@cupcakeje oh ja zo erg die laatste dagen voor NOD.. Zal mee duimen! Ik was ook altijd te nieuwsgierig en de testen vlogen erdoorheen haha
mammz...ja verschrikkelijk en dan te bedenken dat t pas ronde 1is haha.. maar deze pijn/druk onderin mn buik herken ik niet voor een ongi of zwangerschap.. dus weet ook niet wat t mag zijn.. iemand een idee hoe blaasontsteking voelt? (ook nog nooit gehad, maar ik haal me vanalles in mn hoofd) miss krijg ik er duidelijkheid mee? morgenvroeg gewoon vast testen en anders gewoon WACHTEN.......haha babebabe: ik heb een meisje van 3
ik heb ovutests en zw tests via kids&zwanger besteld, niet duur! had voor 15 euro 3 zw tests en 10 ovutests thuis bezorgd! dan kun je e rnog es een testje tegen aan gooien
Werken jullie allemaal met ovilatietesten? Bij mij werkte dat voor geen meter.. Achteraf logisch als je geen eisprong hebt haha Ik denk dat ik het de eerste 3 maanden gewoon zonder iets ga doen.. Als ik het volhou in de hoop dat ik mezelf niet gek ga maken..
ik volgende maand wel, ik wacht nu mijn eerste ongi af (of niet haha, maar ga ik wel vanuit!) zodat ik een eerste cyclus telronde weet, en dan ga ik wel ovutesten doen, vink handig (lees: ik ben controlfreak) maar vorige x ook gedaan, en ik vond het toen errug handig want je ei is nooit exact volgens de rekenmethoden natuurlijk, daar is het de natuur voor... dus als jij denkt dat je dag 14 je ei hebt en het is pas dag 18... hmmm, wederom ik ben controlfreakie
Ja dat klopt.. Dan heb je meer een idee maar heb je dan niet super veel testen nodig? Of test je niet elke dag? (Rond eisprong dan hè)
Oh das niet duur... Idd, zo kan je nog eens een extra gebruiken. Hier geen ovu testen, als het nu niet is 'gelukt' dan begin ik er volgende maand mee..nog totaal geen ervaring mee, dus we gaan het zien.
Babe, welkom! Mijn zoontje wordt vrijdag 3. Ovu-testen, vorige keer na een paar rondes gaan gebruiken. Vindt het wel fijn en handig hoor! Cupecakje, $spannend morgenochtend testen!! Hoop niet dat je een blaasontsteking hebt, heb je pijn bij het plassen?
Nee geen pijn bij t plassen... Maar de druk in mn buik is ietsje minder als ik naar de wc geweest ben... Ben gewoon raar aan t denken... ik moet gewoon wachten en geduld hebben ( jammer dat dat niet altijd mn sterkste kant is) Iedereen een leuke dag gehad vandaag? Of allemaal aan t werk geweest?
gewerkt! morgen lekker vrij, Jelmar naar de PSZ, donderdag weer werken en dan lekker weekendje Center Parcs, heerlijk!
en Jelmar word dus eind april al 4, maar ik vind dat dus wel fijn! hebben jullie ook bewust gewacht met leeftijd? (de dames met 'oudere' kindjes?)
Tja... Je bent zo je lichaam in de gate aan het houden dat je alles voelt en erbij gaat denken.. Oh ik ga dat ook weer hebben hahaha Ik hoop dat je morgen met de test wat meer duidelijkheid hebt! Blaasontsteking hoeft niet perse pijn te hebben bij het plassen, bij beginnende blaasontsteking moet je heel vaak en komt er bijna niks is het meer het gevoel dat je moet plassen. Ik heb een extra dagje vrij gehad, en echt lekker een lambal dag gehad morgen even actie ondernemen en poetsen!
Babe, lekker weekendje voor de boeg dus! Heeeerlijk! Geniet ervan he.. Mammz... Tja idd, van tevoren zeiden we nog heel wijs tegen elkaar, joh we stoppen met de pil en dan zien we wel hoe het loopt haha (niet dus) Lekker lui dagje dus geeft niks, heb je soms ook nodig! even opladen... Hier lekker druk geweest op t werk.
Mn meissie is eind december pas 3 geworden, maar we hebben wel bewust gewacht. We wilden een tijd echt volop genieten van dr. En tegelijkertijd ook zelf nog kunnen genieten van alles, avondje uit, filmpje pakken, stappen, vakantie. We hadden zoiets van, alles gaat makkelijker zolang je er nog eentje hebt. Dus genieten. Dat zal allemaal met een 2e ook wel kunnen, maar dan is het net iets meer regelen en plannen. Waar we overigens nu helemaal klaar voor zijn.
