Wie gaat er voor een tweede in 2014?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door T84, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland

Klaag maar raak daar zijn we voor!!
    Doen wij ook HA HA!! Knuff

2. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Yep gewoon ongi geworden en vandaag de laatste ongi dag thank god!!
    Over 3 dgn beginnen met de testen.
    Ben benieuwd, wil zo graag een hummetje in de buik ....

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Ach lieverd toch ik snap dat je je zoontje mist. Hopelijk mag hij snel bij je of nog beter jij naar huis.
    Gelukkig gaat het beter door de zware pillen. Ik hoop echt dat je vandaag duidelijkheid heb.

Dikke digi knuf

4. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Dag dames allemaal,

Nogmaals aan al de nieuwe zwangere een dikke proficiat en hopelijk verloopt alles vlekkeloos tot aan de bevalling:D.

En natuurlijk blijf ik mee duimen dat de rest van de dames die nog aant klussen zijn of op de wachtbank zitten ook snel een mooie test mogen posten hier!
    Ik zal de laatste zijn die hier met klussen start ma op zich vind ik het nog goed meevallen nog een 5 weekjes ongeveer en dan mag spiraal eruit whieeeee,eindelijk en te denken dat ik op 36 maanden al ben begonnen met dromen en aftellen naar een 2e wondertje en nu kan de start binnen 5 weken beginnen whaaauw seg ineens toch snel daar vind ik terwijl ik 3 jaar terug dacht dat het een eeuwigheid leek eer we daar waren....!

Seg dames al es een vraag ivm het insmeren van jullie buik,borsten,billen...!
    Wat voor creme/olie vinden jullie de beste?
    Want wil het echt voorkomen bij een 2e,heb van mene zoon niks van striemen gekregen en hoop dat dit bij nr 2 dan ook zo zal zijn.
    Advies welkom alvast

5. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lig nog steeds op de isoleer... Krijg heel de dag mooie foto's en filmpjes van mijn mannetje zo is hij toch een beetje bij mij!
    De ziekte van Lyme is gelukkig uitgesloten maar veel meer bij ik niet wijzer.. Ik heb naast de pijn nergens last van terwijl ik superveel griep waardes in mijn bloed zitten en mijn ontstekingswaarders zijn ook extreem hoog. Ze gaan dat nu omlaag proberen te krijgen en Miss dat ze zo meer teweteb komen..

Meide ik ben even beetje echo maar mijn hoofd moet even het zwanger worden deze maand los laten en dat vind ik moeilijk.. Elke keer als ik die stomme pille moet slikken denk ik dat ik iets vermoord wat er Miss kan zitten.. Sorry voor mijn woorden maar de dokter zei dat ik even echt aan mezelf moest denken en hij heeft wel gelijk maar mijn hoofd gaat door hsha

6. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    dingen uitsluiten is ook al een stapje in de goede richting mammz!

7. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    hier vandaag een half uur ontzettende kramp gehad, ik ben niet zo snel een pieperd maar dit voelde als net zo een wee als toen ik aan het bevallen was, en dan een half uur achter elkaar!:O Ik dacht ook meteen aan een mk en eigenlijk accepteerde ik dat ook. Maar er is geen bloed! Wel gelijk daarna bij de wc wat gelige afscheiding, leek op ''vruchtbaar'' slijm maar dan wat geliger.
    Het wordt er niet makkelijker op zo maar meer dan afwachten kan ik toch niet en is ook goed nu.

Hoe gaat het met de rest? Al eieren gevonden/ bijna NOD's?

8. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    @ mammz

Hopelijk weten ze snel wat er juist scheelt want zo in het ongewisse blijven is ook niet prettig.
    En ik begrijp dat de dokter zegt dat je nu eerst je eigen gezondheid op de eerste plaats moet zetten hoor.
    Ook al begrijp ik uw standpunt ook hoor,denk dat elke vrouw die probeert zwanger te worden elke maand hoopt dat het raak is,das de natuur.
    Maar probeer nu maar eerst beter te worden en dan kan je erna er weer vollebak tegenaan gaan.

