Wie gaat er voor een tweede in 2014?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door T84, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Jaaaa een knaller Mammz!!! Ik zou even kijken of jullie vanmiddag of vanavond thuis kunnen maken haha.. Aan de klus!!

Oh echt?! Wat leuk ook vrachtwagenchauffeur. Dus je kent dezelfde frustraties en verhalen enzo.. ;)
    Manlief is meestal vroeg weg, maar 's avonds redelijk op tijd thuis. Toevallig in maart een weekje nachtdienst.

Leuke job heb je! :)

Draag jij ook dan? Ikke wel namelijk! :D En zo ja, waarmee dan? Draagzak of draagdoek?

@ klussen, en qua cyclus, ik zou er vanaf uit gaan vanaf deze knaller + 14 dagen. Dan zit je redelijk safe!

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo das een verschil met gister of eergisteren!! KLUSSEN!! Ik zou nu gewoon klussen en dan om de dag ofzo.. en doortesten tot hij minder wordt dan weet je dat hij gesprongen is. Have fun! Haha..

Ik werk als man. Assistente voor een hoogleraar op een universiteit en mijn man is bedrijfsleider bij een reclame en sign bureau...

3. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hahaha veel frustratie en wegmongolen volgens mij man kan niemand rijden lijkt wel hahahahahahah

Hij begint altijd om 6 uur en is dan om 3 uur afgewerkt soms eerder.

Ja heb het erg naar mijn zin op het werk merk wel dat het zwaar is dus Miss straks dag minder gaan werken (3dagen ipv 4)

Ik heb een draagdoek, die heb ik erg veel gebruikt toen hij klein was ivm verborgen reflux.
    Nu vind ik dat te zwaar worden (11kg) en hebben we een rugzak waar hij in kan. Hij wil het liefst zelf lopen maar op de rug in de rugzak vind hij geweldig! En is makkelijker als buggy met de drukte zoals bij motorbeurs of Zo
    Hij slaapt er ook in dus ideaal!

Wat gebruik jij?

4. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ T84, jullie ook beiden heel iets anders dus! Wat doe je dan als man. assistent van een hoogleraar?

@ Mammz, nou he.. Niemand kan rijden behalve vrachtwagenchauffeurs haha.. Ik heb wel iets meer begrip gekregen voor chauffeurs. Als ik mijn auto ergens tussen probeer te proppen, terwijl zij een bocht proberen te maken bijvoorbeeld. :D

Mijn man heeft de ene dag vroege dienst (half 4 op) met op tijd thuis en de andere dag late dienst (half 6 op) en vroeg thuis. Maar het is ook wel eens anders geweest.

Soms echt weleens het gevoel gehad dat ik meer alleenstaande mama was dan een gezin. En vind het ook zo verdrietig voor Jelle. Nu gaat hij al om 7 uur naar bed, dus is wel leuk als ml beetje op tijd is.

@ werk, je werkt dan idd nog best veel. Ik werk ook drie dagen en bevalt me prima. Is meer dan zat.

@ dragen, ja ik knoop zelf, dus heb een draagdoek Little Frog. En we hebben ook nog een mei-tai, want manlief vindt het ook leuk, maar wil niet alles knopen. Ben eigenlijk nu op zoek naar een drager zodat ik ook op mn rug kan dragen. Dan kan die mei-tai weg. Vind op mn rug dragen met een doek nog een beetje eng. Welke "rugzak" hebben jullie dan? J.elle vindt het echt super lekker in de draagdoek. maar hij is nu zo nieuwsgierig dat de volgende stap toch wel op de rug is.

Hier onze twee dragers!:D

LF.jpg mei tai sterren.jpg

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Kiwi, ja eigenlijk van alles. Ook veel te maken met studenten, is leuk omdat het heel divers is

Vanmorgen trouwens een ovu test gedaan, bijna helemaal wit, maar had ook niet anders verwacht. :) gewoon ff mijn cyclus opnieuw ontdekken.

Bekijk bijlage 379059

6. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ik ga er vanavond of morgen ook eentje doen. Ik plakte ze toen inderdaad ook op een blaadje met de data en tijden erbij :-D

Zo kan je makkelijk zien of ze oplopen. Ik hoop toch morgen wel iets te zien. Want ik voel een raar gevoel in mn buik en ik hoef toch echt niet ongi te worden.

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ga als het deze ronde niet raak is ook vanaf dat mijn ongi weg is ovutesten doen en plakken en bijhouden! was altijd al 28 dagen gewend, en nu was mijn ei een week later van 'verwcht' dus schuift nod ook op, ineens 35 dagen cyclus... dus afwachten, thank good voor goedkope ovutesten

8. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    WOW mammz wat een knaller zeg. Super dat wordt gezellig vanavond.

mama van daan fijn dat de familie is bijgedraaid en kunnen jullie lekker genieten.

