Wie gaat er voor een tweede in 2014?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door T84, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    Ja ik verloor ruim 2liter bloed na de bevalling is mij verteld. Zelf kan ik bepaalde dingen niet herinneren behalve dat ik dacht dat ik flauw was en eten nodig had (weeen snachts begonnen, sochtendsvroeg bevallen)
    Voelde wel wat warms stromen over mijn benen maar ik was te slap om iets te zeggen en viel langzaam weg zegmaar. Moest met spoed geopereerd worden ivm een stolsel in mijn buik. Daarna nog 4zakken bloed erbij gekregen.
    Dit is wel even kort gezegd zo hoor sorry..

2. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamatje, jee wat heftig zeg...!pff.. Gelukkig is het dan weer goed gekomen!

Mamavdaan...mooie tegels hoor!:D
    Hopelijk niet ziek worden!
    10 weekjes nog... Ben je de dagen al aan t wegstrepen? ;)

Ik kan ook alleen maar blij zijn dat alles goed gekomen is.. En manlief ook :D

3. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    mama89, wat heftig zeg! Was het je placenta die niet goed losgelaten had of een trombose (stolsel?)? Was je al in het zh op dat moment of moest je nog naar het zh toe?

Wauw mamavdaan, gaat echt heel mooi worden!! volgens mij gaan jullie ook heel mooi wonen zeg, als ik het goed zie kijken jullie uit op bos oid?! Lekker!

4. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Jeetje wat heftig zeg mama89. Gelukkig is alles goed gekomen.

Mama van Daan dat ziet er heel goed uit zeg ben wel een beetje jaloers:p

5. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ mama van Daan, mooie tegels! Zowel in de kamer als in de badkamer.

@mamatje, dat is heftig, ook dat je van een tijdje niks meer wist.

@bevalling, hier ging ik ook voor een gewone bevalling naar het zkh, toen ik daar ook aankwam, had ik al bijna 10 cm, thuis en in de auto opgevangen.. In het zkh mocht ik dus ook persen ( alles zonder pijnstilling) ik heb bijna 2 uur de longen uit mijn lijf geperst ( best lekker) toen bleek J. in het vruchtwater wat er nog was, te hebben gepoept. Toen moest het ineens snel. Er werd op een knopje gedrukt, tegelijkertijd met z'n tweeën op m'n buik drukken, en kwamen er 4 mensen extra in de verloskamer + gyn.. Maakte niet voor indruk op me, op manlief wel. Die dacht alleen maar dat ze van me af moesten blijven. Vertelde hij me later.. Uiteindelijk is de vacuüm erop gezet, tja en daarvoor moesten ze inknippen en daarna nog een keer, voel je echt niks van. Daarna kwam zl ter wereld. Al met al 10 uur over de bevalling gedaan. Waarvan twee uur persen. En.... Vond het een super ervaring!!! Zou het zo weer overdoen! Wowwww!

Hier zo even Blacklist kijken en dan naar bed, ben kapot. Heb zere rug door ongi.

6. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als een mooie herinnering :)

Blacklist is goed he!!! Ben t ook aan t kijken :)

7. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds vanav gevoelige tepels...nog meer druk onderin mn buik...whaah... Ik maak mezelf gek soms! Grrr.. T kan net zo makkelijk ongi worden als een positieve test...
    Het is gewoon kl*te, zal t wel of zal t niet? Zal t wel of zal t niet?
    Bij mn eerste helemaal niet zo erg mee bezig geweest, maar nu... Pff..
    Sorry, moest ik ff kwijt... ;)

8. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Mag ik mij nog aansluiten bij jullie groepje?
    Ook wij gaan voor een 2e :D !!
    Ben net gestopt met de pil, nu ongesteld dus er staat ook hier een spannende tijd te wachten!

Vorige x doormiddel van ziekenhuis (clomid) zwanger geraakt en ik hoop dat we dat nu niet nodig zullen hebben...

9. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Gooi het er maar lekker uit hoor.;)
    Kon ik het je maar zeggen. Nog even wachten zoek veel afleiding. En vrijdag testen:D als er geen bloed is dan he;)

10. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha...oh ik baal gewoon dat ik zo met mezelf aan het vechten ben...
    Maar idd, afleiding zoeken, scheelt dat ik morgen mag werken :)
    En morgenavond ook druk, dus das alweer 1 dag vol. Haha

11. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammz... Wat mij betreft ben je welkom, er kan ernog wel eentje bij dames? Of... .??

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Mamatje: Jeetje zeg! gelukkig is het goedgekomen!

Mama van daan: gaaf zeg! Heb je een nieuwbouwhuis?

Bevallingen: Grappig om te lezen hoe het bij iedereen totaal anders is gegaan..

Cupecakeje: Ik duim nog steeds voor je! Geen ongi nog?

Welkom Mammz.. Geef ff je details door, dan kan je op het NOD lijstje... :)

Zo weer aan het werk. Vandaag voor het eerst met de fiets naar het werk vanaf het nieuwe huis.. 25 min fietsen, phoe dat ben ik niet meer gewend, haha! Maar was wel lekker.. Vanmiddag Ryan met de fiets van de psz halen, vindt ie leuk!!

13. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Zo weer een dagje werken. Ik heb me toch slecht geslapen vannnacht bah.. We waren allebei aan het draaien. Dus misschien toch het idee dat we beetje vroeg naar bed zijn gegaan :)

@huis, wij wonen sinds 3 jaar ook in een nieuwbouwhuis. Ik vond het superlekker dat alles om de hoek zit. Jumbo, Aldi, dus makkelijk met de wagen of in de draagdoek te doen.

@relatie, Zijn jullie getrouwd, verloofd, samenwonend, en hoelang? We kennen elkaar sinds november 2010. In april 2011 hebben we geregistreerd partnerschap gehad (ivm koop van ons huis en dat we wisten dat we nog wilden trouwen), april 2012 getrouwd in de kerk en groot feest, september 2012 zwanger van J. We hebben een turbulent leven gehad tot nu toe! haha..

@ongi, aaaaauuuu... het doet zeer. Nog even doorzetten.

Welkom Mamazz.

Nu maar even iets doen ! ;)

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Kiwi. ow wat vervelend dat je zo'n last hebt van je ongi!! :(
    Hoop dat het snel minder wordt..

Wij zijn a.s zomer 9 jaar samen, zijn niet getrouwd maar wel al 8 jaar samenwonend. We willen wel trouwen... maar ik wacht nog op de vraag van hem... haha! Hij vindt het leuk om als "compleet" gezinnetje te trouwen zeg maar.. :)

15. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    OK leuk gezellig! Ik zal me even netjes voorstellen!

Ik ben 28 jaartjes jong/oud net hoe je het wil noemen ;)
    Toen ik mijn man 10 jaar kende zijn te getrouwd dat is nu 2,5 jaar geleden alweer!

Ons zoontje is nu 1 jaar en 4 maanden, hebben een lastig start gehad met veel allergieën en ziekenhuis bezoeken/opnames. Nu is alles onder controle en het is een heerlijk mannetje!

De bevalling/zwangerschap.... Ik heb eigenlijk een top zwangerschap gehad alleen op het laatst wat minder helaas... Ik ben GBS positief dus kreeg daardoor de ene naar de andere blaasontsteking en daarvoor weer antibiotica waar ik ineens een allergie voor bleek te hebben! Helemaal onder de netelroos :(

Mijn vliezen braken 5 weken te vroeg... Midden in de jumbo bij de melk afdeling hahaha echt mijn nachtmerrie kwam uit! Maar niet veel mensen zagen me druppen hihihi dus gelukkig!

Meteen naar het ziekenhuis aan de antibiotica (een andere waar ik gelukkig wel goed op reageerde) om zo besmetting te voorkomen. Ingeleid en meteen een weeenstorm, been/rug en buik weeeen.. Heerlijk pff

Ons mannetje kreeg een erg hoge hartslag dat kon duiden op besmetting dus met geweld (knip en vacuümpomp) gehaald en alles was gelukkig goed! 19 uur heb ik erover gedaan vanaf het inleiden.
    Dat was opzich nog wel te doen, het ergste vond ik daarna.. Na het hechten ging ik recht zitten en het bloed stroomde eruit, de kraan stond open! Was normaal zeiden ze.. Ik doe de dekens aan de kant en dat was duidelijk niet normaal! Toen begon de ellende... Spuit om baarmoeder te laten schrimpen deed niks dus gingen ze hem masseren en hechten aan de binnenkant dit alles zonder verdoving.. Ik snap nog steeds niet hoe ik het volgehouden heb helse pijn.. Ze zijn anderhalf uur bezig geweest en het lukte gelukkig zonder operatie! Erg veel bloed verloren..

