Wie gaat er voor een tweede in 2014?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door T84, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Bekijk bijlage 382823

De foto hierboven heb ik gemaakt toen ik in de wachtkamer zat een boekje te lezen, vondt het wel grappig! Herkent iemand dit? Haha..

2. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland

Hahahaha leuk stukje maar nee ik herken mijzelf er niet in. Ik ben zelf niet een roze rood type. Maar mocht ik een dochter krijgen dan zal er zeker wel roze in de kast hangen denk ik

3. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Ik heb de 23e mn ei gevoeld en nee doe (nog) niet aan ovu testen.
    Mijn moeder zei ook al zolang er geen rood is kan het nog en testen zeggen meestal niet veel zei ze.
    Maar ja blijf me toch een beetje rot voelen vandaag.

4. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Ik denk dat ik idd wel sneller geholpen kan worden maar wil het echt nog ff zelf proberen voordat ik wekelijks naar het zh kan voor wekelijkse inwendige echo's.
    Want dan moet je zelf tijdens je ongi een inwendige echo onder gaan brrr bah.
    Nee ik probeer het eerst zelf. mmm kan altijd nog.

5. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Haha mijn landgenootjes (ja ben in canada geboren) kunnen misschien wel gelijk hebben.
    Is mij nog niet opgevallen.
    Wel had ik een week voor mn nod vaak rood aan ;)
    Heb soms dagen dat ik niks aan kleding leuk vind en dan echt niet weet wat ik aan moet...

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Haha ik ook niet hoor.. en idd als ik ooit een dochter krijg komt er zeker roze.. Haha!

Mamma32, Oke, ik snap het! Ik hoop ook voor je dat je niet de mmm in hoeft.. misschien is je eitje iets later gesprongen.. of is je lf fase iets langer.. Gewoon hoop houden!!

7. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha t84, die is idd grappig! Die vergelijking met een chimpansee whahaa! Maar niet herkenbaar voor me.. ;)

Ovutesten nog steeds hetzelfde, laatst dacht ik er 2 dagen een stijgende lijn in te zien, maar das weer over... Dus er zit niks anders op dan heeeeeel geduldig blijven wachten. Ik denk dat (als mn ei uberhaupt nog komt) mn nod flink opschuift... Btje balen maar goed, kan er niks aan veranderen.

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja het is lastig idd, hij is gewoon even spoorloos, net als die van mij, maar uiteindelijk was hij er ineens.. Dus die van jou komt ook, welk dag zit je nu? Bij mij kwam was hij dacht ik op dag 25 positief, en dan ook uit het niets..

9. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(Belgiƫ)
    Mama32 de hoop nog niet opgeven zolang er nog geen bloed is is er nog hoop zeggen ze toch steeds!
    Kan me voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent als je zo een witte test in handen hebt waar je zo graag 2 streepjes had zien staan!!
    Ik duim voor een positieve test binnen nu en paar dagen,hopelijk late innesteling??

10. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    @mama van daan ik vind die groene ook leuker!
    @ t84, wat fijn te horen dat ze niet zo iets raars kunnen zien!
    @ kiwi, ik heb dat ook wel gehad met data... wilde graag een mei kindje(of iig zomer) en ging er vanuit dat dat meteen wel zou lukken... nou niet dus. Nu heb ik die data eigenlijk wat los gelaten, combi van leeftijd dochter nu en dat ik zelf ook steeds ouder wordt. We vinden nu uberhaupt een kindje erbij al mooi genoeg zeg maar;) Misschien bij de evt. 3e weer een poging voor een zomerkindje of wie weet duurt het ook nog wel tot die tijd..

11. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    @mama van daan ik vind die groene ook leuker!
    @ t84, wat fijn te horen dat ze niet zo iets raars kunnen zien!
    @ kiwi, ik heb dat ook wel gehad met data... wilde graag een mei kindje(of iig zomer) en ging er vanuit dat dat meteen wel zou lukken... nou niet dus. Nu heb ik die data eigenlijk wat los gelaten, combi van leeftijd dochter nu en dat ik zelf ook steeds ouder wordt. We vinden nu uberhaupt een kindje erbij al mooi genoeg zeg maar;) Misschien bij de evt. 3e weer een poging voor een zomerkindje of wie weet duurt het ook nog wel tot die tijd..

12. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    hebben jullie het ook wel eens gehad dat je ei ineens een week eerder is dan de maanden ervoor? Ik heb de afgelopen 2 maanden getest en 2x was de eisprong op dag 18.. nu ben ik afgelopen maandag begonnen met ovu testen(eigenlijk te vroeg maar kon niet wachten met de nieuwe gevoeligere testen) en hij is vandaag ineens feller als de controle streep, het is nu de 11e dag. Ik heb ook eiwit kleur slijm dus het zal nu wel zo zijn. Vind het heel apart aangezien het dan nu 6 dagen eerder is! Herkent iemand dit, wat heeft dit voor invloed op de verdere cyslus, is je lf dan ineens langer of zal die nagenoeg hetzelfde blijven??
    Dit laatste geval zou betekenen dat ik een cyclus krijg van 24 dagen! Zo kort heb ik nog nooit gehad!

Ik weet niet zo goed waarom en wat dit nu is, vanavond en morgen maar even klussen dan iig.. maar vind het erg bijzonder en ben benieuwd naar jullie evt. ervaringen hiermee.

13. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Alles is goed. De echoscopiste had er zin in vandaar 4 foto's

Bijgevoegde bestanden:

14. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(Belgiƫ)

Super dat alles goed is dan kan je rustig verder genieten van je groeiende buikje

15. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    wat fijn roosviceetje, echt blij voor je!

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeej! Leuk!! Fijn dat alles goed was..

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb tot nu toe niet eerder gehad, wel een week later... weet niet precies hoe dat werkt eigenlijk.. maar misschien kan dat ook gewoon.. misschien was hij snel met rijpen?

18. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Hier denk ik dat m'n lf wat langer dan 14 dgn is.
    We wachten af!

19. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland

Mooie foto's meis!!

20. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow roosviceetje! Nice pics! Fijn dat alles gewoon goed is joh. Nu lekker genieten!

Sznne, geen idee hoe dat allemaal werkt, bij mij laat t opnzich wachten, dus begin te denken dat alles zomaar kan.! ;)

T84, ik hoop het dat het spontaan ineens te zien is op mn test. Zit nu op cd 22. Goed om te horen dat alles nog mogelijk is... Maar ik ging uit van een cyclus van 37 dagen (is al vrij lang dacht ik) dus valt een beetje tegen nu het wat langer lijkt t gaan duren.

Stel: ik heb morgen een knaller ( even uitgaande van het positieve) dan is mn ei dus 1a2 dagen daarna, dus schuift mn nod op naar de 28e.
    Toch?

Deel Deze Pagina