Momenteel werk ik 24 uur in de zorg opzich bevalt me dit prima heb alleen heel veel moeite met de late diensten en nacht diensten dan wil ik lekker thuis zijn ook het de ontzettende wisselende diensten vallen me tegen is veel geregel met oppas moet ook heel veel halve diensten. en ben daarom dus veel dagen van huis. Nu zocht ik dus wat Anders dacht zelf iets van in een winkel oid maar vraag me af hoe veel dit verdiend voor drie dagen verdien nu zo 900 euro per maand we hebben dit loon wel nodig om rond te kunnen komen dus wie weet iets wat net zo veel betaald en niet meer dan 3 dagen. alvast heel erg bedankt
in een winkel verdien je niet zoveel. verdien je die 900 euro netto of bruto? het ligt ook aan je leeftijd. ik had laatst bij prenatal gesolliciteerd en zo daar ongeveer 800 euro verdienen bruto voor 24 uur een tegen valler dus!
Ik ben altijd in de war met bruto en netto het is wat ik maandelijks op mijn bankrekening gestort krijg. Heeft iemand anders nog een idee wat wel dan ongeveer 900 euro verdient
Het hangt natuurlijk ook helemaal van je ervaring e.d. af. Hoe langer je bij een bedrijf werkt hoe meer je gaat verdienen natuurlijk. Zou je niet op kantoor willen werken?
Misschien een administratieve functie in de zorg? Veel ziekenhuizen willen administratieve krachten die op de hoogte zijn van de medische terminologie. Dat zit wel goed dus bij jou neem ik aan. Ik ben afdelings secretaresse op een Spoedeisende Hulp en ik verdien een flink stukje meer dan wat jij aangeeft.
Ik werk in een laboratorium van een orchideeën kwekerij en werk 15 uur per week. Netto verdien ik 650 euro per maand. Toen ik nog 12 uur per week werkte was mijn loon 550 euro per maand, dus voor 3 uur per week meer werken, is mijn loon 100 euro gestegen. Dus zou ik 7,5 uur per week meer gaan werken (3 dagen) dan komt mijn loon dus al gauw tussen de 850 en 900 euro netto..Natuurlijk heb ik wel iets meer loon dan iemand die daar net komt werken (ik werk er al 11 jaar), maar overal zul je opnieuw op moeten bouwen. Bij ons hanteren ze het weefselkweek cao, wat redelijk goed betaald. Als bij ons in de kassen gaat werken, verdien je nog beter, daar wordt een ander cao gehanteerd...
Werken bij een tankstation, mijn broertje is 17 en die verdient al 8 euro per uur. Ik heb daar ook gewerkt en zit eraan te denken om dit nu weer 24 uur per week te gaan doen, dan zit ik op de 1000 netto per maand.
je maar een tank station valt niet onder winkel medewerker.en daarbij is het geregeld gevaarlijk werk en werk je afwisselende diensten. ik vind het erg weinig wat je dat verdiend ik verdien meer als het dubbele voor 28 uur
En bij een callcenter? Daar verdien je ook wel goed. Ik werk zelf als telefoniste terwijl ik daar eigenlijk geen papieren voor heb. Ik verdien voor 16 uur per week netto 870 euro.
Sja, ik werk nu bij de politie voor nog geen 2000 euro netto per maand, a 210 uur per maand waar nog 400 euro aan benzine afgaat en waarvoor ik elke dag 5 uur heen en weer reis. Ik vind 10 euro netto per uur excl reiskosten dan he, netjes voor alleen kassawerk en bijvullen van een shopje en het valt gewoon onder de detailhandel. Plus dat het alleen maar extra centjes zijn om leuke dingen van te doen he Maar jij verdient dus meer dan 20 euro netto per uur? Waar dan als ik vragen mag?
mijn man is bedrijfsleider van een winkel, en zou met 24 uur iets meer dan 900 euro netto verdienen. Het lijkt me dus niet dat je dit bedrag als kassa medewerker kunt verdienen, of ze moeten je heel graag dit willen betalen. Neem aan dat je ook lekker verdient door onregelmatigheidstoeslagen e.d. Ik vind 10 euro per uur ook heel netjes voor iets waar niet zoveel opleiding voor vereist is. Ik heb 6 jaar in de schoolbanken gezeten en verdien net iets meer dan 13 euro netto per uur.
ik werk voor een transporteur brandstoffen als hoofd planner logestieke dienstverlening en bevoorading (komt er om neer dat ik beslis welke tankstation de dag geleverd krijgen).heb 6 mensen onder me werken en voor 28 uur verdien ik 2400euro netto per maand
Je kan wel zeggen dat een tankstation "zò weinig" betaald, maar heb je er wel eens over nagedacht dat jij gewoon een erg hoog salaris hebt? Je zit ver boven modaal! De meeste mensen hier zullen nooit het salaris krijgen wat jij nu hebt. Zelfs mijn man die boven modaal verdient, heeft minder salaris dan dat jij hebt en die werkt 40 uur per week.. Voor mijn komt deze opmerking een klein beetje denigrerend over Duizend euro voor 24 uur is helemaal niet zo slecht, maar inderdaad in vergelijking met jou loon een schijntje, maar er zijn zat mensen die erg blij zijn met 1000 euro voor 3 dagen werken! Je zult het niet wss niet vervelend bedoelt hebben, maar toch klinkt het niet leuk....Je kunt gewoon geen appels met peren vergelijken..
die 900 euro is wel incl onregelmatigheids toeslag werk dus weekenden veel late diensten en nacht diensten en ben maandelijks ook nog eens zon 150 euro kwijt aan reiskosten waar ik dus haast niks voor terug krijg. Opzich ben ik ook heel tevreden over die 900 euro hoor maar wil gewoon hele dagen werken en niet meer die onregelmatigheid.