eerste ronde tweede kindje! wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy Mams, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Hallo dames,

het leek me wel leuk om ervaringen, samen met lotgenoten te gaan delen.

Zelf heb ik een zoon, en wij hebben besloten om voor een tweede wonder te gaan!

Groetjes nancy

2. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Hai hai
    Wij hebben gister besloten dat we ook voor een tweede willen gaan! Vandaag meteen foliumzuur gehaald en ben meteen weer op dit forum aanwezig!
    Gaat weer spannend worden !
    Bij m'n zoontje was ik erg snel zwanger ik hoop dat het nu weer zo mag zijn.
    Het lijkt me leuk om hier mee te kletsen

3. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    hoi, gezellig.
    op het moment zijn we nog maar met zn tweetjes. Maar daar zal zeker verandering in gaan komen,
    inmiddels zit ik alweer in ronde twee,
    sinds gisteren menstruatie grrrrr.
    Bij mijn zoon was het ook de eerste ronde raak, ben erg benieuwd hoe lang nummer 2 op zich laat wachten.
    idd erg spannend, de eerste keer heb ik deze spanning niet ervaren. Dagen aftellen tot mijn nod enz...
    ging er toen vanuit dat het nog wel even ging duren,
    na heel wat weken na de pilstop vroegen we ons af hoe lang het zou duren voordat mijn cyclus dagen weer op orde waren, na aandringen van mijn man een testje gedaan. Bleek ik al 7 weken in verwachting:$

Nu ervaar ik mijn tweede poging toch echt heeeeel anders, merkte zelf dat ik gister toch wel redelijk teleurgesteld was dat poging 1 mislukt was.

Groetjes nancy

4. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Ja we moeten echt even geduld hebben ...
    Ik ben vorige maand niet ongesteld geweest heb 2 testen gedaan maar beiden negatief. Dat vonden we toch wel erg jammer allebei dus hebben we besloten maar meteen te stoppen met de pil. Nu is het alleen wel onhandig om te kijken wanneer m'n vruchtbare periode is maarja we zien wel. We hebben geen haast... Maar juist omdat het vorige keer zo snel ging zit ik nu al de dagen te tellen .
    Ik ben ook zo benieuwt hoe m'n zoontje het vind een broertje of zusje erbij. Het zal een drukke boel gaan worden
    Maar ik kan niet wachten
    Gr.

5. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Hey,

ik was ook overtijd de eerste ronde, maar had ook een negatieve test.
    Het zou ook kunnen zijn dat mijn cyclus verandert is door het spiraaltje.
    Dat is deze ronde even afwachten weer.

Groetjes

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier ook nu ronde 1, ben benieuwd hoelang het dit keer duurt :)
    vorige keer kreeg ik direct een gewone cyclus, hoop nu ook

7. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Dinsdag gaat mijn spiraaltje eruit. Ben nu ongesteld dus ga maar vanaf nu rekenen.
    Onze dochter is bijna tien maanden. Het duurde ook tien maanden voor ik zwanger was. Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren!

8. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Wow je dochter is pas bijna 10 maanden , dat is snel!
    We leuk hoor zo vlak achter elkaar, ik hoop voor je dat het nu sneller gaat. Ik wilde eerst ook niet teveel leeftijdsverschil er tussen maar omdat ik het eerste jaar best zwaar vond hebben we toch even gewacht.

9. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Ja apart he , hoe je lichaam na jaren pil gebruik gewoon weer een normale cyclus aan kan nemen na het stoppen vd pil....
    Dat had ik vorige keer ook .

10. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Zelf ben ik sinds maandag gestopt met de pil . Ik ben donderdag en vrijdag ongesteld geweest. Was maar kort deze keer
    Hoop ook dat ik m'n normale cyclus weer krijg nu
    Spannend

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi!

Hier nu net de laatste ring eruit gehaald en ook wij gaan er weer voor! Ons mannetje is bijna 2 jaar nu!

