Leuk is dat he.. Cupecakje, natuurlijk komt ie eraan... gewoon blijven testen kom je hem vanzelf tegen. Ik ben benieuwd of ie bij mij ook eindelijk gaat komen. Zat wel te denken dat ie misschien later komt omdat ik ziek geweest ben, weet niet of zoiets kan hoor, of mijn cyclus is voor de eerste keer in de war, kan ook nog... Vandaag drukke dag, zo komen ze eerst het nieuwe tuinhek plaatsen, daarna tegels enzo uitzoeken. En vanmiddag een babyshower. Ik moet een vraag voorbereiden die ze moet antwoorden en dan mag ze een cadeau openen. Hebben jullie nog een leuke?
ja precies. Ik test morgenvroeg weer, we zullen zien. Wat voor soort vragen moeten het zijn? ik heb hier nog nooit van gehoord maar wil best meedenken
Hey dames, Hier zijn er al een heel deel volop aant klussen zie ik haha succes ladies. Hier zo immens druk pfff geraak amper uurke per dag online maja vind het eigenlijk niet zo erg dan gaat de tijd sneller voorbij en komen er leuke tijden aan!! Binnen 2 weken wordt onze trap al geplaatst OMG zo snel seg hadden we niet verwacht ma dan ist gedaan met die ellendige ladder op te kruipen. Men agenda puilt zo uit met afspraken voor het hele gezin.... ! Ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik soms paar dagen afwezig ben?? Tis niet dat ik niet wil komen piepen maar de tijd om te reageren pfff Ahja onze zoon heeft donderdag zen 2e zwemdiploma gehaald en iedereen zo trots op hem(A-Diploma). Nu hebben we hem in de zwemclub ingeschreven! hij is allesinds sportiever dan zen mama en papa,hij doet Judo op woensdag en dan zaterdag zwemmen. Kleine kindjes worden zo snel groot. Ale ga nog wat verder werken en om 17u start men weekendje
mamavdaan...klinkt idd lekker druk...en geeft niks hoor. logisch toch dat je niet zo vaak kan komen kijken hier...en wat goed dat ie zn diploma gehaald heeft...mag je zeker trots op zijn. mamma32...whaha gewoon ff lekker van genieten en morgen weer laten staqn haha...eetse! (heb hier ook al een reep chocola weg gewerkt hihi)
Ha! Dat is nog een fijn onderwerp op het forum! Hoi allemaal, hier een mama van een bijna 16 maanden oud jongetje en inmiddels al serieus aan het nadenken over een tweede. Jaja, in mijn geval nadenken, als het aan vriendlief ligt, was ik allang zwanger. Voor mijn gevoel ben ik net ontzwangerd en moet ik nog niet echt denken aan zwanger zijn, vooral het bevallen lijkt nog maar kort geleden en moet er nog niet echt aan denken. Dan lijkt de stap naar een tweede toch een stuk groter dan de eerste, maf eigenlijk! Ik ben dan ook wel veel aan het piekeren...ik vind het nu best wel zwaar met mijn eigenwijze dreumes en redden we het allemaal financieel wel? Een tweede is hoe dan ook welkom, maar op welke termijn, geen idee. Tot die tijd zwijmel ik lekker met jullie mee
Hoi fvk, gezellig dat je komt mee kletsen.. Ik heb ook wel eens snaai buien en dan vooral chips en chocolade.. haha! Mama van Daan, dat geeft toch niet! En je mag zeker trots op hem zijn!! Cupecakje, ja we hebben wat moois uitgezocht.. 22 maart wordt het gelegd... Ben benieuwd... Hoe is het bij jou met je ovu testjes? Hier is mijn ei spoorloos geloof ik, haha! Heb steeds wel een streep maar de knaller blijft uit... voor het eerst dat je zo in de war is min cyclus... maar goed blijf toch doortesten om te zien of hij toch nog komt... Zo strakjes lekker naar mijn paard toe en vanmiddag aan de bak in de tuin.. moeten stukjes afgraven in voorbereiding op het tegelen. Fijne zondag!
hoi fvk...gezellig dat je erbij komt. je verhaal is wel herkenbaar...heeft voor mij dan ook zon 3jr geduurd voor we er weer klaar voor waren..maar nu gaan we er helemaal voor! t84: zie net op t nod forum dat de laatste test al iets duidelijker is...hoop voor je dat je ei er dan toch aan komt! hier zijn de testjes nog heel vaag....dus ik verwacht een lange cyclus. maar das niet erg,want daar had ik me al op ingesteld gewoon wachten,doortesten en als die knaller dan komt: ACTIE! haha
Pfff vandaag een opgeblazen buik met het gevoel onder druk te staan. Het lijkt een beetje alsof je dringend moet poepen (sorry) Ook m'n onderrug doet zeer.... Word er moe van en dat was ik al moe! Zit op 7 dgn na m'n eisprong ..., We wachten af
nou vanochtend een negatieve test en vanmiddag dan toch de ongi doorgebroken.. :s Toch weer een wat langere cyclus deze keer.. ff weer opnieuw instellen dus hier... zucht..
Oh bale!!! Op naar de volgende ronde (knuffel!) Hier maar aan de fanta gezeten met carnaval! Ik weet t niet.. Denk dat t niet raak is maar 2 min later weer van wel..
Mamma32, zit helaas nog niks anders op dan afwachten idd... Sznne, ah balen meis! Nieuwe ronde maar weer... Lastig he mammz... Hoop voor je dat je niet voor niks aan de fanta gezeten heb...-duim, duim duim-
Das balen idd! Hier zijn de klachten weer over zeg maar..., Wel verrekte veel honger en heb de laatste paar dgn al veel te vet gegeten pffff....,
Ja erg lastig... Nou ik heb smiddags plat gelegen was zo moe en super veel maagzuur ben van 12 tot 17 even gaan slapen en dat hielp gelukkig. Ik dacht ik neem 1 wijntje en dan fanta maar na een paar slokken kreeg ik weer maagzuur en heb hem weggegooid en de fanta gepakt! Dus of ik ben zwanger of ik ben ziek aan t worden..
Oww balen zeg! Knuffel.. succes de volgende ronde! Hier lekker op de bank.. vanmiddag nog geklust.. hopelijk komt die knaller snel... Fijne avond!