Wie gaat er voor een tweede in 2014?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door T84, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Hier weer een nieuwe morgen!

J. zojuist gebracht bij mijn sm, alles vergeten natuurlijk. Regenscherm van de wagen, speen.. pfff.. Wat een hoop moeten we onthouden. (of misschien moet ik iets eerder beginnen met verzamelen 's morgens? ) :D;)

Vandaag weer een dagje werken. Vanmiddag een paar uurtjes kletsen met mijn collega's over wat er beter kan op de afdeling. Zoiets als "middagje op de hei" maar dan gewoon op kantoor. :D

Wij zitten nu te wachten op goedkeuring vanuit het werk van mijn man, zodat we de vakantie kunnen boeken. Gaan naar Centerparcs Hochsauerland wss. Wij zijn niet van de tenten en stacaravans.. of tenminste nog niet. :)

Zijn jullie weleens met de kleintjes in Disneyland Parijs geweest? Vanaf welke leeftijd is dat een beetje leuk?

@ cyclus, hier zal het wss nog wel even duren voordat ik mijn eerste ongi heb. Denk pas over een dag of tien, eerder is mooi meegenomen.

Nou nu even snel iets doen! Werkse vandaag of lekker dagje vrij natuurlijk ;)

2. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames,

Zo ik heb even een rukkie gemaakt vannacht ik ben gelijk met zoonlief naar bed gegaan en volgens mij lag ik voor 21.00 uur knockout.

@kiwi ziet er goed uit de NOD lijst. Voor mij is het nogal lastig om NOD te bepalen. Alsik uit ga van vruchtbaarslijm is mijn NOD 24 jan als ik uit ga van de pil telling is mijn NOD 30 jan. Ik denk dat ik pas de 31ste ga testen ( is mijn verjaardag) maar of ik het vol houd zolang te wachten weet ik niet:p

wij vergaten ook wel eens wat hoor als zoonlief uit logeren ging. Ik pakte vaak savonds het grote gedeelte al in.

Ik heb nog lekker een dagje vrij. Ga wat rommelen in huis en verder met het fotoboek van zoonlief.

fijne dinsdag.

Liefs Roosviceetje

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Morning!

Mooi lijstje Kiwi.. en nog bedankt voor de felicitatie!!
    Ik weet ook nog niet precies mijn NOD, ik heb mijn strip afgemaakt, daarna ongi geworden, dus nu wachten wanneer de echte ongi komt.. had vanmorgen wel een onwijze pijn in mijn zij.. dus misschien een ei of toch begin van een ongi... Ik wacht het ff af...

Nee nog niet naar Disneyland geweest, we hadden het plan om volgend jaar te gaan. Lijkt ons heel leuk en Ryan denk ik ook.. hij vondt de efteling al geweldig!

4. bella013

bella013 Lid

11 sep 2013
    92
    0
    0
    Goedemorgen allemaal! Ook wij zijn bezig voor een 2e. Ik zit nu in ronde 4 en heb vrijdag mijn NOD, heel erg spannend allemaal. Van mijn dochtertje ben ik door de pil heen zwanger geworden dus dit is allemaal nieuw voor mij, maar wel heel erg leuk! Ik hoop dat ik me bij jullie groepje mag aansluiten?

5. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hey dames,

Hier en mama die ook in 2014 voor een 2e wondertje zal gaan!
    Midden april laat ik men spiraaltje eruit halen en dan ist natuurlijk wachten op men echte menstruaties!
    Ik tel de weken af (12 wkn te gaan!)

Ben 28 jaar en heb reeds een zoon van bijna 5 jaar.
    Zijn getrouwd sinds Mei 2013 en Mei 2014 trouwen we nog voor de kerk en het trouwfeest,dus da is de reden dat we nog niet aan een 2e beginnen nu,dan pas ik mss niet meer in men trouwkleed!
    En we zouden ook verhuisd willen zijn als ons 2e beebje geboren wordt,
    Nu wonen we nog bij schoonouders in tot eind 2014 "normaal"!!

En hier begin ik ook stillekes aan met foliumzuur een maand voor we er echt mee beginnen!!

Succes aan de dames die op de wachtbank zitten

6. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    mama van daan en bella welkom! gezellig!

t84: hier hetzelfde ongeveer....ala ik uit ga van een 'normale' cyclus zal mn NOD rond 8 febr zijn. dus afwachten...

kiwi: leuk gedaan! ook onderaan leuk!!
    bella: spannend! vrijdag al.... duim voor je

ben benieuwd hoe snel het iedereen gegund is..
    ik ga weer ff aan t werk...
    fijne dag!

7. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh disneyland geen ervaring mee .... denk ook niet dat we daar snel heen gaan

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Mama van Daan en Bella! Gezellig dat jullie meekletsen!

Ik ben ook benieuwd hoe snel het voor iedereen raak is..
    Wel merk ik dat ik er toch steeds meer bezig mee ben, Haha!

9. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Welkom mama van daan en bella.

Hier ook geen ervaring met Disney en ben het ook nog niet van plan binnenkort te gaan doen. vind het erg aan prijs en heb een man die helemaal niet dol is op attractieparken.

Hier lekker een rommeldagje voel mij iig wat beter als gister dus dat slapen heeft mij denk wel goed gedaan.
    Net lekker wentelteefjes gegeten had nog oud brood en vind het nou niet echt weer om de eendjes te voeren:p

10. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    welkom mama van Daan en bella!

