Sinds zaterdag diaree (min 8 keer per dag) Wat te doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sanjor, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hallo meiden!

Ik zit even met iets naars..
    Lisa heeft sinds zaterdag minimaal 8 diaree luiers per dag.. Ze heeft geen vaste poep. Ze krijgt er ook luier uitslag door. Gelukkig trekt de uitslag in de nacht bijna weg (doordat ze dan geen diaree heeft en de huid kan rusten) maar overdag komt het net zo snel weer terug.

Ze is niet ziek en drinkt goed. (4 flessen a 150+5) Meestal laat ze iets van haar fles staan (50-70cc) Vanacht was ze wakker en hebben we een extra flesje aangeboden (90+4) en die heeft ze helemaal op.

Wanneer nemen jullie actie? En wat moet ik dan doen? Ze is verder best vrolijk en ondernemend. Soms wat huilerig, maar ik denk door de uitslag..

Oh ja; Ik denk dat er tanden doorkomen maar dit heeft ze nog nooit gehad met tandjes (ze heeft er nu 7) dus twijfel een beetje..

2. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Goed naar je kindje blijven kijken. Veel vocht aanbieden desnoods ors met smaakje.
    Daarnaast plasluiers in de gaten houden. En bij twijfel altijd bellen.

succes en groetjes kim

3. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    mss toch even de dokter bellen, diaree dat blijft aanhouden is nooit goed volgens mij. Wel goed dat ze nog genoeg drinkt ivm met uidroging maar er moet toch altijd een oorzaak zijn van dit probleem.

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik zou even de doktersassistente bellen en vragen wat je moet doen.

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Bedankt voor de antwoorden:)

Haar diaree is wel iets minder geworden. Eerst waren het echt volle luiers en nu maar een beetje.. Ze had net wel 90 cc van haar fles laten staan (150+5) Dus bied het zo nog even aan.

Ik zat te denken misschien even banaan proberen.
    En als het morgen niet minder is bel ik zeker..
    Ze is verder echt vrolijk en tijgerd in volle vaart de hele kamer door..

6. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Rijstwater helpt heel erg tegen diarree...

Deel Deze Pagina