Balen van de negatieve testen meiden, hopelijk is het nu snel wel raak!
    Hier was het de eerste keer na 3 rondes zo ver, helaas werd dat een vmk. 3 maanden later was het weer zover en toen kwam ons mannetje dus! Ben benieuwd hoe het nu gaat!

Hoe was jullie cyclus de vorige keer? Hier tussen de 28 en 31 dagen.

12. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hier ook een zware periode hoor priscil, maar er is rust is huis. We willen graag de kindjes dicht bij elkaar. Nu nog wachten of het lukt. Anders hebben we ook gewoon de tijd. Nu maar eens kijken wat de cycli gaan doen.
    Voor onze dochter was ik aan de pil, nu een spiraal (wat een k.ding maar dat terzijde). Het is ook net of het zo moet zijn. Al die maanden niet ongesteld en ik maak een afspraak bij de ha en ja hoor...daar is ie dan :)

Spannend engeltje! Eigenlijk vind ik het neg zo spannend als de eerste x. Ben ook wel benieuwd naar de reacties van ouders.! Zoals priscil al zei is onze dochter nog zo jong.

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoe verwachten jullie dat jullie ouders gaan reageren dan? Ik heb zelf altijd zoiets van het is toch je eigen keus om het wel of niet dicht op elkaar te doen en daar heeft eigenlijk niemand iets over te zeggen!

Ik weet wel zeker dat als het hier snel zou lukken dat nog niemand het had verwacht :) Wij roepen altijd heel stellig dat de oudste eerst op school moet zitten en zeker aangezien de heftige periode die we hebben gehad denk ik dat niemand het nu al zou verwachten:)

14. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Denk ook dat ze hier positief verrast zullen zijn. Maar het gaat weleens door je hoofd. Hebben de kamer al opgeruimd zodat we ruimte hebben voor de babykamer :)

Als het voor jullie maar goed voelt toch. Is er iemand in de omgeving die wel weet van de plannen?

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier niemand in de omgeving die ervan af weet. Alleen m'n vriendin uit Australië weet ervan, zij is nu zelf sinds februari bezig. Hopelijk worden we zo'n beetje tegelijk zwanger!

16. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Wij beginnen over 14 dagen :) net m'n eisprong gehad. Erg spannend!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
  18. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Oh dat zou super leuk zijn engeltje! Je hebt in ieder geval wel iemand om het mee te delen, maar heel makkelijk zal dat niet gaan. Ik zie dat je cyclus vandaag op dag 1 staat.

Spannend Annelie! Leuk ook om te lezen dat jullie ook vroeg beginnen!

Mijn spiraal is er gisteren uit gegaan. Gelukkig geen last van gehad. Ik ben benieuwd wat mijn cylus gaat doen. De huisarts zei dat ik direct zwanger kan raken. Daarvoor hoef je na spiraal niet eerste ongesteld voor te worden. Voelde me een beetje stout. Mijn moeder paste op toen ik naar de HA was, maar weet van niets.

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hahaha ja het voelt idd wel een beetje stout zo weer om er stiekem mee bezig te zijn he!! Hihi en dan helemaal als je moeder oppast als je je spiraal laat verwijderen :D

Idd, hier vandaag dag 1! Vanmorgen ongi geworden zoals verwacht 3 dagen na het verwijderen van de ring ;)
    Had voorheen een cyclus van 29 dagen, ook na m'n bevalling, dus ben daar nu ook maar even van uit gegaan ook al hoeft het niet weer zo te zijn!
    Kan niet wachten totdat deze week voorbij is en we lekker kunnen gaan klussen!!

20. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Haha dat gevoel kan ik me helemaal voorstellen. Fijn dat je spiraaltje er nu uit is.

Wij vertellen het niemand en heb zo een vermoeden dat de reacties ook niet zo positief zouden zijn(te snel). Maarja.. Als we het zelf maar leuk vinden.

Kleine man krijgt zijn eerste tandje. Ik zie hem al zitten en het tandvlees is helemaal doorzichtig. Hij is heel verdrietig, zo zielig. Hoop dat hij snel door is!

Deel Deze Pagina