Hoi meiden, kom even zeggen dat ik me hier niet meer aansluit. Praat in nog 2 groepjes (1 voor zwanger worden en m'n mamagroepje) en daardoor wordt het teveel om bij te houden .... Succes met zwanger worden meiden!!
Haha leuk roosviceetje, je man gelijk aangevallen toen hij thuis was,hahaha!! Mijn kleine vriend is 3 vandaag!!!!! Hij is helemaal blij met zijn nieuwe fiets!! Vandaag allemaal leuke dingen doen, straks naar place 4 kids, lekker klimmen en klauteren!!! Jammer Roos. Succes verder!
Wij gaan ook voor de tweede! Begin januari gestopt met de pil. Voel een beetje zwaar in de buik. Wacht eigenlijk op ongesteldheid. Of misschien over een paar dagen (hopelijk) een positieve test En jullie?
T84 van harte gefeliciteerd met jullie mannetje. Geniet van deze heerlijke dag. Wek grappig wij zijn ook met mika zijn verjaardag naar een indoor speeltuin geweest. Veel plezier vandaag. Gisteren was het heel gezellig meiden wat denken jullie? Wanneer zal nu ongeveer mijn NOD zijn ik neem aan niet over een maand toch
Gefeliciteerd!!!! Kijk dan hoe trots hij op zijn fiets zit.. Leuk!! Maak er een leuke dag van!! Roosviceetje ik gok over 16/17 dagen?? Ik ben daar niet zo'n held in ik heb zelf Een app die alles bij houd! Ik ben eindelijk niet meer ongesteld dus onze eerste ronde gaat van start! Dat word flink oefenen!
Gefeliciteerd!! coole fiets idd!! Jelmar krijgt voor zijn 4e verjaardag ook een fiets van ons, een BMX fietsje! Hij racet nu nog op zijn loopfiets, hele stoere, ook bmx style, hij fietst mij er uit op dat ding! denk dat hij straks gelijk zonder zijwieltjes wel door kan
Nog werken tot zat 17u en de werkweek zit er weer op! Hier aftellen naar april,maar gelukkig genoeg om naar uit te kijken eer het zover is!
waarom wachten jullie op april? Zouden wij eerst ook doen, had al een pakje rubbers gekocht, maar die ligt nog steeds in de kast haha, ik hoop wel dat het voor augustus raak is, want lijkt mij niet zo leuk als de kids hun verjaardagen zo dicht op elkaar zitten....?
Als het deze ronde raak is ben ik weer in november uitgerekend. Heeft voor en nadelen maar ach zoiets wonderlijks plan je niet toch
Hey t84, gefeliciteerd met je grote/kleine mannetje! Leuke dag gehad? Roos, jammer en succes verder he! Hopelijk gauw een mooie positieve test! Roosviceetje, fijn dat je het zo gezellig heb kunnen maken! Hopelijk is het een 'magische maand' hihi Mammz... Jeee!!! Eindelijk lekker aan de klus!
Popol...spannend he, duimen voor een posi test straks! Mama v daan, werkse nog even dan!! Babe, kan ook heel makkelijk zijn, die verjaardagen bij elkaar! Hier, nog geen ongi dus we wachten en wachten en wachten en..... Haha!
Ja zal ik doen, maar heb het gevoel dat ik gewoon wat later ongi wordt... En na de test van woensdag is mn testdrang weg. Haha...
Bedankt voor de felicitaties!! Hij heeft een leuke dag gehad, gelukkig werd het nog droog zodat hij buiten kon oefenen op zn fiets.. Cupecakje, ga je morgenochtend testen? Duim voor je... Iedereen nog plannen dit weekend?