Vandaag nog 3 weken :D

9. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    jeehhh mama van daan... niet stiekem zin om de afspraak nog ietsie te vervroegen??? een maandje extra om ''de spiraal hormonen uit het lichaam te werken'' ofzo?:D

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Mammz, hoe gaat het met je? Ik hoop wat beter..

Sznne, hoe is het met jou?

Mama v Daan, spannend nog 3 weken!!;)

11. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag gewoon helemaal geen arts of zo gezien Pff, morgen eind van de dag komt die langs dus duimen dat hij wat te vertellen heeft!!!

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje zeg.. al die tijd zit je maar in spanning wat het is.. hoop dat je snel wat weet! Sterkte..

13. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik ben zo gelukkig!!! De isolatie is opgeheven en om om 11 uur komt mijn zoontje!! Oh ik heb hem zo gemist!!!!!!!! Wilde ik even delen hahaha

14. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super mammz! Lekker knuffelen met je mannetje!

15. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    wat goed mammz! Je zoontje heeft jou vast ook gemist! Geniet van het weerzien!

@t84, hier is sinds vrijdag dat ik zo ontzettend pijn had alles rustig, ik voel niks raars en voel me ook niet (meer) zwanger. Nu had ik vanaf 1DPO al een soort kramp wat 4 dagen duurde en dat toen na een paar dag overging in een andere soort continue kramp. Ik zit nu wat te kijken op blaasontsteking, misschien dat ik niets heb gevoeld van de zwangerschap maar dat het dat steeds was??!! Morgen iig plasje inleveren bij de HA en stiekem hopen dat het dat is.

Gister vanaf 6u op de koningmarkt gestaan, voor het eerst. Dat beviel ons wel, op het laatst alles voor 10cent en met 2 doosjes weer naar huis! Wat een opgeruimde zolder hebben we nu! En kunnen we ook nog ''gratis'' uiteten:D
    Jullie ook nog wat leuks gedaan met koningsdag?

16. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland

Dat is geweldig nieuws meis!
    Knuff!!

17. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland

Met dochter de stad in geweest en over de kermis en vlooienmarkt en in de springkussen en draaimolen geweest.
    Al met al een gezellige middag gehad.

18. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Hier verder geen nieuws, morgen start ik met ovu testen.
    Denk dat ik ze in de avond doe.
    Nu lkkr een weekje vrij dus lkkr kalm aan doen.

19. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    ♥♥NOD♥♥April
    ♥♥Kiwi1405 (28 jaar), nod: 16 april, eerst goede cyclus, 2e kindje
    ♥♥Mammz(28 jaar), nod: 28 april, 2e ronde, 2e kindje

♥♥NOD♥♥Mei
    ♥♥ MOMMY1987 ( 27 Jaar), nod: 3/4 mei , 1e ronde, 2e kindje
    ♥♥Mamatje 89(24 jaar), nod:6 mei, 3e ronde, 2e kindje
    [COLOR=#323232][COLOR=royalblue][FONT=Arial][COLOR=#323232][FONT=Arial]♥♥[/FONT][/COLOR][COLOR=#323232][FONT=Verdana]Mamma32 (33 jaar), nod 21 mei, 4e ronde, 2e kindje[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR][/COLOR]

♥♥ZWANGER♥♥
    ♥♥Roosviceetje (26 jaar) zwanger, positest 22 februari 2014
    ♥♥Cupcakeje (29 jaar), Zwanger, positest 2 april 2014
    ♥♥T84 (30 jaar), zwanger, positest op 16 april 2014
    ♥♥Sznne(28 jaar), zwanger, positest op 19 april 2014

♥♥Nog even geduld♥♥
    ♥♥Mama van Daan(29 jaar), spiraal verwijderen op 2 Juni, 2e kindje

Aanpassen lijstje
    - Je zoekt het laatste lijstje
    - Je drukt in die post op "quote"
    - Je wijzigt je NOD en/of andere gegevens
    - Je haalt de HTML codes weg in dat berichtje