♥♥NOD♥♥ Januari
    ♥♥T84 (30 jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥Michiee (21 jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥Shirleymommy(? jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje.
    ♥♥Cupcakeje (29 jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje.
    ♥♥Roosviceetje (26 jaar), nod: jan, 1e ronde, 2e kindje.
    ♥♥Roos1978 (35 jaar), nod: 16 feb, 2e ronde, 2e kindje.
    ♥♥Mamavisser (? jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje.
    ♥♥Mamatje 89(24 jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥Kiwi1405 (28 jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje

0 zwanger, 0 twijfeltest,0 ongesteld,0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 9 nog niet bekend

even kijken of het zo lukt met kopiëren en plakken en zelf aanvullen, scheelt weer werk voor je kiwi :)

11. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ NOD, als jullie het weten, geef het dan even aan mij door, dan weet ik of ik het erin moet zetten :) Hoeft niet gelijk nu hoor haha..

@ Mama van Daan en Bella013, welkom!!

@ groepje, weet niet hoe jullie daarover denken, maar is het iets om "besloten" bij het clubje neer te zetten? Is niet omdat niet iedereen mag aansluiten, maar anders ben je uur bezig om op iedereen te reageren en houd je het "klein".
    Gewoon ideetje.

@ Bella, spannend je NOD bijna.Duim duim!
    @ Mama van Daan, trouwen spannend! Wij hebben in 2011 geregistreerd partnerschap gedaan, klein met familie alleen op gemeentehuis en in 2012 getrouwd in de kerk en supergroot feest. Hebben we het om laten zetten door de gemeente. Was echt supermooie dag. Nu zijn wij op Koningsdag 2 jaar getrouwd haha.. Wel grappig dat het nu anders valt.

@ Disney, hoeft niet zo heel duur te zijn hoor. Had nu gekeken voor juni en viel me alles mee. Het is alleen wel zo dat als je paar dagen gaat, dat het dan voordeliger is om abonnement te nemen. Vind het een prachtig park, waar ik helemaal kan wegdromen. Ml is er nog nooit geweest, en wil het ze beiden graag een keer mee laten maken.

@ Roosviceetje, fijn dat je je weer wat beter voelt nu! Rustig aan doen helpt dus!

12. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    hmmm dit wordt toch niet zo mooi als jouw lijstje kiwi :( ...

fijn dat je inderdaad weer bent opgeknapt Roosviceetje!

nu op werk dus ff kort (heb mezelf even een pauze tussendoor gegund ;) )

kiwi, op zich ben ik het met je eens dat het een niet te grote groep moet worden, is niet bij te houden!!!
    Weet alleen wel dat de beheerders niet het woord ledenstop willen zien op dit forum (laatst in een ander groepje waar ik zit een opmerking over gehad) maar goed, we hadden de naam al 2 jaar, dus voordat ze het zien ;)

13. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    kiwi, zet mij maar gewoon op 8febr. dan zie ik wel wat t wordt.
    mama v daan, leuk trouwen! maak er wat geweldigs van!!
    roosviceetje, heerlijk he als je zo opknapt van een goeie nacht slaap

besloten groepje is wel t handigst idd... ik hou t anders nooit allemaal bij

14. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Hihi.. Roos!! Zal ik de kleurtjes nog even erin zetten weer?

@ groepje, oh echt? Ik dacht dat wel meer dat deden, dus daarom vroeg ik het me af.

15. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    ♥♥NOD♥♥ Januari/Februari
    ♥♥T84 (30 jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥Michiee (21 jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥Shirleymommy(? jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje.
    ♥♥Cupcakeje (29 jaar), nod: 8 febr., 1e ronde, 2e kindje.
    ♥♥Roosviceetje (26 jaar), nod: jan, 1e ronde, 2e kindje.
    ♥♥Roos1978 (35 jaar), nod: 16 feb., 1e ronde, 2e kindje.
    ♥♥Mamavisser (? jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje.
    ♥♥Mamatje 89(24 jaar), nod: jan., 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥Kiwi1405 (28 jaar), nod: jan., wachtend op 1e ongi, 2e kindje
    ♥♥Mama van Daan(28 jaar), beginnen in april., 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥Bella013 (? jaar), nod:24 jan., 4e ronde, 2e kindje

0 zwanger, 0 twijfeltest,0 ongesteld,0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 9 nog niet bekend

16. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    @NOD zet mij maar op de 30ste

@bella spannend hoor vrijdag je NOD

@besloten groep is wel overzichtelijk maar als het niet kan ook prima.

17. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    @ Dames,

Eigenlijk zit het zo we zijn Mei 2013 al getrouwd nu in Mei 2014 nog kerk en het feest dus ja allemaal dingen om naar uit te kijken vind ik!
    www.stiemerheide.be das de locatie van het feest.

Bezig met bouwen sinds Mei 2012 en hopen te verhuizen eind 2014,dat is ook de reden waarom we zolang gewacht hebben met een 2e kindje,als we niet bezig waren met bouwen dan hadden we wss al een 2e kindje gehad!
    Maarja alles heeft zo zen voor en nadelen in het leven en niet alles is te plannen!!

Midden april spiraal eruit en paar weken voorzichtig zijn en menstruatie afwachten,tegen dan is trouwfeest normaal voorbij en kunnen we er stillekes aan aan beginnen!!

Nog 12 weken spiraal;)

18. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    Het lijkt mij persoonlijk ook fijner om een klein groepje te hebben anders hou ik het niet bij haha :p
    welkom nieuwe meiden..
    wat leuk ook om te lezen na hoeveel rondes iedereen zwanger was, zo zie je maar dat het kan verschillen. Mijn NOD hou ik even op 18feb trouwens

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi..
    Besloten groep vind ik prima, houd het wel overzichtelijk. Je kan een nieuwe besloten club aanmaken bij clubs.
    Reageer zo verder, even de kleine onder de douche zetten en naar bed!;)

20. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou de tijd even een paar weekjes vooruit willen zetten....hmmzz... haha erg zeg! :p

volgt er nog iemand gtst? :)

Deel Deze Pagina