Hoi meiden! De titel zegt het eigelijk al een beetje wie weet er leuke literaire trillers om te lezen? Ben nu bezig met het boek '' Op klaarlichte dag'' van Simone van der Vlught en moet zeggen dat ik tot nu toe ( ben op de helft) nog nooit zo'n goed boek heb gelezen! Misschien hebben jullie leuke boekentips? Liefs Daantje
Heb laatst het boek van Chevy stevens gelezen vond ik een goed boek. Boeken van Lisa Jackson vond ik ook erg goed
Heb pas geleden een boek in 1 ruk uitgelezen, weet alleen even niet meer hoe die heet lol zal vanavond even kijken
De boeken van Saskia Noort zijn goed. De Nicci French serie, en als je echt wil griezelen dan moet je de boeken van Stephen King gaan lezen. Die zijn meer horror maar wel heel goed. (Vind ik dan)
Nachtschimmen van Lucretia Walsh Grindle is ook erg goed. sja alle boeken van stephen king inderdaad ook haha heb ze allemaal
De boeken van Esther Verhoef, met name Close Up vond ik erg goed. De Seriemoordenaarsclub van Jeff Povey ook erg goed. En verder zou ik even in de boekenkast moeten kijken
ik ben ook dol op trillers lezen maar weet niet of dit literaire zijn. patricia cornwell, karin slaughter. dat vind ik leuk om te lezen
karin slaugther lees is, en die serie van Bones, Voor de rest hoor ikdat virginia andrews ook heel goed is.
Dankjewel meiden! Hier kan ik zeker wat mee! Vanavond maar eens even bol.com afspitten naar de titels/schrijvers die jullie noemen
Tess Gerritsen ja! Ik heb alleen de Chirurg en Sneeuwval van haar gelezen maar vooral die laatste vond ik erg goed. Momenteel ligt nog Déja Vu van Esther Verhoef te wachten. Op Klaarlichte Dag was ook een topboek inderdaad!
Weet je welke ook leuk zijn de serie van Cammila Lackberg. Het is een zweedse schrijfster, en ik vond de boeken die ik heb gelezen erg goed!!
hoorde goede verhalen over de boeken van Jo Nesbo (met een streepje door de o) en ben nu in mijn eerste boek van hem begonnen.... nu al super! Karin Slaughter en Tess Gerritsen zijn ook favorieten
Ook hier een Karin Slaughter fan! Dan vooral de Sarah Linton reeks (de eerste 5 of 6 boeken van die reeks)
Hier nog 1!!!! Is wel echt heel leuk om deze op volgorde te lezen. Tess Gerritsen is ook super leuk, daar heb je ook een serie van maar ook pockets, die zijn los. Esther Verhoeff is erg leuk, ze heeft ook samen met een man geschreven onder de naam ESCOBER, dit is ook een serie en erg leuk om op volgorde te lezen. Lisa Gardner (de leugenaar??) Loes den Hollander Nicci French Saskia Noort Suzanne Vermeer Ik lees erg veel ook, veel leen ik ook in de bieb moet ik zeggen ipv dat ik alles koop, werd wel een beetje te gek...
deja vu van esther verhoef vond ik tegenvallen. wel vond ik close up één van de beste boeken ooit gelezen! dat is echt een aanrader! hier ligt karin slaughter - genesis te wachten. echt een dikke pil en ik begin er steeds niet aan terwijl ik al veel boeken van haar heb gelezen en ook erg goed vond