Wie gaat er voor een tweede in 2014?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door T84, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames... Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat t prima... Het vruchtbare slijm lijk ik vanmorgen op mn wcpapiertje gehad te hebben(weet t niet zeker natuurlijk) maar het leek erop, dus hopelijk is dat snel te zien op mn testjes.
    Testje van net is ook een klein beetje duidelijker dan gister, dus het lijkt de goeie kant op te gaan...:)

T84: ik hoop t ook voor je!!

Mammz....nog niet ziek geworden? Hopelijk wel zwanger? :)

Vind het zo spannend allemaal voor iedereen. Allemaal druk met ovutesten en/of zwangerschapstesten..

Roosviceetje: hoe is het nu met jou? Al een afspraak gemaakt bij de vk?

2. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier flink aan t balen :(

Vanmorgen opgestaan met rugpijn en ongi gevoel.. Ook nog steeds misselijk en vanacht veel maagzuur gehad.

Net een uurtje geleden met afvegen een dun sliertje roze/rood slijm.. :( nu niks meer maar ga er maar vanuit dat het doorzet in ongie...

Innesteling lijkt me erg laat op 12 dpo..? En voelt als ongi pijn..

Wel weer vroeg woensdag is nod..? Korte lf?

3. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    Thnx iedereen.. toch maar weer wat ovu testen besteld dus laat maar weer komen die nieuwe ronde.. ml zei al.. ik ga deze maand wel ff flink mijn best doen dan kan het niet missen;) we wachten weer af.

Zolang het niet doorzet kan het nog! Ik had vrijdag ook zo'n ongesteld gevoel maar kwam het niet, heb toen uitgezocht. De meeste innestelingen zijn tot 12 dagen... en er zijn natuurlijk altijd nog weer uitzonderingen! Dus het kan nog best!
    Time will tell

4. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    Zo weer even een aanpassing op het lijstje gedaan. Thnx kiwi voor de ''overdracht'' :)

LIJSTJE

♥♥NOD♥♥Maart
    ♥♥Mammz(28 jaar), nod: 5 mrt., 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥Kiwi1405 (28 jaar), nod: 7mrt, eerst goede cyclus, 2e kindje
    ♥♥T84 (30 jaar), nod 13 maart, 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥Mamma32 (32 jaar), nod 14 mrt., 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥Mamatje 89(24 jaar), nod: 24 mrt., 2e ronde, 2e kindje
    ♥♥Cupcakeje (29 jaar), nod: 26 mrt., 2e ronde, 2e kindje
    ♥♥Babebabe(27 jaar), nod: mrt., 2e ronde, 2e kindje
    ♥♥Sznne(28 jaar), nod: 31 mrt.,3e ronde, 2e kindje

♥♥ZWANGER♥♥
    ♥♥Roosviceetje (26 jaar) zwanger, positest 22 februari 2014

♥♥Nog even geduld♥♥
    ♥♥Mama van Daan(28 jaar), spiraal verwijderen in april, 2e kindje

Aanpassen lijstje
    - Je zoekt het laatste lijstje
    - Je drukt in die post op "quote"
    - Je wijzigt je NOD en/of andere gegevens
    - Je haalt de HTML codes weg in dat berichtje
    - Daarna kan je de post versturen

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou eitje is verdwaald hoor, zag er gister veel belovend uit, maar net weer lichter. Ik moet nu ook weer testjes kopen en zag net dat ik van sensitest extra gevoelig had gekocht (per ongeluk) is het handig als ik nu de gewone bestel en daarmee verder ga?
    Cupecakje, welke gebruik jij?
    En vruchtbaar slijm dat gaat de goede kant op..

@mammz, ow nee toch, misschien een late innesteling, hoop dat het niet doorzet!!

@ Sznne, succes de volgende ronde. Welke ovu testen gebruik jij dan?

6. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hey dames,

Sorry sorry sorry dat ik zo weinig van mij laat horen. Ik ben nogal druk geweest de laatste dagen.
    Ik voel mij goed, heb wel erg last van mijn borsten. We hebben afgelopen zaterdag de andere test ook nog maar even gedaan. En ja ben nog steeds zwanger hihi.

21 maart heb ik intake afspraak bij de VK en 2 april de echo.

sznne balen meid dat je ongie ben geworden. Op naar de volgende ronde.

mammz spannend hoor. Zoals sznne zegt het kan nog wel.

dames die op zoek zijn naar hun ei..hebben jullie hem al gevonden?

vinden jullie het niet vervelend al dat zwanger praat. Want dan beloof ik vaker te komen kletsen

7. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland

Was de test positief?

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
  9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow hij doet er geen twee..
    Hier de bovenste foto (onderste testje is van gister)
    Bekijk bijlage 381245

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
  11. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sznne: lief van je ml! Zet hem op samen!

T84: ik heb de testen van 123thuistesten.nl
    Ik weet niet goed of je dezelfde of andere moet bestellen, geen idee of het wat uitmaakt.
    Voor mezelf zou ik dezelfde voor deze ronde bestellen denk ik.

Roosviceetje: fijn dat je je zo goed voelt! En heerlijk dat die laatste test het nog even bevestigt :)
    Wat mij betreft mag je zeker mee blijven kletsen! Ik vind het echt leuk om te horen van je kwaaltjes en andere nieuwe dingetjes :)

Ik hoorde gister dat een hele goeie kennis van me ook zwanger is... En toevallig hoorde ik mn s.zusje al praten over 2 van haar vriendinnen die zwanger zijn.
    Heel eerlijk word ik dan alleen maar nieuwsgierig naar wanneer ze uitgerekend zijn en hoe ze zich voelen enz, enz...
    Dus ik vind het alleen maar leuk! En hopelijk kan ik er snel ook over meepraten ;)
    En de rest van de dames hoop ik ook hier!!

12. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiwi: hoe gaat het bij jou nu? Eind vd week je nod zie ik net...

13. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ja hoor vanmorgen een heel verhaal getypt... en weg is tie. :(
    Nog maar een keertje dan.

Beetje druk geweest afgelopen dagen, wel meegelezen maar nog niet gereageerd.

Donderdag mijn hele huishouden gedaan, vrijdag verjaardag oma en daar eten, zaterdag verjaardag schoonma en matras gehaald bij de Ikea, zondag zijn we even naar mijn opa en oma gefietst met J. in de draagdoek. Heerlijk geslapen heeft hij onderweg. :D

@ cyclus, heb echt mijn knaller woensdag gehad, daarna liep de ovutest weer snel af. Dus we zullen het zien.

@ Mammz, hopelijk toch nog goede hoop!! Heb trouwens ook weleens een sliertje rood gehad op een week voor NOD, bleek uiteindelijk de innesteling te zijn. ;)

@ Snne, balen! Volgende ronde betere kansen :D Thnx voor de update voor het lijstje! ;)

@ Roosviceetje, super dat je je zo voelt! Genieten! Nog 3 weekjes en dan naar de VK. Spannend! Tuurlijk gewoon mee blijven kletsen, utiiendelijk is dat van ons allemaal het doel! :D

@ zwanger zijn, ik hoor een hele hoop vrouwen om mij heen die nu ook zwanger zijn of net geraakt zijn. Ik heb de kriebels al wel, maar mijn zoontje is ook nog iets jonger, dan de meeste kids van jullie. Bij ons is het echt, zoals het komt, komt het. En anders maar wat langer wachten. Snappen jullie?

@ T84, ik zie diegene van gister niet.. Maar hij kan nog harder knallen. Het schijnt zelfs zo te zijn dat je als vrouw altijd wel twee streepjes plast, op een ovutest, maar dat als hij echt knalt dan het hormoon het hoogst is.

