mijn eerste word 1 april 3! tijd gaat snel haha. leuk en gezellie dat ik mee mag kletsen, ga is even op mijn gemakje terug lezen hihi
En Mamatje? Welkom kippetje!! Hoe is het hier? Hier alles goed.. Vannacht is mijn collega/ vriendin bevallen van een zoon.. Vince! Alles is goed gegaan..
kippetje: leuke leeftijd he? zo heerlijk wijs! nou mamatje....je houdt de spanning er wel weer in hoor...ik duim me suf hier
Morning.. Hoe is het hier? Hier alles goed.. druk dagje vandaag en om te beginnen straks naar de tandarts.. en vanmiddag krijg ik de uitslag.. Be benieuwd, krijg nu wel beetje de zenuw kriebeltjes.. Fijne dag...
Welkom kippetjekip uiteindelijk heb ik gister ochtend getest maar hij was negatief! Nogsteeds geen ongi te bekennen en geen rare buikkrampen, alleen wat geborrel. Zit nu al op dag 35!! Zou mn lichaam van slag zijn? Was er deze maand niet erg mee bezig omdat ik dacht weeer een december kindje haha. Maar waarom blijft die ongi uit
Oh jammer!! Hoe staat het er nu voor? Geen bloed geeft moed.. Hier erg duizelig en zweverig gister bloed later prikken krijg straks de uitslag denk dat ik ijzer te kort kom.. Sinds gister inneens steekjes achter mijn tepels! Maar verder geen gevoelige borsten?
Ah balen mamatje! Ik had echt goede hoop voor je! Tis jammer genoeg steeds maar afwachten he... Hopelijk toch gauw een posi test! T84: succes bij de tandarts....en hopen op een goede uitslag! Spannend... Hier denk ik dat m ei gesprongen is... Geen gevoelige tepels meer en de druk in mn buik is ook bijna weg... Nu op t wachtbankje. Mijn nod schuift trouwens nog wel wat op... Ik denk rond 9 april.
Mammz... Ben benieuwd naar de uitslag.. En eigenlijk hoop ik dat t te maken heeft met een zwangerschap! zou wel erg leuk zijn!
Mijn man is daar heilig van overtuigt... Hij zegt dat ik te gezond eet voor ijzer te kort en dat t nu Miss door zwangerschap komt omdat mijn weerstand zo laag is.. Ik krijg daar nu ook wat hoop in omdat ik steeds steekjes achter mijn tepel heb maar ja.. Na bevalling was in erg veel bloed verloren rn dus ijzer te kort en voelde hetzelfde als nu..
Mammz ben benieuwd naar je uitslag hoor dat afwachten is zoo vervelend hadden we maar met 1 dag overtijd duidelijkheid, dit is niet leuk
Spannend mammz ! Nou dat andere streepje was dus een fake streep..wat een klote testen ..zou niet mogen op zw testen. Helaas pindakaas Baal echt enorm
Edit ik zit ook helemaal in t verkeerde topic haha sorry dames Kom vanmiddag nog wel ff terug om te kijken of je al uitslag hebt !
Ok... Net de uitslag gekregen van mijn bloed onderzoek De waarders van ijzer en vitamines enz waren goed dus niks aan te zien toch moet ergens de duizeligheid vandaan komen want als ik een stukje loop moet ik gewoon wat vastpakken! Dokter belt straks.... Oh jmay bale!!!! Had zo'n goede hoop!!