Hallo dames, Wij gaan dit jaar niet op vakantie. We willen graag de zolder opknappen om de eventuele babykamer vrij te krijgen ik ben vandaag toch misselijk misschien een buikgriepje of misschien toch zwanger of dat stomme ontpillen. Zo frustrerend dat die menstruatie weg blijft. verder voel ik mij sinds ik gestopt ben weer veel fitter en mijn libido is weer terug. sorry hoor moest het ff kwijt Fijne maandag
snap je wel hoor, hoop voor je dat je ditmaal een natuurlijke bevalling mee mag maken!! Maar stel dat je wel weer een ks zou moeten, dan weet ik dat er in sommige zh het beleid is dat je wel meteen je kleine bij je gelegd krijgt. Wel in ons zh iig. Maar goed, eerst maar eens zwanger worden en dan natuurlijk gewoon hopen op geen ks! haha, snap t best vd lust hoor roosviceetje ik heb dat de hele periode gehad toen ik nog bv gaf (tot 9 mnd) dus mijn lust begint nu ook pas een beetje terug te komen! allemaal invloed van hormonen. Zolder opknappen is dan wel even heel praktisch he?! misschien nog wel een paar dagen weg dan?! wij gaan 2 weken met de tent op vakantie. hou totaal niet van vliegen, ga liever gewoon lekker met de auto weg. Maar ken t gevoel van niet kunnen genieten van een vakantie, tijdens de zwangerschap van dl (was toen 10 wk zwanger) zaten we in zd frankrijk en ook zoooo misselijk. Kon ook helemaal niet tegen de warmte toen (terwijl ik er normaal zo van hou). Daarom hebben wij ook besloten dit jaar gewoon in NL op vakantie te gaan (want hoop natuurlijk ook zwanger te zijn), stel dat het weer alleen heel slecht is dan kunnen we altijd nog gewoon weer naar huis. Werkse voor degene die aan het werk zijn, ik moet morgen weer!
Ja we gaan waarschijnlijk wel een midweekje roompot ofzo en we wonen dicht bij de linnaeushof waar we ieder jaar een seizoenskaart nemen dus we komen de zomer wel door. wij zijn afgelopen september 2 weken naar Italië geweest met de auto. Wat een reis maar het was geweldig. Mika heeft het ook geweldig gedaan. Ik voel mij vandaag een beetje raar. Vriendin was er vanmorgen en die weet niet dat ik gestopt ben met de pil en die riep in ene ben je zwanger ofzo, moest ook de hele tijd plassen. Ik ga nog ff een uurtje slapen voordat mika wakker wordt.
hallo dames! lijkt me gezellig om even mee te kunnen kletsen ik ben sinds dit jaar gestopt met de pil.. en we willen graag een tweede. ik ben nu 1x ongi geweest, dus is het afwachten wanneer mn volgende periode komt. geen idee hoe mn cyclus is. wss erg wisselend.
Welkom cupcakeje! Roosviceetje, ben je al een keer ongi geweest na het stoppen? Hopelijk is je cyclus snel op gang.. of misschien is het al raak.. Ik heb dat ook hoor sinds het stoppen met de pil, de lust is terug, hahahaha!! Zo blue monday zit er bijna op.. haha! Nee hoor, precies een zelfde maandag als alle andere.. Zo lekker naar mijn paard en dan de kleine bij mijn moeder ophalen...
Hoi meiden zou ik gezellig mee mogen kletsen? Ik heb een zoontje van 13maanden en wil nu graag beginnen aan een 2e kindje
hoe jong zijn jullie allemaal als ik vragen mag? ik ben 29 en ons meisje is 3. manlief en ik zeiden heel wijs.... we zien wel wanneer het raak is. maar ik zit nog maar in ronde 1 en ik merk dat ik toch wel veel mee bezig ben...
Nee ben nog niet ongesteld geweest nadat ik gestopt ben. 10 januari had ik rekbaar slijm weet niet of dit ook opkomt als er geen eisprong is of als je in afwachting ben van je menstruatie. Mocht het wel mijn ei geweest zijn dan is het nu dpo10. Donderdag nog getest maar die was omo wit. Hier ook buiten het feit dat ik mij een beetje raar voel een gewone maandag hoor.
