Wie gaat er voor een tweede in 2014?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door T84, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    Lijkt me een hele duidelijke! Je ei komt pas 24 tot 36 uur na de piek.. Dus als je daar vanuit gaat zal hij morgenmiddag/avond komen... En er zal zeker nog wat rondzwemmen.. maar misschien morgenvroeg/middag nog even de overgebleven soldaatjes de goede kant op sturen??;)

Succes iig! Hoop voor je dat er 1(of meerdere) goed getrainde zwemmer aankomt op de bestemming.

2. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    deze test is duidelijk positief ik zou nog even verderklussen vandaag en mss morgenavond nog een keer dan heb je gedaan wat moest en denk ik vrij veel kans!
    Hopelijk doen de zwemmertjes hun best:D

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ziet er zeker positief uit!!
    Ik hoor veel verschillende verhalen met elke dag klussen of om de dag, ik denk dat het beste is doen waar je je goed bij voelt...

Hier nog aan het werk, kort dagje vandaag.. en vanavond naar Beyonce!

4. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    Er was hier ook iemand die vertelde dat een zus of vriendin zwanger was van 2 kindjes maar dat er een week ofzo tussen zat op de echo... Ik weet even niet mee wie dit zei maar was wel erg benieuwd hoe het daar nu mee gaat????

5. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    T84 veel plezier bij Beyonce! :D

verder denk ik echt dat het niet uitmaakt hoeveel je klust..ben zelf door de pil heen zwanger geraakt en vond dat al knap. Ook klus ik denk ik het minste in deze groep zo te lezen (niet omdat we niet willen maar wegens omstandigheden van manlief zn gezondheid) wel jammer, maar we zijn tenminste begonnen!

Weet iemand het verschil met wit of doorzichtig slijm ? Gisteren had ik best een natte slip uit t niets dus hebben maar even geklust. Een week of 1,5 terug had ik ook slijm maar dat was wit en iets dikker ook. Nod is ook bijna dus waarschijnlijk is het mijn aankomende ongi denk ik dan.

6. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Z-holland
    Sznne lijkt mij ook wel apart ja! Heb alleen ook geen idee meer wie dit was.

7. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klus voor de zekerheid vanavond nog een keer dan ist wel voldoende hahaha nu ook al buikpijn dus zal zo wel springen

8. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Z-holland
    Is dat niet te laat zo kort voor nod dan? Bij mijn nod ga ik trouwens wel van het gemiddelde uit volgens mn app

9. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap niet wat je bedoelt?
    Mijn lf is maar 12 ipv 14 dus als hij vandaag springt dan is mijn nod 31 maart

10. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Z-holland
    Of het nog zin heeft om zo kort voor nod nog te klussen :p
    gemiddeld is mijn cyclus 34 dagen. Lf zou ik niet weten en ik gebruik ook geen ovu testen of iets.

11. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazeker!!! Want ik heb vandaag mijn eisprong hoogst waarschijnlijk 😄
    Dat weet ik door Ov test... En daarna klus ik ook nog hoor maar dan voor de fun :D

12. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Z-holland
    Okidoo thnx voor de tip haha. Maar wat lijkt meer op eisprong slijm dan? Doorzichtig of wittig;)

13. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had eerst wat wittige afscheiding en gister en vandaag was het echt waterig! Zo'n nat gevoel (sorry) en heb nu denk ik eisprong want heb mega buikpijn!!!

14. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Z-holland
    Ja herkenbaar! We gaan het zien hihi

15. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hey dames,

Was gisteren even goed sago aangezien ik voor de 3x een heel bericht had getypt (op foon) en het weer niet kon plaatsen.

T84 hoe was beyonce?

Mammz ik zag je ovu test wat een knaller zeg. Ik hoop dat het raak is.
    Ik had ook buikpijn tijdens de seks toen mijn ei op springen stond.

Voor de meiden die ongie zijn geworden, succes in de volgende ronde dat april maar een vruchtbare maand mag zijn.

16. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal! Succes voor degene op t wachtbankje, hopelijk kunnen jullie de(vroege) testdrang weerstaan ;)

Ben ook benieuwd hoe beyonce was!
    En kiwi, leuke verjaardag gehad? Was sister act leuk?
    Nog gefeliciteerd!

Hoe is het nu roosviceetje?

Hier vandaag van dat doorzichtige rekbare slijm... Hopelijk laat de ovutest zien dat het mn ei gaat zijn.. De druk in mn buik begint wel weer op te komen, net als vorige ronde..

Cyclus wordt geteld vanaf de 1e menstruatiedag toch? Maar reken je die eerste dag mee of niet?

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat was mijn schoonzus.. uiteindelijk heeft de tweede het niet overleefd.. Dus nu is het er eentje.. en daar gaat gelukkig alles goed meer...

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Beyonce was zoooo gaaf! Echt het beste concert waar ik ooit bij ben geweest!!

Ja kiwi, nog Gefeliciteerd! Leuke dag gehad?

Cupecakje,klinkt alsof je eitje eraan komt..
    Cyclus wordt idd geteld vanaaf eerst ongi dag..

Andere meiden, veel klusplezier!

19. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah dat is naar... Gelukkig is die andere wel blijven zitten!

20. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke inclusief de eerste menstruatiedag dan... Zit ik nu op cd 32.... Pff wordt een lange cyclus denk ik...
    Wordt het toch nog spannend ivm vakantie in mei, mocht het toevallig wel raak zijn dan zou ik rond die tijd een week of 6 zwanger zijn...
    Het goede nieuws hiervan is dat ik geen ronde pauze hoef in te lassen :) haha

Deel Deze Pagina