Hier ook 2 kinderen en dan hoop ik dat mijn man zich wil laten helpen!!! Maar ik wil zowieso niet terug met hormonen beginnen! Och zullen wel zien zeker eerst zien hoe het gaat zo zonder hormonen binnen goei 9 weken dan zal men lichaam moeten afkicken denk ik! zoals je "ontpillen hebt ook zoiets ma dan met spiraaltje!"
Aantal kinderen, 2 leek mij altijd genoeg maar mijn man had het wel over 3 haha. Denk dat ALS er een 3e komt, dat dat even op zich laat wachten want ik wil ze niet achter elkaar (tenzij het een tweeling is uiteraard)
hier ook 2 kids! mijn man twijfelde even of hij nog wel een 2e wilde omdat wij een lastige start hebben gehad met ons mannetje, veel allergieen, ziekenhuis bezoekjes en tot zijn 1e verjaardag slecht slapen (lees van 1 tot 4 snachts wakker!) nu dus rustig dus graag een 2e ik wil ook echt nooooit meer aan de pil! ik ben veel vrolijker en mijn libido is ook weer aanwezig spiraal durf ik niet meer aangezien ze die gezet hadden en ik 4 maanden heb gebloeid, toen controle en was hij verdwenen! hij zat in mijn baarmoeder :O verwijderd en kon geen kwaad maar vertrouwen is weg.. mijn man wil waarschijnlijk zich laten helpen omdat hij het zonder pil ook fijner vind voor mij... maar dat vind ik weer zo definitief hihi
We gaan nu naar huis. Wat een zooi kunnen oude mensen hebben zeg. Administratie mappen uit 88 prulletjes en dingetjes en nog niet alles ingepakt maar ben er klaar mee.
ik ga even lekker douche en mijn mooiste kleren aantrekken en optutten hihi vandaag kennen we elkaar precies 12 jaar dus heb ik een leuk avondje gepland en oppas geregeld! mijn man is nu aan het sporten komt om half 6 thuis en wil ik klaar staan
Das idd nog even wachten. Het heeft bij m'n eerste 11 mnd geduurd voor het raak was. Ik hoop nu iets korter, maar we zullen zien.
Oei ja das idd wel vrij lang,ik hoop ook voor jullie dat het nu sneller raak is! Ik ben ook enorm benieuwd hoe lang het duurt eer ik terug normale cyclus krijg?! Kmoet zeggen dak MET SPIRAAL een mooie cyclus van 26 dagen heb! Maar dat heeft wss ook met de hormonen te maken en zal denk ik veranderen als spiraal eruit gaat,denk je niet?? Hebben jullie al namen voor een toekomstig boeleke??
mammz...veel plezier vanav!! en gefeliciteerd natuurlijk mamma32, welkom! 11 maanden is wel een hele tijd, hopelijk nu wat sneller! mamavdaan, hoop dat je cyclus zo blijft! zou lekker zijn!
Have fun!! Zo hier net thuis, jeetje wat een wind en regen ineens! Wanneer stopt t nou is met regenen!! Mijn ovu testen zijn al binnen, gelijk soort van kriebels ofzo.. Haha!!
Zooooo lekker gedouched en met pyjama op de bank. Mamma32 hier er bij de vorige 10 maanden over gedaan maar daar moet ik wel bij zeggen dat wij geen ovu-testen gebruikte en mijn man wilde niet verplicht klussen
Wij hebben bij de eerste ook geen ovu testen gebruikt alleen de laatste en de raak ronde ging via ZH. Ik stopte met de pil en had onregelmatige cyclussen en na 6 rondes werd ik niet ongi en niet zwanger en moest naar het ZH, daar moest ik elke week een inwendige echo hebben voor controle. Daar werd mijn eerste ronde na 3mnd niks 28 dgn en de 2e ronde was het raak. Daarna met 7 wk inwendige echo gehad. Bleek er geen vruchtje aanwezig te zijn ....zou een miskraam krijgen en moesten een week later terug komen... Toen met weemoed terug en nog geen miskraam gehad bleek ik gewoon zwanger te zijn alleen een week korter ....Ze is met 40+4 geboren en super gezond
Wauw wat en verhaal zeg. Pfff lijkt mij zo gek je hoort dat je een miskraam gaat krijgen bent al voorbereid op het opwekken of een curretage en dan blijk je toch nog gewoon zwanger te zijn. heb van de zomer een miskraam heel dicht bij mee gemaakt. Mijn beste vriendin heeft pcos en in juni was het eindelijk raak door middel van clomid dit werd een miskraam heel heftig. Nu is ze 13 weken zwanger en ze kunnen maar niet genieten en hopen op een prachtig kindje straks. Doet mij veel pijn om dat te zien. Ik kan er niet over mee praten heb gelukkig nooit in de mmm gezeten en nog nooit een miskraam gehad. Gelukkig maar, maar vind het soms heel moeilijk om te zien wat het met mensen kan doen
Het heeft bij ons ook wel een beetje de begin van de zwangerschap verpest en we zijn ook heel kwaad geweest op de gyn die mij behandelde. Ik zat daar vanwege moeilijke cyclus dus zij had kunnen weten dat ik evt minder ver was dan gedacht. Ze schrok zelf ook moet ik zeggen. We hebben pas rond 12 weken na een mooie echo kunnen genieten en ik had het geluk goed te kunnen genieten met 16 weken omdat ik de kleine toen voor het eerst voelde. Dat van je vriendin is idd niet leuk en snap dat ze angstig zijn. Denk dat ze ook pas rond week 20 rust krijgen hoop ik. Ik hoop dat het deze x bij mij beter gaat en niet weer bij de gyn beland.
Jipiee mijn persona monitor is vandaag toegekomen,heb alles al doorgenomen en nu wachten tot moment dat spiraal eruit moet en ik dan men menstruatie terug krijg