♥♥NOD♥♥Maart ♥♥Mamatje 89(24 jaar), nod: 24 mrt., 2e ronde, 2e kindje ♥♥NOD♥♥April ♥♥Mammz(28 jaar), nod: 2 apr., 1e ronde, 2e kindje ♥♥Cupcakeje (29 jaar), nod: 7 apr., 2e ronde, 2e kindje ♥♥Kiwi1405 (28 jaar), nod: 16 apr., eerst goede cyclus, 2e kindje ♥♥T84 (30 jaar), nod 18 apr., 2e ronde, 2e kindje ♥♥Mamma32 (32 jaar), nod 18 apr., 3e ronde, 2e kindje ♥♥Sznne(28 jaar), nod: 26 apr., 5e ronde, 2e kindje ♥♥ZWANGER♥♥ ♥♥Roosviceetje (26 jaar) zwanger, positest 22 februari 2014 ♥♥Nog even geduld♥♥ ♥♥Mama van Daan(29 jaar), spiraal verwijderen op 2 Juni, 2e kindje Aanpassen lijstje - Je zoekt het laatste lijstje - Je drukt in die post op "quote" - Je wijzigt je NOD en/of andere gegevens - Je haalt de HTML codes weg in dat berichtje - Daarna kan je de post versturen
hier baal momentje.. Test was super wit... Vandaag 11 dpo dus had je al wel iets moeten zien en temp is wel iets gestegen naar nog te laag.. Ik wacht maar netjes tot ongi komt.. Pff ben beetje down ervan maar dat trekt wel weer bij
Mamatje... Das idd rot! Blijft afwachten dan he... Hopelijk snel meer duidelijkheid! (t liefst positieve duidelijkheid natuurlijk! ) Mammz... Ook balen hoor! Van jou had ik ook verwacht een posi test te zien... Wanneer test je nog eens?
Hoe is het verder met de dames hier? Hier voel ik niks bijzonders... Dus tot nog toe, denk ik netjes wachten tot mn nod. En dat duurt nog ruim een week...ene kant is het best snel natuurlijk, maar andere kant denk ik pfff! Nog een hele week wachten haha. Fijne dag meiden!
Ik had er ook een goed gevoel over maar helaas.. Nu 12 dpo meestal vandaag ongi dus wacht tot woensdag en als t dan nog niet is eventueel test... Maar hoop er niet meer op vorige x teste ik vrij snel een licht streepje en gister was super wit!
@ Mammz, Balen zeg!! Dikke knuffel... @Cupecakje,spannend hoor! Heb je al tekeken of een gevoel? @Mamatje89, en bij jou al nieuws? Hier gaat verder alles oke, mijn zoontje is gelukkig weer opgeknapt.. Alleen nu was ik vannacht aan de beurt.. Helaas! Zit nu als een slap vaatdoekje op mijn werk..
Ah balen mammz... Vol goede moed door naar de volgende ronde! Knuf T84: ah das ook vervelend zeg! Wel fijn dat je mannetje er weer bovenop is. Beterschap he! Hier geen tekenen of een gevoel erover. Ik denk dat we ei goed benut hebben, maar tis gewoon hopen dat het zich ook innestelt en blijft zitten.
Thanks cupecakje! Het gaat wel al iets beter, net voor het eerst wat gegeten en blijft erin gelukkig. Spannend hoor! Wannneer ga je testen? Ik had de vorige keer ook geen gevoel of het gelukt was of niet.. maar ongi bleef uit, dus test gedaan, op de tafel gelegd en ging verder met thee zetten ofzo en liep langs en piekte opzij en zag tot mijn verbazing 2 dikke strepen toen!
Hey dames, Hier zijn we het gelukkig eindelijk eens met het vervoer op onze grote dag pfff dat heeft veel moeite gekost tsss! Deze wordt het. Vervoer - Het Bruidsparadijs Blij dat dat ook weer achter de rug is en ik weer wat extra kan ademen en ook fotografen zijn in orde(oef). Nu nog een 47 dagen en dan ist zover! Kijk ook wel uit naar onze vakantie(al 6 jaar nie meer op vakantie geweest!). Dit is onze vakantielocatie: Belek resorts | Titanic deluxe belek | Titanic hotels Voeten vol pleisters vd blaren dus maar goed dak al men schoenen nu al aant inlopen ben want als er iets niet fijn is is wel pijnlijke voeten op je trouwdag!! Succes aan de dames die bijna aan hun NOD zijn hier draaien de duimen mee op een positieve test
@t84, fijn dat je ook weer opknapt, ziek zijn is niet fijn. @ mama vandaan, wat goed dat jullie weer wat kleine mijlpaaltjes bereikt hebben, aparte auto en luxe vakantieplekje zeg! Aftellen op de kalender! Hier vandaag samen een schommel met klim gedeelte in elkaar gebouwd, en uiteraard uitgeprobeerd. Hele klus maar erg leuk om te doen, helemaal met dit mooie weer. Dan is onze achtertuin bijna af.. eindelijk na 3 jaar. Dochter had er vandaag niet zoveel zin in, moe-ig en heeft de laatste week veel last van jeuk op armen, rug en buik. Vorige week leek het op netelroos, dat is nu wat weg maar toch nog jeuk.... ook in haar slaap hoor je der steeds krabben
De dag komt steeds dichter bij mama v Daan.. spannend! Leuk om te zien je voorbereiding... Snnz, zo'n boute speelset bedoel je? Die moeten wij over een paar weken ook in elkaar gaan zetten.. wij zijn bijna klaar met de tuin.. Ben er echt al blij mee.. vandaag de eerste plantjes halen voor de eerste border die klaar is.. Wat vervelend voor je dochtertje.. kan je niet iets tegen de jeuk krijgen? Zo ik voel me vandaag gelukkig een stuk beter.. Zo werken en dan naar onze collega/ vriendin dr baby kijken, vorige week bevallen van een zoon vince...
hmpf... vond het wel ff fijn dat er de afgelopen weken niemand zich meldde met een zwangere buik in mijn omgeving.. daarvoor was het een babyboom leek het. Maar vandaag vertelde een collega dat ze zwanger is, ik dacht dat ik het nu wel wat meer kon laten varen maar dat kwam blijkbaar alleen om dat ik er in mijn omgeving niet aan herinnerd werd. Ff dippie nu en dan komt het besef dat het eigenlijk ook al ronde 10 is ookal zijn we ons er echt pas mee bezig gaan houden vanaf december blegh
We hebben een beperkte ruimte op het gras en wilden het per se aan een muurtje van de buren zodat we niet aan beide kant palen in de grond hebben staan. Custom made dus Is prima te doen hoor, helemaal als het al voor gezaagd en geboord is. Ben het ook gaan verven, het fleurt zo de hele tuin mooi op Ja leuk he om het eigen te maken en leuke dingen voor te kopen. Ik heb vorige week ook de bloembakken etc. weer gevuld met kleurtjes. Ik ga hopelijk deze week ook aan de slag met wilgentenen vlechten, om zo een border en plantenbak te maken, heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me erg leuk. (helemaal als het weer lekker is)
mamavdaan...leuke bus! en wauw!!! wat een vakantiebestemming! nice! kan me voorstellen dat je daar zin in hebt ja! sznne, ah sneu he.. hopelijk is het snel over bij je meisje! wel heel leuk zon speeltoestel! we hebbwn hier een huisje met boven en onderverdieping en een glijbaan eraan. das ook een succes @hier... vandaag beetje druk onderin mn buik en last van mn rug...we blijven wachten..