Wow, gefeliciteerd! Hier irri je mag 2 uur voor een test niet drinken nou m'n bek was droog dus basta ik heb wat gedronken. Straks na 19u een test doen. Loungeset eindelijk binnen en het staat super in de tuin.
wauw mammz mooi hoor! T lijkt er echt wel een! Hcg in medicatie tegen onstekingen lijkt me erg onwaarschijnlijk maar denk dat ik dat zelf miss ook zou denken in zo'n bijna onwerkelijke situatie na zoveel tegenslag. Gefeliciteerd!
Gaaf mamma32! Heb je toch nog een ovu testje gedaan gister? Hoe is het hier verder? Gaan jullie nog wat leuks doen? Ik heb vandaaf een dancefeest... pff hoop dat ik het vol hou.. Haha..
Het zit me alleen echt niet lekker dat de test zo vaag blijven... Vorige x liepen de testen sneller op, nu heb ik al 3 dagen hetzelfde streepje.. Denk dat ik toch een digitale test ga halen.. Als bevestiging of zo pff En de 123thuistesten vertrouw ik ook niet echt, heb kV en 123 in zelfde plasje gedaan en bij 123 is nog steeds bijna niks te zien Ps. let niet op mijn nagels hahaha die moeten drastisch gedaan worden haha
Heb zelf geen ervaring met 123 thuistesten.. op je kruitvat zie ik een duidelijke streep.. hcg verdubbeld dacht ik om de 2 dagen... Digitale test heb je wel gelijk duidelijkheid...
Ik denk dat ik idd nog ff geduld moet hebben.. Maar ben zo bang dat t mis gaat dit keer weet niet waarom.. Ga sowieso een cd test halen straks en dan vanmiddag of morgen doen..
He mamma32... Mooie set! Heerlijk zeg! Loopt je ovu test op? Mammz... Gefeliciteerd hoor! Cb zou ik iets later doen... Bij mij gaf die eerst nog negatief aan terwijl mn 123 en action test positief gaven. Later gaf die wel posi aan. T84... Veel plezier op je dancefeest! En succes ook! Hihi Hier voel ik me de ene dag op en top zwanger en de andere dag geen kwaaltjes dus dan krijg je meteen lichte twijfel. Vandaag al moe opgestaan en btje bandenpijn en een druk in mn buik.... Pijnlijke (.Y.) ook.. Heb nu al nergens zin in...pfff... En er moet juist veel gebeuren hier! Mamavdaan... Al zenuwachtig aan het worden? Nog maar een kleine 2 weekjes!
Help!! Gister leek die van de dag ervoor donkerder. Maar nu?? Volgens mij moet hij echt donkerder zijn of niet dames?? (Van L naar r) nr 4 leek gister donkerder dan nr 5. Op de achterkant staat dat de streep even donker moet zijn als de controle streep
Ik hoop dat je snel volgt! En de rest van alle dames ook!! Ik ben goed moe loop heel de dag te gapen.. En de misselijkheid begint ook al op te duiken, maar op dit moment geniet ik ervan