Welkom cupcakeje en mamatje89 cupcake ik wordt volgende week vrijdag 26 jaar en heb een zoontje vagetrouwd. man en ik zijn 3 jaar getrouw. Ik ben er niet zo mee bezig als bij de 1ste maar ik wordt wel weer heel erg in de war gemaakt door mijn lichaam. Ik ben al sinds 17 december niet ongesteld geweest maar voel van alles ook al weet ik heel.zeker dat het niet zo is dat ik het wil voelen.
roosviceetje....das rot zeg! kan me zoiets nog herinneren van de tijd dat we voor onze eerste wilden gaan..... zo frustrerend. hoop voor je dat snel ongi wordt (of toch zwanger blijkt te zijn) en dat je door kan.
Dank je wel. ik herken het helemaal niet van de 1ste. Ik had meteen een cyclus van 24 dagen en na 4 maanden ging het schommelen en met 10 maanden was ik zwanger. Ik reken er helemaal niet op maar oef die rot hormonen
Ik ben 24 met een knul van 13maand. hier ook net begonnen, nu nog ongi maar merk dat ik er toch meer mee bezig ben dan ik van tevoren had gedacht misschien komt dat door het feit dat ik de vorige keer ongepland zwanger was?nu kan ik er heerlijk over mee praten. Is iedereen hier verder wel gepland zwanger geraakt van de 1e? En na hoeveel rondes was t dan raak..vind ik wel leuk om te weten
roosviceetje: cyclus van 24 dagen is wel prettig lijkt me(of niet??) hormonen kunnen veel met je doen ja... hmmzz mamatje: idd leuk om er over te kletsen hier was onze vorige zwangerschap gepland ja... na 6 rondes een mk. uiteindelijk na 9 rondes zwanger. dus ik hoop nu wel dat t sneller mag gaan,maar ergens denk ik niet dat dat lukt
oh ik heb vandaag heel.licht ongi gevoel. soort druk onderin de buik en rug... maar 10 jan was mn 1e ongidag... wat is dat? iemand een idee?
24 dagen was zeker lekker jammer dat het maar 4 maanden duurde daarna schommelde ik tussen de 29 en 35
Hoi mamaatje en cupcakeje welkom!!! Ik ben 28 jaar en ons zoontje is nu 7,5 maand oud. Heerlijk kereltje, genieten echt optimaal. Ik werd zwanger in de vierde ronde. En was hartstikke gepland!! Heb m'n onttrekkingsbloeding gehad met oud & nieuw en wacht nu op m'n eerste ongi. Was jullie eerste bloeding ook weer zo erg? Oh man.. Wat veel!! Had ook echt buikpijn, nooit eerder gehad met ongi. Ik had cyclussen van 36,34,32en 28 hihi.. Zoiets. Dus van mij werd het steeds beter eigenlijk. Vorige keer positie getest op 19 september.. Vond dat zo onwerkelijk! Ik vond het ook echt een wow gevoel, vond het ook superspannend om aan onze ouders te vertellen. @cupcakeje, het is ongeveer 14 dagen erna, kan dus best je ei zijn. Misschien toch even klussen haha.. Voelde mijn ei deze ronde ook heel goed, maar geen zin nog even in verplicht klussen. Hier lekker al in huispak, even tv kijken, kleine man fles bijna op en naar bed. Welterusten alvast meiden!!
leuk om te lezen hoe en wat van jullie mn eerste ongi was juist weinig en kwam later dan toen ik wel aan de pil was. mn cyclus was zonder pil ook altijd erg onregelmatig. maar nooit heel kort. vandaar dat ik mn ongi gevoel niet helemaal kan plaatsen. miss dit keer anders?? enne....gister nog erg gezellig gehad...dus als het wel mn ei is....?? ik vond het ook erg spannend om te vertellen dat we in verwachting waren... maar wel heeel leuk! miss handig om een lijstje te maken met nod? ( voor zover dat lukt voor iedereen??) en toi toi toi!
Is dit iets? ♥♥NOD♥♥ Januari ♥♥T84 (30 jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje ♥♥Michiee (21 jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje ♥♥Shirleymommy(? jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje. ♥♥Cupcakeje (29 jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje. ♥♥Roosviceetje (26 jaar), nod: jan, 1e ronde, 2e kindje. ♥♥Roos1978 (35 jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje. ♥♥Mamavisser (? jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje. ♥♥Mamatje 89(24 jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje ♥♥Kiwi1405 (28 jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje 0 zwanger, 0 twijfeltest,0 ongesteld,0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 9 nog niet bekend
Weet van jullie nog niet welke NOD jullie hebben? Als jullie dat even doorgeven, dan pas ik dat aan! En T84, GEFELICITEERD NOG MET JE VERJAARDAG!!!!!