Gisteren trouwens even de HAP gebeld voor J. Hij had al vanaf vrijdag pukkeltjes en vlekjes op zn lichaampje. Dit breidde gisteren uit naar overal en explosief ook. Wss zesde ziekte.. zolang hij er maar niet heel ziek van was, geen probleem. Dacht in eerste instantie namelijk gelijk aan waterpokken. :) Maar dat gelukkig even niet. Liever na het eerste levensjaar.

Zo nu nog even werken!

14. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    LIJSTJE

♥♥NOD♥♥Maart
    ♥♥Mammz(28 jaar), nod: 5 mrt., 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥Kiwi1405 (28 jaar), nod: 12 mrt, eerst goede cyclus, 2e kindje
    ♥♥T84 (30 jaar), nod 13 maart, 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥Mamma32 (32 jaar), nod 14 mrt., 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥Mamatje 89(24 jaar), nod: 24 mrt., 2e ronde, 2e kindje
    ♥♥Cupcakeje (29 jaar), nod: 26 mrt., 2e ronde, 2e kindje
    ♥♥Babebabe(27 jaar), nod: mrt., 2e ronde, 2e kindje
    ♥♥Sznne(28 jaar), nod: 31 mrt.,3e ronde, 2e kindje

♥♥ZWANGER♥♥
    ♥♥Roosviceetje (26 jaar) zwanger, positest 22 februari 2014

♥♥Nog even geduld♥♥
    ♥♥Mama van Daan(28 jaar), spiraal verwijderen in april, 2e kindje

Aanpassen lijstje
    - Je zoekt het laatste lijstje
    - Je drukt in die post op "quote"
    - Je wijzigt je NOD en/of andere gegevens
    - Je haalt de HTML codes weg in dat berichtje
    - Daarna kan je de post versturen

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Oww toch niet, ga het opnieuw proberen, momentje!

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
  17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik hoor veel positieve verhalen over de action testjes maar dan moet ik ergens ff naar op zoek hier in de buurt.. Maar ik denk dat ik gewoon weer sensitest bestel, die ik de eerste keer had 3 jaar geleden..
    @Kiwi, spannend hoor! Nog ff mag je testen. Ahh ik hoop dat J. er niet teveel last van heeft..
    Nee een knaller heb ik zeker nog niet gehad.. wordt wel een hele lange cyclus deze keer, ben ik echt niet van mezelf gewend.. maar ja we zien wel!

18. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hier verder geen nieuws!
    Gisteren en eergisteren de eerste uitnodigingen afgegeven.
    Deze week een rustige week en vanaf volgende week bijna elke dag wel IETS opstaan.

Gisteren es gevraagd aan ML wat hij een leuke maand zou vinden om te "bevallen" en hij zei Mei'15 dus ja als ik goed reken is het dan zwanger worden vanaf midden juli-aug hopen da hij er dan ook nog zo over denkt , dan ben ik allesinds blij en is het echt aftellen.

Hier heb ik al paar dozen action ovutesten in huis voor als we zonder spiraal zitten!
    Woensdag al es bloed laten trekken door huisarts owv men medicatie die ik neem die moet stabiel blijven vant moment dak zwanger raak,dus beter op voorhand tegoei alles deze keer:D.

Begin stillekes aan een mooi kleurke te krijgen dankzij zonnebank(2.5 maand al 1 keer per week 20 min!),dan heb ik tegen dat het onze dag is een mooi kleurke en niet TE want ik bruin heeeeel traag en meestal rood :$.
    Dat is ook iets wat op ons lijstje staat als we in ons huis gaan een goede zonnebank en een hometrainer;)

19. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag op rood.... :(:(

Ben maar minimaal ongesteld echt heeeeeel weinig maar de rest zal snel komen...

Baal echt.. Mijn man was ook teleurgesteld maar tis nog maar de eerste ronde dus kop op en door!

Nu is mijn nieuwe NOD 2 april als ik van dezelfde cyclus uitga.

20. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg het lijstje niet aangepast ik zit op mijn mobiel..

Deel Deze Pagina