wij gaan dit jaar ook weer niet op vakantie. dit word het derde jaar. we kunnen het ook niet betalen we willen nog uitbouwen en de hele bijkeuken aanpakken dus ja dan nog wat geld voor op de spaar voor een buffer. we willen wel wat daagjes uit doen. en we gaan eind maart een lang weekendje centerparks dus dat is ook leuk.
Wij gaan ook niet. Tenminste niet zoals we gewend zijn. Er staat wel een midweek centerparcs in mei, is natuurlijk ook een vakantie...
wij ook niet, gaan in mei trouwen en we leven op dit moment van 1 uitkering, dus alle reserves zijn straks op, dus dan maar geen vakantie, maakt mij niet veel uit, gingen vroeger nooit op vakantie(geen geld) we hebben ons thuis prima vermaakt, afentoe dagje weg is ook heerlijk
Hier ook geen vakantie, 3e jaar op rij ofzo al. Kunnen het niet betalen helaas vanwege de stomme icsi kosten! Maar uiteraard gaat een kindje voor alles bij ons dus die vakantie komt ooit wel!!
Wij gaan waarschijnlijk niet. Ik hoop aankomende zomer zwanger te mogen zijn, dus dan besteed ik ons geld liever aan alles voor ons kindje. Ben ik niet zwanger, dan zijn we nog bezig met de behandelingen en daarom durf ik ook geen vakantie te boeken. Misschien dat we op het laatste moment nog iets hier in Nederland boeken, zodat we er dan toch nog een weekje uit zijn.
wij gaan dit ook weer niet op vakantie. Wou wel heel graag maar zou niet weten waar het geld weg moet komen onze auto is vorige maand overleden dus moest er een andere komen wat al veel geld kostte helaas dus voor ons dit jaar alweer 10x niks helaas......voor mezelf vind ik het niet zo erg maar vind het voor de kinderen zo lullig!
We gaan een weekend weg in Mei misschien, maar echt wat langer op vakantie zit er niet in. Mis het ook niet, ben in de afgelopen 16 jaar 3x langer dan een weekend op vakantie geweest.
Hier ook niet, we zijn aan het verhuizen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik al zeker 5 jaar niet meer op vakantie ben geweest helaas.
Hey Sanne; hou je niet van kamperen? Anders zou je mss een weekje bij de boer kunnen kamperen. Dat is ook voor hele kleintjes super leuk en heel gezellig. Vakantie is wel erg leuk, voor jullie allebei Het is even puzzelen alleen, maar mss is het wel te doen?
We gaan deze zomer weer een paar weken naar m'n moeder in frankrijk. Als het financieel lukt gaan we met z'n tweetjes twee dagen naar Parijs. En past m'n moeder op de kids. We hebben aardig wat tegenslagen gehad financieel dus echt op vakantie gaan zit er voor ons voorlopig niet in.
Wij gaan ook niet ! Onkosten aan de auto, de tuin moet gedaan worden en heb altijd graag wat achter de hand voor onvoorziene uitgaven. Misschien dat we een lang weekendje in nederland weg gaan. Vind ik ook heerlijk. Verder vermaken we ons wel in de tuin met ons meisje en natuurlijk altijd wel waat dagjes weg
Poe, niet op vakantie? Dan zou ik gillend gek worden zeg. Ik moet er eigenlijk elke 3 maanden even uit. Al is het maar een weekje naar mijn ouders in Nederland. Ik zit nu sinds eind september al onafgebroken thuis, dus ben aardig rusteloos. Toen was mijn laatste vakantie in Engeland. Gelukkig gaan we volgende week een week naar Nederland. Zonder man, dat wel, want die geluksvogel gaat voor z'n werk 10 dagen naar de VS.
Wij ook niet. We willen de buiten boel schilderen en de achtertuin doen dan zijn de vakantie dagen van mijn vriend wel op dus helaas, volgend jaar mssn beter. Moet wel zeggen ik geef toch niks om vakantie heb altijd vreselijk heimwee !
Wij gaan ook niet op vakantie. In april wordt de baby geboren kost ook tijd en geld. Ik denk wel dagjes hier en daar weg met de kleintjes. Dus het zal volgend jaar worden.
Ik waarschijnlijk ook niet. Ben newly single mama, en te veel onzekerheid (financieel) om op vakantie te gaan. Misschien een weekendje naar mijn moeder (woont in buitenland), maar daar houd het ook op.
Wij gaan waarschijnlijk dit jaar ook niet op vakantie (of 't moet zijn dat mijn schoonouders nog besluiten in sept. naar Spanje te gaan, dan gaan wij ook mee). Wij gaan van de zomer namelijk een nieuwe voor- en achtergevel laten plaatsen (we hebben sowieso nieuwe kozijnen + dubbelglas nodig, dus dan maar meteen hele nieuwe gevels).
Als het huis doorgaat gaan we niet. En als het huis niet doorgaat gaan we waarschijnlijk ook niet. Ik begin 1 maart met mijn baan in de zorg, dus weet niet of ik tegelijkertijd met mijn vriend vrij kan krijgen.
ik denk wij ook niet, er komt een schilder om huis en als ik eerlijk ben vinden we allebeide niet zo veel aan om op vakantie vorig jaar zouden we een week weg (van vrij t/m vrij) maar waren donderdagd alweer thuis (oost west thuis best) geld bij ons we gaan wel een dagje weg maar denk niet op vakantie maar ja zeker weten doe ik het niet vorig jaar ook 2 weken van te voren nog beslist weekendjes weg vind ik leuker