Hey dames, Mammz en babebabe welkom @cupcakeje toch testen haha ik raad je aan toch te wachten maar ach wie ben ik. Ik weet ook niet of ik het zou kunnen. Blaasontsteking zou kunnen kijk het even aan ik zelf ben wel gevoelig voor blaasontsteking maar het drukkende gevoel gaat altijd samen met drang tot plassen en niet kunnen. Ik drink dan altijd wat meer en dan is het na 2 dagen weer weg. Mijn zoontje is in november 3 geworden het liefst had ik nu wel al een 2de gehad of zwanger te zijn maar door omstandigheden kon dat niet. Nu heel blij dat we er voor kunnen gaan en toch ook wel een fijn idee dat mijn zoontje al best zelfstandig is. Ik mocht vanmorgen lekker uitslapen en heb vanavond gewerkt. Morgen nog werken en dan lekker 2 dagen vrij
Cupecakje, jammer dat ie niet posi is, maar je hebt nog een paar dagen tot je NOD toch? Ik blijf duimen! Zo weer aan het werk! Vandaag weer een lange dag, gelukkig de laatste deze week. Na het werk lekker naar mijn paard toe en vanavond druk aan de knutsel voor Ryan zn traktaties voor de psz.. Wij hebben een beetje bewust gewacht, sowieso had de gyn gezegd dat het beter was dat ik de eerste 2 jaar niet zwanger zou zijn.. en daarna hadden we een nieuwbouwhuis gekocht die nog gebouwd moest worden en ons oude huis verkochten we binnen een maand en dus toen hebben we een jaar bij mijn moeder ingewoond, wat heel fijn was, maar niet als ik zwanger had geworden, hahaha!
♥♥NOD♥♥Januari/Februari ♥♥Cupcakeje (29 jaar), nod: 8 febr., 1e ronde, 2e kindje. ♥♥Roos1978 (35 jaar), nod: 16 feb., 2e ronde, 2e kindje. ♥♥Mamatje 89(24 jaar), nod: 18febr., 1e ronde, 2e kindje ♥♥Babebabe(27 jaar), nod: 19 febr.,1e ronde, 2e kindje ♥♥Shirleymommy(21 jaar), nod: 21 febr., 1e ronde, 2e kindje. ♥♥Mammz(28 jaar), nod: 24 febr., 2e ronde, 2e kindje ♥♥Mamavisser (? jaar), nod: jan.,1e ronde, 2e kindje. ♥♥T84 (30 jaar), nod: jan. Wachtend op 1e ongi, 2e kindje ♥♥Michiee (21 jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje ♥♥Mama van Daan(28 jaar), beginnen in april., 1e ronde, 2e kindje ♥♥NOD♥♥Maart ♥♥Kiwi1405 (28 jaar), nod: 7mrt, eerst goede cyclus, 2e kindje ♥♥Roosviceetje (27 jaar), nod: 11 maart, 1e ronde, 2e kindje. ♥♥Zwanger♥♥ ♥♥Bella013 (22 jaar), 24 januari positest! Uitgerekend? 1 zwanger, 0 twijfeltest,0 ongesteld,1 negatief getest, 0 cyclus "van slag"
Hej meiden, Hopelijk is dit lijstje zo goed? Anders hoor ik de wijzigingen graag. Heb de data maar beetje onder elkaar gezet, dan kan je goed zien wie de volgende is @ Babebabe en Mammz, Welkom! Hopelijk staan jullie gegevens er goed in, anders hoor ik het graag! @ werken, vandaag nog 1 dagje en dan weer lekker vrij! Heerlijk. @ quality time, volgende week donderdagavond samen met manlief uiteten en daarna naar de film. opa en oma passen op! Lekker hoor Ik heb er nu al weer zin in. @ Babe, lekker hoor CP. Genieten en even gewoon lekker weg. Leuke naam trouwens, Jelmer! @ leeftijd, hier geen adviezen van gyn of vk, maar gewoon een eigen gevoel dat we graag een tweede kindje willen. Het zal (juist omdat J. nog zo jong is) best heel druk worden, maar goed we zullen zien. Eerst maar eens zwanger raken. Moet ook eerlijk zeggen, dat ik niet weet of het verlangen naar een tweede kindje bij mij blijft als het langer duurt.. Voor mijn gevoel ga ik er op een gegeven moment aan wennen dat we met zn drietjes zijn. Was dat bij jullie niet zo? Heb dan ook de eerste 16 weken van mn zwangerschap alleen maar overgegeven, dus ik stap er wel in met een bepaalde angst voor herhaling. @ Michiee en Mamavisser, zijn jullie dr nog? Ik zag volgens mij dat Michiee als niet meer actief stond. @ Cupcakeje, balen! En idd nog voor NOD dus ik blijf ook duimen! Werkse meiden! Of lekker dagje thuis.