Hier vanmorgen een kaartje geschreven voor papa. Kwam ik thuis bood hij zijn excuus dat hij het was vergeten en was wel van plan wat te halen. Dus krijg ik met mijn verjaardag een extra kadootje Hier gaat het poepen goed maar het plassen heeft ze nog niet door. Maar dat komt nog wel. Ml mag rond mijn ei lekker aan de slag en dat vind hij niet erg. Hij hoopt dat ik zo snel mogelijk zwanger ben... Fijn weekend en fijne valentijn
Heerlijk he roosviceetje, geen luiers meer scheelt heel wat eurie! Ik hoop voor je dat hij snel helemaal luier-vrij is... kan je alvast wat nummer 1'tjes aanschaffen voor dat geld Fijne valentijn iedereen.. ik heb een chocolaatje ''lovechock'' gekocht en omdat hij dat wist kwam hij vandaag met een rode roos voor mij en dochter, dochter wilde het per se in een vaasje op haar kamer, zo blij dat ze er mee is Vandaag wat hartjes cupcakes gebakken maar echt vieren doen we eigenlijk nooit zo bewust.. terwijl het ook nog onze trouwdag is.. Volgend weekend is dochter uit logeren en weekendje alleen is al lang geleden dus kunnen we dan helemaal los
Sznne gefeliciteerd met jullie trouwdag! Lijkt me fijn joh luierloos hier zal t nog ff duren hihi Rond welke leeftijd zijn jullie er een beetje mee begonnen? Mijn mannetje gaat het liefst mee naar de wc en scheurt hij de velletjes wc papier voor me af hahahaha Manlief is weer opgeknapt denk beetje vermoeidheid heb hem net maar even verrast met een mooi pakje haha Ons zoontje heeft de waterpokken...vanmiddag verschoon ik zijn luier en staat helemaal onder de blaasjes hij is ook koortsig en hangerig maar kunt t maar gehad hebben, extra knuffels en kusjes dus!
Szanne gefeliciteerd! Veel plezier alvast voor volgend weekend. Mamzz Beterschap met je kleine.. hier: ik word echt gek en onzeker vandaag ineens wit yoghurt achtig slijm in mn ondergoed! Over 3 dagen ongeveer nod (gemiddelde is dat dan..vorige cyclus was 31 en zit nu al op 30) Normaal let ik ook niet op slijm maar pff stress haha. Ik had ongv eind januari doorzichtig slijm weet ik nog, de dag daarna geklust dus zou t?
Gefeliciteerd met jullie trouwdag. En heel herkenbaar dat je dochter de roos op haar kamer wilde zetten. Hier ook zo'n bloemen gek. Ik hoop ook dat hij snel helemaal luier klaar is maar tot nu toe al heel tevreden
Mika ging ook altijd al mee naar de wc. Je merkt snel genoeg wanneer je kindje er klaar voor is. Voordat wij begonnen zette ik mika iedere avond voordat hij naar bed ging al op de wc en dan was hij onwijs trots als er een plas kwam. het poepen is een lange tijd een probleem geweest hij liep gerust een uur in een vieze luier en als ik dan zei heb je gepoept zei hij nee zelfs na 3x vragen bleef hij nee zeggen. Fijn dat manlief zich weer beter voelt. waterpokken we weten dat ze ze allemaal zullen krijgen. Hier was het laats ook op de psz maar mika heeft deze ronde overgeslagen. Ik denk ook ze kunnen het maar gehad hebben. Wel beterschap en hopelijk heeft hij er niet al te veel last van
Spannend hoor. Waarom gooi je er niet gewoon een testje tegen aan dit weekend. ik moet zeggen dat mijn lichaam ook lekker bezig is. Mijn buik is heel gevoelig. Heb de hele tijd een nat gevoel van onder maar als ik naar de wc ga zie ik niets nog meer moe dan normaal. Enorme hoofdpijn vanmiddag.
Roosviceetje, trots mag je dan zeker zijn wauw zeg! Fijn is dat! Enne, laten we hopen dat er iets positiefs gebeurd met je lijf! Mammz, beterschap voor je mannetje! Hopelijk heeft ie er weing last van! @valentijn, nee daar doen we helemaal niks aan... Mamatje, spannend zeg! Ben benieuwd of het goed nieuws word, ik hoop het! Sznne, gefeliciteerd nog! Hier gebeurt er eigenlijk nog vrij weinig... Ook melkachtig slijm opeens gister en eergister... Dussss.... Geen idee. Ik voel ook helemaal niks wat betreft een ongi ofzo... T zal wel ff duren nog.
En ga je testen? Waterpokken; hier ook al gehad.. was even heftig daarna ging het vrij snel beter. Ik heb toen kidsclin gebruikt, werkt super!!
Hier de fotos van men kapsel voor op de trouw,totaal anders dan wat ik gedacht had. iedereen zegt los en krullen maar hebben we geprobeerd en houdt van geen kanten dus daarna paar opgestoken kapsels en voila this is it
Mooi Mama van Daan! Ik had het bij het trouwen ook los met krullen en een bloem in m'n haar. Bij trouwen in de kerk, hetzelfde kapsel, alleen dan met sluier achterin gestoken. @ waterpokken, bah.. Maar goed inderdaad beter nu even dan later. Ik heb ze vroeger ook gehad. @ oorontsteking, de laatste pillen nog even slikken voor de oorontsteking. J.elle is al klaar met de antibiotica. @ quality time, donderdag op vrijdag lekker samen geweest en gezellig gehad! En vanmorgen weer even gezellig gehad. Haha.. Lekker uiteten en naar de film geweest. Gisteren helemaal niets! Vandaag is m'n vader jarig, dus we zijn blijven eten nu en vanavond verjaardag! Morgen weer lekker rustig dagje! Nog testers?
Vanmorgen negatief getest (action) maar het was mn 2e urine omdat ik het was vergeten toen ik uit bed sprong haha.
Mooi opgestoken mama v daan! Netjes! Mamatje, jammer! Morgen weer eens? Kiwi, lekker 'bezig' jij! Hihi! Fijne verjaardag nog.
Heb lekker all you need is love gekeken vanav, ml is een avondje op stap Ik hield het niet droog, jeetje zeg, dat stel dat ging trouwen waarvan haar vader op haar trouwdag stierf...pfff!! Heftig zeg!
Wauw mooi hoor mama van daan. mamatje jammer hoor. Wanneer ga je weer testen? Hier ook een verjaardag gehad en nu net pas thuis. Ik duik lekker mijn bed want morgen verhuizen we mijn schoonouders. Druk weekend. Slaap lekker allemaal
Morning! Mooi mama van Daan!! Mamatje, ga je nog een keer testen met ochtend urine? Spannend hoor... Kiwi, fijn dat jullie opknappen! Roosviceetje, succes met verhuizen! Wij hebben gister een verjaardag en daarna eters gehad.. vrijdag had ml toch nog een verrassing, zijn lekker hapje wezen eten. Vandaag ook weer vol, straks eerst naar kabouter plop en daarna eten bij schoonouders... En morgen weer aan de bak, haha!!
Als ik uitga van mn menstruatie app zou dinsdag mijn NOD zijn maar dat is gemiddeld. Ik ga morgen een midweekje naar landall greenparcs dus hoopte eigenlijk dat ik nu al duidelijkheid had. Wel al wat buikpijn gehad deze week maar dat kan ook door mn darmen komen.