Hier een berichtje uit Venetië.. hele leuke stad is het! Dat is schrikken roosviceetje, gelukkig geen krampen of stolsols, hoop op een goede echo. (Ik heb bijna tot mijn einde vd zwangerschap bloedverlies gehad) Mama32, knap hoor nog steeds niet getest..
Hey allemaal, Ik duim dat hier alles goed blijft gaan bij de zwangere dames en dat de rest ook snel mag volgen!! Hier gisteren op kraambezoek geweest en offcourse als je zo een pasgeboren beebje in je armen mag houden dan gaat het weer extra kriebelenvooral bij mij en zoonlief! ML houdt zich beetje afstandelijk,ma die zit met zen hoofd op de bouw. Ik hoor vanalle soorten verhalen ivm zwanger worden na een spiraaltje... Aan de ene kant zijn er die na paar weken zwanger zijn en andere krijgen pas na maanden hun normale cyclus terug,pfff das zo een dubbel gevoel bij mij nu en ja ML wilt pas paar maanden nadat we in ons huisje zijn een beebje verwelkomen dus moet ik ook wat rekening houden met hem natuurlijk!! Deze keer willen we het beide plannen want bij onze zoon was het totaal onverwacht en da willen we deze keer dus NIET! Ma zowieso wil ik niet zwanger zijn op trouwdag of huwelijksreis,stel je voor op die momenten doodziek neen das de moeite niet voor die paar weken/maanden. Zal na trouwfeest ML nog es spreken onder 4 ogen wie weet euheeeum....
Ben benieuwd! Hier wil ml dat ik zo snel mogelijk zwanger word, maar ja daar heb ik niks over te zeggen. Ben nu na een week klachten ineens klacht vrij..., Maandag gooi k er even een test tegen aan.
Heb dat gekriebel ook hoor mamavdaan. hoort erbij denk ik, vooral als je eenmaal besloten heb om ervoor te gaan! Ik hoop voor jullie dat je snel een normale cyclus krijgt na het spiraal, zodat je meteen aan de bak kunt. Voor je t weet is het al zover... Mamma32,;spannend hoor. Hoelaat ga je testen denk je? Ben benieuwd! Je maakt het iig wel spannend met al die kwaaltjes en dan weer niet, haha. Ik duim! Hier voel ik nog niks qua ei of wat dan ook, maar mn testje van vamiddag was toch al wat donkerder, dus ik begin te denken dat mn eitje heel voorzichtig onderweg is...
Dank je! M'n buik voelt nu wat opgeblazen en ja ik zie wel. Zou wel leuk zijn. Ik denk dag ik gewoon in de ochtend test. Mijn dochter moet die dag naar de nieuwe Kdv voor de 2e wen dag.
Morning! Cupecakje, klinkt idd alsof het eitje onderweg is... Mama32, je maakt het idd wel spannend! hou je het vol tot morgen? Hier alles goed. Venetië is echt een aanrader.. Alleen mis ik ml en mijn zoontje wel heel erg. Dit is de eerste keer dat ik zolang weg van Ryan ben geweest...
HA HA heb er even 1 gedaan en WIT witter kan niet. Vond alleen de controle streep erg in het midden liggen .... Maar ja het was een mat care en heb er nog al slechte dingen over gehoord. Morgen maar die kV scoren, weet niet waar de action testen in t vak liggen
Oh lekker aan t genieten in venetie t84, heerlijk! Snap wel dat je t thuisfront mist. Mamma32 toch niet in kunnen houden? Haha geeft niet hoor, kan ik ook nooit Wel jammer dat ie wit was, maar t kan nog zolang er geen ongi is. Hier een lekker dagje genieten van de zon, op de fiets naar mn moeder. Fijne dag allemaal!
Bah, m'n lichaam is echt om gek van te worden. Ben gauw huilerig, onderbuik gevoelig, honger vaak, zure oprisping.... Pfff over 2 dag maar weer een test er tegen aan gooien als de rode zee weg blijft...
Ik hoor dat het in Nederland ook heerlijk weer was vandaag! Hier ook heerlijk! Morgen weer naar huis... Mamma32, jammer dat ie wit was! Maar daar kan nog verandering in komen.. Ik blijf voor je duimen... Pff ik moet lang wachten nog... Hihi! Wel viel me net op dat ik gevoelige borsten heb.. maar dat lijkt me nog een beetje vroeg om iets te merken...
Hej meiden!! Een hele goedemorgen Wat een heerlijk weekend he! Wij hebben er van genoten. Zaterdag lekker high tea gehad samen met mijn mam, mijn zus, tante, oma en nichtjes. Gisteren lekker met zn drietjes naar Ouwehands Dierenpark geweest. Hier gisteren het eerste rond gespot, klein beetje nog maar, alleen bij het afvegen. Dus nu mijn cyclussen nog iets langer, maar wel LF van 14 dagen ongeveer. Verwacht ook eigenlijk dat het morgen of morgenavond pas doorzet. Hoe gaat het met jullie? Leuk weekend gehad? @ Mamma32, wanneer ga je weer testen? omowit zegt totdat je ongi wordt helemaal niks. We blijven duimen! @ T84, nog meer kwaaltjes?? En weer op Nederlandse bodem. Was het tripje met vriendinnen? (sorry even gemist )