Dus hoop dat het de volgende x anders verloopt..

Ik ben 2-2 ongesteld geworden dus nog even afwachten hoe mijn cyclus gaat lopen.. Vorig keer had ik geen eisprong en super lange cyclus :( we wachten af...

Ik werk 4 dagen, hoop straks met een 2e een dag minder te kunnen gaan werken.

Ik heb dyslexie, dus sorry voor eventuele vele spelfouten hihi

Zo.. Das wel weer ff genoeg over mezelf haha

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    kan er nog een aanmelding bij? :)
    jullie zijn nog maar 18 pagina's onderweg zie ik ;)

17. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hey dames,

Wij hebben in 2010 een stuk grond gekocht en in 2012 begonnen met het laten bouwen(doen zelf niets ).
    En nu dus eindelijk aan de binnenafwerking bezig:D.
    Hiervoor hadden we in 2009 al een huis gekocht maar na 1 jaar terug verkocht wegen gebreken.
    Tvraagd veel offers en geld zo bouwen maar nu is het ook echt onze smaak!!

Ja ik tel wel af naar het moment da men spiraal verwijderd wordt maar gaan toch eerst nog paar maanden voorzichtig zijn want gisteren zei men man da hij liefst van al niet de eerste maanden in 2015 een 2e kindje wilt!!
    Hij wilt eerst op zen gemak inhuizen en verhuizen en het gewoon worden en dan ook beginnen sparen voor de 2 kinderkamers mooi in te richten etc etc!
    Ja mijn man is vant principe als ik iets doe dan is het tegoei;)!
    Begrijp hem wel hoor en dan maakt het voor mij ook niet uit,ben gewoon aant denken hoe we dan tegoei kunnen oppassen tot augustus ofzoiets?!
    Was aant denken aan zo een persona apparaat of zou ik ovutesten doen?
    Wil niemeer aan de hormonen als spiraal eruit is wil men cylus leren kennen!!!

Iemand tips??

Ik ben zelf bijna 29 jaar en mijn man 33 (bijna 34).
    Hebben elkaar in 2005 leren kennen dus dit jaar al 9 jaar gelukkig samen.
    Mei 2013 getrouwd voor de wet !
    Mei 2014 Trouwen we voor de kerk en geven we een feest Hotel Stiemerheide Genk

18. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom dames... hier nog geen ongi...wel meer last van.mn buik..voel t bij t lopen nu ook.... en erg druk op t werk dus vanmiddag in mn pauze lees ik ff rustig verder

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    voor het geval ik mezelf eerst moet voorstellen :)
    ben 27, mijn zoontje word 4 in april en hebben bewust gewacht met nummer twee tot hij naar de bassichool ging! :)
    ik werk 3 dagen in de week, ben salarisadministrateur en ga nog naar school, ben nu met de laatste module bezig en in juni klaar! mede daarom ook gewacht met nummer twee omdat ik eerst mijn studie af wou ronden!

20. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo, daar was ik weer..
    pijnlijke ongi: NIET LEUK...hopelijk snel minder!

mamzz.. heftig bevallingsverhaal zeg... hopelijk zometeen een normale cyclus.

babe.. spannend weer he...er helemaal voor gaan! ;) en welkom!

Ik heb mijn man 12,5jr geleden leren kennen. 6jaar geleden zijn we getrouwd en we hebben nu een dochter van 3. nu gaan we gezellig voor een 2e!

vind het nu wel lastig om te wachten met testen...denk dat ik stiekem morgenochtend vast een testje ga doen...gewoon te nieuwsgierig haha.:D

Deel Deze Pagina