor jullie!! hier gaat het gelukkig weer een stuk beter... denk dat hormonen dit keer langzamer me lichaam uitgingen ofzo?? of de gedachte met nog maar 1 cryo te gaan en dan houd de hele mmm voor ons op... voel me goed nu (alleen beetje hoofdpijn soms, maar dat heb ik vaker) dus dan gaan we er deze maand nog voor.. dan zal ik zaterdag of zondag beginnen met ovutesten... heb hier alleen niet meer zoveel vertouwen erin dat deze gaat blijven zitten... heb gewoon een idee dat er geen brusje bij mag komen voor ons..