Ongelooflijk meid. Zelfs mijn man ziet de streep (nou dat zegt wel wat) Ik denk eerder dat je een late innesteling heb gehad ipv een laat ei we weten allemaal wanneer die was Je hebt nog geen bloedband met je kind dus het zou allemaal nog kunnen toch?!? Als het mis is gegaan en je hebt nog niet gevloeid zit er toch nog hcg in je? Of heb ik het verkeerd?
Hahaha fijn dat je man hem ook ziet! Mijn man weet nog van niks wacht ff test van morgen af want wil hem geen false hoop geven haha Oei wat zou dat de ellende van deze weken mooi afsluiten zeg..
Beterschap voor je mannetje!! Mammz, ik zie je streepje echt makkelijk.. denk echt dat je zwanger bent!! Morgen weer testen?
Ja morgen nog een test!! Kan nu al niet wachten! Hoop wel dat hij dan iets beter zichtbaar is of in iedergeval oploopt.. Mijn tempt is gelukkig ook nog mooi hoog.. Pff wat een ellende zo durf nog niet te blij te zijn!
beterschap voor je man roosviceetje, dat is niet niks zeg. @ mammz, ik zie ook duidelijk wat hoor! (wel duidelijker bij die uit elkaar getrokken test) Ik hoop zo voor je dat hij mooi oploopt!
Roos: beterschap voor je man. Mammz : ja ik zie hem, hopelijk gauw een knal. Hier: Nog geen ei te vinden. Morgen word m'n lounge set geleverd "jippie" alleen niet zulk mooi weer aankomende dgn 😔. Morgen laatste dag vakantie .... Foto: 3e test is iets lichter ivm iets te veel gedronken.
Hij is nu minder goed zichbaar volgensmij ... Nog steeds niet ongesteld maar ik denk dat t mis is gedaan of zo ik weet t niet hij zou nu toch wel iets duidelijker moeten zijn? Ga zo de huisarts bellen Miss kunnen die testen en heb ik wat duidelijkheid.. En of medicatie valse testen bezorgen..?!
Denk ook dat hij onderweg is zit op cd14. En met een cyclus van ong 30 dgn zal hij toch eraan moeten komen.
Ik zie volgens mij wel iets en hij zal eerder oplopen om de 2,3 dgn denk ik. Maar je kunt je HA altijd vragen mss wel om een bloedtest. Ik hoop voor je dat t raak is. Knuff
Wil meer ook even vragen of medicatie die ik allemaal gehad heb een vals effect kan hebben of de test..
Zie hem nog steeds mammz.. hcg stijgt dacht ik elke 2 dagen.. Maar idd zou het even navragen voor de zekerheid!
Zou ik ook gewoon doen meis, daar zijn ze voor toch.. Ik hoop echt dat het raak is voor je. Dat zou een hele mooie verrassing zijn na die ellendige dagen.
Ik ook.. Dat zou het mooi afsluiten.. Maar ja lijkt te mooi om waar te zijn ik ben nog niet overtuigt mijn gevoel zegt van niet..
Oh ik denk dat ik mijn banner nu wel kan veranderen... Oh ik heb gewoon zitten huilen van geluk! Vorige x super veel moeite gehad en via mmm zwanger geraakt en nu een week in het ziekenhuis gelegen en flink pijnmedicatie en onderzoeken gehad en nu gewoon toch zwanger... Of mijn god wat een mooie afsluiter van deze ellendige weke... Dit is een kV test 2 voor 5,-