Weekend en werk dit weekend is ons werkweekend waarbij ik gelijk kan vertellen dat wij allebei in de gehandicapten zorg werken en dus onregelmatig. Ik werk 24 uur met een beetje mazzel werk ik dus gewoon 3 dagen per week maar dat kunnen er soms ook 2 zijn of zelfs 5 zijn. Wij werken voor dezelfde instelling en ze roosteren ons dus contra zodat er bijna altijd iemand thuis is voor Mika.

ik ben toch zo moe de laatste dagen tuurlijk ook wel heel druk geweest. en nu ik dit typ ook erg rommelige darmen ik vind het altijd erg lijken op het eerste getrappel van de baby.
    Morgen ga ik met mijn zwangere dinnetje naar de 9 maanden beurs.

9. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ babebabe, gelijk heb je! Het geeft een hoop inzicht in of je lichaam weer een beetje werkt, zoals je denkt.

Ik heb ook 1 ronde getempt. Toen was ik zwanger haha.. Met temperaturen (is niet duur, aanschaf goede thermometer) zie je ook vaak een patroon. Alleen het nare daarvan is (maar dat geldt eigenlijk ook voor de ovutesten) je moet het elke keer op hetzelfde tijdstip doen. Dan zie je pas echt of het anders is dan anders.

@ 9 maandenbeurs, leuk Roosviceetje! Dit jaar even niet. Volgend jaar hopelijk weer haha..

@ werk, handig dat ze jullie zo indelen. Heb je dan nog wel genoeg qualitytime met zn drietjes, als een van jullie dan eigenlijk moet werken?

10. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    9 maandenbeurs ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd.

Werk. Over het algemeen hebben we elke week 1a 2 dagen samen vrij dus dat is prima. Wat ik soms wel jammet vind is dat ik 3 avondden achter elkaar werk en dat ik dan Mika niet op bed leg. En laat vroeg heeft voor en nadelen. Ik zie mika dan gewoon 24 uur niet maar mijn werk week is wel snel om.

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    9 maandenbeurs is wel leuk, maar ik vond de jonge gezinnenbeurs altijd leuker, maar die is er niet meer kwam ik achter!! de 9 maanden beurs is wat te vroeg, want we weten nog niet of we zwanger zijn
    !! :D:D:D dan was de jonge gezinnenbeurs in sept/okt altijd erg leuk!

12. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiwi: ik heb de B-square kids zijn erg duur normaal maar ik heb hem voor 15,- op de rommelmarkt! En nog bijna nieuw!

Ook heb ik de minimonkey maar vind ik niet fijn en eigenlijk niet gebruikt..

En die omslagdoek met ster/hartje op de voorkant weet zo even niet hoe die heten?

Ik ga zo weer een Ov test doen...

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Nog fff wat anders. Mijn s.zusje is zwanger via clomid. Eerste keer met echo is een kloppend hartje gezien en nog een v.zakje maar die deed nog niks. Gister moest ze weer voor echo, en beide doen het met 1,3 wk verschil, bizar he!?

14. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    T84 nog nooit van gehoord wat bizar! Wel fijn natuurlijk dat beide hartjes kloppen!

Ik heb vanmiddag geklust, mijn man belde dat hij eerder afgewerkt was dus hup gezellig gemaakt en geslaagd;)
    Nu heb ik buikpijn!!! Lijkt wel alsof ik ongesteld moet worden Pff zon zeurende pijn....Miss mijn ei? Nog noooooit gevoeld..

Net even een test gedaan en de laatste even onder elkaar gelegd.

1e gister(met pen streep) , 2e vanmiddag, 3e net
    Wat vinden jullie.

15. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker gebabbeld hier... :)
    Mammz... Mooie ovulatietest geloof ik, veel plezier he;)

ovulatietest...leuk om te zien zo op papier....das wel ff een ideetje... Idd makkelijk te overzien:)

hier nooit een draagdoek gehad, lijkt me juist vreselijk! Haha... Niet echt mn ding...

9-maandenbeurs nog nooit geweest...ook maar niet doen nu he haha...

Ik vermoed dat ik niet zo lang ongi blijf als met de pil.. Toen was het 6a7 dagen, eerste keer zonder pil was het 4 dagen... En nu ook al erg weinig meer.... Dus das wel een pluspuntje hier.
    Jullie ook die ervaring? Of juist andersom?

16. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    T84: zeker bizar! Hebben ze enig idee wat dat betekent verder?

Mammz...zo horen ze te zijn toch? :)

17. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Wow dat is wel heel bijzonder T84! Hopelijk blijven ze het beide ook doen. Maar goed je schrikt denk ik ook wel weer omdat het er twee zijn.

@ mammz, ik denk dat je heel goed hebt geklust dan! Morgen nog even voor de mooi haha. Denk dat je het op t juiste moment geklust hebt, nu nog hopen op een mooie innesteling!

@ ongi, ik weet niet of het langer of korter is, maar zeker weten wel erger. Veel meer in een korte tijd.

18. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop t ook! Dat het nu maar lekker gaat innestelen!

19. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    T84 wat een verhaal zeg.

Mammz wat een mooie testen volgens mij is je laatste nog steeds positief dus je ei is nog niet gesprongen. fijn dat manlief eerder klaar was en dat jullie het al gezellig hebben gemaakt.

ongi. Is naar mijn idee nog hetzelfde. Ongeveer 4 dagen. Hier was dag 2 wel erg heftig.

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb je al getest vandaag? Ben benieuwd...

Deel Deze Pagina