Wie gaat er voor een tweede in 2014?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door T84, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Kiwi, zaterdag zijn we naar mijn zusje geweest, ze heeft een nieuwe hondje, een chiuahua (schrijf je dat zo :)) Een ideaal maatje voor Ryan, haha! Ze was zoo schattig! Is nu bijna 10 weekjes oud. Daarna naar het dorp om alvast versieringen enzo voor zijn verjaardag te halen.. En lekker geluncht met moeders..
    Gister op de fiest wat boodschappen gaan doen, was zulk lekker weer! Daarna kwam me vader ff langs.. en toen lekker naar mijn paardje geweest, lekker ff naar het bos geweest! En Savonds lekker op de bank... :)
    We gaan naar Spanje met het vliegtuig, dat vindt Ryan geweldig, hij is er gek op! Mallorca is ook leuk!
    Van de zomer weten we nog niet of we echt weg gaan, we zijn in November verhuisd en moeten de tuin nog doen.. dus weet niet of het erin zit, we zijn iig lekker 3 weken vrij...

Nog gefeliciteerd Roosviceetje!
    Zinderlijk, wat goed! Ryan is nu bijna een maand zinderlijk.. Ineens ging het knopje om, zo fijn!!

Ja kletst veel makkelijker hier! :D

2. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat clubje was zeker niet handig, dacht al tjeeee wat rustig zijn jullie! Niks geschreven...ga ik net ff goed kijken, moet ik opeens bijlezen... Huh!? Haha

Ik las over een nieuwe NOD fijn! En vakantie. Heeeerlijk!

En een verhuizing is ook leuk en kost genoeg wss...

Mijn NOD nadert.... Ben benieuwd...;)

3. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roosviceetje...nog gefeliciteerd met je verjaardag!

4. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja lastig welke ronde. Zet hem maar op 2de ronde.
    Ik hoop dat mijn cyclus korter wordt hoor. De vorige keer had ik vrijwel meteen een regelmatige cyclus en toen was het met 10 maanden raak. Maar toen geen ovu testen en gericht klussen.

dank je wel voor de felicitatie:D

@t84 wat fijn dat ryan zindelijk is. Ik hoop dat mika het vasthoud.

@cupcakje spannend bijna je NOD. Heb je al een idee of het raak is of dat je ongi wordt?

5. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop t ook voor je roosviceetje... Het duurt evenwel al zolang allemaal ;)

Ik hoop t heel erg van wel roosviceetje, maar als ik ff nuchter nadenk, dan zeg ik dat ik straks gewoon een ronde verder moet.
    Nog steeds een licht drukkend gevoel onderin mn buik, vooral bij het gaan zitten en opstaan, maar of dat er verder iets mee te maken heeft???
    We gaan het zien! Zaterdag testen....mits er ongi is.;)

6. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    @cupcakeje spannend zaterdag ik duim voor je.

7. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ verhuizen, weet dat wij ook het geld konden gebruiken toen we gingen verhuizen. Bovendien wilden we alles nieuw, dus alleen daarvoor al veel geld nodig haha..
    En gewoon lekker vrij, geen wekker, is ook al super lekker!

@ Cupcakeje, spannend hoor! Nog paar nachtjes slapen haha..

@ ovulatietesten, wij hebben de eerste keer ook ovu testen gebruikt. Vond ze echt super handig. Wel van Clearblue overigens, dan kreeg je een smiley, geen gezeur met streepjes haha.. Ik kreeg van de week nog een aanbieding van Sensitest, dus ik zal eens kijken.

@ zorgverzekering, hebben jullie je zorgverzekering ook al aangepast op zwangerschap (of eigenlijk meer op kraamzorg)? Ik heb nu even dit jaar een normale zorgverzekering. Dus als ik niet 4,10 per uur wil bijbetalen, dan pas in 2015 bevallen haha..
    Aangezien mijn cyclus pas vanaf maart goed loopt wss, dan wordt het wss ook 2015 haha..

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja het praat zo veel makkelijker! Gezellig!! :D

@ cupcakeje: spannend meis! Ik hoop dat het raak is, ik duim voor je!
    Dat gevoel wat je beschrijft had ik ook de vorige en toen getest, was omo wit, en toch een paar dagen later een knal test! Dus geen bloed geeft moed! Haha!

Ik heb ook de eerste keer ovu testen gebruikt, na een paar maanden, vond het wel handig zo kon je precies zien hoe of wat. En de keer dat het raak was, was ik weg voor het werk, toen had ik posi ovutest en is hij naar mij toe gekomen, haha!

9. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Hihi.. ik heb weleens een middag vrij genomen, had manlief nachtdienst, dus overdag thuis.. en toen 's middags even. :D:D:D

In 1 van die middagen is zoonlief verwekt whahahaha... te grappig gewoon!

10. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    T84, dat geeft hoop :D
    Kiwi, leuk is dat ja!
    Zorgverzekering heb ik überhaupt niet naar gekeken, bij mn meisje toen ook niet :( Toen ging het goed, maar miss nu wel handig om ff te checken aangezien er zoveel veranderd is in de pakketten.

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Kiwi, leuk he!! Haha..
    Ik heb ook niet naar zorgverzekering gekeken eigenlijk.. moet weer ff nalezen hoe of wat.. Ik mag sowieso niet thuis bevallen.. en vorige keer had ik de max aantal uren zeg maar, maar dat was ook echt niet nodig... hebben haar zelfs een paar keer eerder naar huis laten gaan.

12. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ kraamhulp, wij hadden de tante van manlief en dat vonden we geweldig. Zij heeft de eerste 3 dagen gedaan en de overige dagen een ander. Ook superlieve kraam die mij ook gesteund heeft met het stoppen van BV.

Ik denk dat zij de volgende keer weer gaat kramen (ze is ook nog gastouder) dus het mooiste zou ook zijn als het net voor het weekend wordt geboren haha..

Wss is ze ook weer bij de bevalling. Ik heb zo'n fijne bevalling gehad door manlief en haar maar ook een superfijne kraamtijd. Had het echt niet anders gewild. Ben echt verwend en was superluxe haha.. Hoop dat bij de volgende de andere kraam er ook is. Zij is namelijk nu ook zwanger van haar eerste kindje. Wij hebben haar de sleutel gegeven, konden wij nog even slapen en bracht ze ons ontbijt op bed. Echt fantastisch!

13. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ zorgverzekering, ik wil vanaf 2015 dus weer incl. kraamzorg afsluiten. Naar mijn weten hoef je ook pas zo'n zorgverzekering te hebben (all-inclusive noem ik het maar even) als jeook pas echt kraamzorg nodig hebt. Dus beval je pas rond febr. 2015 dan pas de juiste zorgverzekering.

Enne wat betreft de bevalling, ben de vorige keer wel onder gyneacoloog bevallen uiteindelijk, vacuumpomp. Beval je dan nu ook weer in zkh met medische indicatie?

14. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    Cupcakeje ik hoop voor je dat het raak is! Bijna NOD al spannend :D

verzekering: heb ik nog niet aangepast, maar verwacht eerlijk gezegd ook pas volgend jaar te bevallen hihi.

Ovutesten: weet niet of ik ze ga gebruiken..dalijk is het zo verplicht klussen erdoor denk ik dan. Maar wie weet denk ik er na 6 rondes ofzo anders over.

Gaat er iemand naar de huishoudbeurs/9maandenbeurs eind deze maand?

15. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Normaal gaan wij wel altijd naar de HHB en negenmaandenbeurs, maar omdat ik nu niet zwanger ben, heb ik er niet zoveel behoefte aan. Vorige keer was ik op en top zwanger. Voelde ik me speciaal haha..

Wss dan volgend jaar weer.. als ik het haal dan he :)

Wij gaan dit jaar in maart met hetzelfde cluppie hightea-en. Bij de Espeterhoeve.

16. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    @verzekering ik heb hem ook niet aangepast. Maar net als de andere denk ik ook pas in 2015 te bevallen.

@hhb ik ga waarschijnlijk met een zwangere vriendin naar de hhb en 9 maanden beurs. Ben vorig jaar ook geweest toen alleen de hhb gedaan. Ben nog nooit naar de 9 maanden geweest.

@t84 hoelang wacht jij nu al op je ongie?

17. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ HHB, als ik er wel naartoe ga, dan wss met kaarten van de KV. Daar werk ik ook dus wel handig.

@ werken, heb geen zin meer :(

18. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Werkse nog even kiwi.;)

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Werken, Bleh ik heb ook geen zin meer!!

@HHB en 9Mndbeurs: ik ben bij beide nog nooit geweest..
    Lijkt me wel leuk.. misschien volgend jaar..

De 16e ga ik samen met Ryan naar Kabouter Plop in het theater..

20. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zeg! Nu juist weer druk gekletst! :D

Fijne kraamtijd gehad lees ik voor jullie! :) das lekker...
    Hier ook!
    Ik mag volgende keer gewoon in t ziekenhuis bevallen.... Vorige zwangerschap heb ik hoge bloeddruk gehad en een spoed keizersnee, maar ze willen het dan wel eerst natuurlijk proberen. Dus dat staat al vast ;)

Kiwi, espeterhoeve ken ik wel ja:D leuk!
    Werkse nog ff he.

Oh en thanx voor het duimen van jullie! Ik doe het ook! Hihi:)

Deel Deze Pagina